Hastur napsal:ale vlastně nevím jestli by použití samostatnýho kvalitního DI celkovej zvuk předalo dál v lepší kvalitě.
Zvukařsky viděno: použití preampu, jenom proto, abych měl "lepší" signál pro zvukaře nedává smysl.
Každý DI je v podstatě jenom díra do které strčíš XLR kabel 
Ze své zkušenosti live zvukaře můžu říct jediné: zvuk z DI výstupu je tak kvalitní, jak je kvalitní všechno ostatní v celé té krabici a je jedno, jestli je to preamp nebo celý zesilovač.
Mít dobrý preamp a nebrat zvuk ze zesilovače má zvukařsky smysl, když:
- nechceš vůbec použít aparát (hraní přímo do IEM nebo aktivní bedny)
- v preampu si z jekéhokoliv důvodu děláš úplně odlišný zvuk, který chceš poslat do PA.
Naprosto platí, že horší zesilovače dávají do DI zpravidla horší signál a ty lepší zase dávají signál lepší. Neexistuje špatný zesilovač s výborným DI výstupem a naopak, akorát Hartke mívaly DI vždycky dvakrát silnější než bylo potřeba 
Lukáš napsal:Otecables, kde vyrábějí kabely a i DI-boxy.
DI od Otecables znám dobře, míval jsem je a můžu říct, že jsou pravděpodobně jedny z nejlepších na světě, které si může koupit normální smrtelník, aniž by musel prodat ledvinu anebo čekat 387 let než mu ho nějaký mistr šaolinu vyrobí. Pokud vám není líto peněz, určitě kupte, je to na nich fakt slyšet, jak jsou dobrý, Lundahl trafo, skvělá konstrukce, špičkový zvuk.
Dovolím si můj žebříček DI's se kterýma jsem dělal, hezky sestupně:
Světová top třída a bez debaty v každém profi rideru jsou Radial a BSS. Osobně mám radši BSS, je to tank, přes který může přejet náklaďák a pořád hraje stejně dobře. Radial zase nabízí mrak DI modifikací na míru a všichni tady znají Bassbone.
Dále musím zařadit DI boxy Palmer: za mně v dané ceně o dva parníky lepší než jakákoliv jiná konkurence: velmi dobře postavený, fungují naprosto bezproblémově, nežerou signál, nekreslí, plný signál, dobrý zvuk.
Dále Klark Teknik: dříve to byla značka top zvukové techniky, od té doby, co je koupil Uli, vyrábějí pár docela dobrých levných věciček. Jejich DN DI boxy jsou na světe už dlouho a ty původní byly kvalitativně na úrovni Radial a BSS, ale kdeže loňské prdy jsou, DN řada už se nevyrábí, nebál bych se je koupit z druhé ruky, nové Klark DI jsou poměrně slušné diboxy za poměrně slušné ceny.
A teď už jedeme z kopce dolů - DI boxy použitelné, ale...
Tady zmíním ART, Mackie, LD Systems a Soundsation. Kromě ART, u kterých mě fakt serou jejich lehounký a křehký krabičky, jsou poměrně dobře vyrobené, umí všechno, co mají umět a v běžných podmínkách poslouží dobře. Jejich limity se projeví u hodně silných nebo naopak hodně slabých signálů a pak samozřejmě při recordingu, pro nenáročný náběr poslouží, ale ten rozdíl tam už prostě slyšet je.
No a už nám zbývá jenom opravdu odpad a šrot:
Behringer. Za všechny jeho pokusy se zvukem zmíním "legendární" DI 20. Už před třiceti lety ukázal Uli světu, že když mu Číňan nasere do krabičky, Uli to umí zabalit a prodat. Když pominu naprosto strašný střeva celého toho bazmeku v ceně 3,50 halířů, ten hliníkový vysranec pekel se doslova rozpadal v rukách. No a naprosté království demence je jeho konstrukce, kdy konektory z té krabice trčí směrem nahoru, nechápu jak za tenhle výmysl chorého mozdku mohl dostat někdo zaplaceno.
Dále cokoliv, co vám nabízí Alík nebo Temuor: tady už může jít o zdraví, nedávno běhalo po Insta video, jak aktivní dibox z Temu po zapnutí phantomu začal házet kouzelné malinkaté jiskřičky.
Za mně asi pro dnešek všechno, určitě jsem ale na nějaký zapomněl anebo je z paměti vytěsnil 
Basa prudí muziku
