1 Naposledy upravil: Aidamos (11. 09. 2021 14.21:37)

Téma: Hotone Ampero

Hotone Ampero

Rok výroby: 2021
Země původu: Čína
Cena: 8.200,- Kč

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h3861kucf7t16341feo20go.gif

Popis, parametry, konstrukce

Relativně malý, ale velice slušně vybavený multiefekt mi přistál na otestování. Opět jako v případech dříve testovaných zařízení podobného konceptu, tedy Headrush MX5, Headrush Gigboard a Line 6 HX Effects i k tomuto přistoupím z pohledu basáka s vidinou využití tohoto zařízení jako jediného prostředníka mezi baskytarou a aparátem, potažmo rovnou mixážním pultem s eventuálním využitím in-ear odposlechového systému. Zaměřím se na použitelnost a vlastnosti, nebudu v žádném případě suplovat podrobný manuál. Občas si dovolím srovnání s jmenovanými multiefekty.

Zlato-černé šasi zařízení je poskládáno z několika vzájemně smontovaných plechových částí. Konstrukce je bytelná, ale přitom na mě působí vzdušným dojmem. Rozměry jsou poměrně kompaktních 320×147×46 mm a hmotnost rozumných 1,4 kg. Horní povrch je broušený, elegantní, leč na něm snadno ulpívají otisky prstů. Nožní spínače jsou kovové, pedál je rovněž kovový, navíc s protiskluzovou plochou ne nepodobnou smirkovému plátnu. Tři malé a dva velké ovladače mají kvalitní plastové kloboučky, 4" displej je dotykový s dostatečným rozlišením 800×480 px.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h38410071lpk589158r2tl4.jpg

Spínače jsou podsvícené, oproti výše odkazovaným podobným multiefektům nelze barvu zvolit libovolně, ale mění se podle momentální funkce daného spínače. První tři spínače standardně svítí tyrkysově, čtvrtý zeleně, po jeho stisku pak červeně.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h3841vmaa4s1tbbq2pn5k5.jpg

Nejprve ale proberu zadní panel se vstupy a výstupy.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h38416ma1hdoi0hi6ogtn6.jpg

Zleva doprava je jackový vstup na druhý expression pedál, pak je třípolohový přepínač E.GT/A.GT/LINE určující typ vstupu do následující zdířky INPUT. Zařízení totiž umí obsloužit elektrickou kytaru nebo baskytaru (E.GT), akustickou kytaru nebo baskytaru (A.GT) nebo dokonce i klávesy (LINE). Následují XLR výstupy, a to pro použití ve stereo nebo mono režimu. U stereo režimu se trochu zastavím. Když tu byla řeč o vstupu pro klávesy, ten je, jak vidíte, jen jeden a opravdu je to jen TR jack, tedy mono. Obecně přítomnost XLR symetrického výstupu velice oceňuji, není pak potřeba řešit žádný DI box, což nebyl případ ani jednoho z těch odkazovaných zařízení. Ve vztahu k XLR výstupům je i páčkový přepínač GND LIFT pro odpojení země. Následují dva malé TRS jackové zásuvky, vstup AUX IN na nějaký audio přehrávač a dále sluchátkový výstup. Další dvě TR jackové zásuvky reprezentují stereo či mono nesymetrické výstupy třeba na aparát nebo další zařízení. Následuje USB zásuvka hranatého typu USB-B pro připojení k počítači. Ta slouží pro spojení s doplňkovým softwarem pro nastavování, aktualizaci firmwaru a navíc zařízení umí fungovat jako zvuková karta. Další je kolébkový vypínač, MIDI zásuvka standardu DIN 5P a nakonec konektor pro napájení. Napájecí adaptér je součástí dodávky, je to notebookový typ, tedy tenký kabel – cihlička – tlustý kabel. Radši bych tam viděl klasický adaptér, tedy tenký kabel – kostička s transformátorem a vidlicí. Bohužel. Pak už je vzadu jen plastová packa na přichycení kabelů.

Ovládání

Samotné nožní spínače 1, 2 a 3 slouží k přepínání patchů, není-li jim přiřazena jiná funkce. K tomu dochází jednoduchým stiskem. Podržením spínače se volí druhotná funkce, např. podržení spínače č. 3 aktivuje chromatickou ladičku. Lze na ní nastavit frekvenci komorního A (standardně 440 Hz) a i to, zda ladička zvuk mutuje, nebo ne, nebo jen propouští čistý signál nástroje. To je bezvadná věc, můžete si tak kontrolovat původní zvuk nástroje a porovnávat ho co do množství efektu a hlasitosti s efektovaným zvukem.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h384r3p75gqbppek22tb.jpg

Čtvrtý spínač CTRL stiskem aktivuje předvolené efekty v patchi a dlouhým podržením přepíná do režimu TAP pro nastavení tempa integrovaného bicího sekvencéru, rychlosti opakování delaye a podobně.

Současným stiskem spínače 1 a 2 se lze pohybovat ve skupinách patchů směrem dolů, podobně současným stiskem spínače 2 a 3 nahoru (o skupinách patchů ale až později), současným stiskem spínačů 3 a CONTROL se aktivuje looper, což je vše zřejmé z grafiky a popisků u spínačů.

Tři malé otočné ovladače pod displejem nastavují parametry efektu u odpovídajících polí na displeji. Levý velký otočný ovladač VOLUME nastavuje celkovou hlasitost, pravý velký otočný ovladač MENU/VALUE je i klikací a slouží pro pohyb na displeji a nastavování ostatních parametrů, kterým nejsou přiřazeny ty tři malé ovladače pod displejem.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h38316qbd1hg3u17r38db3.gif

Po zapnutí multiefektu se na displeji zobrazí poslední použitý patch.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h38413t8f54vsnajftm87.jpg

Mezi patchi se lze přesouvat šipkami po stranách prostředního pole s názvem nebo nožními spínači, jak bylo již řečeno. Přestože je displej dotykový, podobně jako mají nahoře zmíněná zařízení Headrush, a lze na něm udělat prakticky všechno, i tak je k dispozici doplňkový ovládací software Hotone Ampero Editor.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h38513hk1g1th6gakl1av6c.jpg

V levém okně je záložka 99 továrních předvoleb (Factory Patches) a 99 uživatelských předvoleb (User Patches). Všimněte si, jak jsou číslované. P01-1, P01-2, P01-3, a pak podobně je P02-1, P02-2, P02-3 atd., tedy jsou zařazeny do skupin po třech. To totiž odpovídá i těm třem spínačům 1, 2, 3. Ve výchozím nastavení tedy přepínáte mezi celými zvukovými řetězci. Ve zvukovém řetězci může být až 9 efektových bloků, a ne všechny samozřejmě musí být aktivní. V zapnutém stavu jsou ty se zvýrazněnou barevnou tečkou vedle názvu kategorie efektu. Parametry vybraného efektu se pak zobrazují ve spodním okně vpravo. V prostření spodní části je seznam efektů a popis právě vybraného. Parametry efektu můžete nastavovat jednak taháním myší po ovladači, ale stačí i jen najet kurzorem nad daný ovladač a točit kolečkem na myši. Pro přesné nastavení hodnoty je pak možno udělat dvojklik přímo do políčka hodnoty a číselnou hodnotu zadat z klávesnice. To mi u některých podobných softwarů v minulosti chybělo, že buď nešlo zadat hodnotu z klávesnice, nebo nebylo možné využívat kolečko myši.

Potřebujete-li změnit pořadí efektů, a věřte mi, že to potřebovat budete, nelze je nevím proč přesouvat rovnou v rámci tohoto okna. Musíte nejdříve kliknout na Manage Signal Chain.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h385106t15l7njvi6u18pud.jpg

Po přesunutí efektů změny potvrdíte tlačítkem OK. Upravujete-li zvuk přímo na zařízení, do zvukového řetězce se dostanete stisknutím tlačítka EDIT v pravém horním rohu displeje.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h3847521cv119k4s1b14gf8.jpg

Chcete-li změnit pořadí efektů, musíte to udělat dvojklikem na daný efektový blok a pak jej přesunout. Po jednoduchém kliknutí na efekt a stisku tlačítka EDIT tentokrát v dole na displeji se dostanete do výběru nastavení daného efektového modulu.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h38453kika13er1476abl9.jpg

Sice můžete použít devět efektů, ale některé efektové bloky jsou jednostranně zaměřeny. Např. sekce EQ, tedy ekvalizér. Tam jsou dva kytarové typy, dva basové a pak 3 obecné a tím to hasne. Tento blok je prostě určený pro ekvalizaci a šmitec. Podobně bloky DLY (delay) a RVB (reverb). Já třeba delay ani reverb vůbec nevyužívám, a šup, jsem tedy hned o dva efektové bloky chudší. Stejně tak bloky AMP (amplifier – zesilovač) a CAB (cabinet – reprobox). Tohle určitě využiju, takže mi to nevadí, ale kdo hodlá používat fyzický aparát a nikoli simulaci, šup, další dvě efektové pozice mínus. NR (noise reduction) obsahuje šumové brány, a opět, ne každý je využije, ale hodí se, fungují perfektně, jsem rád, že tam jsou. A pak tam jsou tři zdánlivě volně použitelné efektové bloky FX1, FX2 a FX3 s důrazem na to "zdánlivě volně použitelné". Čekal bych, že ve všech třech bude kompletní škála efektů, tedy vyjma delayů, reverbů a ekvalizérů, které mají samostatné bloky. Čili pod každým číslem efektu jsem očekával už všechny ty dosud nejmenované kompresory, zkreslení, fuzzy, chorusy, flangery, phasery, wahy, oktávery atd. Není tomu tak. Některé efekty jsou ve dvou blocích, některé jen v jednom. Např. autowah, který jsem si našel jako použitelný, je dostupný pod FX1 a FX3, ale v FX2 jsem ho nenašel, a to ani přes vyhledávácí políčko. Pod FX1 a FX2 jsou např. zase kompresory a zkreslení, ale už nejsou v FX3, takže když potřebujete kompresor a dvě zkreslení (např. overdirve a fuzz), a přepínat mezi nimi, tak máte smůlu, nebo musíte přepínat patche nebo celé skupiny patchů, kdy v jednom patchi budete mít kompresor a overdrive, ve druhém kompresor a fuzz. Nepochopil jsem logiku rozdělení efektů pod jednotlivé skupiny FX1, 2, 3 a jejich průniky, takže je v tom pěkný bordel. Není tam v seznamu efektů ani žádné oddělení z něhož by bylo zřejmé, že tady končí zkreslení a začínají chorusy, navíc ani efekty patřící k sobě nejsou uspořádány abecedně. Díky tomuto rozdělení efektů vám nezbude nic jiného, než nutně popřešoupat bloky efektů, protože dynamické efekty jako autowah prostě musíte dát před kompresor a podobně.

A jdeme tvořit zvuk. Kompresor jsem si nastavil, vybral jsem si jak vidíte na jednom z předchozích obrázků typ Squeezer, který má dostatek potřebných parametrů. Dalším nezbytným efektem je pro mě zkreslení. V minulých recenzích v úvodu zmíněných multiefektů jsem zkreslení vytvořil rozdělením signálové cesty do dvou větví, a tedy paralelním zpracováním čistého a zkresleného zvuku a jejich následným mixem. Nic takového Hotone Ampero neumožňuje. Jak bych tedy mohl být spokojen? Jak mnozí víte, mým absolutně adorovanou zkreslovací krabičkou je Darkglass Microtubes X Ultra, která zkresluje jen výšky a basy naopak komprimuje, což mi maximálně vyhovuje. Simulaci Darkglassu Hotone nenabízí žádnou. Ale objevil jsem již před časem, že podobný charakter zkreslení má mnou kdysi rovněž vlastněný Boss Bass OverDrive ODB-3, no a přímo ten Hotone poskytuje pod názvem Bass Crusher, takže můžu být dostatečně uspokojen i bez paralelního zpracování signálu.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h3851j7gnf42qs1qo9sape.jpg

Teď něco k přepínání efektů. Nejdřív jsem to vyřešil tak, že jsem si poskládal celý řetězec efektů, a uložil ho na první a druhou pozici v trojici patchů. V první jsem zkreslení vypnul, v druhé naopak zapnul a uložil. Tím jsem ale zaplácnul dva spínače. Nešlo by spínat zkreslení v rámci jednoho patche? Šlo. Vedle názvu patche nad řetězcem efektů je tlačítko CTRL/EXP. Tam lze v sekci CTRL Setting právě nastavit, co aktivuje čtvrtý spínač CONTROL, přičemž může aktivovat i více efektových bloků, chcete-li např. čistý zvuk bez simulace aparátu, ale zkreslený už s ním.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h385mdv147l5i51lveq2hf.jpg

Mimochodem netuším, proč zatržítka nejsou uspořádaná nějak logicky, aby např. FX1, 2 a 3 bylo u sebe, ale to je designová drobnost. Samozřejmě v tomto okně se v další záložce dá nastavit i expression pedál. Já si s ním nehrál, neumím tou nohu kvedlat. To je i důvod, proč vyžaduju autowah typu touch, tedy reagující na sílu úderu do struny. Takový tam je a funguje k mé spokojenosti.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h3851vhg1713svk1q07rv2i.jpg

Z čehož nadšený už moc nejsem, je oktáver. Občas dělá se zvukem divné věci a horní oktáva je prakticky nepoužitelná, má odporný syntetický zvuk. Je použitelná na stupnici 0-100 tak do hodnoty 5, pak už je to hnus. Rozhodně nejlepší oktáver jsem zatím slyšel od Line 6, ten je dokonalý.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h38511obpvep451ol3q6ej.jpg

Mezi simulacemi zesilovačů jsou dva Ampegy (SVT a FlipTop), Vox a Messa Boogie. Ampeg SVT je klasika, funguje parádně, nicméně bavila mě i ta Messa. Návdavkem tam je ještě čistě preamp Alembic.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h38515qap6c57h96o1oitg.jpg

Podobně v boxech jsou tři Ampegy, dvě SWR, dva Edeny, po jednom zástupci tam má Hartke, Markbass a Messa Boogie. Co je super, že si navíc můžete zvolit typ mikrofonu a jeho polohu a vzdálenost vůči reproduktoru, a nastavit filtry HPF (Low Cut) a LPF (Hi Cut). Můžete si taky nahrát vlastní IR (impulse response) vzorky.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h3851n3ut8mttk1eae17k8h.jpg

Po nastavení všech efektů, a samozřejmě doporučuji to provádět i průběžně, můžete patch uložit (tlačítko Save). Kromě názvu patche si můžete i určit, na kterou pozici se má uložit. Máte tedy možnost si udělat celý zvukový řetězec a uložit ho pro pozdější variantní modifikace na více míst.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h38647rl111f5nh7h1db7k.jpg

Přes pravé tlačítko na patch v jejich seznamu můžete patch i exportovat do souboru, importovat zpět, přejmenovat, kopírovat…

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h38615om10ok9klkl29i3l.jpg

Po kliknutí na ikonu ozubeného kola nahoře se zobrazí okno globálních nastavení. Tam je zajímavá možnost nastavení funkce nožních spínačů. Jinou funkci lez přiřadit pro obyčejné krátké stisknutí (Tap), jinou pro podržení (Hold). Ve výchozím nastavení stisk spínačů 1 až 3 přepíná mezi trojicí patchů, čtvrtý spínač CONTROL byl popsán výše.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h38613av1cpqnd8a6g1n4om.jpg

To lze ale změnit. Spínače 1 až 3 pak můžou klidně spínat jen jednotlivé efekty v rámci patche. Opět nechápu proč v tomto seznamu nejsou všechny položky FX# On/Off u sebe.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h386s5e1i2c15t5a921r4qn.jpg

Toto globální nastavení naleznete i na displeji zařízení.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ffa5h384vs9l4tpna1fqirs5a.jpg

Mimochodem pod ikonou Display můžete nastavit barevné schéma. Výchozí je tato "zlatá" barva, ale můžete si zvolit i ze spousty dalších barevných variací (červená, modrá, zelená, oranžová…)

Zvuk

Nahrál jsem zvukové ukázky s baskytarou Fender American Prefessional II Precision Bass V. V nahrávce je nejprve čistý zvuk baskytary, pak zvuk prohnaný Amperem s kompresorem a simulací aparátu, kdy jsem použil zesilovač Ampeg SVT a box Ampeg 4x10", pak to samé ale se zařazením popsaného zkreslení, následuje autowah a pak oktáver.

Ukázka

Hodnocení

Poměrně kompaktní zařízení, perfektní zpracování, dostatek funkcí včetně široké škály vstupů a výstupů, bonusem budiž nepřehnaně vysoká cena. Ovládání je intuitivní, doplňkový software je přehledný a snadno použitelný. Nechápu jen nějaká omezení, tedy proč například není všech devět efektových bloků plně volitelných co se typu efektu týče, přitom firma Hotone se chlubí použitím výkonných čipů v zařízení, takže by to mohlo zvládat. Nebo nechápu nelogičnosti rozdělení efektů pod jednotlivé efektové bloky. Malou náplastí je vestavěný looper a bicí sekvencér. Celkově vzato jsem s tímto multifektem spokojen a byl bych schopen s ním fungovat. Omezení jsou hlavně v počtu spínačů, což je dáno jeho malou velikostí, takže nestačí-li to někomu, není to zařízení pro něj, musí pokukovat po něčem větším, případně to doplnit o nějaký ten MIDI ovladač.

Oficiální stránky: https://www.hotoneaudio.com/products/multi-effects/ampero

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

2

Re: Hotone Ampero

Takže to vypadá použitelně, zejména když nepoužívám žábu, oktáver a zkreslení a vystačím si s kompresorem, ekvalizérem a občas chorusem, doplněnými o simulaci zesíku a bedny. Díky.
Možnost použití na akustickou kytaru beru jako příjemný bonus.

0 xLajků:

3

Re: Hotone Ampero

CzechJoker napsal:

Možnost použití na akustickou kytaru beru jako příjemný bonus.

Na akustiku tam jsou dva aparáty/komba Aer a v reproboxech je simulace vysloveně typů akustických kytar jako dreanough, jumbo,...

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

4

Re: Hotone Ampero

Spilover (doznívaní po přepnutí) mezi patchema zřejmě neběhá, což? A jaký, sím, to má lag při přepnutí mezi patchema?

0 xLajků:

5

Re: Hotone Ampero

José napsal:

A jaký, sím, to má lag při přepnutí mezi patchema?

Žádný jsem nepozoroval.

José napsal:

Spilover (doznívaní po přepnutí) mezi patchema zřejmě neběhá, což?

To fakt netuším, už jsem to vrátil, a efekty, kde by to bylo slyšet, jako reverb nebo delay, jak jsem psal, nepoužívám.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

6

Re: Hotone Ampero

Adame moc díky za tu práci co jsi si s tím dal to sepsat.

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

7

Re: Hotone Ampero

Adame taky děkuju.

Pro mě je to docela žhavý kandidát na nová mulťák - nějak se totiž nedokážu sžít se Zoom B3.

FGN JMJ5-ASH-M SBB Surreal Blue Burst, Squier Classic Vibe '70s Jazz Bass V, Hocke 210, Line6 Relay G30; MIPRO MI-909 , EBS Microbass 3, Line6 M5
Momentálně v kapelách CRIONIC, www.crionic.cz, Není zač! http://www.nenizac.net/ a MOMENT, http://www.mooment.cz
0 xLajků:

8 Naposledy upravil: Aidamos (12. 09. 2021 15.10:25)

Re: Hotone Ampero

Dzzerza napsal:

Pro mě je to docela žhavý kandidát na nová mulťák

Není to vůbec špatný za ty prachy. Každopádně co jsem měl v posledních měsících možnost zkoušet i ty Headrush a Line 6, tak si říkám, že tyhle menší věci jsou plný kompromisů. Nikdy tam není všechno, nebo ne v podobě v jaké bych potřeboval. Některý má lepší zkreslení, některý zase efekty. Budu mít příští týden nakonec ne Line 6 HX Stomp, ale dokonce Line 6 Helix LT, ale co jsem koukal, tak softwarově je to prakticky stejné a i množství efektů na výběr je taky stejné, tedy nic moc na basu, tak uvidím. Už se konečně musím domluvit s kamarádem na vyzkoušení Boss GT-1000, ten vypadá z toho všeho asi nejslibněji. Přidali v posledním upgradu spoustu basáckých cajků a hlavně pro mě klíčové zkreslení tam nazvané HI BAND, které zkresluje jen vyšší frekvence, tedy podobné jako Darkglass Microtubes X, po čemž vysloveně pasu. A jelikož je to Boss, tak to v sobě má i ty jejich krabičky, které jsem v minulosti měl, a se kterými jsem v zásadě byl spokojený, jako autowah, oktáver, synth, chorus... Takže kdybych se rozhodoval a chtěl menší řešení, tak mým žhavým kandidátem by pravděpodobně byl Boss GT-1000CORE, ale zatím u mě pořád na plné čáře vede ten Darkglass + další samostatné krabičky.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

9 Naposledy upravil: Tékys (12. 09. 2021 10.18:52)

Re: Hotone Ampero

Taky díky za recenzi. Sháním taky nějaký multiefekt, který by mi nahradil už stařičkou Pandoru PX5D. No ze začátku jsem uvažoval o Line6 POD GO, ale kvůli kompaktnosti a i ceně nakonec u mě zatím vítězí https://www.muziker.cz/nux-mg-30-versatile-modeler

Warwick Corvette Standard (BEAD) + Eden Nemesis NA650 + Hocke 4x10 + Hocke 1x15 + Darkglass B7K Ultra
Warwick Thumb BO 5 broadneck + TC Electronic BG 250-210 + Markbass Compressore
https://www.youtube.com/user/Tekysss/
https://bandzone.cz/neverforget
https://bandzone.cz/doubledecker
0 xLajků:

10 Naposledy upravil: Aidamos (13. 09. 2021 21.23:02)

Re: Hotone Ampero

Tékys napsal:

ale kvůli kompaktnosti a i ceně nakonec u mě zatím vítězí nux-mg-30-versatile-modeler

Hmm, to vypadá taky pěkně. Každopádně ještě před několika lety všichny na multiefekty koukali skrz prsty, že je to zvukově syntetické, hnusné plastové křapky na pohled a kdo ví co ještě, a dneska? Hromada designově povedených a hlavně použitelných mulťáků s dotykovým displejem a slušným zvukem a ještě za rozumnou cenu. Ono když se člověk podívá na výkon dnešních telefonů, které se výkonem vyrovnají nebo předčí leckteré běžné počítače, a jsou tedy konečně k dispozici výkonné čipy, tak není probém tu dotykovou obrazovku zabudovat do mulťáku a udělat k tomu pěkný software, když už to umí kdejaká apka pro mobil. Stačí se podívat na rozmach digitálních mixů ovládaných z tabletu nebo telefonu.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

11

Re: Hotone Ampero

Mě teda vyhovuje Line 6 HX Stomp, nepotřebuji volume pedal, a postavil jsem si kolem něj malý pedalboard s dalším přepínačem takže mám 5 spínačů ... A 8 bloků mi bohatě na basu i kytaru stačí... Zvukově to chce ty presety ladit na vyšší idealně koncertní hlasitost ...

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

12

Re: Hotone Ampero

Aidamos napsal:

Přidali v posledním upgradu spoustu basáckých cajků a hlavně pro mě klíčové zkreslení tam nazvané HI BAND, které zkresluje jen vyšší frekvence, tedy podobné jako Darkglass Microtubes X,

 já vím že tady furt zním jako otravný zaměstnanec L6, ale tohle umí i to LTčko díky možnosti rozdělení cesty na dvě paralelní linky a nasledném použití LO/HI pass filtru smile

PK Guitars Custom Headless "Dingberg"
Fame Baphomet 5 (Mayones BE5 Exotic)

DG X7 / Line6 Helix LT / GSS Baby Sumo / Backbeat na zádech
0 xLajků:

13

Re: Hotone Ampero

Teda jedem OT, ale tohle je, IMHO, dost složitá cesta, vzhledem k tomu, že jako rozdělovač do paralelních větví může sloužit frekvenční crossover.

0 xLajků:

14 Naposledy upravil: CzechJoker (13. 09. 2021 07.13:03)

Re: Hotone Ampero

Pro mě je to zatím žhavý kandidát, i díky DI out a hlavně ceně. Chci sjednotit vše do jedné krabice, protože jsem (i kvůli kung-flu) omezil krámy na stage na minimum a cokoliv je all-in-one je prostě fajn. Oproti třeba EBS Microbass III se mi líbí simulace, které tam nejsou a možnost dalších efektů, které bych občas využil. Ještě to nemít expresní pedál a bylo by to úplně dokonalé.

Jinak ten DI out je pro mě fakt důležitý, včera jsem se dělil o DI-box s kytaristou... Proto pro mě nepřipadá v úvahu ani Line6, ani ten Nux, co zmiňoval Tékys.

0 xLajků:

15

Re: Hotone Ampero

José napsal:

Teda jedem OT, ale tohle je, IMHO, dost složitá cesta, vzhledem k tomu, že jako rozdělovač do paralelních větví může sloužit frekvenční crossover.

Souhlasím, ale tyhle "multivšechno" věci jsou holt často "težko na cvičišti(doma u kompu, kde hodně "tweakuješ a vymýšlíš") , lehko na bojišti (zkouška/koncert, kde už jenom přepínáš jednotlivý scény podle toho jakej song hraješ ) a to IMHO platí i u tohohle Hotone(u). Složitá cesta mi nevadí, pokud ji device zvládne a pokud nese své vysledky

PK Guitars Custom Headless "Dingberg"
Fame Baphomet 5 (Mayones BE5 Exotic)

DG X7 / Line6 Helix LT / GSS Baby Sumo / Backbeat na zádech
0 xLajků:

16

Re: Hotone Ampero

Jaccob0 napsal:
Aidamos napsal:

Přidali v posledním upgradu spoustu basáckých cajků a hlavně pro mě klíčové zkreslení tam nazvané HI BAND, které zkresluje jen vyšší frekvence, tedy podobné jako Darkglass Microtubes X,

 já vím že tady furt zním jako otravný zaměstnanec L6, ale tohle umí i to LTčko díky možnosti rozdělení cesty na dvě paralelní linky a nasledném použití LO/HI pass filtru smile

Však jo, používal jsem to už při psaní recenze na Line 6 HX Effects.

José napsal:

tohle je, IMHO, dost složitá cesta, vzhledem k tomu, že jako rozdělovač do paralelních větví může sloužit frekvenční crossover

Přesně tak to u Line 6 funguje. A na tom rozdělovacím ulzlu se dá nastavit, co má dělat, umí to více věcí. Já použil právě Split Crossover.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1fctcf3ah1rstuah1aao1cl81hjk4.jpg

Ale upřímně řečeno, nebyl jsem úplně spokojený s těmi typy zkreslení, celkem jsem to nějak použitelně dal, ale žádné to zkreslení mi úplně dokonale nesedělo, prostě kompromis, nebo bych musel ještě dost ladit, laborovat a kombinovat s dalšími prvky jako ekvalizér a podobně.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

17

Re: Hotone Ampero

Jaccob0 napsal:

tyhle "multivšechno" věci jsou holt často "težko na cvičišti(doma u kompu, kde hodně "tweakuješ a vymýšlíš") , lehko na bojišti (zkouška/koncert, kde už jenom přepínáš jednotlivý scény podle toho jakej song hraješ)

No, to lehko na bojišti být nemusí. Zkušenost mám takovou, že si to doma nastavím na ucho, je to hezký, třeba příjemný zkreslení, a pak v kapele to nefunguje. Osvědčilo se mi dělat ty efekty nasucho trochu přehnaný a zkreslení trochu hnusnější aby to pak v kapelním bordelu vyznělo. Doma to každopádně aspoň testuju s nahrávkami, kde mám vyhozenou basovou stopu a hraju si k tomu.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

18

Re: Hotone Ampero

To je obecně problém těhle kurvítek. Do sluchátek to hraje betelně a na živo děs běs. Je potřeba to štelovat na aparátu.
Kdysi o tom psal Maršál Malinovský. Zkusím to pohledat.

0 xLajků:

19

Re: Hotone Ampero

Aidamos napsal:

No, to lehko na bojišti být nemusí.

 Souhlas, je třeba laborovat i ve zkušebně, ale z mé osobní zkušenosti je toho daleko více třeba udělat doma.

Aidamos napsal:

Ale upřímně řečeno, nebyl jsem úplně spokojený s těmi typy zkreslení, celkem jsem to nějak použitelně dal, ale žádné to zkreslení mi úplně dokonale nesedělo, prostě kompromis, nebo bych musel ještě dost ladit, laborovat a kombinovat s dalšími prvky jako ekvalizér a podobně.

Zase souhlas, ale hodně záleží na verzi Firmwaru, dokud jsem měl 2.92 verzi tak jsem kreslil vyšší frekvence kytarovou hlavou (ted nevím jestli to byl nějakej jakože Engl nebo něco) s IRkem. Taky mi to připadalo takový nedokonalý pro to co chci. s verzí 3.00+ ale přišel do výběru distortion Horizon drive ( signature krabka od Mishi Mansoora z Periphery) a ten nahradil tu hlavu a ted je to teprve tak jak jsem si představoval heart_eyes . Jinak na tu HI pass cestu nevypínám IRko (je tam nějaká Coffee 2x12 bedna co měli na stránkách ke stažení) ani když hraju přes další bednu, hezky mi to hlasitostně zkrotí a smíchá volume s LO pass cestou (kde mam IRko při hraní na apec bypasslý)

PK Guitars Custom Headless "Dingberg"
Fame Baphomet 5 (Mayones BE5 Exotic)

DG X7 / Line6 Helix LT / GSS Baby Sumo / Backbeat na zádech
0 xLajků:

20

Re: Hotone Ampero

každopádně mě ten Hotone dost překvapil, vypadá to docela dobře a i to rozhraní na komp vypadá poměrně srozumitelný, nebál bych se toho. 

PK Guitars Custom Headless "Dingberg"
Fame Baphomet 5 (Mayones BE5 Exotic)

DG X7 / Line6 Helix LT / GSS Baby Sumo / Backbeat na zádech
0 xLajků:

21

Re: Hotone Ampero

CzechJoker napsal:

To je obecně problém těhle kurvítek.

To je obecně problém všech kurvítek, čímž myslím i obyčejný krabičky. Doma si to člověk nějak nastaví a v kapele to nevyzní, a musí se tedy korigovat.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

22

Re: Hotone Ampero

Já mám tuhle zkušenost s digitálními multiefekty, ale doba možná pokročila. Posledních pár desítek let jsem žádné neměl, kromě krátké epizody s B3. Navíc pokud tím nechci krmit aparát, ale budu to posílat linkou hlukaři, není to až tak kritické.

0 xLajků: