1

Téma: in-ear odposlechy

Máte zkušenosti s in-ear odposlechem? Konkrétně sháním informace pro zpěvačku, ale třeba to bude zajímat i někoho tady. Třeba basák od No name hraje na koncertech jen do preampu, bednu nemá ani zapojenou, a všechno mu jde do ucha. Mě to bylo divný, když jsme s nima hráli, že ta basa není na podiu vůbec slyšet smile

Lakland  JO5, Fender precision elite (1983)
Alembic F-1X, Warwick Jonas Hellborg 250,
K volšovým rukám volšový tělo!
0 xLajků:

2

Re: in-ear odposlechy

in-ear je fajn, pokud si na něj zvykneš a umíš s ním pracovat. moje zkušenost je, že docela dost muzikantů si to kupuje, protože je to teď trendy, resp. vidí to u slavnejch kapel. každopádně se úplně změní vnímání zvuku na podiu, jsou lidi, kterým to dost pracuje s psychikou, prostě něco, s čím jseš zvyklej pracovat, je najednou jinak a mozek si na to musí zvyknout. lidi, který in-ear používaj, mluví až o několika měsících, kdy se cítili nesví, než se to usadilo.
každopádně nejdůležitější element jsou sluchátka, jakýkoli polovičatý řešení je nanic, představa, že to pořeší drahý pecky z datartu a nějaká vysílačka, to už jsem taky viděl:-)
Pokud vaše zpěvačka nemá s in-earem žádnou zkušenost, zbývá jediná možnost a to zkoušet, zkoušet, zkoušet. Domluvit se se spřátelenou kapelou, a půjčit si to, zajet někam, kde mají více sluchátek na výběr atd. Za sebe musím říct, že pokud jde o sluchátka, tak nejlevnější použitelné jsou AKG IP2 za cca 1800, k tomu pořešit nějakej bezdrát, klidně levnější, ovšem s kvalitním body packem a laditelnejma frekvencema. Pokud hledá už profi řešení, doporučuju vyzkoušet Shure SE serii, dobře hrající jsou 315 a 425.
když už zmiňuješ použití pro basu, pak začíná další problém a to je frekvenční spektrum. spousta výrobců udává spodní pásmo málem od 50Hz, ovšem realita je jiná: pokud chceš mít v uších basu v celým spektru pak fungujou jedině Shure 535, jediné jsou opravdu třípásmové a zahrají spodek, odzkoušeno jak na basu, taktéž je to volba bubeníků, kteří chtějí mít v uchu celej kopák, nejenom horní tečku, s velkou spokojeností používá třeba Vašek Zima, ale to už jsou sluchátka za 11 táců...což je ovšem nic proti Ultimate Audio a jiným záležitostem, dělaným skoro na míru.

Basa prudí muziku smile
0 xLajků:

3

Re: in-ear odposlechy

jinak zvláštní případ co se in-earů týče jsou zvukaři, u regionálních mistrů se připrav na větší problémy než s normálníma monitorama. když už náhodou ví, jak to zapojit, většinou neumí in-ear míchat, představa že chci do každýho ucha něco jinýho...:-) jelikož je in-ear hodně v hlavě, pak i práce s ním a míchání odposlechů vyžaduje mnohem větší citlivost, zažil jsem případy, kdy se muzikanti na podiu svíjeli bolestí, protože zvukař věděl kulový anebo jim tam omylem poslal něco jiného. ale pokud máte svého zvukaře, odladíte to celkem rychle

Basa prudí muziku smile
0 xLajků:

4

Re: in-ear odposlechy

no zrovna ty IP2 mi prijdou jako sluchatka z datartu. jsou to snad ty same sluchatka jako AKG K324p nebo Senny cx-300. Nicmene na podium snad staci. A ty shure jsou dobra volba, ale urcite ne jedina...tripasmo ma mnoho sluchatek, napr Ultimate Ears 10 a jsou mozna i levnejsi. Ale obecne se da v pohode pouzit i jednomenicovy system, Senn IE-8 je na basu super z vlastni zkusenosti, nebo treba Westone .

Jinak co se tyce customu, tak i v CR jsou firmy, ktere ti udelaji nastavec presne podle odlitku tveho ucha na obycejne in-eary, ktere uz mas doma.

0 xLajků:

5

Re: in-ear odposlechy

já jsem to zatím ještě konzultoval s kamarádem-zvukařem. Říkal, že hodně lidí v jeho okolí používá nějaký levný systém (nějaké to LD, mají to na kytary cz apod) ale rozhodně řešit sluchátka...tedy v podstatě říká totéž co basstardo smile
problém se zvukaři mě taky napadl, zpěvák z mé nové kapely to řeší systémem shure, ale má v něm jen svůj zpěv, zrovna odbočený za mikrofonem a používá to jako příposlech na jednom uchu, asi pro kontrolu intonace atd. Musím to s ním, probrat, máme za sebou teprve dvě zkoušky...

Lakland  JO5, Fender precision elite (1983)
Alembic F-1X, Warwick Jonas Hellborg 250,
K volšovým rukám volšový tělo!
0 xLajků:

6

Re: in-ear odposlechy

in er používám,jelikož i zpívám a je to prostě naprosto parádní věc(pokud bych jen hrál tak v celku zbytečná)
konečně slyším to co potřebuji mám tam puštěnej svuj zpěv+basu a k tomu si někdy nechám dát i ostatní zpěvy,používám jen jedno sluchátko.
ideální řešení je ještě svuj malej mix,sluchátka do obou uši a naprat si tam celou kapelu.
od té doby co to takhle mám tak už mi po akci nehučí v hlavě,nepíská v uších a vše slyším naprosto krásně,další obrovská výoda je,že nemám klasickej odposlech takže mi nic nehouká.
Ovšem..je potřeba si na to zvyknout je to přeci jen trochu jiné a další věc je ta,že zvukař nesmí bejt idiot a to co si nastavím tam musí zustat,což je u dnešních hluchařu problém,protože mají tendence pořád něčím kroutit a furt do toho zvuku jebat(nikdy nechápu proč do odposlechovejch cest)protože v momentě kdy máš sluchátka v uších a zukař ti tam něco dojebe tak jsi totálně ve tmě a krásně se v písničce ztratíš.
jinak si pohlídej ať má odposlech limiér jinak se muže stát,že se ti radostí rozskočí hlava.

ukulele
0 xLajků:

7

Re: in-ear odposlechy

napiš i jaký máš model a jak to máš zapojený

Lakland  JO5, Fender precision elite (1983)
Alembic F-1X, Warwick Jonas Hellborg 250,
K volšovým rukám volšový tělo!
0 xLajků:

8

Re: in-ear odposlechy

Trošku koketuju s myšlenkou, že si nechám do uší pouštět click, aby v tom bubeník nebyl sám. Provozujem to teď na zkouškách a zatím se to osvědčuje. Pro mě lepší pocit a pro bubeníka trochu ulehčení, že aspoň já ho nikam netáhnu. Ve zkušebně mám levný uzavřený sluchátka sennheiser a stačí to v pohodě. Na koncerty je samozřejmě nutný mít nějaký bezdrát systém + špunty. Vzhledem k tomu, že tam půjde jen click, maximálně samply z PC, tak si myslím, že není snad potřeba nějaká ultra kvalita sluchátek. A spíš bych něco, co mi ty uši úplně neucpe, protože zbytek pojede normálně z aparátů / odposlechů, tak ať z toho něco mám big_smile

Myslíte si, že je to hloupost mít in ear jen kvůli clicku? Jako jinak nemám potřebu mít v uchu sebe nebo někoho z kapely:) Možná by stačilo jen jedno ucho, ale to se bojím, že by mohlo být nepříjemný.

Fender American Deluxe Jazz Bass '08
Tech 21 SansAmp PSA 1.1 -> Ashdown Little Giant 1000 -> 2x Markbass Traveler 121H
0 xLajků:

9 Naposledy upravil: Lukáš (09. 11. 2011 00.34:51)

Re: in-ear odposlechy

Tak pokud máte progresivního bubeníka, u kterýho je potřeba mít klik anebo se s ním cítíš líp, tak bych to neřešil a šel do toho.. spíš tě docela obdivuju, že tě klik v uších nemate spolu s bicíma, mě by to asi vadilo (hlavně, když hraješ nějaký haluz rytmy přes sebe, kdy ti to vyjde třeba na půlklik big_smile). Jinak s in-ear zkušenost nemám.. zajímalo by mě, jak se s tím hraje

0 xLajků:

10

Re: in-ear odposlechy

DalajVladan napsal:

Myslíte si, že je to hloupost mít in ear jen kvůli clicku?

Ano, naprostá zbytečnost. Klik tě bude akorát rušit a rozptylovat, spíš je potřeba poslouchat co hrajou ostatní a nehrát si jen na vlastním písečku. Hraju s bubeníkem, kterej klik má a vůbec nepoznám, jestli podle něj hraje, nebo ne. Takže asi tak...

Sandberg California TM2 5 str.; Fender Jazz Bass (US 1976)
Gallien-Krueger 700RB-II; 2x Gallien-Krueger Neo 212/8 II
0 xLajků:

11

Re: in-ear odposlechy

Ivo napsal:

Klik tě bude akorát rušit a rozptylovat

během zkoušek mě to neruší ani nerozptyluje, začnu ho vnímat až v momentě, když z něj začnem ujíždět:) .. když hrajem přesně, tak splyne

Ivo napsal:

spíš je potřeba poslouchat co hrajou ostatní a nehrát si jen na vlastním písečku

tak to mám pořešené dopředu - během zkoušek se nahráváme a posloucháme - máme pevně dané party

Ivo napsal:

Hraju s bubeníkem, kterej klik má a vůbec nepoznám, jestli podle něj hraje, nebo ne.

no to já taky nepoznám, proto chci ten click big_smile

Fender American Deluxe Jazz Bass '08
Tech 21 SansAmp PSA 1.1 -> Ashdown Little Giant 1000 -> 2x Markbass Traveler 121H
0 xLajků:

12

Re: in-ear odposlechy

To jsou mi paradoxy - já to třeba poznám, ale stejně bych ten klik občas potřeboval big_smile

0 xLajků:

13

Re: in-ear odposlechy

Když je dobrej bubeník a bude hrát přesně podle kliku, tak nikdo jinej klik nepotřebuje. Pokud to tak není, tak na co ti bude klik u ostatních nástrojů? Abys po hraní mohl jebat bubeníka, že ujíždí, nebo aby ses během hraní trefoval někam mezi klik a bubeníka? Pokud bubeník nedokáže jet s klikem, tak je mnohem lepší, aby se to naučil doma a ne, aby ho zbytek kapely při hraní nakopával, nebo ho brzdil.

Sandberg California TM2 5 str.; Fender Jazz Bass (US 1976)
Gallien-Krueger 700RB-II; 2x Gallien-Krueger Neo 212/8 II
0 xLajků:

14

Re: in-ear odposlechy

Ehm, tak k in-earu,domů mi dnes z německa přicestoval shure psm-200 za 180 euro i s poštovným. použitý, ale vypadá jak nový.
Na první rychlý test mě překvapil docela šum a taky to, že nemá XLR-vstup-chtěl jsem do toho v rychlosti připojit mikrák a neměl jsem po ruce kábl -testnul jsem to teda s basou.
V praxi se tam mikrofon nebude připojovat napřímo, i když si myslím, že při některých příležitostech-třeba ve zkušebně-to může být dobrý: drátový mikrofon-in-ear-bedýnky.
Sluchátka mají drátky jak nitky, těžko říct, jestli je to origoš, ale spíš ne-vypadají nepoužitý a ne moc kvalitní, možná je tam prodávající přihodil jen pro formu. Kdo máte tip na dobrý sluchátka?

Je to překvápko pro moju, tak snad sem nenahlídne smile

Lakland  JO5, Fender precision elite (1983)
Alembic F-1X, Warwick Jonas Hellborg 250,
K volšovým rukám volšový tělo!
0 xLajků:

15 Naposledy upravil: el BassTardo (10. 11. 2011 17.50:20)

Re: in-ear odposlechy

pipa napsal:

že nemá XLR-vstup-

PSM 200 XLR vstup má! viz http://www.shure.com/europe/products/pe … /index.htm


pipa napsal:

Sluchátka mají drátky jak nitky


pipa napsal:

psm-200 za 180 euro i s poštovným

slušná sleva, nové jsou za 550 éček...

Jseš si jistej že jsi koupil Shure? smile

Basa prudí muziku smile
0 xLajků:

16

Re: in-ear odposlechy

are you shure ?

AccugrooveFanclub #1
0 xLajků:

17

Re: in-ear odposlechy

taky shanim nejake rozumne sluchatka. 3pasmove stoji ranec koukam, tedy aspon po dvou pasmech, aby to melo ty dva drivery jinak to mylsim nema cenu. jen ty ceny  hmm

0 xLajků:

18

Re: in-ear odposlechy

el BassTardo napsal:

pipa napsal:

    psm-200 za 180 euro i s poštovným

slušná sleva, nové jsou za 550 éček...

Jseš si jistej že jsi koupil Shure? smile

No vypadá to jako shure co má kámoš ,tak snad jo. je to jetý, ne nový, jsou k tomu i nějaké papíry, ale moc jsem to zatím nestudoval....

Lakland  JO5, Fender precision elite (1983)
Alembic F-1X, Warwick Jonas Hellborg 250,
K volšovým rukám volšový tělo!
0 xLajků:

19

Re: in-ear odposlechy

valec1 napsal:

taky shanim nejake rozumne sluchatka. 3pasmove stoji ranec koukam, tedy aspon po dvou pasmech, aby to melo ty dva drivery jinak to mylsim nema cenu. jen ty ceny  hmm

Variphone UM-2RC
http://www.hudebniraj.cz/ozvucovaci-tec … one-um-2rc

"Kdo cvičí nástroj si ničí"
0 xLajků:

20

Re: in-ear odposlechy

Ahoj, hraju na baskytaru a taky řeším odposlech do sluchátek. Říkal jsem si, že nejjednodušší by bylo natáhnout kabel přímo z mého zesilovače, na zesilovači mám však jen jeden výstup, který potřebuji pro zvukaře. Tuší někdo jak bych to mohl vyřešit? Napadlo mě koupit nějakou rozdvojku, krabičku nebo tak něco, co by mi rozdělilo signál, ale zas nechci snižovat úroveň signálu pro zvukaře..

0 xLajků:

21

Re: in-ear odposlechy

jakubsrot napsal:

Napadlo mě koupit nějakou rozdvojku, krabičku nebo tak něco, co by mi rozdělilo signál, ale zas nechci snižovat úroveň signálu pro zvukaře..

jakýkoli DI box, použiješ výstup Link

Basa prudí muziku smile
0 xLajků:

22

Re: in-ear odposlechy

hezky je to vidět třeba tady:
http://im9.cz/iR/importprodukt-orig/b55/b55c7641c712848dad979ed1f7182e20.jpg

Basa prudí muziku smile
0 xLajků:

23

Re: in-ear odposlechy

jakubsrot napsal:

Ahoj, hraju na baskytaru a taky řeším odposlech do sluchátek. Říkal jsem si, že nejjednodušší by bylo natáhnout kabel přímo z mého zesilovače, na zesilovači mám však jen jeden výstup, který potřebuji pro zvukaře. Tuší někdo jak bych to mohl vyřešit? Napadlo mě koupit nějakou rozdvojku, krabičku nebo tak něco, co by mi rozdělilo signál, ale zas nechci snižovat úroveň signálu pro zvukaře..

ja po rade kluku pouzil preamp out (jen volume na zesaku ovlivnuje hlasitost)a jede to mam tam basu primo ze zesaku a pak si davam do druheho vstupu na inearu zpev

0 xLajků:

24

Re: in-ear odposlechy

Do toho D.I. boxu vedu signál jak? Mám to zapojit do effect loop, nebo D.I. out (xlr)?
díky

0 xLajků:

25

Re: in-ear odposlechy

jakubsrot napsal:

nebo D.I. out (xlr)?

takto

Basa prudí muziku smile
0 xLajků:

26

Re: in-ear odposlechy

Ahoj, googluju, zišťuju (možná blbě) a mám v tom ještě trochu bordel a trochu asi divný nápad... Začínám řešit potřebu in-earu, většinou se skoro neslyšim a už na mě zvukař řve, ať se stáhnu, na většině podií to navíc nějak divně duní a nepomáhá stahování basů, odposlechy bývají tragédie... Moje ideální představa je, že bych měl v uších jenom basu, nic jiného, nepotřebuju teda žádný mix ani dohadování se zvukařem (tam kde hráváme by stejně nebyl čas a asi ani ochota)... Existuje nějaká možnost, jak si rozdvojit signál, zesílit ho a pustit do uší a zbytek posílat do zesilovače? Dělal jsem pokusy s výstupem na zesíku, ale to už mi přijde krkolomný, když už mám bezdrát aspoň od basy smile Tak se chci tedy zeptat, jestli vás napadají nějaké možnosti? další vysílačka od zesíku ke špuntům? nebo nějaký micro DI-box a mini zesilovač? big_smile Díky a nesmějte se mi smile

OLP mm3, Fade jazz bass, Gallien Krueger 1001 RB-II, Gallien Krueger 410 RBH
0 xLajků:

27

Re: in-ear odposlechy

Manželka nechce odposlech od zvukaře (u zpěvu, ale to je stejný) a tak má: mikrofon do in ear vysílače, který má na podiu, odkud posílá signál dál ke zvukaři a zároveň sobě do  do sluchátek.
Výhoda je, že se nemusíš na nic domlouvat, nevýhoda, že máš jen vlastní hrubý signál. Zkoušel jsem to tak i s basou, jen s jedním sluchátkem, a v pohodě.

Lakland  JO5, Fender precision elite (1983)
Alembic F-1X, Warwick Jonas Hellborg 250,
K volšovým rukám volšový tělo!
0 xLajků:

28

Re: in-ear odposlechy

no, pokud chceš do in-earu jenom basu, pak prostě send ze zesilovače přímo do vysílače, pokud má linkovou úroveň anebo DI výstup ze zesu a za ním to rozbočit, linka tobě, linka zvukaři.
řeší se to kabelem, který si snadno vyrobíš, odborně zvukařsky se tomu říká kalhotky nebo rozprc smile
já osobně bych to ale spíš pořešil malinkým mixákem, ono je dobrý mít možnost trochu do toho signálu sáhnout, nemít to jenom natvrdo do ucha.
navíc mix je lepší i v rychlejší možnosti změny hlasitosti.
jinak, pokud chceš, aby ti basa v uších hrála jako basa, je nutný investovat do slušnějších sluchátek: pecky, které se zpravidla dávají k in-earovým systémům, nestojí za nic a nehrajou basy, za mně bych šel minimálně do Shure SE215: http://kytary.cz/shure-se215-k/HN144318/
nebo ještě líp třípásmový SE535, ty už hrajou basy velmi pěkně

Basa prudí muziku smile
0 xLajků:

29

Re: in-ear odposlechy

Mam vysilacku se dvema vystupy,jack-xlr.Jeden jde do aparatu a druhy do inearu.Hlasitost si nastavim na inearu,kde si pripadne mohu domichat klik nebo linku od zvukare (mam dva vstupy a fokus mod) takze napravo basa na levo vse ostatni a jsem odizolivany od kravalu.

ESP ✞ Absolute Definita ✞
Genz-Benz & SCHROEDER
0 xLajků:

30

Re: in-ear odposlechy

Dalším řešením rozdělení signálu je nějaký splitter, resp. di-box.
http://kytary.cz/art-split-com-pro/HN158022/

Nebo mě napadá pokud máš zesilovač v racku, použít rackový mixpult. Líp by se to vozilo a byla by tam možnost aspoň základních korekcí.
http://kytary.cz/art-mx622/HN115109/
http://www.behringer.com/EN/Products/RX1602.aspx

MusicMan Stingray5; EBS HD350; SWR Goliath IV, SWR Workingman's 2x10T, Korg DTR-2; Line6 Relay G30; Zoom B3N; Music Man Club #10
Momentálně v kapelách CRIONIC, www.crionic.cz a MOMENT, http://www.mooment.cz
0 xLajků:

31

Re: in-ear odposlechy

Nechtěl bys moje POSSE co prodávám na midi.cz?

http://www.midi.cz/inzerat/144152/posse … vy-system/

Mužeš si udělat mix zvuku jak potřebuješ.

V krátkosti - ze zesilovače si vezmu s D.I vystup to dám do posse, z posse to pošlu dál zvukařovi.
Do posse si vezmu aux od zvukaře (pokud chci) a případně ho pošlu dál do odposlechu nebo si ho vezmu z posledního odposlechu.

Nastavím si poměry jak chci a můžu si přidat i okolí, protože posse má 2 velmi citlivé mikrofony na snímání.

Využíval bych to dál, ale teď už nemám s kým a spíš hraju v tižších uskupeních, kde to nepotřebuju.

Basa: Sandberg California TT4 - Passive, Pele 6 strun
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar: Harley Benton Custom Line Bass DI-Expander
0 xLajků:

32

Re: in-ear odposlechy

před tímhle generátorem šumu upřímně varuju...
to POSSE vypadá celkem zajímavě

Basa prudí muziku smile
0 xLajků:

33

Re: in-ear odposlechy

Pánové mockrát díky v utřídění myšlenek. Bohužel je u mě trochu problém, že nechci žádný kabel od zesilovače k hlavě... Ne že bych bůhvíjak tancoval, ale nemám rád moc kabelů (z toho důvodu jsem si koupil vysílačku a jsem za ní moc rád smile ) Co se týče sluchátek atd, chápu že to nebude sranda a budu muset trochu pustit chlup (díky za tip na Shure).

pipa napsal:

mikrofon do in ear vysílače, který má na podiu, odkud posílá signál dál ke zvukaři a zároveň sobě do  do sluchátek.

Tohle mi přijde hodně zajímavý, nemohl bys prosím rozepsat co je to přesně za vybavení atd?

Holeczech napsal:

Mam vysilacku se dvema vystupy,jack-xlr

A ty dva výstupy jsou už na vysílači, nebo až na přijímač? Co je to prosím za značku/typ?

Díky:)

OLP mm3, Fade jazz bass, Gallien Krueger 1001 RB-II, Gallien Krueger 410 RBH
0 xLajků:

34

Re: in-ear odposlechy

Dva vystupy jsou na prijimaci AKG 450,ale myslim ze to ma vetsina vysilacek.

ESP ✞ Absolute Definita ✞
Genz-Benz & SCHROEDER
0 xLajků:

35

Re: in-ear odposlechy

Kurna to POSE vypadá výborně...  škoda že jsem se zrovna vydal za kytaru sad

JazzBass std. MiM, Cort A4 OPN, Precision SQ VM, JazzBass FL NoName, Hofner 500/1 1965
Trace Elliot ELF + 2x110,  HA3500 + 210+115, Roland Cube
Samson Q8 + TC Helicon Harmony Singer
0 xLajků:

36

Re: in-ear odposlechy

Fuit napsal:

pipa napsal:
mikrofon do in ear vysílače, který má na podiu, odkud posílá signál dál ke zvukaři a zároveň sobě do  do sluchátek.
Tohle mi přijde hodně zajímavý, nemohl bys prosím rozepsat co je to přesně za vybavení atd?

Zas taková myšlenka to není, kluci tu budou mít jistě lepší řešení :-)

Používá toto http://kytary.cz/shure-psm-200/HN076592/ a když se podíváš na obrázky, zepředu má dva vstupy  (každý má svou hlasitost), z druhé strany zas linkové výstupy. To znamená, že jednoduše do mašinky jde signál z mikrofonu (nebo kytary) a odchází bezdrátově do sluchátek a z druhé strany normálně ke zvukaři. Pro toho, kdo se nechce nějak domlouvat se zvukařem, to je jednoduché řešení...

Lakland  JO5, Fender precision elite (1983)
Alembic F-1X, Warwick Jonas Hellborg 250,
K volšovým rukám volšový tělo!
0 xLajků:

37

Re: in-ear odposlechy

Díky moc pánové!!! Jdu šetřit smile

OLP mm3, Fade jazz bass, Gallien Krueger 1001 RB-II, Gallien Krueger 410 RBH
0 xLajků:

38

Re: in-ear odposlechy

Fuit napsal:

Jdu šetřit smile

tady mají za celkem fajn cenu:
http://kytary.cz/shure-psm-200-pouzite/HN156434/

Basa prudí muziku smile
0 xLajků:

39

Re: in-ear odposlechy

Jdu to tu trochu oživit. Chci in-ear na svoji basu a svůj zpěv.

Nejlépe tak, že si do své krabičky píchnu basu a mikrofon a mix od zvukaře se zbytkem kapely a nakroutím si sám úrovně těchto tří kanálů. Tím pádem krabička by asi měla mít vstup basa, vstup zpěv, vstup mix od zvukaře, výstup basa ke zvukaři, výstup zpěv ke zvukaři, výstup in-ear. In-ear nemusí být nezbytně bezdrátový, ale je to výhoda.

Jak to nejefektivněji vyřešit? Malý univerzálni mix + separátní in-ear, nebo přímo nějaký in-ear systém s vestavěným mixem?

Co zajímavého je teď na trhu? Díky předem za tipy.

Vlček+Vychodil+Sivčák->(Darkglass Vintage Microtubes->EBS BassIQ->Bayger Sustainer->Mooer Ensemble King->Korg Pitchblack Poly)->Markbass Big Bang->MB NY 151 RJ
0 xLajků:

40

Re: in-ear odposlechy

Toto zaujima aj mna, teda ta cast o mixovani vlastneho odposluchu, nie in-ear.
Ja som si na podobny ucel vyrobil maly pasivny mix: vstupy su basa a odposluch z mixu (aj ten spev by sa dal pridat), vystup ide do mojho odposluchu. Trochu mam obavy aby to nechytalo nejake brumy zo zeme, ked sa zmiesa signal basy z dvoch zdrojov.
V nasej kapele to asi vyriesi digi-mix ktory umozni aby si kazdy do odposluchu namixoval co chce,
ale najlepsim riesenim by asi bolo P16M cez Ultranet?

Neuser Courage 4str/Cort B4FL fretless --> Zoom MS-60B --> Mesa Subway DI-preamp --> Barefaced FR800;  TC electronic BH250,  ...
0 xLajků:

41

Re: in-ear odposlechy

Šimi napsal:

Nejlépe tak, že si do své krabičky píchnu basu a mikrofon a mix od zvukaře se zbytkem kapely a nakroutím si sám úrovně těchto tří kanálů. Tím pádem krabička by asi měla mít vstup basa, vstup zpěv, vstup mix od zvukaře, výstup basa ke zvukaři, výstup zpěv ke zvukaři, výstup in-ear. In-ear nemusí být nezbytně bezdrátový, ale je to výhoda.

Tohle přesně dělá POSSE http://posseaudio.com/ - koupil jsem to tady od sigiho a je to OK.

Profil
Západ
0 xLajků:

42

Re: in-ear odposlechy

Šimi napsal:

Malý univerzálni mix + separátní in-ear

přesně tak: malý mix a in-ear odděleně, pokud ti stačí drát, ušetříš za bezdrát smile

Šimi napsal:

přímo nějaký in-ear systém s vestavěným mixem

in-ear se zařízením, kterému by se aspoň vzdáleně dalo říkat mix, neexistuje. Posse je fajn, ale v podstatě tím jenom přidáváš hlasitosti, při jakýmkoli monitoringu je dobrý mít možnost ekvalizace. navíc v ceně Posse seženeš už velmi dobrej malej mix (myslím novej)

yuro22 napsal:

ale najlepsim riesenim by asi bolo P16M cez Ultranet

pokud řešíte nákup digitálního mixu, pak P16M mi přijde jako vyhozený peníze.

Basa prudí muziku smile
0 xLajků:

43

Re: in-ear odposlechy

el BassTardo napsal:

malý mix

Takže zvukaři pošlu basu a zpěv rozhozený do stereo kanálů aby měl každý signál zvlášť (a bude už i po ekvalizaci) a on mi zpět pošle výsledný zvuk z mixu do in-earu, takhle jsi to myslel?

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1
0 xLajků:

44

Re: in-ear odposlechy

POSSE se mi líbí a díky eosine, že mi ho připomněl. Kdysi jsem ho měl na radaru po nějaké frustraci z nepovedené akce, pak jsem na něj úplně zapomněl. Hlavně mi to připadá, že to má fakt promyšlenou kabeláž, basa i sluchadla do belt boxu, od tama (čili z člověka) jen jeden kabel do floor boxu. Jak bych zapojil Markbass xlr balanced  out do toho ts phone unbalanced in na floor boxu? Na to jsou nějaký redukce?

@el BassTardo: mohl bys nějak nastínit, jak to nějak efektivně prodrátovat s mini-mixem s co nejmenším počtem nějakých rozbočovacích DI boxů, aby do uší šel zmixovanej zvuk z těch tří vstupů (basa, mic, mix) a zároveň ke zvukaři šla nezmixovaná basa a mic? Nějak si to úplně prakticky nedovedu představit. Většinou malé mixy mají jen jeden stereo výstup, ne? To bych pak musel mic i basu rozbočit a jednu verzi poslat do mého mini mixu a druhou ke zvukaři. Nebo to jde nějak snadněji?

Vlček+Vychodil+Sivčák->(Darkglass Vintage Microtubes->EBS BassIQ->Bayger Sustainer->Mooer Ensemble King->Korg Pitchblack Poly)->Markbass Big Bang->MB NY 151 RJ
0 xLajků:

45 Naposledy upravil: eosine (18. 05. 2017 15.08:21)

Re: in-ear odposlechy

Šimi napsal:

POSSE se mi líbí a díky eosine, že mi ho připomněl. Kdysi jsem ho měl na radaru po nějaké frustraci z nepovedené akce, pak jsem na něj úplně zapomněl. Hlavně mi to připadá, že to má fakt promyšlenou kabeláž, basa i sluchadla do belt boxu, od tama (čili z člověka) jen jeden kabel do floor boxu. Jak bych zapojil Markbass xlr balanced  out do toho ts phone unbalanced in na floor boxu? Na to jsou nějaký redukce?

Možností je více, viz návod u výrobce, já to používám takto:

basa a pedály --> nástrojový kabel --> jack vstup pro nástroj na hlavní krabičce Posse --> krátký jack-jack nástrojový kabel --> z Posse thru do vstupu do zesilovače --> XLR výstup zesilovače ke zvukaři;  výhoda je ta, že kdykoliv si můžu zamutovat svůj zesilovač a stejně si z Posse hraju do sluchátek a nikdo mě neslyší, dobré na rozcvičování

mikrofon jde do poměru hlasitostí na posse jednotce, která je na mikrofonním stojanu a směšuje hlasitosti signálů, z toho přes HDMI do hlavní Posse jednotky

Z hlavní posse jednotky pak přes pětikolík na redukci ppro jack sluchátka, tu lze zastrčit za pásek

Vše je v příslušenství a žádné další redukce netřeba

Profil
Západ
0 xLajků:

46 Naposledy upravil: eosine (18. 05. 2017 15.10:35)

Re: in-ear odposlechy

el BassTardo napsal:

navíc v ceně Posse seženeš už velmi dobrej malej mix (myslím novej)

To je pravda, Posse není levné; ale na komunikaci na podiu je fakt dobrý ten interní mikrofonek, který to má, takže si můžu regulovat, kolik zvuku z místnosti chci, když je třeba komunikovat s ostatními; protože jinak takové kvlaitně naložené ineary docela těsní okolní zvuk

Profil
Západ
0 xLajků:

47

Re: in-ear odposlechy

Aidamos napsal:

Takže zvukaři pošlu basu a zpěv rozhozený do stereo kanálů aby měl každý signál zvlášť (a bude už i po ekvalizaci) a on mi zpět pošle výsledný zvuk z mixu do in-earu, takhle jsi to myslel?

Ne wink

Šimi napsal:

Nebo to jde nějak snadněji?

V podstatě je to easy as fuck, není potřeba řešit složitou elektroniku, už jsem to kdysi popsal výše.
Řešení má odborný zvukařský název 'kalhotky' neboli 'rozprc' wink
Vypadá to stejně jako https://kytary.cz/bespeco-bt2720f/HN142319/ akorát není potřeba mít metrovej kabel a upájí si to i průměrně cvičenej orangutan.

Protože celkem logicky: z basovýho aparátu ti zpravidla leze XLR výstup, to samý ze zpěvovýho mikrofonu. Do výstupu vrazíš samici toho rozprcu, jeden samčí konec jde do tvýho mixu, druhý zvukaři, je jedno, jestli tam dá ještě DI box nebo čertovo hovno.
Tím pádem máš čistý signál ty ve svým mixu a zvukař ve svým. Mix celý kapely ti pošle zvukař XLR kabelem, ketrej vrazíš do XLR vstupu na mixu, stejně, jako by to poslal do odposlechu/bedny na zemi, ty si nastavíš hlasitost a zvukař ti míchá zbytek kapely, stejně, jako do jakýhokoli jinýho odposlechu.
Výstupy z mixu nemusíš vůbec řešit, kromě sluchátkovýho, kam vrazíš svoje sluchátka.
Stereo výstup můžeš použít v okamžiku, kdy si koupíš bezdrátovej stereo in-ear, pokud na to někdy dojde wink
Na tohle celý ti stačí levnej mix se čtyřma XLR vstupama (se třema se nedělají) a sluchátkovým výstupem, třeba klidně tohle: https://kytary.cz/soundsation-neomix-402ufx/HN136593/ nebo cokoli z druhý ruky, na bazaru je teď třeba použitelná Yamaha MG102c za symbolickou dvojku.
Takže v podstatě je do celkem jednoduchý a vyzkoušený řešení, doporučuju wink

Basa prudí muziku smile
0 xLajků:

48 Naposledy upravil: Aidamos (19. 05. 2017 15.54:07)

Re: in-ear odposlechy

el BassTardo napsal:

'kalhotky' neboli 'rozprc'

Aha, takhle, super! Teď už tomu rozumím dokonale. Díky smile

el BassTardo napsal:

mix se čtyřma XLR vstupama (se třema se nedělají)

Dělají smile Teda ne ty klasický, ale tohle 3 XLR má: https://kytary.cz/art-promix/HN166045/ (jen nemá ty korekce, ale zase je to malý)

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1
0 xLajků:

49 Naposledy upravil: Atvečko (19. 05. 2017 20.27:07)

Re: in-ear odposlechy

behringer dělal čtyřportovej mix velikosti dvou  krabiček cigaret za 600

http://baskytara.com/img/m/2116/t/p1as5chnv91jfqotk1hjp1ngsbdi3.jpg

Tady je vidět jeho dvouportovej bráška použitej v pedalboardu jako zdroj signálu pro vysílačku inear

JazzBass std. MiM, Cort A4 OPN, Precision SQ VM, JazzBass FL NoName, Hofner 500/1 1965
Trace Elliot ELF + 2x110,  HA3500 + 210+115, Roland Cube
Samson Q8 + TC Helicon Harmony Singer
0 xLajků:

50 Naposledy upravil: Aidamos (19. 05. 2017 21.26:09)

Re: in-ear odposlechy

Atvečko napsal:

Tady je vidět jeho dvouportovej bráška

Ten se dělá (za 650), ale má jen jeden XLR vstup a pak jackovej vstup pro signál z mixu: https://www.muziker.cz/behringer-ma-400-micromon
Samozřejmě ten jackovej vstup půjde použít klidně pro tu basu.

Atvečko napsal:

behringer dělal čtyřportovej mix

Ten jsem nenašel ani na obrázku ani jinak.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1
0 xLajků:

51

Re: in-ear odposlechy

Tady
https://www.muziker.cz/behringer-mx-400-micromix

Samosebou jsou to "jen" linky ne XLR, to by se asi nevešlo

Každopádně ta varianta s MA400 je pro mě nejjednodušší, páč umožňuje hned několik variant :

odposech pouze vlastního mikrofonu (přímo bez efektů, tak jak to z nej leze) - dávám si jen jedno sluchátko
odposlech z mixu (XLR)
odposlech vlastního mikrofonu s přimícháním basy nebo linky z mixu

Výstup z mikromixu mám vyvedenej bud přímo do sluchátek nebo vysílačky

JazzBass std. MiM, Cort A4 OPN, Precision SQ VM, JazzBass FL NoName, Hofner 500/1 1965
Trace Elliot ELF + 2x110,  HA3500 + 210+115, Roland Cube
Samson Q8 + TC Helicon Harmony Singer
0 xLajků:

52 Naposledy upravil: eosine (03. 09. 2017 01.35:17)

Re: in-ear odposlechy

Doporučíte nějaký mikrofon použitelný pro snímání dění na podiu a komunikaci se spoluhráči? Dobré in-eary docela dost zvukově izolují od zbytku kapely, která je nevyužívá. Napadlo mě pořídit si nějaký pomocný mikrofon pro snímání dění na podiu a přidat si ho do osobního mixu. Přišlo by mi nejlépe jej nechat trčet přímo z mixu, aby informoval, co se děje kolem mě :-) a abych nemusel ještě shánět nějaké držáky.

Něco takového třeba?
https://www.muziker.cz/superlux-e321m-u
https://www.muziker.cz/monacor-ecm-310p
https://www.thomann.de/cz/the_tbone_tb3 … smikro.htm
https://www.thomann.de/cz/samson_cm_20_p.htm
https://www.thomann.de/cz/samson_cm_15_p.htm

Jo a kdyby byl kondenzátorový a potřeboval by tudíž fantomové napájení, tak když mám na mixu fantom napájení společně pro dva vstupy, bude vadit zapnuté, když v sousedním vstupu bude něco jiného, co nevyžaduje fantom (linka od zvukaře nebo vstup z dynamického zpěvového mikrofonu)? Bohužel nemůžu zapnout fantom jenom pro ten jeden vstup, ale hned pro oba.

Profil
Západ
0 xLajků:

53

Re: in-ear odposlechy

eosine napsal:

když mám na mixu fantom napájení společně pro dva vstupy, bude vadit zapnuté, když v sousedním vstupu bude něco jiného, co nevyžaduje fantom (linka od zvukaře nebo vstup z dynamického zpěvového mikrofonu)?

Ne.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1
0 xLajků:

54

Re: in-ear odposlechy

Používám tyhle 2 v A-B postavení na stojanu, ktery mám na tablet pro nastavovaní mixu.

https://www.thomann.de/cz/rode_m5_mp.ht … 8b7a54329b

Basa: Sandberg California TT4 - Passive, Pele 6 strun
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar: Harley Benton Custom Line Bass DI-Expander
0 xLajků:

55 Naposledy upravil: eosine (03. 09. 2017 13.05:23)

Re: in-ear odposlechy

Aha, pro orientaci v prostoru je vlastně třeba stereo, že ano, takže to spotřebuje 2 xlr vstupy...

Profil
Západ
0 xLajků:

56

Re: in-ear odposlechy

eosine napsal:

2 xlr vstupy...

A není to málo Antone Pavloviči?

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1
0 xLajků:

57

Re: in-ear odposlechy

Zaujal mne ten POSSE. Nenašel jsem že by se u nás dal koupit. Nevíte o něčem v ČR, SR nebo alespoň v Evropě?

Precision Bass od p.Bystrzonovského podle Fender 1959 Journeyman relic | bedna Krampera B1B 15"/300 W/4 Ohm | zesák Marshall DBS 7400 |
0 xLajků:

58

Re: in-ear odposlechy

saloh napsal:

Zaujal mne ten POSSE. Nenašel jsem že by se u nás dal koupit. Nevíte o něčem v ČR, SR nebo alespoň v Evropě?

V ČR a v Evropě to asi neseženeš, já jsem to tenkrát objednal přímo z USA a zaplatil clo a dph...

Basa: Sandberg California TT4 - Passive, Pele 6 strun
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar: Harley Benton Custom Line Bass DI-Expander
0 xLajků:

59

Re: in-ear odposlechy

Díky, myslel jsem si to. Kolik dělá to CLO a DPH a jak se to zařizuje - nebo to mne celníci pak vyzvou?

Precision Bass od p.Bystrzonovského podle Fender 1959 Journeyman relic | bedna Krampera B1B 15"/300 W/4 Ohm | zesák Marshall DBS 7400 |
0 xLajků:

60

Re: in-ear odposlechy

doprčic to POSSE, ja věděl, že mám v šuplíku rozdělanej nějakej projekt a zapoměl jsme na něj....  udělal jsem si bezdrát a na tohle úpně zapomněl smile

JazzBass std. MiM, Cort A4 OPN, Precision SQ VM, JazzBass FL NoName, Hofner 500/1 1965
Trace Elliot ELF + 2x110,  HA3500 + 210+115, Roland Cube
Samson Q8 + TC Helicon Harmony Singer
0 xLajků:

61

Re: in-ear odposlechy

Aidamos napsal:

eosine napsal:

    když mám na mixu fantom napájení společně pro dva vstupy, bude vadit zapnuté, když v sousedním vstupu bude něco jiného, co nevyžaduje fantom (linka od zvukaře nebo vstup z dynamického zpěvového mikrofonu)?

Ne.

no, u běžných mikráků to nevadí, ale bacha třeba na ribbony
a určitě si dávej majzla abys něco nezapojil do linkového vstupu s phantomem: např. iPhony phantom odpaluje se stoprocentní úspěšností.

eosine napsal:

Aha, pro orientaci v prostoru je vlastně třeba stereo, že ano, takže to spotřebuje 2 xlr vstupy...

no, myslím, že zas tak utlumený to ucho nemáš, abys ztrácel pravolevou orientaci smile
celkem běžně si muzikanti do in-earů nechávají lehce přimíchal overheady, ty poberou i větší podium celkem spolehlivě.

Basa prudí muziku smile
0 xLajků:

62

Re: in-ear odposlechy

el BassTardo napsal:

no, u běžných mikráků to nevadí, ale bacha třeba na ribbony
a určitě si dávej majzla abys něco nezapojil do linkového vstupu s phantomem: např. iPhony phantom odpaluje se stoprocentní úspěšností.

Aha, tak už vím, proč šéf tak strašně řval, když píchnul iphona do Behra se zapnutým phantomem, protože chtěl pustit nějakou svoji "muziku" a nevyšlo to big_smile
Ale to byly jenom nějaké hokejistické sra.ky, takže ten mix vlastně mnoha lidem uchránil hudební vkus big_smile

Kašlete na zákony ČR. Když je může sám premiér používat jako toaletní papír, tak proč ne vy?
0 xLajků:

63

Re: in-ear odposlechy

Osvěžím tohle vlákno dotazem. Řešíte a používáte někdo In-Ear i ve zkušebně? Se zpěvákem jedem na In-Ear i na zkouškách,...máme každej svůj, v obou máme naše zpěvy (zpívám vokály a refrény atd.) ...a pak ještě kopák-to vše hraje i ven do malého PA co máme ve zkušebně. Já pak mám do svého In-Earu staženou ještě basu-přímo z výstupu v preampu. Co se týče zpěvů, je to samozřejmě i v té zkušebně s In-Earem úplně jiná jistota. Míval jsem v uchu jen jedno sluchátko, ale cítím se lépe, kdybych měl v uších obě. Jenže to pak neslyším dobře kytary,...takže uvažuju, že bych prostě přizvučil i kytary. Máte někdo zkušenost co a jak zvučíte do In-Earu ve zkušebně? smile

0 xLajků:

64

Re: in-ear odposlechy

Matej napsal:

Řešíte a používáte někdo In-Ear i ve zkušebně?

Já. Ze začátku jsem si tam dával jen basu, zbytek jsem slyšel skrz sluchátka. Ale jelikož jsem zatím sám, kdo to takhle používá, a ovládám mix, tak jsem si z mixu udělal vývod do mého sluchátkového zesilovače (Behringer MA 400) a mám v něm všechno, na něm už si míchám jen poměr basy a ostatního. Za mě velká spokojenost. Dokonce jsem chtěl do kapely pořídit tohle: http://www.jamhub.cz/ že tak pojedeme všichni a každý si namíchá, co potřebuje, ale nějak se to nesetkalo s nadšením, takže jsem se na to vysral.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1
0 xLajků:

65

Re: in-ear odposlechy

Matej napsal:

Osvěžím tohle vlákno dotazem. Řešíte a používáte někdo In-Ear i ve zkušebně? Se zpěvákem jedem na In-Ear i na zkouškách,...máme každej svůj, v obou máme naše zpěvy (zpívám vokály a refrény atd.) ...a pak ještě kopák-to vše hraje i ven do malého PA co máme ve zkušebně. Já pak mám do svého In-Earu staženou ještě basu-přímo z výstupu v preampu. Co se týče zpěvů, je to samozřejmě i v té zkušebně s In-Earem úplně jiná jistota. Míval jsem v uchu jen jedno sluchátko, ale cítím se lépe, kdybych měl v uších obě. Jenže to pak neslyším dobře kytary,...takže uvažuju, že bych prostě přizvučil i kytary. Máte někdo zkušenost co a jak zvučíte do In-Earu ve zkušebně? smile

Ano, mám celou kapelu nasnímanou do inEaru, základem je digitalní mix (Behringer XR18) kde dělám stereo mix kapely a pak taky kvuli nahrávaní.

https://www.youtube.com/watch?v=AD9L7gTjFYs

Defakto mám něco podobného, ale z mnohem levnějších komponent a zatím bez vysílaček, protože používám 6 kanálový sluchátkový zesilovač, který umí dělat mix 2 signálu na každým výstupu:

http://baskytara.com/img/m/10124/t/p1c69mphsh191s1e6a16hu114v8me3.jpg

Mikrofony používám T-bone od thomana, jsou to kopie SM57,SM58 a fungují výborně...
Kytary mám v mixu udělaný do sterea a roztažený v panaromě na kraje, takže jsou krásně slyšet.

Na naše hraní za pár kaček je to víc než dobré, na živý hraní je to taky super, mikrofony napojíme do toho rozbočovače signálu a vzadu v mixu mám 5m párák, který pošlu dál zvukařovi (on má přímou signál) my v mixu máme přes transformátor oddělený.

Basa: Sandberg California TT4 - Passive, Pele 6 strun
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar: Harley Benton Custom Line Bass DI-Expander
0 xLajků:

66

Re: in-ear odposlechy

Super,...děkuji chlapci za informace. smile

0 xLajků:

67

Re: in-ear odposlechy

Když jsme si nahrávali podklady do studia, napíchali jsme všechny nástroje a hlasy do mixu a ven jeli taky přes sluchátkový zesilovač, ale bylo to nekomfortní v tom, že každý dostal ten samý smíchaný zvuk, tedy nebylo možné si říct, že chci víc basy a min kytary a podobně. Prostě všichni měli kompromis v podobě výsledného mixu nástrojů a vokálů.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1
0 xLajků:

68 Naposledy upravil: sigi (14. 02. 2018 15.07:38)

Re: in-ear odposlechy

Tohle řešení umí udělat 4 různé stereo mixy nebo 7 různých mixu, kdy použíješ hlavní stereo mix a do něj potom domícháš ještě individuální mono mix, ale s tím, že nezničíš ten základní stereo mix, takže výsledek je opět krásný stereo mix ale tvoje věci máš ve středu panoramy a zesílený jak si zvolíš (Tohle je velmi funkční kompromis).

Pak jde ještě taky i kombinace, přístupu nahoře.

Ale základ je mít ten mix a ten teď stojí 15 tisíc.

Basa: Sandberg California TT4 - Passive, Pele 6 strun
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar: Harley Benton Custom Line Bass DI-Expander
0 xLajků:

69

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:

Ale základ je mít ten mix a ten teď stojí 15 tisíc.

....myslíš ten Behringer XR18?  Také ho máme ve zkušebně. smile Dovezl ho před nedávnem zpěvák,....což je celkem překvapující. Moje zkušenost za roky hraní je, že zpěváci nemaj ani svůj mikrofon. big_smile

0 xLajků:

70

Re: in-ear odposlechy

Jo to znám, zpěvule spřátelené kapely teďka shání aktivku, aby se slyšela ve zkušebně. Ptal jsem se na rozpočet a hádejte... No max 150 ojro..

0 xLajků:

71 Naposledy upravil: Matej (14. 02. 2018 15.58:44)

Re: in-ear odposlechy

José napsal:

...No max 150 ojro..

.... big_smile big_smile

0 xLajků:

72

Re: in-ear odposlechy

Matej napsal:
sigi napsal:

Ale základ je mít ten mix a ten teď stojí 15 tisíc.

....myslíš ten Behringer XR18?  Také ho máme ve zkušebně. smile Dovezl ho před nedávnem zpěvák,....což je celkem překvapující. Moje zkušenost za roky hraní je, že zpěváci nemaj ani svůj mikrofon. big_smile

Jo to je přesný, také jsem nedávno pořídil ještě dva Samson Q7 za 700 kaček jeden a od té doby to neřeším ...

Basa: Sandberg California TT4 - Passive, Pele 6 strun
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar: Harley Benton Custom Line Bass DI-Expander
0 xLajků:

73

Re: in-ear odposlechy

No a kde je problém?RH Sound,Skytec,Omnitronic ... vše do 150 éček.Ten RH s 12 palcem 180RMS a hraje i něco vydrží.
http://www.rh-sound.cz/cz/pp-0312a_akti … hd.490.htm

ESP ✞ Absolute Definita ✞
Genz-Benz & SCHROEDER
0 xLajků:

74

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:

Jo to je přesný, také jsem nedávno pořídil ještě dva Samson Q7 za 700 kaček jeden a od té doby to neřeším ...

Řešil jsem to stejně. Taky jsem koupil dvě Q7.

sigi napsal:

Ale základ je mít ten mix a ten teď stojí 15 tisíc.

Než Behrouše, to radši Soundcraft Ui16: https://www.audiotek.cz/soundcraft-ui16-52264.html - stával 16 litrů a teď je za necelých 11. Má 6x AUX a každý si sám v telefonu může namíchat co chce.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1
0 xLajků:

75 Naposledy upravil: sigi (14. 02. 2018 18.32:56)

Re: in-ear odposlechy

Aidamos napsal:

Než Behrouše, to radši Soundcraft Ui16: https://www.audiotek.cz/soundcraft-ui16-52264.html - stával 16 litrů a teď je za necelých 11. Má 6x AUX a každý si sám v telefonu může namíchat co chce.

Ui16 má jen 12 vstupu a 4auxy ... Ten Behringer je přebrandovaný MIDAS, dokonce prodavají i MR18 https://www.sweetwater.com/store/detail … ital-mixer, který se liší jenom v konektorech a dokonce interní soft je stejný. Kvalita je na inEar naprosto v pohodě..

Víc vstupu se hodí i k internímu mixování, kdy naroutuješ jeden fyzický vstup na více interních ... (třeba pro stereo kytary), abys nemusel potom využívat na to efekty sběrnice, když máš jenom 4.

X32 v tomhle jde mnohem dál, ta by byla vhodnější s ní by se dalo udělat už víc věcí ale je tak výrazně dražší a těžší ...

Basa: Sandberg California TT4 - Passive, Pele 6 strun
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar: Harley Benton Custom Line Bass DI-Expander
0 xLajků:

76

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:

Ui16 má jen 12 vstupu a 4auxy

4 AUXy oficiálně uváděné, ale další dva jackové výstupy umí taky fungovat jako AUX (vyzkoušeno).

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1
0 xLajků:

77

Re: in-ear odposlechy

Já používám Mackie DL1608. Byl mne doporučen kvůli spolehlivosti. Můžu potvrdit. K němu AP od Apple na 2,4 a 5 GHz. Stalo se mne, že jsem měl zarušené pásmo 5GHz a jinde zase 2,4 GHz. Tablet můžu přepnout, spojení mám vždy. U Behrouše se mne nelíbil zvuk. Mackie má asi lepší převodníky.

Kdo si hraje, nezlobí !
0 xLajků:

78

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:

Mikrofony používám T-bone od thomana, jsou to kopie SM57,SM58 a fungují výborně...

....který přesně to jsou? ...tyto? https://www.thomann.de/cz/t-bone_mb85.htm

0 xLajků:

79

Re: in-ear odposlechy

a tenhle používám na kytary:

https://www.thomann.de/cz/the_tbone_mb75.htm

Basa: Sandberg California TT4 - Passive, Pele 6 strun
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar: Harley Benton Custom Line Bass DI-Expander
0 xLajků:

80

Re: in-ear odposlechy

Matej napsal:

Míval jsem v uchu jen jedno sluchátko, ale cítím se lépe, kdybych měl v uších obě.

dlouhodobé používání jednoho skuchátka místo dvou je zdraví nebezpečné, vřele nedoporučuju

sigi napsal:

Ten Behringer je přebrandovaný MIDAS

to Uli rád tvrdí, ale s Midasem to má společného jenom majitele. řeči o tom, že střeva jsou z Midasu jsou jenom marketingové kecy.
čímž nechci tvrdit, že XR18 není vhodný do zlušebny, samozřejmě je. ale nikam jinam wink

Basa prudí muziku smile
0 xLajků:

81 Naposledy upravil: Matej (15. 02. 2018 23.51:01)

Re: in-ear odposlechy

el BassTardo napsal:
Matej napsal:

Míval jsem v uchu jen jedno sluchátko, ale cítím se lépe, kdybych měl v uších obě.

dlouhodobé používání jednoho skuchátka místo dvou je zdraví nebezpečné, vřele nedoporučuju...

....v jakým smyslu je to zdraví nebezpečný? smile

0 xLajků:

82

Re: in-ear odposlechy

Kolega řešil hromadný in-ear do mnohočlené kapely a zakoupili na Alibabovi levný sluchátka a nemůže si je vynachválit.
Cena kolem 500, plus se dají koupit náhraní kabely za pár korun.

Já si dneska objednal, tak uvidíme jestli se mi budou líbít taky,

https://www.aliexpress.com/item/Origina … 0.0.MWCItK

Mají tam k tomu i špunty z paměťové pěny.

MusicMan Stingray5; EBS HD350; SWR Goliath IV, SWR Workingman's 2x10T, Korg DTR-2; Line6 Relay G30; Zoom B3N; Music Man Club #10
Momentálně v kapelách CRIONIC, www.crionic.cz a MOMENT, http://www.mooment.cz
0 xLajků:

83 Naposledy upravil: sigi (16. 02. 2018 11.14:57)

Re: in-ear odposlechy

Dzzerza napsal:

Kolega řešil hromadný in-ear do mnohočlené kapely a zakoupili na Alibabovi levný sluchátka a nemůže si je vynachválit.
Cena kolem 500, plus se dají koupit náhraní kabely za pár korun.
Já si dneska objednal, tak uvidíme jestli se mi budou líbít taky,

Taky je doporučuji, mám tu konkrétně:
KZ ZS6 - to jsou 4 pásmový (2 basový a 2 středo výškový měniče)
KZ ZSR - 3 pásmový (1 basový a 2 středo výškový měniče)
a oproti Shure 215 (který mám taky) tak je to neskutečný rozdíl.

A za oboje jsem dal cca 1000 Kč. Dají se koupit na https://www.gearbest.com/kz-zs6-_gear/  a https://www.gearbest.com/Kz-Zsr-_gear/ jsou na ně občas akce, a ty druhý se dají koupit za 9.99$

za ty peníze neskutečný... Paradoxně zvukově i na komfort preferuji ty druhy KZ ZSR.
Včera jsem na ně hral většinu zkoušky ...

Basa: Sandberg California TT4 - Passive, Pele 6 strun
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar: Harley Benton Custom Line Bass DI-Expander
0 xLajků:

84

Re: in-ear odposlechy

Ještě jsem celkem nedávno objevil tyhle vysílačky, a přemýšlím že to za ty peníze prubnu:

https://www.ebay.com/itm/ANLEON-S2-Wire … UM1ToUKhgQ
https://www.youtube.com/watch?v=26d5wK0R3lQ

nemá te to někdo?

Frekvence 863-865 je to volný pásmo co nám tady asi zůstane v celé Evropě. Ten spodek obsazuje postupně DVT-B..

Basa: Sandberg California TT4 - Passive, Pele 6 strun
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar: Harley Benton Custom Line Bass DI-Expander
0 xLajků:

85

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:

Paradoxně zvukově i na komfort preferuji ty druhy KZ ZSR

Jsem zaujat, můžeš to prosím rozvíst?

0 xLajků:

86

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:

oproti Shure 215 (který mám taky) tak je to neskutečný rozdíl

pan P napsal:

Jsem zaujat, můžeš to prosím rozvíst?

To by mě taky zajímalo. Mám právě ty Shure 215, myslíš-li tyhle: https://www.muziker.cz/shure-se215cl-e a jsou naprosto skvělý. Úžasně sedí v uších a zvukově je to fakt mňamka, zvuk basy i ostatního zkrátka libovej.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1
0 xLajků:

87 Naposledy upravil: sigi (18. 02. 2018 22.22:56)

Re: in-ear odposlechy

Aidamos napsal:
sigi napsal:

oproti Shure 215 (který mám taky) tak je to neskutečný rozdíl

pan P napsal:

Jsem zaujat, můžeš to prosím rozvíst?

To by mě taky zajímalo. Mám právě ty Shure 215, myslíš-li tyhle: https://www.muziker.cz/shure-se215cl-e a jsou naprosto skvělý. Úžasně sedí v uších a zvukově je to fakt mňamka, zvuk basy i ostatního zkrátka libovej.

Ano tyhle mám taky. Tyhle KZ jsou zvukově uplně jinde. Ty Shure proti nim hrajou jako pod dekou, bez basu a bez výšek, bez prostoru.

Ty KZ mají oboje velmi výrazné výšky ... velmi detailni prokreslené a prostor. Najednou se jednotlivé nástroje jakoby od sebe rozestoupí... a jsou čitelné.

KZ ZS6 mají na můj vkus až moc výšek, ty ZSR jich mají méně proto se mi libí víc, ale hlavně mi lépe sedí v uších .. Ještě čekám na náhradní lepší kabel a na pěnové špunty s pamětovou pěnou jako mají ty Shure se215CL, co to udělá se zvukem a pak se finálně rozhodnu, který si nechám.

Jedno vím ale jistě Shure se 215 dám někomu v kapele, u těch nezůstanu  ....

Basa: Sandberg California TT4 - Passive, Pele 6 strun
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar: Harley Benton Custom Line Bass DI-Expander
0 xLajků:

88

Re: in-ear odposlechy

PS: Ještě si přesně pamatuji, když jsem poprvé přinesl ty Shure 215 a poprvé je poslouchal, jak jsem si z jejich zvuku sednul na zadek ... I když jsem už měl v tý době naposlouchaný velký sluchátka jako: AKG K701, Q702, Senheisser 555,558, Beyer Dynamic 770 a 990. Kromě těch AKG ty sluchátka ještě i mám a používám ...

Ale tyhle in Ear hrají líp než ty větší sluchátka ...

Basa: Sandberg California TT4 - Passive, Pele 6 strun
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar: Harley Benton Custom Line Bass DI-Expander
0 xLajků:

89

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:

KZ ZS6 mají na můj vkus až moc výšek

díky, koukal jem na youtube porovnání zs5 a zs6 a týpek tam řiká to samý- zs6 maj moc vejšek- prej snad kvůli tomu, že to má oba vejškový měniče hned v tý části, co se dává do zvukovodu- plánoval vyndat tu mřížku (je jen nalepená) a dát tam kus nějakýho molitanu

0 xLajků:

90 Naposledy upravil: el BassTardo (19. 02. 2018 15.28:55)

Re: in-ear odposlechy

Matej napsal:

....v jakým smyslu je to zdraví nebezpečný? smile

no, pokud je to opravu in-ear a ne jenom špunt zastrčený do ucha, při použití jenom jednoho sluchátka nadměrně zatěžuješ jedno ucho na úkor druhého.
navíc uzavřené ucho ovlivňuje i rovnovážné ústrojí

Basa prudí muziku smile
0 xLajků:

91

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:

nemá te to někdo?

měly by dorazit někdy mezi březnem a dubnem, tak snad budu moct něco sdělit... nemám moc srovnání, zatim zkušenost jen s ld mei 100 a ta ztroskotala na podcenění sluchátek. Vlastně ani nevim, co sledovat. Youtube recenze zmiňovala zvláštní limiter, kterej vypne zvuk na pár sekund. Prej ale ideál nastavit limiter už v mixu a je vyřešeno (mám Behringer air 12, takže zřejmě stejnej systém jako ty u 16)

0 xLajků:

92

Re: in-ear odposlechy

pan P napsal:

měly by dorazit někdy mezi březnem a dubnem, tak snad budu moct něco sdělit... nemám moc srovnání, zatim zkušenost jen s ld mei 100 a ta ztroskotala na podcenění sluchátek. Vlastně ani nevim, co sledovat. Youtube recenze zmiňovala zvláštní limiter, kterej vypne zvuk na pár sekund. Prej ale ideál nastavit limiter už v mixu a je vyřešeno (mám Behringer air 12, takže zřejmě stejnej systém jako ty u 16)

Tak to jsem zvědavej, pořád váhám jestli to zkusit. Zatím jsem spíš nakloněný koupit buď LD System 1000 G2, nebo T-Bone IEM 200.
Pak tu je hodně čínských alternativ, ale k tomu nemám moc důvěru ...

Basa: Sandberg California TT4 - Passive, Pele 6 strun
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar: Harley Benton Custom Line Bass DI-Expander
0 xLajků:

93 Naposledy upravil: Dzzerza (06. 03. 2018 08.54:53)

Re: in-ear odposlechy

Měl jsem půjčenou výsílačku s in-earem, kterou jsem musel vrátit.
A jelikož sluchátka (resp. sluchátko jenom do jednoho ucha) oužívat jenom ve zkušebně (kvůli zlepšení intonace), hledám nějaký maličký sluchátkový zesilovač.
Udeálně s klipsnou na řemen a dlouhou výdrží baterie.
Máte někdo nějaký osvědčený model?

Na kytarách mají toto: https://kytary.cz/ld-systems-hpa-1/HN183133/
Na muzikeru třeba toto:
https://www.muziker.cz/behringer-powerplay-p1
nebo toto:
https://www.muziker.cz/m-audio-bass-traveler

Sluchátka už jsou na cestě z Alibaby
https://www.aliexpress.com/item/Origina … 0.0.iCuWBx

MusicMan Stingray5; EBS HD350; SWR Goliath IV, SWR Workingman's 2x10T, Korg DTR-2; Line6 Relay G30; Zoom B3N; Music Man Club #10
Momentálně v kapelách CRIONIC, www.crionic.cz a MOMENT, http://www.mooment.cz
0 xLajků:

94

Re: in-ear odposlechy

Dzzerza napsal:

Měl jsem půjčenou výsílačku s in-earem, kterou jsem musel vrátit.
A jelikož sluchátka (resp. sluchátko jenom do jednoho ucha) oužívat jenom ve zkušebně (kvůli zlepšení intonace), hledám nějaký maličký sluchátkový zesilovač.
Udeálně s klipsnou na řemen a dlouhou výdrží baterie.
Máte někdo nějaký osvědčený model?

Nemám vyzkoušené, ale k tomu co jsi uvedl, má thoman tohle: https://www.thomann.de/cz/fischer_amps_in_ear_stick.htm ale je to drahé ...

Basa: Sandberg California TT4 - Passive, Pele 6 strun
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar: Harley Benton Custom Line Bass DI-Expander
0 xLajků:

95

Re: in-ear odposlechy

Co tohle?
https://kytary.cz/electro-harmonix-head … /HN111382/
My to koupili zpěvačce k narozeninám, ale pravda, ještě jsme nehráli, ale nevidím důvod proč by to nefungovalo. Je to malé, je to na baterku a má to klips. Pravda, baterka se musí vyměňovat za asistence šroubováku.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1
0 xLajků:

96

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:
Dzzerza napsal:

Měl jsem půjčenou výsílačku s in-earem, kterou jsem musel vrátit.
A jelikož sluchátka (resp. sluchátko jenom do jednoho ucha) oužívat jenom ve zkušebně (kvůli zlepšení intonace), hledám nějaký maličký sluchátkový zesilovač.
Udeálně s klipsnou na řemen a dlouhou výdrží baterie.
Máte někdo nějaký osvědčený model?

Nemám vyzkoušené, ale k tomu co jsi uvedl, má thoman tohle: https://www.thomann.de/cz/fischer_amps_in_ear_stick.htm ale je to drahé ...

Díky, přesně tohle by se mi líbilo, ale je to fakt dost drahé.
Ale našel jsme tam i tohle: https://www.thomann.de/cz/fischer_amps_ … mit_ls.htm
Jenom mi z popisu není jasné, jestli to má nějaké napájení.

MusicMan Stingray5; EBS HD350; SWR Goliath IV, SWR Workingman's 2x10T, Korg DTR-2; Line6 Relay G30; Zoom B3N; Music Man Club #10
Momentálně v kapelách CRIONIC, www.crionic.cz a MOMENT, http://www.mooment.cz
0 xLajků:

97

Re: in-ear odposlechy

Dzzerza napsal:

Díky, přesně tohle by se mi líbilo, ale je to fakt dost drahé.
Ale našel jsme tam i tohle: https://www.thomann.de/cz/fischer_amps_ … mit_ls.htm
Jenom mi z popisu není jasné, jestli to má nějaké napájení.

Tohle je pasivni je to defakto jenom konektor a potenciometr. Do toho už musíš přivést zesílený signál, například ze sluchátkového výstupu.
Pokud bys tam připojil, výstup AUX nebo Master z mixu (linková úroveň) tak to bude příliš tiché ....

Za ty peníze to je taky drahé :-)

Basa: Sandberg California TT4 - Passive, Pele 6 strun
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar: Harley Benton Custom Line Bass DI-Expander
0 xLajků:

98

Re: in-ear odposlechy

Takže je to vlastně jenom trochu předražená redukce s odporem :-)
Jeden tenhle kus je na bazaru za litr - http://www.midi.cz/inzerat/190980/fisch … -bodypack/

On něco takového dělá i Behringer
http://www.musictri.be/Categories/Behri … 1/p/P0BKB#

Ale kupodivu behringer dělá i aktivní verzi - jenom jediný kdo to tady prodává je www.gear4music.cz za 1091 Kč
http://www.musictri.be/Categories/Behri … P2/p/P0CH4
https://www.gear4music.cz/cs/PA-DJ-and- … lovae/26FN

MusicMan Stingray5; EBS HD350; SWR Goliath IV, SWR Workingman's 2x10T, Korg DTR-2; Line6 Relay G30; Zoom B3N; Music Man Club #10
Momentálně v kapelách CRIONIC, www.crionic.cz a MOMENT, http://www.mooment.cz
0 xLajků:

99

Re: in-ear odposlechy

Co jako zesilovač použít Fiio A3? Není sice na klips, ale není problém připevnit suchým zipem. Jedná se o hifi zesilovač a mám jej delší dobu ke sluchátkům. Je opravdu malinký, zvukově paráda včetně nastavení bass boost a citlivosti a hrát dokáže až 14 hodin. Utáhne i sluchátka ohmicky náročná.

Sivčák NDHS 5, Tobias Renegade USA, Laney DB 400H, Genz-Benz 410, Genz-Benz 115, Radial Tonebone Bassbone,Darkglass B3K, EBS Multicomp, Multidrive, Valvedrive atd....
0 xLajků:

100

Re: in-ear odposlechy

dreamy napsal:

Co jako zesilovač použít Fiio A3? Není sice na klips, ale není problém připevnit suchým zipem. Jedná se o hifi zesilovač a mám jej delší dobu ke sluchátkům. Je opravdu malinký, zvukově paráda včetně nastavení bass boost a citlivosti a hrát dokáže až 14 hodin. Utáhne i sluchátka ohmicky náročná.

Díky za typ.
Taky jsem na tenhle model koukal - ale asi by mi u něj vadilo, že vtsup i vstup josu z jedné strany. Tzn. trochu horší montáž na řemen.
Plus ta cena je trochu vyšší.

Pokud nenajdu nic lepšího, asi zkusím na gear4music za litr ten P2 od Behringera - https://www.gear4music.cz/cs/PA-DJ-and- … N#full-des

MusicMan Stingray5; EBS HD350; SWR Goliath IV, SWR Workingman's 2x10T, Korg DTR-2; Line6 Relay G30; Zoom B3N; Music Man Club #10
Momentálně v kapelách CRIONIC, www.crionic.cz a MOMENT, http://www.mooment.cz
0 xLajků: