1

Téma: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Zdarec!
Potřebuju poradit. Fakt už jsem skoro šílenej. Hraju s kytaristou, kterej musí mít bedny příšerně na hlas a když začnu kňourat, že se neslyším, ať to dá míň, tak začne žvanit, že chudák je on a že basa řve až až. Takže potřebuju radu, jak to nastavit tak, aby to při stejný hlasitosti mělo fakt správnej basovej zvuk a pěkně to tím celkem prolejzalo. Vyšší tóny v podstatě neslyším a ty hodně dole mi přijdou spíš jako tuberáckej chrchel...hnus. O slapu ani nemluvím - marná práce. Takže budu vděčnej za každou radu. Díkec

Yamaha RBX 775 FSL
0 xLajků:

2

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

no tak holt to se budeš muset smířít s tím že budeš muset šponovat uši... pač ve zkušebně nebo v menším prostoru prostě ty basy tak neslyšíš (ty se právě objevjej až z větší vzdálenosti) udajně nejvíc sou slyšitelný středy.....takže tohle je spíš amaterská rada ale je ot tak holt ta basa je dobře slyšitelná z větší vzdálenosti když hezky basuje

basy přicházejí a odcházejí big_smile
------------------------------------------------------------------------
Fender Precision '86, GK 700RB-2, Line6 410
0 xLajků:

3

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

To znám, to je klasika. S tím nic moc nenaděláš... leda vyměnit kytaristu... protože i když vokouříš basu strašliváckým způsobem, tak:
a) pořád to bude znít divně
b) za chvíli ti třmínek s kovadlinkou udělaj´ pápá

Fender Precision (USA) 1978
Columbus Jazz (Japan) 1970s
Fender Bandmaster Reverb 1971, Marshall DBS 72410 1997
Člen fuck klubu skrytejch čísel
0 xLajků:

4

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

A nebo vymenit (testnout jiny) aparat???

Nějaký Fendery...
Nějakej pedalboard s hromadou českých (i nečeských) výrobků, Hocke Blues 18 + 10/12" bedna (CZ/CZ)
Profil
0 xLajků:

5

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Jo určitě bych zkusil test ještě jiných aparátů jak radí kolega d.a.l.i., ale jako první bych si pohrál s ekvalizérem - dělá to strašně moc - jde o to nastavit zvuk tak, že když kolegové do toho začnou mydlit, ty z celýho svýho zvuku uslyšíš jen to cinkání - prostě vyšší frekvence za cenu toho, že zvuk jako celek hned u aparátu neuslyšíš. Jen pohodlně rozeznáš co hraješ. Tak to aspoň řeším já, a všimnul jsem si, že i dost kolegů...

TE 250 AH SMX, TE 210, TE 115, Fender Jazz Bass V, Ibanez GSR205, Korg Pitchblack racktuner, zřídka používané rádio Auditechnica
0 xLajků:

6

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Bohužel znám takové kytaristy, šlyší a vnímají pouze sebe. Obyčejně je to nastavení blbého halu v kombinaci středového řevu s hlukem. Kolektivní výsledný zvuk i na zkoušce je velmi důležitý pro pozdější koncertování a ke zdaru úsilí. Myslím si, že aparát máš vcelku slušný. Dvě bedny s patřičnými litry, s tím se určitě naztratíš.
Zajímá mě jak jsi spokojený s Yamahou RBX775 - menzura 35. Hodně jsem o ní uvažoval, pořídil jsem ale Yamahu TRB1005. Mělo by to mít stejný vnitřek.

BL-700NT, TRB-1005NT, B4Fl, BB-350, RB-660Fl
SVM-360 hybrid, SVM-600 hybrid, 4x10 DeltaLite II-2510, 4x10 Beta 10-A, box EV-18B+2x10 Gamma, kombo SVM-300 KappaLite 3015, Peavey TNT-130 aj.
0 xLajků:

7

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Ja mam rovnaky problem s nasim gitaristom.On musi hrat nahlas protoze v tom bordelu sa stratia jeho chyby, ktere nerad priznava.S bubenikom do nho vzdicky hucime nech sa stisi on to argumentuje tym ze potom to nahovno hra smile ( lampova hlava Marshall 100W a dedne messa boogie z finskej lipy ). Taky sem uz skoro hluchej.A muj Warwick 300W dostava pri nem na hubu, az mi ho je luto a aj tak sa nepocujem.Hold mame to tazke.Hral som sa s korekciami ale moc to nepomohlo ( alebo ten zvuk co z teho liezol nemal s basou nic spolocne smile ).Takze zacnem hrat country smile

Ales Vychodil AVJB5
Fender Precision MIJ 1993 Rosewood fingerboard
Fender Precision MIJ 1986 Maple fingerboard
MARKBASS TTE800
MARKBASS NEW YORKER 804
0 xLajků:

8

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

I hate fucking 100W Tube Marshall big_smile

basy přicházejí a odcházejí big_smile
------------------------------------------------------------------------
Fender Precision '86, GK 700RB-2, Line6 410
0 xLajků:

9

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

basstanda napsal:

Takze zacnem hrat country smile

Stejně u něj na starý kolena všichni skončíme... už se těším, bude mi padesát, budu mít břicho a pleš a pojedu celej večer "tů-tá-tů-tá-tů-tá"... smile

Fender Precision (USA) 1978
Columbus Jazz (Japan) 1970s
Fender Bandmaster Reverb 1971, Marshall DBS 72410 1997
Člen fuck klubu skrytejch čísel
0 xLajků:

10

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Koukám,že mám supr kytaristu.....já mu furt říkám ať se zesílí a on že se slyší dobře.

Mé poslání je být nenáviděn, srát lidi ze všech sil a být ignorován. Vaše smůla je, že jsem velmi vytrvalej běžec smile
0 xLajků:

11

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Tak to je čestná výjimka smile

Fender Precision (USA) 1978
Columbus Jazz (Japan) 1970s
Fender Bandmaster Reverb 1971, Marshall DBS 72410 1997
Člen fuck klubu skrytejch čísel
0 xLajků:

12

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Dáme mu čestné ocenenie smile za toleranciu

Ales Vychodil AVJB5
Fender Precision MIJ 1993 Rosewood fingerboard
Fender Precision MIJ 1986 Maple fingerboard
MARKBASS TTE800
MARKBASS NEW YORKER 804
0 xLajků:

13

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Já mám problém spíš se zpěvem....neustále nadávám, že je moc nahlas.... sad

0 xLajků:

14

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

A zkoušel jsi zpívat víc potichu?

Fender Precision (USA) 1978
Columbus Jazz (Japan) 1970s
Fender Bandmaster Reverb 1971, Marshall DBS 72410 1997
Člen fuck klubu skrytejch čísel
0 xLajků:

15

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

mozna mam mensi reseni ke kytare: ke kombu jsem mu udelal takovou operu, da do ni kombo, ktery je mirne skoseny...nevim tak 20-25 °,  udelal jsem to z drevotrisky a celou ji potah dvema vrstvama koberce...jak je tam ta plna stena tak to mame za kombem odhlucneny tak o tretinu a je to celkem znat....
je mi jasny ze se tim naklonenim a stenou za kombem meni akustika, ale stejne to stoji za to ze se kytarista skvele slysi ale naopak mi ho mame mirne tlumenyho...neni to moc slozity a treba to pomuze..

Hur Hur Hur!
Ehm...Keen JB (snímače fender), Hocke BG113..
A spousty chromu....:D
0 xLajků:

16

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Jekub - A co na koncerte,to pouzivate tiez?

Ales Vychodil AVJB5
Fender Precision MIJ 1993 Rosewood fingerboard
Fender Precision MIJ 1986 Maple fingerboard
MARKBASS TTE800
MARKBASS NEW YORKER 804
0 xLajků:

17

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

na koncert bych si to nelajz myslim ze to natolik meni akustiku ze na zkousce to tolik nepoznas ale ne koncerte by to uz byla skoda...navic zatim jsme vzddycky hrali pres zvukare, takze si komba pichnul do mixu a vytah je na velky bedny, takze jsme vsichni meli spravnou hlasitost...je to takova provizorka co u nas funguje, treba to pomuze i na hlasitejsi kytary...nas kytarista je celkem vstricnej takze je to jen takovy doupraveni...

Hur Hur Hur!
Ehm...Keen JB (snímače fender), Hocke BG113..
A spousty chromu....:D
0 xLajků:

18

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

No jak tak sleduju zdejší diskuzi, tak se hluboce omlouvám našim oběma kytaristům a už jim nikdy nebudu říkat aby se stlumili. Neumím si představit randál, který by nestíhala 300W hlava s 4x10 + 1x15 :-)  A to doopravdy nehrajeme "do lesíčka na čekanou ..."  big_smile

TE 250 AH SMX, TE 210, TE 115, Fender Jazz Bass V, Ibanez GSR205, Korg Pitchblack racktuner, zřídka používané rádio Auditechnica
0 xLajků:

19

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Tak dík všem. Zkusím to nějak vykoumat, třeba i s tou "překližkou". Jo a co se týče randálu, kterej mý bedýnky nestíhají - prej když je to takhle vohulený, tak to má lepší zvuk...no a hádejte se s těma cvokama, že jo... Já osobně  bych hrál raději míň na decibely a víc na kvalitu celkovýho zvuku no. Ale basák je holt malej pán. Důležitější je, aby se slyšely hlavně kytary, ne? Basa jen hejbe s podlahou, takže basman si může trhnou nohou.
Jinak jestli někdo studujete psychologii, tak mi můžete dát pár rad, jak panu kytaristovi nenásilně vysvětlit, že zkouška je od toho, aby VŠICHNI zkoušeli, a ne aby se bavil jen jeden...

Pro Betarona: S basou jsem vcelku spokojenej, určitě je zatím nejlepší jakou jsem měl, ale nejsem si moc jistej snímačema. Uvažuju o výměně, ale zatím nejsem úplně rozhodnutej jaký. Tak můžeš hodit nějakej návrh. Thanx
Zdarec všichni

Yamaha RBX 775 FSL
0 xLajků:

20

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

v tomhle musí vládnout rovnost,kytarositovi to řekni takhle
1)jejich sola zajímaj jen muzikanty-normální člověk je víc jak 30 vteřinovým solem znuděnej...
2) max. 1 z 5 přihlížejících kytaristl uznale pokýve hlavou a ostatní řeknou "onananista" nebo "to dávám taky" nebo "stejně se to tam nehodí"
pak třeba pochopí že není nejdůležitější...NEJDŮLEŽITĚJŠÍ  sou BOHUŽEL  uslintaní spoluobčani s IQ 60...teda bubeníci(ááá sorry inspiroval sem se vtipama...)...bez nich to fakt nejde....
3) podpásovka - začít ho nahlodávat že není uplně jistej v tý svojí hře a že jako by si měl koupit metronom a tak...on pak znervozní a stáhne se sám big_smile

basy přicházejí a odcházejí big_smile
------------------------------------------------------------------------
Fender Precision '86, GK 700RB-2, Line6 410
0 xLajků:

21

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

to je prd, nejhorší je, když ti řekne bubeník, že neslyší nic a skoro ani sebe, to už se nedá dělat snad nic:(

FENDER AM Standard J-Bass RW OWT, Trace Elliot AH250SMX+TE box 1x15, struny Elixir, kabel Planet waves.
0 xLajků:

22

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

hele a neni tak trochu hluchej? jak nekdo muze neslyset bici kdyz za nima sedi opravdu nechapu...

0 xLajků:

23

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Nejhorší je, že ten blázen to musí mít nahlas pořád. I při normálních partech, ne jen sólech. Na jednu stranu říká, že basa hrozně hučí, a proto to musí mít nahlas, ale pak se klidně drze zeptá, co tam vůbec hraju. To je fakt na ránu. Průšvih je, že i kdybych zkoušel tu "podpásovku" s jeho hraním, tak pochybuju, že by o tom byl vůbec schopnej, uvažovat. Chyba tempa je chyba bubeníka a nahlas musíme hrát proto, že basa všechno přehluší - to už jsem slyšel mockrát. No jo no, je těžký najít inteligentní  spoluhráče wink

Yamaha RBX 775 FSL
0 xLajků:

24

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Mam skoro stejnej apec jak ty-lizard-a byl i stejnej problem(misto ctyrdesitky mam dvoudesitku)...chvilu to trvalo a este mozna potrva,nez najdem idealni rozestaveni bicich a apecu ve zkusebne,ale kazdopadne je to znat na tom,jak se slysime....hrajem v malym prostoru,asi tak 5x5.Tudiz byste mohli zkusit preskladat veci-pokud teda kytarista neni ochoten se ztlumit.

peavey t 40, sx pj vwh, greco jb600n, yamaha pulser 450
peavey mark VIII xp, ampeg svt III pro, trace elliot 1248h, peavey mega sub 1x15BW
tech21 xxl, tc spectracomp, boss xl 20, digitech bp 80
0 xLajků:

25

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

he he....jj, velmi dobre podobne problemy z kytaristy znam....a kdo ne, asi?

Ja to vetsinou resim tak ze mu reknu at se ztlumi...kdyz mu to reknu dvakrat a on furt nic tak ho strasnym zpusobem poslu do hajzlu, vynadam mu do kokotu (ano, do kokotu - po slovensky) a reknu mu at neni samoliba onanisticka pica a ztlumi se...no a kdyz ani to nepomuze tak se seberu a odejdu ze zkusebny (treba na prda (nebo na pivo)) a jim vzdycky casem stejne dojde ze bez te basy to jaksi nema cenu, i kdyz je gajtros otavenej jako prase...no  a kdyz to takhle clovek udela dvakrat trikrat, tak uz je to prestane bavit a netavi to tak.....
no mame jen jedny usi a ja si je nenecham nejakym kokotem zrusit...at si hraje nahlas doma a klidnu ma u toho hlavu v reprobedne smile
hlukovym teroristum neustupuju.....a doporucuju vam totez....holt si je musime vychovat....

still got the blues... for RnR smile
Jsem  TU
https://stepanaxman.com/
0 xLajků:

26

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

nj,jenze to uz pak zkouska asi neni ono,kdyz se pohadate.....teda u nas by to tak asi bylo

peavey t 40, sx pj vwh, greco jb600n, yamaha pulser 450
peavey mark VIII xp, ampeg svt III pro, trace elliot 1248h, peavey mega sub 1x15BW
tech21 xxl, tc spectracomp, boss xl 20, digitech bp 80
0 xLajků:

27

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

to je blbost...v kapele maji vsichni kopat za stejnej tym...jinymi slovy, ten kytarista tam neni sam a je treba aby mu to doslo...
a ze byste pak byli rozhadani? hudba musi stat vzdycky vis nez nejake hadky a pokud se budete radeji urazene hadat nez hrat....
- lepsi jednu zkousku vypustit a odejit, nez se pokazde hadat s kytaristou...a mit z toho ve finale hovno celkove, akorat tak odpaleny usi....
a pokud je to clovek u kteryho vlastni jesitnost prevalda nad chuti hrat a byt v kapele, tak s takovym bych uz vubec nehral...
hudba ma byt hlavne zabava (i kdyz samozrejme s odpovednosti) a neni duvod byt v kapel kde sou kokoti jen proto aby tam clovek byl...

still got the blues... for RnR smile
Jsem  TU
https://stepanaxman.com/
0 xLajků:

28

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

kapela se musí tolerovat a všichni by měli mít stejný práva. Je to totiž tým a ne jednotlivci.

FENDER AM Standard J-Bass RW OWT, Trace Elliot AH250SMX+TE box 1x15, struny Elixir, kabel Planet waves.
0 xLajků:

29

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

mikulik napsal:
basstanda napsal:

Takze zacnem hrat country smile

Stejně u něj na starý kolena všichni skončíme... už se těším, bude mi padesát, budu mít břicho a pleš a pojedu celej večer "tů-tá-tů-tá-tů-tá"... smile

Hele,  mne je 43 a do duchodu (country) se fakt nechystam big_smile a bricho nemam, pac sportim (in line, snowblade, bodybuilding..) a do 7 let mit nebudu, a hlavu holim hahahaaha.  Posun to na 60, nediskriminuj mne blizky vek
big_smile

B.C.Rich Warlock NJ stara poctiva serie,  HOCKE aparatura, B.C.R. Widow 5 strings
0 xLajků:

30

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Lizard napsal:

Tak dík všem. Zkusím to nějak vykoumat, třeba i s tou "překližkou". Jo a co se týče randálu, kterej mý bedýnky nestíhají - prej když je to takhle vohulený, tak to má lepší zvuk...no a hádejte se s těma cvokama, že jo... Já osobně  bych hrál raději míň na decibely a víc na kvalitu celkovýho zvuku no. Ale basák je holt malej pán. Důležitější je, aby se slyšely hlavně kytary, ne? Basa jen hejbe s podlahou, takže basman si může trhnou nohou.
Jinak jestli někdo studujete psychologii, tak mi můžete dát pár rad, jak panu kytaristovi nenásilně vysvětlit, že zkouška je od toho, aby VŠICHNI zkoušeli, a ne aby se bavil jen jeden...

Pro Betarona: S basou jsem vcelku spokojenej, určitě je zatím nejlepší jakou jsem měl, ale nejsem si moc jistej snímačema. Uvažuju o výměně, ale zatím nejsem úplně rozhodnutej jaký. Tak můžeš hodit nějakej návrh. Thanx
Zdarec všichni

Bez hrat tam kde malej pan basa nebude. A monitor umisteny pred vama vam nepomaha?
Jinak naklony komb povazuji za bezne, uhel do 45 stupnu za prirozeny.
Mam obraceny problem, chci sehnat spunty do usi, uz jsem premyslel o sluchatkach s tissim zvukem.

B.C.Rich Warlock NJ stara poctiva serie,  HOCKE aparatura, B.C.R. Widow 5 strings
0 xLajků:

31

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Siegi napsal:

Jinak naklony komb povazuji za bezne, uhel do 45 stupnu za prirozeny.
Mam obraceny problem, chci sehnat spunty do usi, uz jsem premyslel o sluchatkach s tissim zvukem.

No, prej mu to trochu pridalo basy, ale ted si nejsem uplne jistej...
...pokud te nejak zasadne netizej penize tak se urcite daj sehnat sluchatka ktery se pouzivaj na strelnicich, lepsi elektronicky by uz mely bejt vhodny..no a nebo za spunty v lekarne das 20 Kc a slouzi to taky dobre..

Hur Hur Hur!
Ehm...Keen JB (snímače fender), Hocke BG113..
A spousty chromu....:D
0 xLajků:

32

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Jekub napsal:
Siegi napsal:

Jinak naklony komb povazuji za bezne, uhel do 45 stupnu za prirozeny.
Mam obraceny problem, chci sehnat spunty do usi, uz jsem premyslel o sluchatkach s tissim zvukem.

No, prej mu to trochu pridalo basy, ale ted si nejsem uplne jistej...
...pokud te nejak zasadne netizej penize tak se urcite daj sehnat sluchatka ktery se pouzivaj na strelnicich, lepsi elektronicky by uz mely bejt vhodny..no a nebo za spunty v lekarne das 20 Kc a slouzi to taky dobre..

Asi radeji spunty z lekarny, diky.
Nevim jak ostatni vyrobci, ale treba Warwick dava ke kombum nohu na naklon pro zlepseni akustickych vlastnosti, asi k prostorovymu vyzarovani. Opravte me kdyz tak nekdo smile

B.C.Rich Warlock NJ stara poctiva serie,  HOCKE aparatura, B.C.R. Widow 5 strings
0 xLajků:

33

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Hele Siegi, nevím co máš na mysli tím monitorem umístěným před náma...? Jinak samozřejmě do toho kraválu používám špunty do uší, rád bych si třeba ve třiceti sednul na zahrádku s pivkem a poslouchal muziku smile
Taky mě napadlo začít dělat vlny, že jako nebudu hrát anebo si to fakt vyhádat, ale to prostě není můj styl (akorát bych byl za vola). Hraní by měla bejt zábava a ne mučírna - což už párkrát taky tak vypadalo, tak jsem musel vypustit nějaký zkoušky, abych z toho nezcvoknul sad

Yamaha RBX 775 FSL
0 xLajků:

34

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Za monitor povazuji trebas svy kombo kde slysim svy vlastni hrani oddeleny od ostatnich. Mam zase nejaky extraburty?
Ja mel vyhodu ze kapela a i jedna formace chteli mne i kdyz umim prd, tak jsem si mohl diktovat. Predtim meli basu jako tydytatatydytatatydytata  a dneska meni kvuli mne kapela styl hudby, i bubenika vyhodili a vzali jednoho z black metal kapely. Drzim s nima jen rytmus (ci se o to snazim hehe) jinak si tam hraju co uznam za vhodny ja. Vysiluji ze dvakrat nezahraju to samy kvuli desce, ale to je zivot, jak si mam pamatovat co se mi honilo hlavou predtim hehehe. Mam rad psychedelicky sola, ty teda u nich nemuzu, ale pri jednom soukr. vysstoupeni jsem se tak rozjel, jeste mam puchyre, ze dodneska mi rikaj ze jim zvoni v usich i v noci a nazyvaj me Red Bull Basa. Nekdo aby se rozjel cmadi travku, snupe pernik, ja jsem cisty, ani moc nechlastam, fakt se nabijim jen Red Bullem, kapela to vi a obcas i na mne nejaky ceka. Ale rikam, umim prd, spis me maj jen radi a trpi ze me maji hahah, takze rady ode mne jsou na...

B.C.Rich Warlock NJ stara poctiva serie,  HOCKE aparatura, B.C.R. Widow 5 strings
0 xLajků:

35

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Myslím, že Axlíkova taktika je dobrá. Dáš varování a pokud neztlumí, odejdi, jestli je to takovej typ člověka (nebudu psát přímo kokot smile), tak by asi nebylo na škodu odejít natrvalo, uši jsou jedny... A v kapele jsou si všichni členové rovni, tak to tak ber, pokud ne, tak to není ta pravá kapela. My měli podobnej problém s bubeníkem, výsledek? Byl odejit.
Mohlo by se vyplatit postavit kytaristovo kombo tak, že stojíš na úrovni jeho boční desky, čili nejde na tebe hluk zepředu ani zezadu, já to tak dělám a leckdy ani kytaru neslyším (ne že bych měl problém s kytaristou, prostě je to zažitý zvyk..:)). A pokud má kombo na zemi, tak neduní basa, ale jeho kombo...

Neuser for president! Sadowsky, Fender a Vlasak taky...
0 xLajků:

36

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

jj, ekvalizace kapely jako celku je taky dulezita...kytaristy maji hrat ve stredech a vejs, jinak se pletou basam do zvuku a ve vysledku je to bordel...nabasovana kytara (byt sama o sobe nazvucena zni dobre) klidne ve finale znici zvuk kapely....ja osobne jsem pro abych tak rekl - spektralni ekvalizaci (huste!:) )
- kazdej nastroj ma svuj frekvencni rozsah a kdyz se ho bude drzet tak bude slyset vsechno dobre a konkretne....
... - to je ostatne taky problem s vetsinou kytaristu...moc si to prebasovavaji a proto se blbe slysime...

still got the blues... for RnR smile
Jsem  TU
https://stepanaxman.com/
0 xLajků:

37

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

To mi pripomelo, vzdycky na zacatku zkousky si udelame mensi zvukovku...je to zvlastni, ale komba vzdycky hrajou jinak, asi to bude zmenou vlhkosti a teploty...Zajimalo by me jestli ty zvukovky taky delate nebo jestli je to podle vas zbytecnost...

Hur Hur Hur!
Ehm...Keen JB (snímače fender), Hocke BG113..
A spousty chromu....:D
0 xLajků:

38

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

hm...my se vetsinou zvukove ladime prubezne...a taky podle toho co zrovna hrajem...

still got the blues... for RnR smile
Jsem  TU
https://stepanaxman.com/
0 xLajků:

39

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Pratele, nemel jsem cas tuto diskusi cist celou, tak pokud uz budu opakovat to, co nekdo napsal, tak me nekamenujte.
Predne je treba byt k sobe a k jinym muzikantum tolerantni, tzn. ze pokud disponuju silnejsim aparatem, nevymazu ze zkousky zbytek kapely - je to ciste na skodu, protoze se kapela neslysi a leccos se ztrati v kouli zvuku. Pravdou je, ze v tomto jsou preborniky mladi kluci a zejmena kytariste, kteri si mysli, ze se kolem nich toci naprosto vse. Ovsem pokud by se zkouska nahravala, mozna by se divili, ze hraji uplne jinde, nez zbytek kapely smile Proto je potreba se domluvit a v ramci moznosti najit pohodu. To se potom hodi i na podiu na akci.
Dalsi vec je ta, ze usi se otupuji a to tim rychlejji, cim je vyssi hladina zvuku. K cemu je zkouska, kdyz s e po polovine veci zmeni sluchovy vem na nic nerikajici sum a hukot? K nicemu. smile
Proto je treba spolu nejen hudebne komunikovat a hlave respektovat se navzajem. Pak je po problemu smile

Ibanez SR 705 WNF, snímače EMG 40DC, struny DR, bezdrát Sennheiser EW 172 G2, Hughes & Kettner Quantum 600, Peavey Tour 2*10, Kustom G-115H, ladička Korg DTR-2000.
0 xLajků:

40

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Ach jo, no. Odejít z kapely bych bral až jako to poslední a definitivní řešení. Ale když si představím tu spoustu práce, co by šla k čertu, tak jsem ochotnej i trpět. Otázka je jak dlouho, než mě to všechno fakt vytočí a opravdu se na to vybodnu i za cenu, že budu muset hledat nový muzikanty k obrazu svému...Budu muset ještě zkusit pár těch triků a pak se holt uvidí 8)

Yamaha RBX 775 FSL
0 xLajků:

41

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

hej chlape já tohle řešil cca pře 1-2 měsícema jestli mi určitý kapelní problémy stojej za to začínat znovu nebo se přidat ke kapele kde přídu k hotovejm věcem a je to asi takhle-jestli děláš hudbu pro zábavu a nemáš z toho prachy který by stály za tu psychickou únavu tak di štěstí hledat jinam...já dělám hudbu pro prdel a ne proto abych když už vyjedu na koncert tak aby čas trávenej ve zkušebně přišel vniveč díky 10 pivkám v mozku rytmické sekce nehrající na strunný nástroj nýbrž bicí to nástroj.....ach jo já ty bubeníky nák nemám v lásce co??

basy přicházejí a odcházejí big_smile
------------------------------------------------------------------------
Fender Precision '86, GK 700RB-2, Line6 410
0 xLajků:

42

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Si s bubinkarem rozumim vic jak se zpevakem, neni to jen osobni? Pravdou asi je, ze nektere kapely maji tendence podcenovat roli basy a podle toho se k basakum chovaji. Ziskani autority basy nevidim v prehluseni vseho co vyluzuzuje zbytek kapely, spis v pristupu projeveni individuality hry. Solicko, vlozeni sebe sama...
Ale jak rikam jsem skoro panic.....

B.C.Rich Warlock NJ stara poctiva serie,  HOCKE aparatura, B.C.R. Widow 5 strings
0 xLajků:

43

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

No hlavne je dulezite, aby kapela fungovala i po lidske strance, vsechno je otazka tolerance, protoze kazdy je jinaci a ma jinaci chyby smile. Stresy jsou na pitchu a nicemu neprospivaji.

Ibanez SR 705 WNF, snímače EMG 40DC, struny DR, bezdrát Sennheiser EW 172 G2, Hughes & Kettner Quantum 600, Peavey Tour 2*10, Kustom G-115H, ladička Korg DTR-2000.
0 xLajků:

44

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Ste mi mohli rict ze jiny spunty nez pouzivam dosud, tj. modelovacky z hmoty bezne na plavani, v lekosce nekoupim hehehe.

B.C.Rich Warlock NJ stara poctiva serie,  HOCKE aparatura, B.C.R. Widow 5 strings
0 xLajků:

45

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Co se tyce spuntu, prodavaji se sice drazsi, ale skvele spunty pro muzikanty, ktere tlumi, ale zaroven propousti cele spektrum frekvenci. Dost dulezita vec pro hrani, clovek slysi vsechno, ale ne tak nahlas.

Ibanez SR 705 WNF, snímače EMG 40DC, struny DR, bezdrát Sennheiser EW 172 G2, Hughes & Kettner Quantum 600, Peavey Tour 2*10, Kustom G-115H, ladička Korg DTR-2000.
0 xLajků:

46

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

nemas nakej link treba? smile

0 xLajků:

47

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Pro Lizard: já jsem s TRB taky vcelku spokojený, má výtečný pevný tón i ve výšších polohách, sustain je dlouhý. Jak jsem záhy zjistil, poněkud znervozněli kytaristi, protože basy je všude plno a všechno co se brnkne je slyšet, i chyby.
Ale mám k nástroji nějakou výhradu. U TRB i RBX775 jsou snímače jednocívkové (nedalo mě to a po krátké době jsem nástroj rozšrouboval) elektronika je aktivní. Celkově se mě jeví zvuk trochu syntetický (příliš jsem zvyklý na staré nástroje). V lednu jsem koupil snímač EMG-40DC - aktivní. Citlivost je šílená, jediná možnost umístění snímače je u kobylky a maximálně snížit. Zvuk je plný, ostrý i prstama, vyloženě jazzový. Bohužel nevím jak vypadá schema aktivního EQ Yamaha, pasívní a aktívní snímač se bije impedančně, takže polohovací potenciometr musí být buďto napravo, nebo nalevo. U vyšší řady TRB JP-II jsou snímače dvoucívkové pasívní plus piezosnímač. Takže ještě chci pořídit 2 ks EMG-40Hz, ale nějakým způsobem zajistit možnost vypínání aktivního EQ, protože basa zní i na sucho dobře.

BL-700NT, TRB-1005NT, B4Fl, BB-350, RB-660Fl
SVM-360 hybrid, SVM-600 hybrid, 4x10 DeltaLite II-2510, 4x10 Beta 10-A, box EV-18B+2x10 Gamma, kombo SVM-300 KappaLite 3015, Peavey TNT-130 aj.
0 xLajků:

48

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

ROOTen napsal:

nemas nakej link treba? smile

http://www.guitarshop.cz/GTA/GTA_produc … ory=100000

B.C.Rich Warlock NJ stara poctiva serie,  HOCKE aparatura, B.C.R. Widow 5 strings
0 xLajků:

49

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

nevim, neni tam obrazek, ale nebudou to jenom obycejny spunty s logem PW?

0 xLajků:

50

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

http://muzikant.cz/bici-5/daddario-pwep-1-24314.php
podle me to bude neco takoveho, ale to neni ono, co jsem myslel... nekde jsem odkazy na forum uz daval, ale treba tohle:
http://toddh.net/music/ear/
ovsem 150 dolacu smile

Ibanez SR 705 WNF, snímače EMG 40DC, struny DR, bezdrát Sennheiser EW 172 G2, Hughes & Kettner Quantum 600, Peavey Tour 2*10, Kustom G-115H, ladička Korg DTR-2000.
0 xLajků:

51

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

MK napsal:

http://muzikant.cz/bici-5/daddario-pwep-1-24314.php
podle me to bude neco takoveho, ale to neni ono, co jsem myslel... nekde jsem odkazy na forum uz daval, ale treba tohle:
http://toddh.net/music/ear/
ovsem 150 dolacu smile

Mozna dost vydelavam, ale zase ne tolik.  To je sila. Ty vado.
8) Se musim vzpamatovat cool

B.C.Rich Warlock NJ stara poctiva serie,  HOCKE aparatura, B.C.R. Widow 5 strings
0 xLajků:

52

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Tady mate preklad z prekladace, proto takova krkolomnost ke sluchatkum za 150 Dolacu od MK.


Ochrana sluchu pro hudebníky - hry píchá!
[ Opora pro Toddovu hudební stránku ]
--------------------------------------------------------------------------------
Vždy volání ve vašich uších poté, co hrál? Myslet si, že většina skupin, které vy vidíte živě je příliš hlasité? Myslet váš kytarista je hlasitost zla monger? Být vaše činely bubeníka přimět vás, aby ztratil spánek? Basista pokouší se modifikovat přílivy? Čtěte dál!
Jedny hudebnické tipy na jak přinutit vaše uši trvat celý život....
 
Diskrétní, plochá, průhledná ochrana--zakázkové hudebnické ucpávky do ucha ukázaný v mém uchu. Vyčistit formu plastu a tělové zeslabovače být stěží nápadný dokonce z několik inches pryč, a poskytovat hladké, přirozené sondování, ochrana bytu.
Já jsem nevěřil tomu do okamžiku než já jsem zkusil to sám a nyní když já se zajímám proč já jsem nedělal $150 před roky hazardu!
Můj pár Etymotic hudebnických ucpávek do ucha. Beige zeslabovač "tlačítka " být snadno zaměnitelný a dostupný v 9dB, 15dB, a 25dB. Já používám 15dB pro poslouchat hlasité skupiny nebo praktické bubny v mé malé přemítavé místnosti. Já typicky použití 9dB na jevišti s mou skupinou. Malé jasné stonky pomohou v odstranit zásuvku a smět být uříznutý jestliže ne potřeboval. Červená naklonila jednoho (vrchol) ukáže "pravý " ucpávka do ucha, jasný je opuštěný. Celkové náklady pro audiologist vhodný, forma, a zeslabovače: ~$150.
Tinnitus (zavolat uši) je výstražné znamení a znamení přílišného vystavení nezdravým zdravým tlakovým úrovním (SPL). Toto je známé, ale co lidé nezdají se k "dostat " je to tato škoda je neodvolatelný.
Klesat: vyhrát získat výhody nižší stádiové hlasitosti
Začít tím, že odmítá, a dostat vaše bandmates udělat stejný. Vy nevíte jak měkký vy můžete hra až do někoho nutí vás k. Já jsem učil se tomuto když já (pak věk střední školy rockový bubeník) připojil se k divadelní důlní skupině, která měla žádný důl. Všechny hlasy byly unamplified, a dokonce s kartáči, já jsem mohl dostat zlý pohled od ředitele pro první několik zkoušek do okamžiku než já jsem dostal můj pianissi-Mojo. Ano bubeníci akustiky, dokonce vy můžete hrát měkčejší přes nedostatek knoflíku hlasitosti (otře, multi-rods, tenčí tyče, tenčí srážky, těsnější uzavřený nafoukanec, a zřejmý'udeřit do softer')!
Podporovat, pro rockové kapely toto je základní--nutit každého do úrovně jejich amp(s) u jejich hlavy. Každý rád slyší více sám než to osvojit si v celkové směsi. Nechat directionality reproduktorů udělat toto přirozeně -- jestliže reproduktor je ukázal na jejich hlavu, oni slyší většinu ze sebe bez potrestat jiné. Většina běžného problému, který já mám setkalo se se být kytaristé se otevřít se opíral 2x12 zasedání komb na podlaze u jejich noh blízko zdi, nastartovat tak oni mohou dostat se dost refelected zvuk k jejich vlastním uším, zatím chudí chlap 20 noh od kytary zesilovač v přední straně je získávání bušilo do s masem kytary rozptylování zesilovače vzor, a bubeník je krvácení z celého vedení odražených vln podél zdi za ním. Podobně, s basistou, který stojí příliš blízko u jeho zesilovače ne uvědomit si, že maso zvukového pole od skříňky nízké frekvence je 8 nebo více noh před skříňkou.

Třetina, nedostanou zúčastněný ve válkách hlasitosti. "Více monitoru " není vždy odpověď, a možná "Lidé, nechal nás všechny stáhnout se tad " je. Skupina bude těsnější jestliže vy můžete rýha u nízkých svazků, váš dav nebude bušil do se zdí zvuku, a vy zůstanete dále od prahu zpětné vazby na jevišti. Pochopit to jako noc se vleče, vaše uši dostanou více a více nasycený a vy nebudete se zdát jako hlasitý k sobě. Alkoholické nápoje zvýší tento účinek tím, že se rozšíří capilaries ve vašich uších a snižování citlivost vašich uší. Znát toto, pokusit se bránit se touze se objevit v souborech 2 a 3.

Fourth, myslet na váš zesilovač správný způsob -- jako prostředky k produkci "váš zvuk " to je jen hlasité dost pro vás slyšet, a nechat PA/monitor systém dělat zbytek. Vy nepotřebujete netvora amp(s) -- vložit ty peníze do rozumného PA systému. Zdraví lidé potřebují mít nějakou kontrolu nad vaším zvukem, a to je nemožné jestliže váš stádiový svazek je tak hlasitý že vy jste vypnutí v hlavní směsi. Jestliže vy potřebujete více pro dům, mic to a váš adekvátní PA systém bude dělat jeho práci zvuku zesílení. V znepokojivé události, kterou vy potřebujete více hlasitosti na stádiu, vy můžete vždy mít inženýra hodit dokonce více kytary couvá se u vás přes vaše monitory. Já jsem viděl basists hrát venkovní festivaly se jeden 4x10 skříňka a Shure in-ear-monitor, a já jsem hrál si s kytaristy, kteří dělají každý vystoupit se jeden malý 30W 1x12 zesilovač trubky řízený do příjemného teplého výstupního pokřivení (a já jsem nepotřeboval, aby nějaký monitor slyšel jej na jevišti either!).

"Co jestliže já nemohu dostat se stádiových hlasitostních dolů k bezpečným úrovním?"
Dokonce jestliže vy uděláte všechny tyto kroky, někdy vy máte bandmate to má nedoslýchavost a nemyslí si, že on je někdy příliš hlasitý. Nebo vy pracujete s bubny akustiky pátrat po specifickém zvuku a vy jste už zkoušeli měnící se hlavy a ladění nutit věci znít dobře. Nebo váš prostor praxe je velmi tvrdý/přemítavý. Nebo vy jste skupina kovu a publikum očekává, že má jejich sluch poškozený a bas pocita v jejich hrudi.
Pak, ucpávky do ucha jsou jediná odpověď. Ale, klíč má používat jen tolik ucpávky do ucha jako vy potřebuje, ale ne příliš mnoho--vaše publikum je velmi nechráněné, a vy nechcete bušit do nich jestliže vy nosíte zásuvky, které zmírní tolik že vy cítíte potřebu dát hlasitosti knoflík husa!

Non-custom, levná ucpávka do ucha volby
Jestliže vy nemáte použil nějaké ucpávky do ucha před, začít s dobrým souborem non-custom ones jako když Etymotic Etymotic Er non-custom zásuvky. Oni jsou dostupní v beige, jestliže vy chcete, aby oni se zamíchal, a být nejlepší sondování non-custom zásuvky, které já mám se snažily. Oni barví zvuk mnohem méně než zásuvky pěny ale zásuvky zvyku být značný zvukový krok nahoru od nich. ER-20's přece má kliku, která rozšíří kousek od ucha. Oni stanoví 20dB snižování hluku. Jestliže tito pracují pro ya, vy jste všichni daní!
Jestliže vy nezpíváte a nejsou vybíraví o čem vy slyšíte chvíli, kterou vy hrajete, zásuvky pěny mohou být dobrá nízká cena odpověď. Oni jsou velmi účinní ve snižování SPL bít do vašeho ušního bubínku, a oni jsou velmi snadní nacházet u většiny drogových obchodů, nicméně zásuvky pěny vyžadují mnoho kompromisů ve věrnosti jako oni mačkají střední a ztrojnásobit se velmi účinně. Také, oni jsou tak dobří ve snižování zatroubit na to vy můžete najít sebe se objevit v odpovědi k nosit je který začne porazit účel pro sebe, a dá každého kolem vás u dalšího rizika.


"Ale já jsem nenáviděl každou ucpávku do ucha já jsem někdy se snažil."
Jestliže vy jste zkusili tyto non-custom zásuvky a nejsou šťastní.... (Já jsem byl jeden z nich) vy můžete postěžovat si na:
"Když má [guitarist/drummer/bassist] vloží zásuvky pěny, on pak objeví se/udeří tvrdě dost zabít malá zemědělská zvířata tak on může slyšet sebe. Co je bod?"
"Zástrčky pěny vypadají nádherně hloupě když já hraji žít"
"Já nemohu slyšet některého ztrojnásobit nebo střední s zásuvkami pěny -- já nemohu zpívat s nimi."
"Zástrčky pěny jsou otrava odpovídat vhodně."
"Pravidelné zásuvky tlumí zvuk úplně."
"Já slyším toto podivné čerpání basa se zásuvkami"
"Já nemám rád pohled tlustého stonkového lepení z mého ucha."
Zakázkové zásuvky oslovily všechny tyto starosti o mě.
Potěšte se divy zásuvek zvyku!
$150. To je to! Méně než pedál dobrých vlivů. A oni stali méně než většina doplňků hudebního nástroje -- jen $150!
Znít moudře, limity fyziky jaké non-custom zásuvka může dělat. Bez hluboké ušní formy, poskytnout hladkou, přirozenou odpověď je nezbytně nemožný. Vypadá moudře, mnoho off-the-shelf ucpávky do ucha jsou určeny pro průmyslové použití kde správce potřebuje ověřit, že jejich pracovníci nosí ochranné pomůcky. Jako taková, oni inklinují přijít spíše nápadné prominentní barvy takoví jako neon žlutý, nebo neon oranžový. Poznamenat, že tělové pěnové zásuvky jsou dostupné, ale oni stále plánují vně ucha a být nápadný z dálky.

Zvyk formoval "ucpávky do ucha hudebníků, " by Etymotic výzkum nicméně, být dostupný ze mnoho místní audiologists pro skromnou cenu $150 nebo méně. Oni poskytují pevnou ochranu, znít velko, a být velmi diskrétní.

Tyto zásuvky jsou zakázkové formoval audiologist (krátká návštěva vzít formu je všichni to je vyžadováno) k přesným obrysům vašeho ucha a kanálu ucha. Výsledek je velmi jednotlivá zásuvka, která je téměř undetectable dokonce z zmenšovat vzdálenosti. Zástrčky hudebníků také uvádějí velmi plochou frekvenci odpověď takže řeč je ještě extrémně srozumitelný. Celková hlasitost vyrovnaně je prostě redukována.

Vy začnete používat je když vy hrajete, ale vy objevíte, že vy máte rádi je tolik že vy budete nosit je k živým hudebním přehlídkám a stále být schopný mluvit s lidmi, a ne trápit co oni vypadají jako protože oni jsou unnoticeable. Vy budete brát je na výletech letecké linky a jiných místech kde vaše uši obtěžovaly vás.

"Ok, já jsem prodáván. Kdo dělá tyto věci?"
Já jsem dostal důl u Sonus umístění u 1010 E. Higgins Rd, Elk Grove vesnice, IL 847/593-0570/od audiologist Brian Taylor, máma, CCC-A. Chicagoland lid by mohl chtít jít tady. Elk Grove vesnice je správný východ Schaumburg.
Většina audiologists (kontrola yellowpages) moci vzít formy a poslat je do jednoho dva hlavní výrobcové zvyku formovali zásuvky--Etymotic výzkum a Westone laboratoře. Oba výrobcové mají "dealerští lokátoři " na jejich místech.

Já používám Etymotic výzkum zakázkové formované hudebnické zásuvky koupily od mé místní Sonus audiologist v Elk Grove vesnici, IL. Oni se zabývají Etymotic produkty. Westone laboratoře vyrábí širokou řadu různých zásuvek včetně statný 36dB zvyk formoval zvukovou zabijáckou zásuvku, a paleta jiných modelů s měnícími se rozsahy zeslabení a řeči intelligibility. Westone styl #49 je téměř totožný se Etymotic výzkumné ER-9/15/25 série ucpávek do ucha hudebníka.


"Tak mnoho výběrů -- co měl bych dostat?"
Já jsem docela potěšen se Etymotic Er-15 zásuvky. Já jsem objednal "částečně countersunk " model, používat tradiční čistou formu, ale zřetelně mé uši byly příliš malé dělat částečně countersunk. Zástrčky, které vy vidíte ve fotkách nahoře jsou standardní typ. S ohledem na materiál, tam je zřetelně měkčejší dostupná forma, ale to není trvanlivý, a neposkytuje hodně přidané pohodlí. Já najdu mé zásuvky docela pohodlný. Jediná věc viditelný v uchu kanál je tělové tlačítko (zeslabovač) to je okolo velikost eraserhead. Já jsem vybral si částečně countersunk protože to dělá to velmi snadný k zeslabovačům změny, a je méně objemný než úplně countersunk formy. Navíc, oni jsou trvanlivější (a už žádné nápadný) než malý non-countersunk formy. Pro zeslabovače, já jsem dostal 15dB (který je standardní) a také 9dB pro situace kde já bych normálně hrál nechráněný bez zvonění, ale ještě by měl rád nějakou ochranu. Já se ocitnu používat každého nich stejně. 15dB pro vidící živou hudbu když já nezpívám nebo když my účinkujeme živě a lidé udeří tvrdě, 9dB když já hraji s mou skupinou v praxi.

"Co je proces jako?"
Hovor místní audiologists a vidět jestliže oni dělají ucpávky do ucha hudebníků. Nebo poznat obchodníky se Westone nebo Etymotic zásuvky od spojení nad. Vy naplánujete jmenování, které bude brát 30-40 minut. Audiologist dá velmi malý čtverec materiálu o řetězci ve vašem uchu. Tento základ bude používán předejít pěně lisování z dotýkat se vašeho ušního bubínku. Řetězec pomůže odstranit formu jakmile to tvrdí.
Pak audiologist vstříkne zvláštní nízké rozšiřování vytvarovat pěnu do vašeho ucha. Jestliže vaše ušní kanály jsou curvy a nebo citlivý, vy můžete zažít kousek bolesti jako pěna zachází. Změna tlaku může přivodit reflex kašle. Audiologist nechá formový lék na asi 10 minut za tu dobu vy budete baven u jak malý vy můžete slyšet. Já jsem se táhnul bandmate podél dostat zásuvky pro něj příliš (a my jsme projednávali 10% sleva na zásuvky tím, že slibuje audiologist 2 zákazníci místo one)...and já jsem jistý my jsme mluvili docela hlasitý jako forma vyléčil. Audiologist smět povzbudit vás, aby pohnul s vašimi ústy and/or žvýkání zajistit pohodlný záchvat z formy.

Forma bude odstraněna a odeslal k offsite laboratoř založená na vašich žádostech materiálu formy, barva, a countersinking možnosti. Za týden nebo tak nějak, vy budete mít následnou návštěvu se audiologist osvojit si vaše zásuvky a kontrolovat záchvat/komfort. Vy budete chtít mazat zásuvku se slinou nebo nějakou specialitu mazadlo ucpávky do ucha první pár měří vkládat je. Vaše ušní kanálová kůže by měla rychle dostat zvyklý na zásuvky, ačkoli. Já nemám potřeboval používat mazadlo nebo slinu po 3. času, který já jsem používal mé zásuvky. Vaše audiologist smět nabídka 30 jednodenní jízdenky politika mít zásuvky přetvořila jestliže z nějakého důvodu komfort a výkon není co vy čekáte. Já jsem měl žádné problémy.


Shrnutí
Já jsem vždy byl bohatý na můj sluch, vždy bojovat se bandmates ponechat si hlasitost pod kontrolou, a bědovat nad tím tak mnoho živých přehlídek bylo příliš hlasité být zábavný. Protože já jsem vzdal se nutit každého já se setkávám si zahrát na nižší hlasitost, já jsem vzrušoval se našli řešení to zachovává věrnost, nevypadá nevhodně, a poskytuje jen pravé množství ochrany jen za $150.
Vděčně, já mám žádnou nedoslýchavost a udržet nad průměrem accuity, já nemohu věřit, že já jsem se spokojil se zásuvkami pěny nebo holýma ušima tak dlouho před běžným zvykem. Pro cenu (méně než jediné účinky šlapou), tam je žádná lepší hudební investice vy můžete předstírat, že zlepší vaši radost ze živé hudby zatímco pomůže zajistit, že vaše uši stanou se půvabně staré s vámi.

--
Todd H
Bubeník, basista, inženýr

(kdo má žádný vztah s některým prodejců zmínil se o na této straně kromě "šťastný zákazník Etymotic a Sonus")

B.C.Rich Warlock NJ stara poctiva serie,  HOCKE aparatura, B.C.R. Widow 5 strings
0 xLajků:

53 Naposledy upravil: spider (10. 05. 2006 05.41:25)

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

To si delas prdel s tim prekladem, ne ? big_smile Je fakt ze prekladat by se mi to nechtelo....

AccugrooveFanclub #1
0 xLajků:

54

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Ne vsichni zili v US a ne vsichni maji anglinu ve skole, on to sice udela tak jak udela, ale udela to nejak, neco se v tom precist pri trose snahy da. On halt neumi ten vyber a prirazovani jako mozek. wink

B.C.Rich Warlock NJ stara poctiva serie,  HOCKE aparatura, B.C.R. Widow 5 strings
0 xLajků:

55

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Strojovej překlad je paráda, Siegi, tos mě hned po ránu slušně rozsekal :-)

A znáte internetovou encyklopedii Wikipedia v českým překladu? Mrkněte sem, na stránku o baskytaře: http://wikipedia.infostar.cz/b/ba/bass_guitar.html

"První hmota vytvořený elektrický bas byl vyvinut Leem Fenderem, známý kytarový výrobce jak experimenty se vzpřímenými basy s malými dodávkami nepracovali velmi dobře v době. Změna na kytarový tvarový faktor a přidání pražců vyráběla přístroj hodně snadnější hrát. Fenderův preciznostní bas byl nejprve prodáván v roce 1951, s jediným rozkolem design malé dodávky, který je ještě široce dostupný (oba Fender preciznostní basy a nespočetné kopie) bytí představené v roce 1957. Další standard průmyslu, Fender džez Bass, byl propuštěn v roce 1960."

"Jak s nějakým nástrojem, elektrický bas může být hrán v množství stylů. Hráči takový jak Paul Mccartney inklinuje zvýhodňovat tlumený, melodický přístup, zatímco Les Claypool Primus a blecha Červené horké paprikové Peppers laskavosti funky “plácnutí a pop” přiblíží se ve kterých poznámkách a perkusní zvuky jsou vytvořeny tím, že plácne řetězec s palcem a řetězce vydání se snímkem. Mnoho umělců, takový jak Pino Palladino využít fretless basovou kytaru pro hladkost jeho poklesu a jedinečný tón.

Plácnutí a metoda popa byli vynalezeni Larry Graham v 60-tých letech. Grahmův jedinečný zvuk získal široké publikum, když to objevilo se v 1970 Sly a kámen rodiny píseň “děkovat vám (Falettinme je skřítek myší Agin)”. V 70-tých letech Stanley Clarke rozvinul Grahamovu techniku dále, přidávat šupinatění a rychlost to být punc současníka hrát.

Nejvíce basisti upřednostňují utrhnout poznámky s prsty, ale někteří také používají plectrums (také volal výběry). Toto často mění se shodovat se k hudebnímu žánru - velmi nemnoho panika basisti používají plectrums, zatímco oni jsou téměř de rigueur pro punkovou skálu."

Fender Precision (USA) 1978
Columbus Jazz (Japan) 1970s
Fender Bandmaster Reverb 1971, Marshall DBS 72410 1997
Člen fuck klubu skrytejch čísel
0 xLajků:

56

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Kdo chce multikulturni spolecnost at si zvyka hehehehe. A nebo my jsme tupci a prekladace jiz hovori slangem a my jen nechapeme hahahah
Rozrezanej ja jsem na kousicky uz hafo let a to ani nemusim po ranu strojovy preklad hihihi
Wikipedia je best. Jdu to splachnout Red Bullem.

B.C.Rich Warlock NJ stara poctiva serie,  HOCKE aparatura, B.C.R. Widow 5 strings
0 xLajků:

57

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Muhehe big_smile ......experimenty se vzpřímenými basy smile ....

AccugrooveFanclub #1
0 xLajků:

58

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

taky tam mohlo byt ztoporenymi LOL

B.C.Rich Warlock NJ stara poctiva serie,  HOCKE aparatura, B.C.R. Widow 5 strings
0 xLajků:

59

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Mně by hlavně zajímalo, jak mohl Stanley Clarke do Grahamovy techniky přidávat šupinatění... smile

Fender Precision (USA) 1978
Columbus Jazz (Japan) 1970s
Fender Bandmaster Reverb 1971, Marshall DBS 72410 1997
Člen fuck klubu skrytejch čísel
0 xLajků:

60

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Tak, od teď zakazuji používat termín Slap, který nahrazuji termínem plácnutí!..:) Jinak je hlavně ten článek o ochraně zvuku doscela poučný, z vlastní zkušenosti jsem už taky zjistil, že "maso zvukového pole od skříňky nízké frekvence je 8 nebo více noh před skříňkou". smile

Jo a taky doufám, že moje uši stanou se půvabně staré se mnou...:)

Neuser for president! Sadowsky, Fender a Vlasak taky...
0 xLajků:

61

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

hehehe Mam rad ty krkolamy. Jednou po mne chteli Amici preklad jedny stupidity do cestiny, udelal jsem to strojem a poslal... hihihi

B.C.Rich Warlock NJ stara poctiva serie,  HOCKE aparatura, B.C.R. Widow 5 strings
0 xLajků:

62

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Ja z toho nemuzu smile))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Nikdy jsem neveril, ze strojovy preklad muze byt az akova prdel smile

Ibanez SR 705 WNF, snímače EMG 40DC, struny DR, bezdrát Sennheiser EW 172 G2, Hughes & Kettner Quantum 600, Peavey Tour 2*10, Kustom G-115H, ladička Korg DTR-2000.
0 xLajků:

63

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

za 4.ooo se smeju trochu se ztuhlymi celistmi :-]]]]]

B.C.Rich Warlock NJ stara poctiva serie,  HOCKE aparatura, B.C.R. Widow 5 strings
0 xLajků:

64

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

No to jsem Ti spis poslal, jako specialni ochranu pro muzikanty - udajne tlumi zvuk v celem slysitelnem spektru o stejnou uroven (tech produktu je strasne moc, tohle jsem nasel v rychlosti), zatimco kus vaty utlumi hlavne vysky a proto treba slysis tupe kytary, ale bici a basa duni. smile

Ibanez SR 705 WNF, snímače EMG 40DC, struny DR, bezdrát Sennheiser EW 172 G2, Hughes & Kettner Quantum 600, Peavey Tour 2*10, Kustom G-115H, ladička Korg DTR-2000.
0 xLajků:

65

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

zustanu u svych devitikorunovych spuntu, u nich mam pocit jak jsem dokonaly, zatim zustanu ,nez mi posles neco min devastujicicho mou krehkou rovnovahu :-)

B.C.Rich Warlock NJ stara poctiva serie,  HOCKE aparatura, B.C.R. Widow 5 strings
0 xLajků:

66

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

smile Ja nemam ani ty obycejne, my jsme k sobe v kapele celkem ohleduplni. Sice se nam to mirne vymklo, kdyz kytarista testoval svou novou hlavu JSX (120W celolampa), ale jinak v pohode smile

Ibanez SR 705 WNF, snímače EMG 40DC, struny DR, bezdrát Sennheiser EW 172 G2, Hughes & Kettner Quantum 600, Peavey Tour 2*10, Kustom G-115H, ladička Korg DTR-2000.
0 xLajků:

67

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Hmmm hraju metal, tam jsou tochu jina pravidla a od soboty na 600W, proto i chci vysilacku, budu s nima hrat a budu pred salem heheh. Doktorka na fonu mi rekla ze ztracim nejaky frekvence a at si chranim hluch, tak proto ta ma shanka

B.C.Rich Warlock NJ stara poctiva serie,  HOCKE aparatura, B.C.R. Widow 5 strings
0 xLajků:

68

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Metal hraju rovnez, mrkni na web, presto to nemusi rvat jak krava. Maidny, vlastni a ted i s trosku jinou sestavou Satriani, Vai a podobne smile

Ibanez SR 705 WNF, snímače EMG 40DC, struny DR, bezdrát Sennheiser EW 172 G2, Hughes & Kettner Quantum 600, Peavey Tour 2*10, Kustom G-115H, ladička Korg DTR-2000.
0 xLajků:

69

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

MK napsal:

Metal hraju rovnez, mrkni na web, presto to nemusi rvat jak krava. Maidny, vlastni a ted i s trosku jinou sestavou Satriani, Vai a podobne smile

Hezkyyyyyyyyy a i stranky. Pocitam ze jako spravce site je delas Ty? Moc hezky pozadi s ceskou vlajkou. no je toho hodne co bych mohl vyjmenovat.... Fakt dobryyy. Omlouvam ostatnim, se mi libi vic nez ..........

B.C.Rich Warlock NJ stara poctiva serie,  HOCKE aparatura, B.C.R. Widow 5 strings
0 xLajků:

70

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Diky za pochvalu smile Ale stranky nedelam, nemam na to moc casu a ani chuti, autor je Bazi (kytarista). Bohuzel tam nejsou ukazky coveru Maidnu, ale mely by se tam opet objevit v nejblizsi dobe. Ted natacime dalsi vlastnoskladebni "EP" a pochopitelne bude opet volne k dispozici smile

Ibanez SR 705 WNF, snímače EMG 40DC, struny DR, bezdrát Sennheiser EW 172 G2, Hughes & Kettner Quantum 600, Peavey Tour 2*10, Kustom G-115H, ladička Korg DTR-2000.
0 xLajků:

71

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Mate novyho fandu a snad neva ze holohlavyho, si nechavam narust alespon vousy...
Stranky a vsechny pisnicku projdu doma na rychlejsim pripojeni a poslechnu na lepsim pristroji, notebook hudba neni to pravy, ale i tak ruka s pulitrem nahore.

B.C.Rich Warlock NJ stara poctiva serie,  HOCKE aparatura, B.C.R. Widow 5 strings
0 xLajků:

72

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

smile To jsme radi, ze se to aspon nekomu libi. A pevne verime, ze novy pocin bude zase o kousek dale. Pak tam frkneme jeste par coveru od Maidnu. Mozna se to bude dat i poslouchat smile

Ibanez SR 705 WNF, snímače EMG 40DC, struny DR, bezdrát Sennheiser EW 172 G2, Hughes & Kettner Quantum 600, Peavey Tour 2*10, Kustom G-115H, ladička Korg DTR-2000.
0 xLajků:

73

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Nazdar všichni!
Jen tak pro informaci - pro ty který se mi tady snažili pomoct a poradit - dnes jsme se po delší době sešli a zkusili jsme trochu přestavět aparáty...jen tak náhodou jsem zjistil, že mi nehraje jedna bedna a jen šumí... Takže během asi měsíce si možná někdo půjčil moje bedýnky (nejsme ve zkušebně sami) a nebo to konečně nevydrželo ten hroznej kravál... yikes Tak jsme si zahráli jen s mojí jednou bednou a kytara musela samozřejmě s hlasitostí dolů. Hle co se nestalo! Všichni slyšeli všechno - bubeník kopák, já svůj slap a kytara kupodivu taky "skoro" všechno!!!
Takže rada pro ty co mají stejný problém jako já - musíte odpálit bednu. Jak snadné!!! big_smile

Aby to ale nebylo tak jednoduchý, tak se "někomu" nelíbí zvuk basovky při slapu...ach jo. Musim teda uznat, že se mi furt nedaří vyloudit ten ideální slapovej zvuk (podle mě). Tak bych potřeboval poradit jak s korkcema - už fakt nevím. Zkoušel jsem snad všechno možný nastavení, ale pořád to nehraje jak bych chtěl. Pro obrázek - slapovej zvuk basy bych chtěl asi takovej, jakej má při slapu basák z Guano Apes.
Tak nevíte teda někdo co s tím nastavením? Co třeba jiný struny? Teď používám niklový D'addaria...
Opět dík všem co poradí wink

Yamaha RBX 775 FSL
0 xLajků:

74

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Lizard napsal:

Nazdar všichni!
Co třeba jiný struny? Teď používám niklový D'addaria...
Opět dík všem co poradí wink

No, tak struny bych na slap pouzil ocelovy, niklovy davam na precision, kdyz chci nahrat rokenrol, na slap bych je nepouzil. No a jinak, zalezi hodne na base, ne kazda se hodi, a obecne ja treba pridavam basy a vysky, a někdy i ubírám středy, potlačením středů dostává hra perkusivnější charakter, podle mě.

0 xLajků:

75

Re: Jak na KOREKCE při hře s "hluchounama"?

Taky jsem měl problém se slyšet, furt jsem neůspěšně prosil kytaristu ať to ztlumí. Tak jsem si koupil apec jako kráva, a ted prosí on mě, hehehe. nee, tudy cesta nevede. Je to o domluve. A pokud je ten druhej clovek furt zatvrzelej, tak ho zkuste obednat na vyšetření sluchu, třeba po tom co mu řekne doktorka trochu změní názor :c)).

MM Sterling 4
SWR SM-500 + SWR Goliath Sr.
Tech 21 Bass Driver, Boss Bass Flanger

Hora str. 29 , eh, kde je? na stole? pod stolem? ve skříni? to je jedno... :c)
0 xLajků: