Folkenstein napsal:To mikulik:
myslim, že nablejskanost je ten poslední aspek, kterej zohledňuju...
Já se akorát trochu bojim těch snímačů- ten HW1 má ňáký hrozně vymáknutý- zbrusu nová koncepce. Kdežto ten aerodyne má 1 půlenej a 1 klasickej jazzbassovskej. Nevíte někdo plusy a mínusy týhle kombinace??
To others:
Precisiona mám teď (ňáká šitka- Shark guitars- kopie fendru) a hrozně se mi ty precisiony nelíbí... Ale zase mě stála 2300,-... Což tehdy byla pro mně moc příznivá cena. Trochu se bojim nákupu z druhý ruky. Asi se nikdy nerozhodnu. Ale maxiko asi ne- když už je ta amerika (HW1) takhle dostupná... Ale nepříde mi příliš šťastné, že se Fender už 60 let drží jednoho designu. Třebas takovej Squire dělá basy o moc hezčí! Ty kovový poťáky...ááách
Nicméně díky za rady a pište dál...
BTW nevíte někdo, co se dá dělat s vykloktanýma listama na ladících kolících?? Drnčí mi to jako prase...!
Tak jestli ti nevadí viditelná špína na lesklým černým těle, tak bych šel do Aerodyne. Do ruky jde dobře, skvěle vypadá a má výhodu, že když stáhneš kobylkovej snímač a hraješ jen na půlenej, zní to trochu jako Precision. Navíc to není zdaleka tak tuctovej nástroj, jako "obyčejnej" jazz bass. Jo, a nejsem si jistej, ale HWY 1 tuším po nedávným upgradu žádný vymakaný snímače nemá, jsou tam pořád standard alnico.
Jinak Squier (ne Squire) dělá úplně ty stejný basy jako Fender, takže nevím, jaký rozdíly v designu máš na mysli - pokud ti jde jen o chromovaný knoflíky, ty dnseka není problém pořídit a namontovat.
A vyčvachtaný mechaniky neřeš, maximálně všechno utáhnout, případně připájet - za chvíli tady přece bude ježíšek 
Fender Precision (USA) 1978
Columbus Jazz (Japan) 1970s
Fender Bandmaster Reverb 1971, Marshall DBS 72410 1997
Člen fuck klubu skrytejch čísel