Téma: Yamaha a Yamaha TRB Club
.. zde se nám tedy vytvořil prostor k diskuzím, postřehům, dojmům a kritice kolem baskytar značky Yamaha, speciálně však modely TRB
DunlopSteel
Spectraflex Cable
AquilarTLC
DavidEden WT-550B . EDEN E4X10.V4 -650W
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Baskytara.com » Baskytara » Yamaha a Yamaha TRB Club
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
.. zde se nám tedy vytvořil prostor k diskuzím, postřehům, dojmům a kritice kolem baskytar značky Yamaha, speciálně však modely TRB
já měl akorát 4-sedadlový TRaBant. To se asi nepočítá, že ?
já měl akorát 4-sedadlový TRaBant. To se asi nepočítá, že ?
to můžem založit separátní TRaBant klab ...já na něm tátovi tehdá zlomila nápravu
Nechceš tady pohledat a zkopírovat své starší příspěvky ohledně TRB? Ať je o čem diskutovat... (plus poté promazat OT)
Hlásím se do klubu-koupil jsem TRB1005. Zatím se seznamujeme...
poprvé jsem snad viděl Yamahu(samozřejmě že jsem si na některé kousky již dříve sáhnul v hudebninách) na podiu v roce 2005 na festu a byla to Yamaha BB N4 pasivka a tenkrát se mně z toho ten zvuk hrozně líbil, no ono to bylo i tím kdo na to hrál, že ano. Sice je to starší a nižší řada ale tenkrát do začátků to byl slušný strojek.
viz.foto kapela Abstract Essence, když tenkrát začínala - a vzadu jde vidět i můj první aparát, staříček maršálů a modrá 4x12 bedna
Ten zes odněkud znám...
.. čest Mistři, přesedlal jsem z Yamaha TRB John Patitucci na Yamaha TRB 6P tedy původní model z devadesátých, konstrukce thru -neck s piezákama v kobyle, nemám teď moc času se vypisovat ale rád tady nahodím pár postřehů, čeká mě o víkendu dohrávání ve studiu na projektu Companieros což bude zajímavá jjízda, neboť větší část jsem nahrál na TRB6JP a zbytek bude už na TRB6P (:
Hmm tiše zavidím, já jsem zvažoval 2 basy, které jsem chtěl zkusit po PELEm - 6/5ku Yamahu TRB, protože ten zvuk mě fakt dostal a pak 4ka Sandberg. No vyhrál to ten Sandberg, protože jsem chtěl zkusit 4ku.
přesedlal jsem z Yamaha TRB John Patitucci na Yamaha TRB 6P
Takže nakonec se prodej a nákup povedl?
Yamaha TRB John Patitucci
teda ta na bazaru bola tvoja ?
Nazdar! hrdým majitelem Richovo jp6 jsem teď já nevím jestli se slovy dá vyjádřit jak absolutně úžasný, krásný a univerzální nástroj to je. I přes to, že to je šestka jsem se s nástrojem sžil během prvních 24 hodin a ikdyž jsem byl po noční a další noční mě čekala nástroj jsem nemohl dát z rukou, naprostá pecka to neskutečné pohodlí, které masivní krk skýtá je prostě parádní. I když mě Richo upozorňoval, že na base má jeté struny (cca 3 měsíce a hraje dost) tak basa i tak neskutečně tlačí a vůbec nešlo poznat, že dráty jsou jeté. Je smutné, že jsou japonské basy tak podceňovány a je jim předhazován "americký" fender, který na koncového uživatele sere a s kvalitou jde stále níž, o nepohodlí houslových krků ani nemluvím yamaha trb jp je precizně zpracovaný nástroj ve všech směrech. Před touto basou jsem vlastnil yamahu trb 1005, sandberg california TT5, fender jazz bass special, fender Marcus Miller, ibanez SR 505, Cort a ani kdyby mi někdo z těchto všech bas chtěl splácat jednu jedinou nebude sahat trb jp ani po kotníky. Oficiálně se zde přiznávám, že jsem nakažen yamaha positive a všem basákům, kteří váhají, protože mají strach z japonců, protože by mohli mít nekvalitní nástroje vzkazuji: nebojte se, japonci dělají skvělé baskytary toť na úvod moje první dojmy z královny baskytar!
Víťa
tak ještě počkej až odezní honeymoon efekt Třeba po nějaké delší době levačka z toho žehlící prkna místo hmatníku nebude tak nadšená
tak ještě počkej až odezní honeymoon efekt Třeba po nějaké delší době levačka z toho žehlící prkna místo hmatníku nebude tak nadšená
To si nemyslím krk je pohodlnější než na co jsem kdy hrál. Mám dlouhé prsty a s širokým hmatníkem absolutně žádný problém.
Paparatzzi napsal:tak ještě počkej až odezní honeymoon efekt Třeba po nějaké delší době levačka z toho žehlící prkna místo hmatníku nebude tak nadšená
To si nemyslím krk je pohodlnější než na co jsem kdy hrál. Mám dlouhé prsty a s širokým hmatníkem absolutně žádný problém.
Pro mě je taky krk na 6ce pohodlnější než co mám teď na 4ce, naopak bych řekl, že se ruka daleko víc nadře na 4ce, protože často je ten hmat v krajnější poloze díky tomu, že se palec nemůže pořádně opřít díky malému a tenkému krku. Na šestce jsem sice více přesouval celou ruku, ale nebylo to tak "křečovité". Plus samozřejmě výhoda 6ky máš v jedný poloze dosah na mnohem více tónu :-) No a levá ruka je o technice jak na to hraješ. Jediná výhoda co má ta 4ka je na slap, protože má míň strun a větší rozteč
Asi bych dodal, že mám taky ruce jak lopaty a dlouhé prsty
Pro mě je taky krk na 6ce pohodlnější než co mám teď na 4ce, naopak bych řekl, že se ruka daleko víc nadře na 4ce, protože často je ten hmat v krajnější poloze díky tomu, že se palec nemůže pořádně opřít díky malému a tenkému krku. Na šestce jsem sice více přesouval celou ruku, ale nebylo to tak "křečovité". Plus samozřejmě výhoda 6ky máš v jedný poloze dosah na mnohem více tónu :-) No a levá ruka je o technice jak na to hraješ. Jediná výhoda co má ta 4ka je na slap, protože má míň strun a větší rozteč
mna tiez nutila 6tka hrat inym sposobom, ktory v podstate menil celu moju hru, ktora bola potom taka skromnejsia, a menej odvazna - pretoze som sa bal preznievania strun a aj tym ze kvoli sirsiemu krku som musel mat prsty skoro stale vystrete
mna tiez nutila 6tka hrat inym sposobom, ktory v podstate menil celu moju hru, ktora bola potom taka skromnejsia, a menej odvazna - pretoze som sa bal preznievania strun a aj tym ze kvoli sirsiemu krku som musel mat prsty skoro stale vystrete
Přeznívání strun mě taky trápilo, tak jsem přestal palec opírat o strunu nebo snímač, a začal jsem ho používat k tlumení všech horních strun na které jsem zrovna nehrál. No a tuhle techniku jsem si teď přinesl do 4ky ale stále váhám jestli ji používat i na 4ce. Ale asi začíname být offtopic, a děláme si z tohoho spíš 6kový klub
Tady je kráska tlumení strun mám vyřešené na nultém pražci
Nádhera až mi slzička ukápla .... i ta barva. Jestli se nepletu tak tady Nathan East hraje na 5 strunnou setřičku http://www.youtube.com/watch?v=iEuVH_16vRg a ten její zvuk mě fakt dostáva jak krásně proleze celou kapelou.
vyřešené na nultém pražci
ale to je podvod !!!
Přeznívání strun mě taky trápilo, tak jsem přestal palec opírat o strunu nebo snímač, a začal jsem ho používat k tlumení všech horních strun na které jsem zrovna nehrál.
ja som si to preniesol aj na 4rku a teraz uz neviem hrat s palcom polozenym na snimaci cize musim davat basu vyssie
teraz uz neviem hrat s palcom polozenym na snimaci cize musim davat basu vyssie
...s opíráním palce jsem si přestal dělat hlavu, když jsem zkoumal Fleu, má mnohdy palec na snímači jak přibitej a jak mu to hraje. V podstatě nějaký rychlý šestnáctinky pravačkou,..musím se opírat bo pak to neuhraju-maximálně přitlumuju-posunuju-palcem na H-áčko,... http://www.youtube.com/watch?v=mWQMvULGFkg ... Doufám že mi Richo odpustí malý OT. Jinak furt mě nedá spát ta šestka,... http://hudebnibazar.cz/inzerat.php?ID=8 … amp;order=. Zítra jedu do Práglu, tak jí třebas dovezu.
zkoumal Fleu, má mnohdy palec na snímači jak přibitej a jak mu to hraje.
no hej, on si to doltmuje lavackou, je to o zvyku a ako si to clovek nacvici pri prvych krokoch s basgitarou, kde to este ani neriesi ale robi to podvedome
Jestli se nepletu tak tady Nathan East hraje na 5 strunnou setřičku
East tam hraje myslim na BB serii, ne?
sigi napsal:Jestli se nepletu tak tady Nathan East hraje na 5 strunnou setřičku
East tam hraje myslim na BB serii, ne?
Ano asi to bude jeho signature model BBNE popřípadne BBNE2, myslel jsem to jako, že yamaha sestřička
Jinak furt mě nedá spát ta šestka,... http://hudebnibazar.cz/inzerat.php?ID=8 … amp;order=. Zítra jedu do Práglu, tak jí třebas dovezu.
Budu rád když potom něco o napíšeš, protože kdybych teď nedávno nekoupil Sandberga, tak už bych ji byl minimálně vyzkoušet a myslím, že by Sandberg asi neměl šanci.
Takže nakonec se prodej a nákup povedl?
.. já prachy nakonec nesehnal, měl jsem tady nějáký pátek inzerovaného Patitucciho ale nikdo kdo by měl peníze se neozval, tak jsem z toho vycouval a smířil se že v nejbližší době majitelem YamahaTRB6P asi nebudu, pak po nějákém čase přišel Víťa s návrhem že Radúz basu stále prodává a že by ji od něj koupil a pak jestli bychom nevyměnili, takže jsme vyměnili ((: .. jinak musím říct že je Víťa objektivní ve svém hodnocení Patitucciho, je to velice luxusně pohodlný nástroj a ta první euforka jak tady psal ten týpek z Ostravy, ho jen tak brzy nepřejde, basa má široký krk ale na druhou stranu velmi pohodlný a na slap je to vyloženě lahůdka, basa má široké rozteče jako standartní čtverky, ovšem lepší a plnější tón .. kdybych měl zhruba porovnat ty dvě basy tedy Yamaha TRB JohnPatitucci a Yamaha TRB6P tak jsou to naprosto rozdílné nástroje, stejná top kvalita, špičkové materiály ale jiná koncepce, TRB6P má konstrukci thru-neck tedy průchozí krk skrz tělo nástroje, skládá se z pěti dřev-tři javor a dva mahagon na hmatník použili Japonci eben a je 24 pražcový, opět hra je neuvěřitelně pohodlná ve všech polohách , tělo vyrobili ze tří dřev, základ tvoří rosewood takový asi 3-4mm hrubý proklad, shora je krásný flame javor a ze spod stejně tak vlnkovaný javor, celkově tedy má javor největší podíl na konstrukci a soundu nástroje .. elektronika je tu taktéž aktivní napájená 9V baterií, ovládání je zde volume,basy,výšky,pan-pot .. pak blíže kobyle která má v každém z kamenů piezák, jsou jeden potenciometr který slouží jako mix pieza spolu se snímači kdy naplno vytočen do prava jedou jen snímače a směrem doleva tlačí jen piezo, má uprostřed polohu kdy tlačí jak snímače tak ty piezáky, dále je tam dvoupolohový přepínač který umožňuje dvě frekvence pieza tedy vyšší a nižší, jako musím uznat že taková basa s touhle možností pieza v kobyle je fakt maso a pro cílovku mého profilu úplná nirvána, vše co lze nastavit je použitelné a velice sexy .. snímače jsou tady narozdíl od Patitucciho keramické, basa celkově hraje velice konkrétně a pevně, lze s tímto nástrojem všude kde nás hudební situace může dostat (jazz,rock,metal,pop), zkoušel jsem podlaďovat a nic se nikde neztrácí .. Háčko struna tlačí opět poctivě jak má, navíc je zde i lehce kratší menzura od standartní Patitucci 34" je to 33-7/8" byl jsem zvědav když budou dráty tak povoleny(při podlaďení) jestli to bude ještě hrát ale vše je v naprostém pořádku je to fakt mazec, nástroj je až překvapivě zachovalý, na to že byl vyroben už "kdysi" v roce 1990 .. trošku mám pocit že je o něco lehčí od Patitucci modelu, možná asi minimálně tím že v krku jest pouze jedna výztuha štelování krku, zřejmě výrobce počítal s tím že krk je průchozí a navíc z pěti dřev takže krk je stabilní s jednou výztuhou a zdá se že to fakt stačí, krk je krásně rovný .. celkově můžu říct že jsem velmi spokojený, vlastním legendu, tedy úplně první model který začala Yamaha jako šestidrát vyrábět v řadě TRB, je to špičkový a profesionální nástroj po všech frontách a světová pověst o nejvyšší kvalitě která jej předchází není jen laciným drbem ..
po nějákém čase přišel Víťa s návrhem že Radúz basu stále prodává a že by ji od něj koupil a pak jestli bychom nevyměnili
Tak super, mám radost za Tebe, že Ti to nakonec vyšlo. Jinak pěkný zhodnocení. Ty bys ty recenze taky klidně mohl z fleku psát Jo a těším se na nějaký fotky
TRB
narob peknu hromadu detailnych fotiek
ta první euforka jak tady psal ten týpek z Ostravy
Ano, já, těší mě. Akorát ten první dojem prostě není tak nějak moc hodnotný, ale chápu, nadšení je super
má široký krk ale na druhou stranu velmi pohodlný
Velice subjektivní. Měl jsem kdysi nějakou chvíli v ruce nějakou z těch trb, ty modely nerozeznám a ten krček mi v tu chvíli super nepřišel, ale zvukově mě bavila. A kdybych chtěl hrát na takový superbike tak se asi jiným směrem nedívám, ani nevím proč.
Velice subjektivní. Měl jsem kdysi nějakou chvíli v ruce nějakou z těch trb, ty modely nerozeznám a ten krček mi v tu chvíli super nepřišel, ale zvukově mě bavila. A kdybych chtěl hrát na takový superbike tak se asi jiným směrem nedívám, ani nevím proč.
.. čest, jasně že subjektivní, píšu to já a je to můj poznatek řady let hraní na tyhle děla, druhý si nebude vědět rady na takové fošně, nejsi cílovka tečka (: jinak pokud si dobře vzpomínám měl jsi v ruce Yamaha trb6II to byla série která přišla v roce 98" tyhle modely měly humbuckery a menší rozteč na kobyle něco kolem či lehce pod 18mm .. pro mě osobně už tohle taky extra pohodlné nebylo, mám osobně rád ty původní nejširší rozteče a taky i profily krku byly jiné ..
tady pár zatím takhle vč. mě
Já teda zatím takhle nic nevidím
The requested page img/m/2104/p18fpgh5r07fok4a1o1kiooug03.jpg could not be found.
tak zkusím znovu, tady
Foceno v zimě.
Ok, pěkný kluci..
Mohl byste někdo dát dokupy ten pěknej přehled TRB hierarchie? K tomu nějaký roky, země výroby, fíčry.. Ať tu mámě nějakou objektivní informační hodnotu.
Zeptám se blbě, ale zajímalo by mě, zda jsou také nějaké nedostatky těchto nástrojů. Zatím se tu pějí jen samé pochvalné ódy, ale mě by zajímala druhá strana mince.
.. tak přednosti mohou být naopak i nedostatky, to jak je to veliký nástroj, počet strun, rozteče, shánění a cena strun-kvalitních, někomu může vadit aktivka .. možná i váha .. já fakt nevím, tyhle stroje buď miluješ nebo tě nezajímají, je to jako s každým jiným nástrojem, nic mě nikdy nenasralo teda myslím u těch top modelů TRB .. ale jistě je to jen kus opracovaného dřeva slepeného k sobě osazené hardvér a elektrikou, tedy nic v podstatě vyjímečného .. použjiou-li se kvalitní materiály, prostě to funguje jako moře další baskytar jiných značek, pak je to jen otázka vkusu po čem člověk šáhne ..
Takže se hlásím do TRB klubu. Jelikož už mě nebavilo na preclovi podlazovat Ečko, tak jsem si dnes zajel na Slovensko pro TRB 5P. Davide a richo5 díky Asi přehodnotím svůj konzervativní postoj k pětkám, aktivkám a modernám vůbec:)
TRB 5P.
ten krasny v telovej farbe od R. Vizvariho ?
Kubeš napsal:TRB 5P.
ten krasny v telovej farbe od R. Vizvariho ?
JJ, to je on.
JJ, to je on.
congrat
Takže se hlásím do TRB klubu. Jelikož už mě nebavilo na preclovi podlazovat Ečko, tak jsem si dnes zajel na Slovensko pro TRB 5P. Davide a richo5 díky Asi přehodnotím svůj konzervativní postoj k pětkám, aktivkám a modernám vůbec:)
.. vítám Tě !!! (: zároveň gratuluju k pořízení Yamaha-TRB5P, pořádně ji poprubuj a napiš nám své postřehy ..
.. nevím kdy přesně Japonci najeli na řadu TRB snad to bylo někdy kolem 88-89 ..
Jednalo se právě o modely Yamaha TRB4P, 5P,6P. Konstrukčně jsem popisoval můj nástroj výše, tedy neck-thru, eben hmatníky, 33-7/8" menzura, piezo v kobyle, aktivní spolu s keramickými snímači, největší zastoupení měl ve stavbě javor.
Tyhle modely byly někdy kolem roku 93-94 obohaceny o sérii Yamaha TRB Custom. Byl to vlastně model, který začal používat Patitucci, když odešel ze služeb značky KenSmith. Basa měla již dva šrouby v krku, stejně tak piezo v kobyle a sendvič tělo které bylo více ergonomicky tvarováno, kde bylo již použito více vrstev rosewood javoru. Dodnes jí má např. v bílém provedení ve svém arzenálu i světový mistr Nathan East ..
V té době pak někdy přišla již inovovaná série Yamaha TRB4, 5, 6 korunovaná modelem signature Yamaha TRB6JohnPatitucci. Tyhle baskytary byly již bez piezo v kobyle, konstrukčně byly řešeny montovaným krkem k tělu (BOLT ON) a delší menzurou, tedy standart 34". Tělo bylo vyráběno ze dvou kusů jasanu, krk ze tří kusů javoru a hmatník používali rosewood 24 pražců. Aktivka zde byla inovovaná a sofistikovaná samotným Patituccim, který se na této řadě osobně podílel. Dalo se zezadu nástroje odkrýt plastový dekl a přímo na tištěných deskách pomocí čtyřech malých poťáků nastavovat jak celkový gain, tak středový charakter nástroje, kde ještě navíc se daly dolaďovat dvě frekvence těch středů právě na jednom z hlavních ovladačů, který měl tři polohy MIDDLE.
Dále basa disponovala volume, basy, výšky, pan pot. Snímače již nebyly keramické, ale Alnico V a jakési hybridy, tedy dvojitá cívka pod sebou, druhá cívka sloužila k jakémusi odrušení brumu a byla tedy pasivní - celkově šlo v podstatě o singl snímače.
Tuhle sérii ukončili někdy kolem roku 98 nástupem Yamaha TRB4II,5II,6II. |de došlo ke změně v konstrukci krku, kdy použili také tři javory, ale byly již proloženy tenkými proužky mahagonu, hmatník opět rosewood 24 pražec. Tělo bylo opět jasan dva díly, elektronika byla zde inovovaná "ochuzená" o třípolohový přepínač středových frekvencí a nahrazena parametrickými středy. Ovládání jinak naprosto stejné, snímače opět Alnico V, ale již plnohodnotné humbuckery. Další změnou byla menzura tedy 35". Co bylo překvapením, tak zmenšená rozteč na kobyle a to kolem 18mm - celkově byly krky užší a pro playery, kteří mají kratší prsty jistě pohodlnější.
Tahle série byla korunována řadou Yamaha TRB5IIP,6IIP, tedy naložená opět o piezáky v kobylách. Ty byly jednotlivé pro každou strunu zvlášť, velice zajímavé a efektní řešení. Tyhle modely se vyrábějí dodnes (zdá se však, že Yamaha již výrobu v této sérii TRBIIP zastavila, podle ofic. stránek, kde již v nabídce nejsou) vyráběny pouze v pěti strunné a šestistrunné verzi, čtverkaři mají smůlu.
Stavba je thru-neck krk - tři javory a dva mahagon, hmatník eben. Základ těla tvoří jasan, kde zespodu vždy javor a horní deska je volitelná, teda flame maple, bubinga nebo ovangkol. Elektrika opět aktivka na 9v jako obvykle, ovládání klasické obohacené o volume piezo. Menzura tady je 35" a užší rozteče, tedy kolem 18mm.
Jsou to velice pěkné nástroje, které tlačí a jsou skvěle přesné. Současná výroba a nové modely byly přesunuty do korea čína, jedná se o modely Yamaha TRB1004,1005,1006.
Druhá generace má v názvu písmeno J + AlniCO V humbuckery, opět dlouhá menzura 35", rozteče ještě menší než u řady TRBII tedy kolem 17,5mm. Krk javor tři kusy proloženy mahagonem, základem těla jest olše s javorovou dýhou, která je zde spíše jen pro efekt. Aktivka ovládána pěti knofly basy, středy,výšky, volume, pan pot.
Celou tuhle současnou produkci korunuje opět model Yamaha TRB JohnPatitucci 6II (MIJ). Tělo je zde sendvič, který má základ jako původní model Patitucci olši, jasan a dva javory shora a zespodu. Krk tři javor, hmatník eben 26pražec. Inovovaná je zde elektronika bez možnosti doladění jako u původního modelu, ale s vyštelovaným parametrickým ovladačem středů + obvyklé ovladače volume,výšky, basy,pan-pot. Kobyla (bez piezo) jako všechny předchozí je mosazná a masivní s perfektním laděním. Kolíky na ladění na hlavě nástroje jsou vyrobený z perleti což vypadá velice luxusně.
Nový TRBJPII má 35"dlouhou menzuru a celkově modernější, dalo by se říct tvrdší sound, ale i zde lze dosáhnout měkkého jazzového zvuku. Možností nastavení jsou mraky, jsou to univerzální nástroje, které se dají v pohodě použít v jakékoliv hudební situaci...
Zhruba tak teda, klidně doplňujte, všechny informace nemám.
.. čest Mistři, tady zajímavý odkaz na rozluštění výrobních čísel nástrojů Yamaha http://vintageguitarpro.com/serialyamaha.shtml
.. nebo zde http://www.yamaha.com/apps/guitararchiv … serial.htm
To vypadá na hodně plochej hmatník...
Krásný nástroj. Já jsem si byl zkusit to TRB 6, které bylo / je inzerováno za 25 tis. Hodně se mi líbila, ale nechci v basách utápět další peníze, takže jedině, že bych prodal Sandberga. No, ale nějak moc aktivní kroky v tom nepodnikám
Yamaha TRB6P .. podle výr.čísla Leden 92 - Made in Japan .. na svoje roky vypadá skvěle (:
krasna basa, kocham sa
vidim ze mas celkom drsnacky dohmat
To vypadá na hodně plochej hmatník...
Warwick style
inak osobne sa mi na tychto TRB nepacia te umelohmotne potaky, taka kraska by mala mat na sebe krajsie sperky nez nejaku radiofilnu umelinu ale to je len a len detail
.. zdar, jo hmatník je skoro rovný, mírně je zaoblený ale fakt minimálně, Patiucci to má trošku víc ale musím uznat že mi to na pohodlí při hře nijak neubralo ..
vidim ze mas celkom drsnacky dohmat
.. jo no, za ty roky jsem zjistil že čím výše struny(tedy aby to bylo hratelné) je tón jaksi lepší a kvalitnější (:
Krásný nástroj. Já jsem si byl zkusit to TRB 6, které bylo / je inzerováno za 25 tis. Hodně se mi líbila, ale nechci v basách utápět další peníze, takže jedině, že bych prodal Sandberga. No, ale nějak moc aktivní kroky v tom nepodnikám
.. ona ta TRB6 na bazaru je fakt krásný nástroj a já mít ty prachy už ji mám doma (:
.. jo no, za ty roky jsem zjistil že čím výše struny(tedy aby to bylo hratelné) je tón jaksi lepší a kvalitnější (:
ono zalezi od toho aky ton chces dosiahnut pre moj oblubeny "drzy" ton mi viac sedia struny nizsie,,, ale napriklad tam kde ho chcem pevny, ako napriklad hofner, atd..tam to ide trosku vyssie
ono zalezi od toho aky ton chces dosiahnut pre moj oblubeny "drzy" ton mi viac sedia struny nizsie,,, ale napriklad tam kde ho chcem pevny, ako napriklad hofner, atd..tam to ide trosku vyssie
.. přesně tak je to individuální věc každého playera, jaký dohmat mu vyhovuje, já osobně potřebuju struny výš, mám pazoury takové větší lopaty, takže potřebuju trošku větší odpor na hmatníku, když do toho valím tak ať to taky hraje, u mě by nízký dohmat neuspěl ((:
http://vimeo.com/15786755
tu je Billy S. pri na nahravani ...... a v rukach trime TRB6
tu je Billy S. pri na nahravani ...... a v rukach trime TRB6
.. ano to je TRB6P a i když je Billy signatářem řady Yamaha Attitude Limited, tak vlastní i tenhle klenot .. ani se mu nedivím ((:
tak vlastní i tenhle klenot .. ani se mu nedivím ((:
to je fuk coho je signatar, isto ma doma vsetko kvalitne co yamaha zo svojho lona vyplula
to je fuk coho je signatar, isto ma doma vsetko kvalitne co yamaha zo svojho lona vyplula
.. tady jsem shodou okolností, nedávno našel jeho "šatník" a je na co koukat !! (: http://www.billysheehan.com/gear.html
.. nevím jestli jste zachytili ale Michael Kocáb s kytaristou Glenem Proudfoot rozjeli projekt kde na škopky maká Virgil Donati a basových groove se ujal výše zmiňovaný signatář Yamaha Attitude limited- Billy Sheehan .. zajímavá sestava vskutku, doufám že nezůstane jen u studiové práce ale že rozjedou nějáký live cirkus (: http://www.tyden.cz/rubriky/kultura/hud … wvkduN5PrI
To záleží estli kocábovi nedojdou hrachy Podle mě si Kocáb plní nějaký ten sen, jinak nechápu proč by takoví muzikanti ztráceli čas s tak mizerným zpěvákem
To záleží estli kocábovi nedojdou hrachy smile Podle mě si Kocáb plní nějaký ten sen, jinak nechápu proč by takoví muzikanti ztráceli čas s tak mizerným zpěvákem wink
no, je to jenom o penězích: stačí vytáhnout příslušnou sumu v dolarech a desku ti nahraje v podstatě kdokoli.
Kecy o tom, jak se to Donatimu líbí, jsou dobrý tak leda pro marketing...
presne ako pisete... ta muzika je slusne vymyslena aj zahrana, proste profici, ale ten vokal je strasny a pochybujem ze sa paci zucastnenym hudobnikom,,, ale za slusny honorar by som aj ja hraval pre evu a vaska
vokal je strasny a pochybujem ze sa paci zucastnenym hudobnikom,,, ale za slusny honorar by som aj ja hraval pre evu a vaska
Mne sa naopak pozdáva, ako Kocáb spieva aj to, že si možno plní sny. Je to možno o peniazoch, ale myslím, že páni umelci sú v pozícii, keď si môžu niekoho aj nevybrať k spolupráci aj keby bol bohatý ako pán Babiš. Ak by sa im z toho chcelo grcať možno by sa zúčastnili ako anonymní nájomní muzikanti, ale musím priznať, že myšlienka hrať pre Evu a Vaška ma nadchla
.. jo no, Kocáb je jistě tvrdým oříškem pro mnohé a je to v pořádku, já osobně si ho za jeho hudební dílo vážím obecně a jako zpěvák je v mojem vesmíru mezi špičkou, to že se mu podaří na svojí desku sehnat světovou extra třídu mu přeju za srdce .. a určitě je to o penězích, stejně jako když jdeš kupovat rohlík do obchodu taky ti ho neprodají za pěkný úsměv, fandím tomuhle Kocábovu počinu (:
stejně jako když jdeš kupovat rohlík do obchodu taky ti ho neprodají za pěkný úsměv
Njn, když on si místo rohlíků dal ciabatu dovezenou z vatikánu, solenou močí papeže
on si místo rohlíků dal ciabatu dovezenou z vatikánu, solenou močí papeže
No vidíš je to skrátka fajnšmeker
.. ok, takže tady nějáké ukázky z katalogu YAMAHA, je zde vidět model Tetsuo Sakurai TRBS .. dále TRB CUSTOM vč. TRB6P http://brochures.yokochou.com/guitar-an … en_14.html
.. dále zde máme model JohnPatitucci TRBJP a řadu z něj vycházející TRB6-5 .. taky vidíme opět TRBS, TRB5P-6P http://brochures.yokochou.com/guitar-an … en_16.html
.. tady TRBJP61 .. TRB6.SAKURAI II .. a inovoané modelové řady TRBII http://brochures.yokochou.com/guitar-an … en_13.html
.. tady TRBJP61 .. TRB6.SAKURAI II .. a inovoané modelové řady TRBII http://brochures.yokochou.com/guitar-an … en_13.html
...ty značky na tom žluťákovi v levo by se mi líbili na téhle co mě nedá spát (http://hudebnibazar.cz/inzerat.php?ID=8 … rder=datum). Se divím, že na té inzerci ještě je. Ta cena je přeci luxus ne?
...ty značky na tom žluťákovi v levo by se mi líbili na téhle co mě nedá spát (http://hudebnibazar.cz/inzerat.php?ID=8 … rder=datum). Se divím, že na té inzerci ještě je. Ta cena je přeci luxus ne?
.. jo ty výložky na Ebenovém hmatníku jsou z perlorodky a je to velice sexy, roky jsem si je užíval (: .. uvidíme kdo bude nakonec šťastným majitelem toho TRB6 na bazaru
Richo: Prosím si mi neodpověděl,...ta cena tý šestky co mi nedá spát, ta je ok?...nebo jak se tyhle basy prodávaj-cenově pohybujou v takovém pěkném stavu jako je tahle? Mě přijde těch 25 za tu basu celkem málo,...až se divím, že ta basa je stále volná? Mi to je skoro až trochu podezřelý. Každej den si jí ale prohlížím a koukám se jestli tam ještě je a mám furt pokušení. Leč maloučko mě teď nedávno šestka odradila,...měl jsem půjčenýho WARWICK - Thumb BO 6 a musím říci, že se mi na ní nehrálo dobře (tak mám obavu další šestku pokoušet),...a ani zvukově se mi nelíbila. Zvukově mi bude ta Yamaha určitě blíž než ten drahej Worwaň.
Richo: Prosím si mi neodpověděl,...ta cena tý šestky co mi nedá spát, ta je ok?.
.. ale odpověděl, psal jsem Ti dokonce mail na tohle téma, navíc je to i někde tady zveřejněno, nevadí, podívej ta cena je opravdu luxusní, nové stávaly kolem 45.000.- a kvalitu si drží stále .. nejlepší bude udělat si výlet do Prahy a dát si s ní osobně rande, pak uvidíš jestli jo nebo ne (:
http://hudba.bazos.sk/inzerat/35026070/ … rb-62P.php
Yamaha-Trb-62P ........... ale ta cena mi pride trosku mimo
Yamaha-Trb-62P ........... ale ta cena mi pride trosku mimo
.. to je jako cena pomalu za novou .. jsem si všiml na ofic. stránkách YAMAHA že tyhle modely TRB5PII -TRB6PII už nemají v nabídce, po obchodech je ještě různě nabízejí ale výrobu již zřejmě zastavili .. tady dva kousky na eBay http://www.ebay.com/itm/Yamaha-TRB-6PII … 27c09b7409 http://www.ebay.com/itm/Yamaha-TRB-5PII … 27de67e5ec
Hm,...tak když už jsem se konečně rozhoupal že do téhle šestky půjdu,.. http://hudebnibazar.cz/inzerat.php?ID=8 … rder=datum ...a pánovi jsem dnes zavolal, že bych si pro basu odpoledne dojel, tak prý je zamluvená a o víkendu by se měla prodat na slovensko.
Hm,...tak když už jsem se konečně rozhoupal že do téhle šestky půjdu,.. http://hudebnibazar.cz/inzerat.php?ID=8 … rder=datum ...a pánovi jsem dnes zavolal, že bych si pro basu odpoledne dojel, tak prý je zamluvená a o víkendu by se měla prodat na slovensko.
.. no jo, visela tam hodně dlouho .. půjde na Slovensko, možná uvidíme brzo nadšené příspěvky od nějákého člena tady (:
.. pěkné fotečky modelu Yamaha TRB6 JP mk.I http://www.bassdirect.co.uk/bass_guitar … tucci.html
.. dále zde Yamaha TRB6II http://www.bassdirect.co.uk/bass_guitar … TRB_6.html
.. překrásná Yamaha TRB5P http://www.bassdirect.co.uk/bass_guitar … RB_5P.html
Hm,...tak když už jsem se konečně rozhoupal že do téhle šestky půjdu,.. http://hudebnibazar.cz/inzerat.php?ID=8 … rder=datum ...a pánovi jsem dnes zavolal, že bych si pro basu odpoledne dojel, tak prý je zamluvená a o víkendu by se měla prodat na slovensko.
na SR sa celkom casto objavuju na bazaroch nejake TRB
napr. http://hudba.bazos.sk/inzerat/33313013/ … gitaru.php
http://hudba.bazos.sk/inzerat/35026070/ … rb-62P.php
pripadne aj jeden znamy ma jednu, mozem sa spytat ci ju nepredava
FunkyMonk: A za jakou je cenu?
A za jakou je cenu?
netusim
osobne si myslim ze ju ani nebude chciet predat
len ma to napadlo ze ju ma a mozno by ju pustil, resp. by som mu napisal ak by si mal ty zaujem
Matej napsal:A za jakou je cenu?
netusim
osobne si myslim ze ju ani nebude chciet predatlen ma to napadlo ze ju ma a mozno by ju pustil, resp. by som mu napisal ak by si mal ty zaujem
...záleží jak basa vypadá a co by za ní chtěl. Docela jsem se dnes kousal do rtu,...když jsem pánovi z toho inzerátu zavolal že si pro basu dnes dojedu a on že je zamluvená. Nojo no,..kdo pozdě chodí, sám sobě škodí.
...záleží jak basa vypadá a co by za ní chtěl. Docela jsem se dnes kousal do rtu,...když jsem pánovi z toho inzerátu zavolal že si pro basu dnes dojedu a on že je zamluvená. Nojo no,..kdo pozdě chodí, sám sobě škodí.
mam pocit ze je to tmava TRB 6 s humbacmi, ale niesom si isty ......... a neviem co zanu chce tak bud sa ti spytam alebo nie
Matej napsal:...záleží jak basa vypadá a co by za ní chtěl. Docela jsem se dnes kousal do rtu,...když jsem pánovi z toho inzerátu zavolal že si pro basu dnes dojedu a on že je zamluvená. Nojo no,..kdo pozdě chodí, sám sobě škodí.
mam pocit ze je to tmava TRB 6 s humbacmi, ale niesom si isty ......... a neviem co zanu chce tak bud sa ti spytam alebo nie
....hm, no za 25 jako ta z inzerátu asi nebude co? Ale jo,..optej se.
.hm, no za 25 jako ta z inzerátu asi nebude co? Ale jo,..optej se.
no to celkom pochybujem ,ale opytam, uvidis
na SR sa celkom casto objavuju na bazaroch nejake TRB
napr. http://hudba.bazos.sk/inzerat/33313013/ … gitaru.php
http://hudba.bazos.sk/inzerat/35026070/ … rb-62P.phppripadne aj jeden znamy ma jednu, mozem sa spytat ci ju nepredava
Koukám, že jsem koupil ještě hodně lacino
no to skor tento nevie co za nu pytat ::-P ale to neznamena ze by za tie prachy sama o sebe nestala :-)
optej se.
ze nepreda vobec
Zdravim, neda mi nereagovat v nedelu si idem pre tu YAMAHU TRB6 z toho inzeratu, potom dam vediet ako. Teraz mam Warwick Streamer LX6 Broadneck tak troska porovnam.
Zdravim, neda mi nereagovat v nedelu si idem pre tu YAMAHU TRB6 z toho inzeratu, potom dam vediet ako. Teraz mam Warwick Streamer LX6 Broadneck tak troska porovnam.
Těším se na srovnání od "šestkaře"
Zdravim, neda mi nereagovat v nedelu si idem pre tu YAMAHU TRB6 z toho inzeratu, potom dam vediet ako. Teraz mam Warwick Streamer LX6 Broadneck tak troska porovnam.
Tak to me taky moc zajima...
Zdravim, neda mi nereagovat v nedelu si idem pre tu YAMAHU TRB6 z toho inzeratu, potom dam vediet ako. Teraz mam Warwick Streamer LX6 Broadneck tak troska porovnam.
.. čau, vítám Tě tady (:
Zdravim, neda mi nereagovat v nedelu si idem pre tu YAMAHU TRB6 z toho inzeratu, potom dam vediet ako. Teraz mam Warwick Streamer LX6 Broadneck tak troska porovnam.
...takže tys ten, co mi zkřížil plány jo? Tak ať jsi spokojenej a dobře ti to hraje. Zkoušel jsem na prodejce různé řeči, že bych si pro ní hned přijel, že to bude mít bez starosti,...ale neudolal jsem ho. ...to ho šlechtí, že dostál svého slova co dal tobě-jak mi řekl.
Moc rád na ni vzpomínám. Hrála fantasticky a měla ráda ProSteels D'addario Pořádně jí chytni pod krkem a ona ti "dá". Měla také velkou roli na titulní straně katalogu produktů AQ.
Ano som to ja a je mi luto ze som ti ju vyfukol, no na druhu stranu som rad, ze predajca dodrzal slovo chlapa. Ja po tej Yamaha slintam uz pekne dlho. Raz som si ju skusil a povedal som, ze to bude moja zena . Drazil som aj na ebay no bohuzial mi usla. Takze hovoris ze D'addarka sa jej lubili? Na Warwickovi pouzivam Warwick Black Label 45 a moc som snimi spokojny, no nebranim sa vyskusat aj nieco nove.
moja zena
pred dvoma rokmi predavali v trencine Yamahu TRB6P (presne tu istu co ma richo) za 800 oci, to bol kauf storocia
Mně si ji nevyfoukl, byl jsem podle všeho první majitel Ta D'addario mi na ní tehdy seděly...
Ano som to ja a je mi luto ze som ti ju vyfukol, no na druhu stranu som rad, ze predajca dodrzal slovo chlapa. Ja po tej Yamaha slintam uz pekne dlho. Raz som si ju skusil a povedal som, ze to bude moja zena . Drazil som aj na ebay no bohuzial mi usla. Takze hovoris ze D'addarka sa jej lubili? Na Warwickovi pouzivam Warwick Black Label 45 a moc som snimi spokojny, no nebranim sa vyskusat aj nieco nove.
Mně si ji nevyfoukl, byl jsem podle všeho první majitel
..vyfoukl jí mě.
Ta D'addario mi na ní tehdy seděly...
.. musím uznat že jsem s Daddario steel taky velice spoko, jsou za skvělou cenu a basa hraje jako lusk (:
.. situace se nám současně točí teď hlavně kolem Yamaha TRB 6 (MIJ) .. na YouTube je moře videí ale toto je aspoň pro mě co se týká daného modelu jaksi dost vypovídající, navíc týpek je i pedagogem takže i zajímavě hraje ", http://www.youtube.com/watch?v=OeBP7ek9hwg http://www.youtube.com/watch?v=ugS7smapixg
Ahoj Tome chtěl jsem ti dát vědět kam po těch pár letech u mne putuje TRB dál ale vidím že jsi to zjistil dřív. Zdraví Honza (exTRB6).
Mně si ji nevyfoukl, byl jsem podle všeho první majitel Ta D'addario mi na ní tehdy seděly...
wagon1510 napsal:Ano som to ja a je mi luto ze som ti ju vyfukol, no na druhu stranu som rad, ze predajca dodrzal slovo chlapa. Ja po tej Yamaha slintam uz pekne dlho. Raz som si ju skusil a povedal som, ze to bude moja zena . Drazil som aj na ebay no bohuzial mi usla. Takze hovoris ze D'addarka sa jej lubili? Na Warwickovi pouzivam Warwick Black Label 45 a moc som snimi spokojny, no nebranim sa vyskusat aj nieco nove.
Zdarec pánové. Tak já jsem objevil tohle téma až teď. Richo sorry, jinak bych se určitě zapojil do diskuze už daleko dříve.
Stručně za sebe bych řekl asi toto: tesknil jsem po své bývalé TRB 6P, kterou se teď pyšní Richo, tak dlouho, až jsem si pořídil TRB 5 ( bez "P"éčka )
Snažil jsem se dopátrat přesné posloupnosti ve výrobě řady TRB a jedna věc mi není moc jasná. Řada TRB 4,5,6 by měla navazovat na TRB 6P. To už psal Richo. Pokud se nepletu tak ta Richova by měla být z roku 92 a ta má současná TRB 5 z roku 1996. Píšu to hlavně proto, protože jsem zaregistroval, že kromě uvedených řad TRB + čísla, je tu ještě řada TRB bez dalšího označení a to jak u 4,5 tak 6ti strun. Pokud jdou tedy řady po sobě takto TRB 4,5,6 P, TRB 4,5,6 , TRB II 4,5,6 tak přesně nevím, kde zařadit řadu jen s označením TRB bez dalších písmen či čísel. Prostě na hlavě je jen TRB. Je to jen takový nepodstatný detail, ale trochu mi to vrtá hlavou. Nějakou chvíli jsem strávil na netu pátráním a pak jsem to vzdal ... Pokud je tu o této řadě něco psáno, tak se omlouvám, ale nikde jsem si toho nevšiml ...
Jinak momentálně sháním nějaký návod či manuál na štelování aktivní elektroniky u TRB 5. Jak jsem zjistil, basy této řady mají přepínač pro přepínání třech přednastavitelných módů zvuku, které se "ladí" pomocí potenciometrů zabudovaných přímo do elektroniky basy. Této vychytávky bych chtěl samozřejmě využít, protože jedním přepínačem bez potřeby zdlouhavého seřizování korekcí pohodlně přepínáte mezi 3mi přednastavenými zvuky ...
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Baskytara.com » Baskytara » Yamaha a Yamaha TRB Club