Téma: Převod nahrávky do not
Napadá vás nějaký software co by přetvořil nahrávku zvuku do not?
Fender Rumble 30
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Baskytara.com » Počítač a baskytara » Převod nahrávky do not
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Napadá vás nějaký software co by přetvořil nahrávku zvuku do not?
nahrát jako mp3; převést do midi; midi otevřít v guitar pru...
Software pochybuju... Uši a ruce;)
Samotné brnkání na basu to by šlo. Noty budou chlupaté, musíš je pak editovat.
vc opoměl poznamenat ještě,že pokud to zrovna nebude doprovod k ,,Šla Nanynka do zelí"tak poměrně dost času ,pokud to má bejt přesný včetně složitějších vyhrávek tzv. zatáček.čauwec J.
Kolik to zabere času je otázka cviku - a každému muzikantovi to určitě prospěje;) Jinak jak psal pepaol, pokud jde o jeden nástroj, tak to takový problém není. Pokud bys ale chtěl do not písničku s kompletní kapelou (rádiový pop/rock například), tak na to software opravdu neexistuje - a jestli ho někdo napíše, tak mu lidé za něj utrhnou ruce. Na druhou stranu, dnes už nemusíš písničky pouštět poloviční rychlostí na gramofonu, každý slušný audio soft (např. Audacity) ti umožní vytáhnout si equalizérem co chceš, změnit temto bez posunutí tóniny atd. - a specializovanější programy (např. Transcribe) ti nabízí s určitou pravděpodobností hrané akordy/tóny v daný moment, takže odposlech je v podstatě radost:)
a specializovanější programy (např. Transcribe) ti nabízí s určitou pravděpodobností hrané akordy/tóny v daný moment, takže odposlech je v podstatě radost:)
+1 Transcribe je boží, bez něho už ani ránu.
No nemám patent na rozum,...ale myslím si, že všelijaké ty programy a vyfikundace, které ti jednoduše ukážou co kde se jak hraje v odposlouchávaných věcech,....tě do budoucna okrádají o ten um muziku slyšet. Nikdy jsem nic takového nepoužíval,...prostě jen pracky a ucho-tak jak to napsal VC.Odposloucháváním uchem a hledáním rukama se prostě naučíš rychle slyšet co kde a jak.Pak když k někomu přijdeš a máš se přidat,...tak si najdeš tóniku, zjistiš hned jestli je to molový, nebo durový a hraješ,....a hlavně víš co se děje a tím neustálým odposloucháváním a hledáním na hmatníku se orientuješ,...tak nějak to pak chodí (ruka po hmatníku) samo.
Já nic takovýho jako nějaký programy co ti to najdou neberu (možná stará škola),...ale co jsem tak zaregistroval u mladších muzikantů,...málo kdo umí jamovat a prostě slyšet co se hraje.
To tě podle mě žádnej soft nenaučí.
Transcribe má výhodu v tom, že je jednoduchej na ovládání. To napovídání tónu, no někdy to jde....Já jako největší výhodu vydim právě to jednoduchý ovládání a zpomalování písničky. Třeba si stáhnu nějakou slapovou figuru, zacyklim si jí, zpomalim a trénuju jí. Nebo i ostatní písničky, když je nezahraju rychlejc, tak si prostě zpomalim třeba na 90% a potom to trénuju. Jasně ostatní softy tohle umí taky, ale pro mě vede to ovládání.
málo kdo umí jamovat a prostě slyšet co se hraje
hmmmmmmmmmmm .... teď sem ale dostal vod kytaristy vynadáno, že tam kde hraje v riffu E, já hraju G ... já prostě vobčas slyšim něco jinýho, ty doplňkový tóny, harmonii, no ... su holt jamman a jazzman ... ne pravej rocker ... místo toniky mi to svádí na kvintu .... a mam tendenci basou vyplňovat stoptajmy v jeho riffech ... trošku se hádáme, no ...
někdy ty natvrdo nalajnovaný noty a nulová tvořivost nejsou špatný
trošku se hádáme, no ...
někdy ty natvrdo nalajnovaný noty a nulová tvořivost nejsou špatný
Někdy je dobrý poslouchat tu muziku......spoluhráče, sebe.....
Matej napsal:málo kdo umí jamovat a prostě slyšet co se hraje
hmmmmmmmmmmm .... teď sem ale dostal vod kytaristy vynadáno, že tam kde hraje v riffu E, já hraju G ... já prostě vobčas slyšim něco jinýho, ty doplňkový tóny, harmonii, no ... su holt jamman a jazzman ... ne pravej rocker ... místo toniky mi to svádí na kvintu .... a mam tendenci basou vyplňovat stoptajmy v jeho riffech ... trošku se hádáme, no ...
někdy ty natvrdo nalajnovaný noty a nulová tvořivost nejsou špatný
....však jasně,...to je v pořádku. Mluvil jsem o nějakých základech,...co si myslím, že je dobré umět.
Jinak také se snažím,...nebo mám rád nehrát basu přímo jako doprovod základu akorů.Pak je na vkusu každého, kde je to dobré a kde ne.
woody napsal:Matej napsal:málo kdo umí jamovat a prostě slyšet co se hraje
hmmmmmmmmmmm .... teď sem ale dostal vod kytaristy vynadáno, že tam kde hraje v riffu E, já hraju G ... já prostě vobčas slyšim něco jinýho, ty doplňkový tóny, harmonii, no ... su holt jamman a jazzman ... ne pravej rocker ... místo toniky mi to svádí na kvintu .... a mam tendenci basou vyplňovat stoptajmy v jeho riffech ... trošku se hádáme, no ...
někdy ty natvrdo nalajnovaný noty a nulová tvořivost nejsou špatný....však jasně,...to je v pořádku.
Mluvil jsem o nějakých základech,...co si myslím, že je dobré umět.
Jinak také se snažím,...nebo mám rád nehrát basu přímo jako doprovod základu akorů.Pak je na vkusu každého, kde je to dobré a kde ne.
Souhlas s obojím. A také jsem si všiml u mladší generace, zvláště echt metalistů, že sice podle tabulatury mají perfektně nacvičíno, ale zahrát jakkoli pitomou vyhrávku na tři tóny do Emol , když jim to dopředu nenapíšeš, tak neumí. Ale možná to je i něčím jiným, protože jeden kytarista, co s ním teď hraju, tak ušima stáhne spoustu věcí, ale improvizace mu nic neříká. Musí se mu to vymyslet a ukázat. Naštěstí ten druhý je klasická stará škola.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Baskytara.com » Počítač a baskytara » Převod nahrávky do not