101 Naposledy upravil: Aidamos (31. 12. 2022 10.34:08)

Re: Vlk na G struně u JB

RichArd5 napsal:

Jo fendroidy ale např Sadowsky to vychytal, dvěma pasiv vyztuhama, je to jazz bass ale bez vlka

Ani prd. Sadowsky to mají taky. Ostatně ty výztuhy mají dnešní Fendery taky.

davidak napsal:

Hoši a máte s těma vlkama zásadní problém? Jakože hrajete s kapelou a řikáte si "hergot dycky tady to zní tak na hovno".

Většinou nemám. Ale když jsem v bluesovce vyměnil basu a začal hrát na StingRay 5, tak jak měl vlka na D na 7. poli, tak v jedné písničce riff končí právě tam dlouhým tónem, a najednou mi ten tón zmizel pod rukama. Tak jsem na toho vlka ostatně přišel, páč jinak nikde nic, ani to profláklé Géčko. A jak jsem už výše psal, jakmile jsem vyměnil mechaniky za lehčí, tak ten vlk se posunul na 8. pole a najednou bylo po problému.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

102

davidak napsal:

Hoši a máte s těma vlkama zásadní problém? 

Zásadní problém asi ne, ale někdy mě to sere zásadně :-). A dělají to víceméně všechny. 

0 xLajků:

103

 no schvalne sem udel lov na vlky na mejch basach a nasel sem asi jen jednoho na 7 na G na te me posledni stavene base, ale nic vyrazho pro me potreby priplacnout kratkou disco oktavu uplne v pohode...
---KONEC OT---

Este maly postreh. 

Ked som mal novo postavenu pk1, mala len nepatrne hluchy ton na G8, ale casom, ako basa starne, zvyraznil sa... (akurat na nu pozeram a javorovy krk uz aj chytil vyzarne oranzovejsiu farbu)

K malemu polepseniu pomozu aj struny,  cim mansi tah, tym lepsie... napriklad hladene thomastiky

pkGuitars .1               Tokai Hardpuncher ´21              
pkGuitars .2 V            Yamaha BBP35 '22              Dolphin fretless 4
Gallien Krueger MB150s, GK RB700-II & GK SBX410 & Boss GT10, Zoom B3
                                                 Flatwound Club #7
0 xLajků:

104