Štěpán Axman napsal: nevím, Salvu jsem neslyšel, ale zvuk celolamp dělají zhusta právě různé koncové lampy... EL vs KT především.
No myslím si, že je to kombinace vždy více faktorů, ale teoreticky když bych vycházel z toho co právě dělá Salva v rámci kytarového světa, tak ten ručující charakter zvuku daného aparátu je dán preampem. Asi primárně kytarista co si to pořídí, nebude budit zkreslení koncem, jinak by to hrálo když to řeknu hodně nadsazeně, tak stejně.
José napsal: když k tomu šuplíku koupíš za dalších pár peněz jednokomodu, dvojkomodu (jeden pán je vyrabí v čechách, ofiko teď teda Synergy, jednošuplík za pouhých 500 USD), takže máš separé preamp a k tomu překecáš salvu na AD200 (ono se to od té AD30 co nabízí zastak lišit nebude), a pak už jen koupíš koncák dle libosti, ne?
Něco podobného, analogového, co vím, nabízí snad leda AMT v podobě lampových stompboxů (řada bricks), s nějakým vlastním stylem řízení a jsou tam celé dva preampy - AD200 a alembic
No já to čistě teoretizoval. Zatím v tomto směru pro běžný baskytarový svět nevidím úplně cestu. A já osobně mám do budoucna zálusk na Hota I když jsem koukal že basák z The Atavists normálně hraje na ten Radall RM 100, kde má Ampiga a dva kytarový moduly, ketrý žene přes boxy Mesa
cora napsal: pokud někomu jde o věrnou kopii, pak skládat to na analogu jaksi nedává smysl... buď vezmu analogový originál, nebo chci mít přesnou kopii a pak je digitál někde jinde..
No technologie pokročila, a rozdíly se postupně čím dál více snižují. Ale stejně tak asi skupina analogových puristů jen tak nevymizí. A mít doma 3 velký lampový hlavy, tak to už člověk musí být sakra fajnšmekr
joko napsal: A myslíš, že by to poznal taky někdo jinej než ty? Podle mě, když spustí bicí a kytary, tak už nikdo nerozezná co tam máš. Vhodný akorát pro někoho kdo pořád sóluje...
Tak je to asi čistě o subjetivním dojmu z vnímání zvuku, a primárně by to samozřejmě dělalo radost hlavně hráči větší hloubku bych v tom asi nehledal, ale pro profesionální a studiové hráče by to nemusela být věc k zahození.
Music Man Club #16