Štěpán Axman napsal:halapremek napsal:Štěpán Axman napsal:Taky je treba vybrat pridavny box s cca stejnou citlivosti repra, aby to hralo pak cele dohromady spolecne stejne hlasite
Tohle je pro mě novinka. Google napověděl, zítra se to pokusím nasát. Děkuji pánové, pomohlo.
Rádo se.
Nicméně osobně začínám být spíš skeptický k výraznějšímu kombinování reproboxů.
Resp. šel bych spíše už tou cestou, aby se jednalo o pokud možno podobný typ repra.
Ve chvíli, kdy například bude v jedné bedně řekněmě Eminence Kappalite 12 a ve druhé nějaká 15 Celestion, tak dohromady se to bude podstatně hůř štělovat na zesilovači. Protože co bude jednomu repru třeba frekvenčněchybět, může druhému přebývat.
A ne vždy je to žádoucí a funkční, tohle doplňování. Spíš potřebuješ, aby bedny společně dělaly, co jim zesák řekne.
Tolik má zkušenost v tomto ohledu.
No,trochu maturita,ale asi by to chtělo vyzkoušet. V jádru mi šlo o to ziskat z toho zesilovače co nejvíc a ty desítky, jak tak pročítám diskuse, se docela chválí. Spíš jsem v tom stále tak trochu ztracený a snažím se zorientovat. Když se vrátím k citlivosti. Udává se většinou max SPL. Podle repromanie se dá spočítat z citlivosti maxSPL. Obráceným způsobem tedy zkouším spočítat SPL z max.SPL. U 8ohm reproduktorů tedy když se uvádí maxSPL 127 a výkon 200W, tak citlivost vychází 104dB/W/m? Pak třeba u 400W při stejném maxSPL127, citlivost 101dB/W/m? U 200W a max SPL 105dB, citlivost 82dB/W/m? Pravděpodobně jsem to nepochopil správně.
Fender JB MiM, Fender PB MiM, Cort B4
Fender Rumble 500 V3, Hartke KB12 kickback, Ashdown MAG300 410, Markbass Micromark 801, Warwick Bluecab30 a Bluecab 15, TC Electronic BQ 500