Téma: efekty MOOG
Zdravím,
máte někdo zkušenosti z efekty od moogu? MF-102, MF-107, MF-101, atd...
M.
http://bandzone.cz/illegalillusion
http://www.last.fm/user/MichalKudela
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Baskytara.com » Efekty, krabičky, kabely, struny, ... » efekty MOOG
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Zdravím,
máte někdo zkušenosti z efekty od moogu? MF-102, MF-107, MF-101, atd...
M.
a taky MF-105B, to by mě taky hodně zajímalo, ale myslím, že to tady nikdo nezná, neboť je zde všeobecný odpor vůči efektům
a taky MF-105B, to by mě taky hodně zajímalo, ale myslím, že to tady nikdo nezná, neboť je zde všeobecný odpor vůči efektům
tyjo to bych neřek.. kdybych měl zlaťáky, tak si hned několik nakoupim
tyjo to bych neřek.. kdybych měl zlaťáky, tak si hned několik nakoupim smile
+1
Mám 101 Low pass filter...a spoustu jinej efx...od E.H. microsynt...flanger Hoax...bi-filter...
16second delay...HOG synthesizer...Worm modulátor...akai mfc42...line6 delay...atd.
Tu 101 nepoužívám na basu,ale k sampleru na štavení synt loopu...je to takový vrčátko
spíš na pasiv snímače s aktivem se hltí,po připojení pedálu low kvákadlo,ale nereaguje na
dynamiku jako E.Háčka...podle mě Moog efekty nejsou pro začátečníky...jde o vysoce kvalitní
studiové efx,spíše na jemné dolazování a neustálé kroucení,takže tak pro basstarda co hraje
na basu nohama...
zkoušel jsi ten HOG na basu? Mám basový microsynt. se kterým jsem spokojen, ale tak trochu přemýšlím, že ho střelím a koupím ten HOG.
zkoušel jsi ten HOG na basu? Mám basový microsynt. se kterým jsem spokojen, ale tak trochu přemýšlím, že ho střelím a koupím ten HOG.
Hog je vynikající....chystám se ho ve středu na zkoušce zkusit...náš kytarista ho má na akustiku a je to vynikající...fakt mě to nadchlo...Takamína s elektronkovým předzesem přes HOG do AER...fakt jako hodně pěknej zvuk.
tak to jsem zvědav, jak se Ti to bude líbit na basu
zkusim to něják rozumně testnout a pak sem něco sesmolit
zkoušel jsi ten HOG na basu? Mám basový microsynt. se kterým jsem spokojen, ale tak trochu přemýšlím, že ho střelím a koupím ten HOG.
koukal si už na nový krabky??? vím že ted zas EHX zaplavilo trh neskutečným množstvím novinek...
Pokud máš klasickej černej microsynth se zelenym nápisem,tak to je nejlepší synth na basu.
Dělá se ted nějakej novej plochej,menší,bílej a to už neni vono...
HOG přesto že má v názvu synthesizer má z klasickýho synthu pouze filter a envelope,jinak
je to spíše polyfoní generátor - harmonizer,udělá ti z basy zpívajíci klávesy...jeho velkou
výhodou je ohýbaní tonu a akordu,to je vážně maso,ale když ho rozšroubuješ je v něm
jedno velký činský prdlajs i přesto že je made in USA...starej microsynt má spíše analogovej
zvuk i vnitřnosti ,na basu určitě idealní...ale i tak doporučuju vyzkoušet,třeba ti hog sedne,má
mnohem více možností nastavení,experimentátor zachrochtá blahem...záleží na tom jestli
máš více linek z baskytary,to potom mužeš přimíchávat k čisté bas lince jakýkoli efekt...
To B.A.S.O.X,
mohl bys mi popsat blíže jak se ta 101 chová s basou? Já jsem docela posedlý zvukem basy Nine Inch Nails...něčeho takového bych chtěl dosáhnout, hlavně zkreslený zvuk mají pro mě top. Docela pochybuju, že to je čistě jednom nějaká krabička, jako zkreslovadlo, protože ten zvuk mi příjde takový na pomezí basy a synťáku...u nich člověk nemůže vědět, jestli tam za boxem nemá laptop a kluci z native instruments mu tam dohodili nějakou parádau...
To B.A.S.O.X,
mohl bys mi popsat blíže jak se ta 101 chová s basou? Já jsem docela posedlý zvukem basy Nine Inch Nails...něčeho takového bych chtěl dosáhnout, hlavně zkreslený zvuk mají pro mě top. Docela pochybuju, že to je čistě jednom nějaká krabička, jako zkreslovadlo, protože ten zvuk mi příjde takový na pomezí basy a synťáku...u nich člověk nemůže vědět, jestli tam za boxem nemá laptop a kluci z native instruments mu tam dohodili nějakou parádau...
no ono spíš je to takový že v tom studiu není problém natahat ty nejfajnovější věcičky(který se ceněj jak slušně ojetá kára ) a přes ty to nahrát a pak na tour vzít jen nákej "substitue" protože to stejně pokurví přeřvaný PA
To Kubš,
o tom PA mluvíš o živém koncertě NIN nebo o tom, co bych tahal sebou na akce?
Michale díky za info o tom synthu mám tu starší verzi a nechtěl bych o ten zvuk přijít takže si ho nechám, ten hog co jsem viděl videa na yotube tak se mi to moc nelíbilo, připomínalo mi to starý roland GR300, ale ti chlapci co to tam předváděli tak tahali akorát oktávy a varhanový hodný zvuky žádné pořádné prznění. Ten moog by mohl být zajímavý hlavně ta 105b a 107 co jsem viděl zase na youtube. Ty nové krabičky EH se mi zdá, že to jsou různé klony zkreslovačů co jsem viděl. Díky
To Kubš,
o tom PA mluvíš o živém koncertě NIN nebo o tom, co bych tahal sebou na akce?
myslel sem NIN - možná kecám ale myslím že je to reálný prostě studio a stage sou dva různý světy...hlavně v kvalitě zvuku že a to ti řeknu je to někdy až hrozný jak to na živo pomrdaj....myslím tím zvukaře i u světovejch kapel...
to M.K.
To by si sem musel dát ukázku NIN používaj snad uplně všechno.Trent je zároven producent
a nahráva ve svém studiu americkou hard- elektro smetánku...třeba M. Mansona...
NIN moc neznám ,tak nevim co používaj na basu...samotnej moog 101 asi ne...spíš synth.
Ta 101 je jenom low filtr,takže CUTOFFem najdeš pásmo které ti ladí do kytarysty vedle tebe
a RESONANCí si to vytáhneš - hamonicky vyštavíš takže tim dost ovlivníš zbytek kapely.
NIN maj tohle těžce vychytaný a jedou ve stejnejch harm.freg.,proto je muže zvukař pořádně
vytáhnout...je potřeba to pořádně naposlouchat,nejjednodušší je dolazovat se do synth
bubnu...druhá možnost je řídit efekty přes midi,to pak mužeš mít přednastavenej celej
repertoár a z notase řídit efekty a měnit je na refrény - sola...zábavnější je ale reagovat živě.
Ta 101 má kromě té rezonance ,už jenom přepínání filtru na hlubokej a ostrej s rychlou
nebo pomalou odezvou...když připojíš pedál budeš mít i zdvih...
Já bych ti doporučil spíš microsynth,tam máš taky filtr s resonancí,navíc dynamicky reaguje
při hraní,je flexibilnější a použitelnej i jako bustr...
Moog je zvukově rozhodně kvalitnější,troufam si říct ,že z dostupnejch efektu nejkvalitnější
,ale v tvém připadě by si se těm NIN přiblížil spíše synthem...
Měli jste někdo možnost porovnat tu starou a novou verzi toho mickosynth. EHX ?
Moog moog moog! Legendární klávesový synťák! Moog je luxusní firma, kvalitou čistoty generovaného signálu neměli dlouho konkurenci... a ty jejich klapky mají cenu zlata.
to M.K.
V muzikeru.cz na krámě maj poslední kus starej microsynth za 9999Kč alespon je na něm
cenovka s touhle cenou,minulý týden sem tam byl...ale v katalogu na internetu je cena 6200.
A to je právě ten pruser...prěd měsícem jsme objednali v audioteku z katalogu (kde je foto
starýho microsynthu) microsynth za 6200Kč a přišel nám ten novej a bylo nám vysvětleno
že starej je téměř vyprodanej a E.H. ukončil jeho výrobu a že novej je jeho plnohodnotná
náhrada,tak jsme ho rozšroubovali a nakonec dojeli vrátit,byl to upně jinej výrobek,samá
čínská alternativa na starej microsynth,uvedu příklad: nová verze je napájena 9,6V ,ale stará
24V a to je uplně jiná štáva...
Ale tim nechci říct ,že by ti novej microsynth nehrál,on bude taky v pohodě,ovládáni zustalo
stejné...navíc je o 3-4 tisíce levnější...
Já to zbytečně moc hrotim,mám spoustu starejch analogu - drumsyhth - modulátoru a
nahrávám na hardware,software pro mě nepřipadá v uvahu...tak je logické,že si nekupuju
ořezávátka...
Jestli nemáš špičkové kebely- spíše krátké - symetrické a jedeš z toho Galliena ke zvukaři
linkou a on nemá linedriver a to tu téměř nikdo nemá,tak ti do PA leze stejně ohoblovanej
signál o vyšší harmonické,takže to nehrot a kup si klidně novej microsynth...
to B.A.S.O.X
Dík za info. Naprostá většina klubů, ve kterých hrajeme se jede z pódiovky, samo, že velké kluby ne, někde Ti to maximálně přizvučí, takže PA je tak 20 - 30% zvuku, co jde ven (samo bavím se jen o base) záleží na velikosti. Hlavě jde o můj pocit, víš jak to je... Mi příjde ten novej už na podleh odpudivý, ta stará verze je prostě více sexy (neřeším zvuk). Dá se někde mrknout na Tvoji práci, pokud naháváš atd atd...? Docela by mě to zajímalo. Dík.
No, ještě je tady ELECTRO-HARMONIX - BI-FILTER, ale je poměrně drahej.
Mě jen napadá, že tyhle filtry se nejlépe projeví kroucením a většina uživatelů tady jsou opravdu "jen" baskytaristi, já osobně si dovedu využití takového filtru (ať již od Mooga, kterej bude určitě zvukově nejdál nebo jiného) představit v kombinaci s looperem nebo spíše pro synthy a grooveboxy, kde člověk stačí kroutit knobem a hrát zároveň... (anebo na post FX do studia)
Pro bas(kytaristu) hrajícího 100% live je to podle mě k ničemu - leda by to mělo expression pedál nebo možnost ho napojit... Což nemá .
Jinak přesně takovej variabilní pedál sháním celej život, prostě místo wahu mít dva pedály na low-cut a resonance... Dá se to řešit přes midi a SW nebo nějakej sampler, ale je to krkolomý a nepohodlný a nestabilní a... FUCK.
k tomu moogu se právě dá zapojit pedál, já si právě myslím, že v dnešní době být "pouhý" baskytarista, který hraje standartní basovou linku normálním třeba dobrým zvukem je nuda, zvláště když se nabízí mnoho možností prznění zvuku
já si právě myslím, že v dnešní době být "pouhý" baskytarista, který hraje standartní basovou linku normálním třeba dobrým zvukem je nuda, zvláště když se nabízí mnoho možností prznění zvuku
ale no tak.. proc tak dogmaticky. Vsechno to odvisi od toho, jakej ma ta basa mit ucel v kapele... kdyz to bude treba doprovod k folkovymu pisnickari tak tam tezko budu mit zapunutej synth nebo overdrive na base, ze jo.
Ale i v rockove kapele kdyz basa hlavne drzi spodky a hraje osminy treba tak nejde mit celou dobu neco pustenyho, to zvuk spis zkurvi v celkove vyzneni..
Ale i v rockove kapele kdyz basa hlavne drzi spodky a hraje osminy treba tak nejde mit celou dobu neco pustenyho, to zvuk spis zkurvi v celkove vyzneni..
nová verze je napájena 9,6V ,ale stará
24V a to je uplně jiná štáva...
tak to mám teda ten starej tedy USA
no právě v zastaralé rockové kapele, hrál jsem krátkou chvíli ve folkové kapele a některé skladby jsem hrál na bassynt a bylo to parádní, dalo to tomu jinou atmosféru než bych to hrál normálně, záleží hodně na spoluhráčich jestli jsou ochotni do to toho jít a trochu experimentovat se zvukem a tím i podřídit hru
k tomu moogu se právě dá zapojit pedál
A jo , sem uplně přehlíd tu pátou zdířku... To je teda moc fajn, že to de. Ten originální Moogerfooger foot se tady nedá moc sehnat, tak snad poslouží něco univerzálního. Jinak, kdybych se nebál, tak objednám z US a za 4.500 ho mám doma (ale celníci to teď poměrně rozjížděj s věcma z US).
mediaport.cz tam prodávají ty Moogy i s pedálem a ty ceny jsou dost dobrý
http://shop.mediaport.cz/product_info.p … d=52173118
http://shop.mediaport.cz/product_info.p … d=52172998
tyhle dva bych chtěl
Díky za tip Salofe. Myslím že ještě lepší pro basové nástroje by byl Moogerfooger Bass MuRF (MF 105B)... Doopravdy vypadá zajímavě. Nicméně s těma výstupama je to ještě jinak, z fotek to není poznat (chce to kouknout do manuálu), ale většinou jsou tam dvě řady konektorů a téměř každý knob má výstup pro EXP pedál nebo externí řízení (MF 105), což je sice fajn, ale kdo by si kupoval tři pedály pro jednu krabičku že jo?
HM, tak zatímco sem se hrabal v manuálu tak jsi mě předběhl
A za ty prachy by to aspoň mohli dodávat s napájením.
Moogerfooger Bass MuRF
dneska ho zrovna kupoval nas sagar pro klavesaka jeho ex kapely ... v pondeli si s nim zablbnu na zkousce
ten MIDI MURF jsem si pořídil a prožívám s ním nekonečné štěstí ve spojení s analog. syntem Korg X-911, jinak kupoval jsem ho v mediaportu dávají k tomu i adaptér a co jsem se díval tak mají i nejlepší ceny v EU, jakmile budu mít peníze jdu do dalšího moogerfoogeru za ty peníze to stojí
syntem Korg X-911
sakra ty máš tenhle synth ???????????? sem z něho uplně posranej : ) používáš před nim oktáver ? Nebo jak to děláš, aby ti fungoval s basou ?
Toho mooga 105bass sem měl a prodal sem ho, ale na cestě je CLUSTER FLUX :
zatím používám basu přímo do synthu, hraje to jenom do struny A do tónu D, níž už to nejde, musí se hrát dost přesně, občas to i zakolísá nebo zahvízdá, ale stojí to za to, ten zvuk je masakr,
teď jsem finančně dost na dně, ale určitě budu muset k tomu pořídit kompresor a asi i ten oktáver, nebo možná nějak přehážu struny. Líbí se mi, že se dá k tomu připojit další pedály k ovládání: START STOP, HOLD, NÁBĚHY, ROZLADĚNÍ, dále je k tomu i speciální pedál k ovládání filtru, ten ale asi už neseženu, zatím používám ten HOLD a ve spojení s MOOGEM se výřádím dosytosti
musí se hrát dost přesně, občas to i zakolísá nebo zahvízdá
To dorovná právě ten kompresor...ale mě se to naopak líbí - nastavim vstupní gain těsně pod hranici trig a on si pak upískne pouze u flažoletu nebo perkusivního
uderu a vzhledem k tomu, že se dá to upísknutí regulovat - zdvih - délka - tón, tak je to naprostá bomba.
nebo možná nějak přehážu struny
O tom sem taky uvažoval, ale to by asi neunesl krk...sem na D, takže je to o oktávu. Ale hlavně se podle mě nedá ten synth použít jinak než s přimíchánim druhý
linky a je super, že má direct output...zatim si na tu druhou čistou linku dávám microsynth s vytavenou sub oktávou, skvěle to doplnuje 911 ve spodkách a občas
zvednu square wawe+resonanci a to je teda přes další prostorový efekty uplný maso : ) hlavně mi tam při hraní ve vyšších polohách neprdliká ta čistá linka,
ale ta sub oktáva dolu mi to dorovnává. Do budoucna by byl ale lepší obrácenej postup - oktáver před 911.
Líbí se mi, že se dá k tomu připojit další pedály k ovládán
Používám jenom ten hold...zkoušel sem s moog pedálem zbytek , ale nic moc odezva - nejspíš má ten pedál moc krátkej pruběh, protože to neni moc učinný.
Ty origo pedály k tomu sehnat nepujdou, ale byla by to naprostá bomba ovládat to 5ti pedálama : )
Koupil si ho na bazaru ? 8tis. co tam stál je naprostej šlágr, protože na ebay jsou dva kousky za 1200 a 1500$
Sem si místo těch umělejch bočnic dal dřevěný ze starýho kotoučáku a sedlo si to jak prdel na hrnec : )
Stáhnul sem si schéma, aby se mi na to podíval jeden velice zručnej technik, ale bude mít čas to řešit až ke konci ledna, tak kdyby se mu podařilo ten problém s
s oktávou dolu vyřešit, poslal bych ti SZ. oktáver se mi kupovat nechce, byla by to asi xxxátá krabka v cestě a to je naprd : )
koupil jsem ho tady v bazaru za 7 v perfektním stavu, jako první jsem ho musel naladit, jsem byl na začátku trochu zhrozený, že to neladí, ale taky jsem si ztáhnul ty prospekty a ze spodu šroubováčkem ladil, by mě zajímalo, na co jsou ty další ladící "dirky" musí se to proměřit voltmetrem asi něco k těm filtrům. Používám to stejně jako Ty, EHX mám zapojený přes ten direct out a do mulťáku. Ten KORG mám spojený s MOOGEM MIDI MURF a v něm ten zvuk ještě podle potřeby zkresluji, nemohu se toho nabažit. Ten oktáver by nemusel vadit, kdyby se to před Korgem rozdvojilo a nešel by ten EHX přes direct out. Ty bočnice se Ti povedly.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Baskytara.com » Efekty, krabičky, kabely, struny, ... » efekty MOOG