Re: volba lehké hlavy...
Zajímavé vlákno https://www.talkbass.com/threads/trace- … f.1264229/
Trace Elliot ELF + 2x 2x8 , Yamaha TRB 5PII, Chapman MLB1 FF DH, D'Angelico Excel Bass
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Baskytara.com » Aparatura » volba lehké hlavy...
Stránky Předchozí 1 … 5 6 7 8 9 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Zajímavé vlákno https://www.talkbass.com/threads/trace- … f.1264229/
Zajímavé vlákno https://www.talkbass.com/threads/trace- … f.1264229/
hmm ta hlava mne ani tolik nerajcuje ale ty 2x8 .. takle 2 na sobe podle podia na stojato nebo na lezato
zrovna sem dnes koukal na to markbassi 2x8 kombo a rikal si skoda ze nedelaj takovou bednu
Nevím, jestli tady bylo, ale určo sem patří: 3,5 kg, pod 4 tis...
https://www.thomann.de/cz/behringer_ult … arch_prv_7
behringer
Když vidím ty plasty a jak to lícuje (nelícuje), tak bych blil. Ale za tři sedm...
Nevím, jestli tady bylo, ale určo sem patří: 3,5 kg, pod 4 tis...
https://www.thomann.de/cz/behringer_ult … arch_prv_7
nepatří........páč ho mám má 7kg.maj tam chybu
a 180W verze se dala koupit dokonce i za dva půl
Když vidím ty plasty a jak to lícuje (nelícuje), tak bych blil. Ale za tři sedm...
Evokuje mi to provedení některých doplňků na Škodu 105
pipa napsal:Nevím, jestli tady bylo, ale určo sem patří: 3,5 kg, pod 4 tis...
https://www.thomann.de/cz/behringer_ult … arch_prv_7nepatří........páč ho mám
má 7kg.maj tam chybu
tak se možná omlouvám za nějaké mistifikace má to údajně D-čkověj pajšl takže by váha mohla být ale přísahám bohu že ten můj slabšák určitě 3 kila nemá
http://www.muzikant.cz/behringer-bxd-3000h-d118936.html
pipa napsal:behringer
Když vidím ty plasty a jak to lícuje (nelícuje), tak bych blil. Ale za tři sedm...
to není na okrasu.jde to schovat do racku výška 2a půl.Je to dělník kterej na plasty nehraje
Aidamos napsal:pipa napsal:behringer
Když vidím ty plasty a jak to lícuje (nelícuje), tak bych blil. Ale za tři sedm...
to není na okrasu.jde to schovat do racku výška 2a půl.Je to dělník kterej na plasty nehraje
To máš pravdu, ale přeci jen ... to je jako kdyby Ti elektrikář řekl, že vypínač nakřivo ničemu nevadí, lustr přece svítí ...
Já si myslím, že to může být solidní zesilovač, hrál jsem někde na ten starej velkej a hrálo to úplně v pohodě (ale s jinýma bednama, ne Behringer)
Nemám dobrou zkušenost s Uliho ultrabasy, když se přidalo trochu na basech a byla sepnutá funkce ultrabass (ano potřeboval jsem opravdu hodně basů - > elektroprojekty) z obou kousků, co jsem měl k dispozici se začalo mohutně kouřit. Já vím nastavení na prasáka, ale stejně u mne si nezískaly důvěru. (Kupodivu pak ještě fungovaly, ale...)
To jsi měl nějakou betaverzi s kouřovými efekty :-D
To jsi měl nějakou betaverzi s kouřovými efekty :-D
Konečně něco, co mi dnes zlepšilo náladu
Já si myslím, že to může být solidní zesilovač, hrál jsem někde na ten starej velkej a hrálo to úplně v pohodě (ale s jinýma bednama, ne Behringer)
mám zkušenost že s jinýma bednama hraje opravdu slušně (BXR 1800H) ať to píchnete na Ashdown ABM 48MINI, W WCA 811ND, W WCA 210,W WCA 411ND.je to opravdu velkej dělník.mám jej jako levně koupit a co nejvíc vydělat a ideálně to splňuje ten můj stával 2500,- zhruba tahle digitřístovka za necelý 4?? Lidi co víc chcete?? a to zpracování není až tak hrozný jak to vypadá.Ten case je prostě celoplastovej alel není se za co hanbit.A tlačítko Ultrabass nepotřebuji tlačí opravdu dostatečně
FÍDEK VÝRON 700.. Dvojkanál, 350W/4ohm na kanál, 700W/8ohm pak v zubním můstku. 2,9kg.
Lampa (pouliční) v předzesilovači, ekvalizér čtyřpásmový, parametrický, imaginární.
Hnědý kompresorový tón vynikne nejlépe v dechové hudbě, ideálně přes reproboxy stejné značky.
K dostání exkluzivně přes ešop www.otomann.de
Hnědý kompresorový tón
vypadá hezky, to nemůžu říct vidím tam víc děr, jak poťáků... ale hlavně - jak to hraje?
FÍDEK VÝRON 700.. Dvojkanál, 350W/4ohm na kanál, 700W/8ohm pak v zubním můstku. 2,9kg.
Lampa (pouliční) v předzesilovači, ekvalizér čtyřpásmový, parametrický, imaginární.
Hnědý kompresorový tón vynikne nejlépe v dechové hudbě, ideálně přes reproboxy stejné značky.
K dostání exkluzivně přes ešop www.otomann.de
hehe, pobavil si mě.... zesík NaNook?
přesně, jak to chraje? Warm brown fullbodied sound?
Hnědý kompresorový tón
Takže zvuk, ze kterýho se po...
A ta pouliční lampa bude i kreslit nebo jen prosvětlovat zvuk?
Nook napsal:Hnědý kompresorový tón
vypadá hezky, to nemůžu říct
vidím tam víc děr, jak poťáků... ale hlavně - jak to hraje?
Víc děr než poťáků je můj nový, od Uliho obšlehnutý patent "Mimose" (Mind Modular Setup). Prostě si jen představíš jaký typ ekvalizéru tam chceš...
hehe, pobavil si mě.... zesík NaNook?
přesně, jak to chraje? Warm brown fullbodied sound?
Mno, je to sranda...Čím dýl se tím zabývám...a že už to je pár měsíců...tím míň si jsem jistý, že ho někdy dodělám...Akorát teda teď v týdnu jsem docela dodělal tu krabici při vyhlodávání otvorů pro větráky.
Ale zvuk to má překvapivě poměrně dobrej...
Takže zvuk, ze kterýho se po...
A ta pouliční lampa bude i kreslit nebo jen prosvětlovat zvuk?
Ano ano, lampa hlavně prosvětluje ponurou atmosféru. Zkreslení zajišťuje svými křídly hmyz, lapený pod jejím plastovým krytem.
Aby to teda nebylo jen takhle navážno, tak pro odlehčení:
Preamp je tohle:
http://meatexz.com/engel-sound/ECH83preamp.html
křížený s tímhle:
http://www.jer00n.nl/2010/07/28/clean-b … r-or-bass/
Koncák je modul D-Cell 504 od Powersoftu
ideálně přes reproboxy stejné značky
Tak to se těším. Apropo, dva ventilátory, není to málo, Antone Pavloviči?
... Aby to teda nebylo jen takhle navážno, tak pro odlehčení:
Preamp je tohle:
http://meatexz.com/engel-sound/ECH83preamp.html
křížený s tímhle:
http://www.jer00n.nl/2010/07/28/clean-b … r-or-bass/
...
Honzo,
díky za linky na ty preampy - zrovna včera jsem si říkal že se po něčem podobném podívám - a ejhle, i s marshall korekcemi :-)
Ještě tak to najít jako oživenou desku abych vyhověl i své vrozené lenosti :-D
FÍDEK VÝRON 700..
konečně dyzajn podle mýho gusta!
http://www.hevos.nl/en/400s/
Nevím jestli už to sem někdo dával.
Na kombo od tejhle firmy hraje Tomáš Liška.
Darkglass Microtubes 900
todle vypada zajimave .. 2 kanaly, 6 simulaci ampu, efekt na kazdej kanal, aux-in, sluchatkovej vystup a doufam ze ty kanale sou fotswichnutelne ..
sem zvedavej co tam bude za ampy a efekty.. .. ikdyz mam radsi vitage a klasiku.. tak verim ze todle muze hrat hezky
Novinka u Phil Jones Bass - Bass Pulse One (350 W do 4 Ohmů).
lehčí facelift
Ale víc hezčejší
Lehká hlava je do kolika kg ?
Lehká hlava je do kolika kg ?
Za mě tak max. do těch pěti, modus kolem tří.
Ideální by byl analog se zdrojem mimo :-) jak u notebooku.
To by se akorat zdroj zapominal na zkusebne.imho velice nerozumne reseni.
Lehká hlava je do kolika kg ?
když maj ty ampegácký celoflašky i 40 tak kterákoliv která má míň
Vážené a vážení, někdo máte zkušenost s tímhle?
To minimalistické ovládání se mi líbí, k tomu zajímavá cena, třeba zde:
https://www.thomann.de/cz/quilter_bass_block_800.htm
Kdyby mi to nebylo blbé, nechám si jej na vyzkoušení poslat...
Teď jsem s vrátil od aparátového servismana. Hodili jsme řeč, a co neříkal. V poslední době je zavalenej d-classama (co jsem zahlídl, nejčastěji gk). Odcházející koncové moduly, rentabilně neopravitelné. Prý životnost reálně 4-5 let muzikantského provozu. Reálný naměřený trvalý výkon proti udávanému číslu směšný. Asi jšem definitivně sklouzl do kategorie raději minimum wattú, ale s klasickou koncepcí, alespoň z hlediska tý ekológie mi to přijde lepší.
Asi jšem definitivně sklouzl do kategorie raději minimum wattú, ale s klasickou koncepcí, alespoň z hlediska tý ekológie mi to přijde lepší.
Zajímavé...
Šel jsem nedávno z D-classových 260W (Eden 260WTX) do lampových 15W (Ashdown CTM-15) a asi to bude reálně slabší, ale pro mé potřeby mi výkon nechybí (a jako bonus to dobře zní s elektrickou kytarou )
já tam prvě házel na revizi relativně lehkou lampovou babičku Echolette m120 (cca 50w/11kg). Tý se taky smál (prej tak na obecní rozhlas, jsem zvědavej, co z toho s basou vymáčknu).
Je to tak, u Class-D je udávaný výkon často jenom přáním marketingu výrobce....
Je to tak, u Class-D je udávaný výkon často jenom přáním marketingu výrobce....
No, nepřijde mi. U Fender Rumble 500 co mám, tak mi přijde že pocitově hraje nejvíc nahlas a nejvíc tlačí ze všech zesilovačů, co jsem kdy v podobné watáži měl. A to mám furt slušnou rezervu a musím to docela škrtit.
Je to tak, u Class-D je udávaný výkon často jenom přáním marketingu výrobce....
Zkrátka, když napíšou 800W, tak těch 300 by to dát mohlo.
Je to tak, u Class-D je udávaný výkon často jenom přáním marketingu výrobce....
U Fender Rumble 500 co mám, tak mi přijde že pocitově hraje nejvíc nahlas a nejvíc tlačí ze všech zesilovačů, co jsem kdy v podobné watáži měl.
Co můžu porovnat, tak 2x D-class Eden WTX260 a T.C. Electronic BH250, tedy papírově stejně silné zesilovače.
TC byl zvukově podstatně sterilnější a méně zajímavý, ale výrazně hlasitější a silnější. Eden byl velmi kultivovaný a zněl opravdu hezky, ale za sebe bych ho označil tak číslovkou 100...
On tam může hrát značnou roli i preamp, viz ashdown little giant.
Z mých porovnání pocitově měl nižší výkon TC classic 450 než GK RB400 (450W-800Wpeak oproti 280W).
Eden byl velmi kultivovaný a zněl opravdu hezky, ale za sebe bych ho označil tak číslovkou 100...
Zcela souhlasím, mám s Edenem stejnou zkušenost. Mám nyní Ashdown MiBass 220 (W) a to taky není žádná sláva, taky spíše ke 100ce.....ale jinak fajn hlava....
On tam může hrát značnou roli i preamp,
To rozhodne, nakomprimovaná basa v D-classu hraje mnohem, monohem hlasitěji. Čistý D-class dokáže mnohem dříve zahlušit box špičkama než klasickej analog, o lampě ani nemluvě, to je uplně někde jinde.
Splitnul bych sem debato z vlákna https://baskytara.com/topic16529-slepej-test.html páč tam je dost OT, tady vzhledem k poměru váha/výkon u D-class zesilovačů snad tolik ne.
Rozdíl mezi analogovým polovodičovým zesilovačem třídy D (ano, i třída D je analogová a polovodičová)
José napsal:
P.S. To jestli je analogová nebo digitální je, IMO, sporné, ten tranďák v Déčku nabívá pouze dvou diskrétních stavů, kde je ta analogovost? Jinak si myslím, že je to spíš akademická debata.
http://forum.avmania.e15.cz/viewtopic.php?f=1709&t=1124332
Díky náčelníku, že ses mě zastal. Digit = číslo. Digitální = číslicový. Mohl bych se Josého zeptat analogicky: kde jsou v Class D nějaký čísla? Nide, páčto tam nedochází k žádnému A/D převodu, jen k PWM modulaci. Ale dost už off-topiku :-) Edit: ta šířka jednotlivých PWM pulzů zůstává analogová a může spojitě nabývat libovolné šíře (samozřejmě má nějakou max šířku danou frekvencí oscilátoru a pokud je vstupní signál tan silný, že pulzy přelezou max. šířku, dostaneme clipping)
tak že zrovna já, kterej se tu rozčiloval kvuli spojení digital a class-d, nakonec napíšu takovou kravinu :-) Asi to horko...
Jop, to víte že máte pravdu. Kupodivu jsemi věděl i jak funguje. Mi jen přijde srandovní, jak na to všichni znalí reagují, přičemž mi nepřijde tak jednoznačné a odsouzení hodné, přestože sám bych označení digitál nepoužil. Žádný převodník tam (v koncáku) samozřejmě (naštěstí) není. Nicméně, vzhledem k tomu že ten tranzistor opravdu nabývá dvou stavů zapnuto/vypnuto resp. zavřeno/otevřeno, tak ty lze prezentovat jako čísla 0 a 1, což je úplně ten samý princip jako u běžného procesoru, ne? Takže dnes prakticky všechno digitální, tedy konkrétněji, co v sobě má procesor), principielně běhá jako otevřeno/zavřeno, tedy fungující stejně jako D-Class. Aneb tu je ta analogie. To že šíře pulzu je spojitá je jasné. Ale v tomhle duchu jsem ten příspěvek i psal.
Digitální by to bylo, kdyby všechny pulzy byly stejně široké. Pak by pulz mohl reprezentovat jedničku a jeho nepřítomnost nulu a mohlo by to být považováno za digitální signál. Mimochodem přesně takhle funguje DSD vzorkování používané na SACD. Je to vlastně PWM na frekvenci 2,8 MHz s pevnou šířkou pulzů. Ale jelikož Class D používá PWM, kde šířka pulzu je určena analogově komparátorem, tak to fakt nejde považovat za digitální signál. Já jsem na to trochu alergický, protože ten zesík "digitál" je hrozný nesmysl, který se neuvěřitelně ujal. A bohužel k tomu přispívá to, že shodou okolností má ta koncepce písmeno D. Přitom třída D neznamená D jako Digitál, to už jsme si vysvětlili, ale proto, že ta koncepce prostě přišla po koncepci C, ta byla po B a ta po A.
Edit: Ještě doplním, kdyby snad stále někdo váhal - analogové je to proto, že ta šířka každého pulzu může spojitě nabývat nekonečně mnoho stavů, čili každý jeden pulz, jeho stav, jeho šířku, nelze zapsat jako číslo. No a protože ho nelze zapsat jako číslo, tak to nemůže být číslicové = digitální.
Super výklad, díky za něj Martine!
který se neuvěřitelně ujal
Bohužel se s tím budeme muset smířit. Když si dovolím drobné OT, tak je tu analogie s LED - žárovkou nebo LED zářivkovou trubicí. Řekl bych, že je to ještě větší nesmyls, než digi zesik, ale ujalo se to.
Už tu padla řeč o Quilter Bass Block 800 ale nikdo asi ji nevyzkoušel, tak jsem to prubnul a dnes došla. Zatím jsem ji zkoušel pouze na sluchátka a zvuk je krásně čistý a jak jsem měl strach pouze ze dvou ovladačů basového spektra, tak ten mě ihned přešel. Zvuk se dá nakroutit i na pasiv skoro jakýkoliv a s aktivem a preampem by mi stačily potenciometry jen dva. Odpoledne zajedu vyzkoušet do zkušebny na 410 a 115 a třeba i dobromady. Podle recenzí by s tím neměl mít absolutně problém. Jinak co se typče váhy, tak si připadám jako bych šel v neděli na pivo s kabelkou ve které mám klíče s peněženkou a telefonem. 800W v necelých 2Kg.Když to vidím, tak mě přastaly bolet záda...
Hůů - pokračuj v superlativech :-)
A jako obvykle - porovnej zvuk na stejných bednách proti tvé dosavadní hlavě.
moc pěkná hračka, tak at slouží...
a jak jsem měl strach pouze ze dvou ovladačů basového spektra, tak ten mě ihned přešel.
hele, jak na to koukám, tak z pohledu zvukaře, jsou navržený hodně logicky a věřím, že to funguje.
až se sám divím, že to nikoho před nima ještě nenapadlo, ty dva de facto filtry musí bohatě stačit na to aby sis skorigoval zvuk jak potřebuješ.
btw. kdes to koupil?
dreamy napsal:a jak jsem měl strach pouze ze dvou ovladačů basového spektra, tak ten mě ihned přešel.
hele, jak na to koukám, tak z pohledu zvukaře, jsou navržený hodně logicky a věřím, že to funguje.
až se sám divím, že to nikoho před nima ještě nenapadlo, ty dva de facto filtry musí bohatě stačit na to aby sis skorigoval zvuk jak potřebuješ.
btw. kdes to koupil?
Na velkém aparátu vyzkouším během dne. Koupeno z Thomannu. Jinak ten Depth přidává basy pod 100Hz což jsem měl lehce upraveno i na EQ hlavy Laney a Contour udělá prý lehký výřez kolem 300Hz který jsem měl předtím na hlavě stažené taky ( 400Hz) a nebo otočením doprava ubere výšky, takže asi to nebude jen tak ledabyle nastřelený ale jde s tím kombinacema udělat ihned cokoliv. Upřímně jsem otrávenej z EQ Laney a věčným laborování na kšeftě kde upravuji průběžně frekvence a pokaždé to zabere docela dost času. Když si půjčím aparát, tak je to stejný... kroutit kroutit
Regulace výšek - je to jen ve výškách nebo to na kraji umí sebrat i středy kolem 800Hz (jako doleva stažená pasivní tónová clona)?
Regulace výšek - je to jen ve výškách nebo to na kraji umí sebrat i středy kolem 800Hz (jako doleva stažená pasivní tónová clona)?
Není to regule a výšek. Doprava to ubere výšky a doleva to udělá v podstatě véčko, ale až u 800Hz si nemyslím. Tuhle frekvenci jemně přidávám na base kvůli čitelnosti.
Už tu padla řeč o Quilter Bass Block 800 ale nikdo asi ji nevyzkoušel, tak jsem to prubnul a dnes došla. Zatím jsem ji zkoušel pouze na sluchátka a zvuk je krásně čistý a jak jsem měl strach pouze ze dvou ovladačů basového spektra, tak ten mě ihned přešel. Zvuk se dá nakroutit i na pasiv skoro jakýkoliv a s aktivem a preampem by mi stačily potenciometry jen dva. Odpoledne zajedu vyzkoušet do zkušebny na 410 a 115 a třeba i dobromady. Podle recenzí by s tím neměl mít absolutně problém. Jinak co se typče váhy, tak si připadám jako bych šel v neděli na pivo s kabelkou ve které mám klíče s peněženkou a telefonem. 800W v necelých 2Kg.Když to vidím, tak mě přastaly bolet záda...
Tak zesilovač jsem neměl zatím možnost vyzkoušet naživo, ale jen ve zkušebně. Zkoušel jsem na bedně Genz-Benz 410 a 115 a potom dohromady. Měl jsem strach nejvíce z výkonu a možností ekvalizace. Bedna 410 má 700W do 8ohm a předtím jsem ji krmil 400W Laney/4Ohm, takže výkon je u Quiltera asi dvojnásobný. I když používám na stejnou pocitovou hlasitost, tak je hned poznat, že repro se snadněji rozhýbou a zesilovač do nich víc tlačí. Výkon 800W nemůžu moc posoudit, ale věřím že to tam bude. Při zapojení fullstacku jsem zkoušel výkon na cca 12hodin (cca 160W) a měl jsem strach o okna ve zkušebně. Větší výkon otestuji venku, ale obavy nemám. Pro nastavení barvy zvuku jsou tam dva potenciometry a na pasiv je zvuk krásně čistý a vyrovnaný. Absoulutně jsem neměl ani narovno potřebu čímkoliv kroutit a je to použitelné. Výšky ačkoliv pro ně chybí regulace, tak ve zvuku nechybí. Regulace basů přidává frekvence pod 100Hz se stromostí 24db/oct. Druhý potenciometr doleva ubírá frekvenci na cca 300Hz a udělá takový véčko jakoby a doprava ubírá výšky. Zvukově je to moc příjemný a nejde nakroutit nepoužitelnej zvuk. Absolutně to stačí, a navíc s aktivem jde doladit detaily. Nastavení Gainu je trošku zvláštní, jelikož to není tak úplně použitelné jako u jiných zesilovačů. Nastaví se zisk těsně před limitací a vrátí lehce zpátky. Rozhodně to není na nakreslení zvuku a zesilovač je hlavně na čistý zvuk. Zvuk před hranicí clipu už příjemně komprimuje a zkreslení na něm je škaredé. Mám ale Darkglass, tak mi to nevadí. Co mi na zesilovači vadí je trošku ventilátor, který si hlídá otáčky podle výkonu a je po zapnutí slyšet( prostě vlastnost malých ventilátorků). A otočený konektor Speacon protože deska je v zesilovači umístěna “naopak”, takže zahnutý použít nepůjde. Čas ukáže jak budu spokojen, ale po pročtení 120stránek na Talkbassu, je hodně chválen a většina spokojená. Pokud chcete lehký zesilovač s velkým výkonem a lehkým ovládáním a slušným zvukem, tak můžu doporučit.
No, kdyby ještě někdy došlo na zesilovač, tak mám celkem jasno: https://www.darkglass.com/alphaomega-900/
Kolik to bude stát ? Tak 25 litrů, počítám.... no uvidíme jak se Muziker a Thomann pochlapí, ale není to teda úplně moje krevní skupina.
micotubes 900 v2 taky vypadají extra nabušeně. Schválně jestli budou dělat i pětistovkový řady..
Tak k těm absolutně nejlevnějším variantám. V sekci Čím jste si udělali radost jsem psal, že jsem si pořídil toto: https://www.thomann.de/cz/tc_electronic_bq500_bass_head.htm
A fakt to není úplnej průser. Má to mouchy, to jo, ale na zvuk to nemá vliv. Nevím ještě, jak fachčí DI výstup, ale zvuk i hlasitost jinak velmi solidní.
A teď ještě ohlásili toto: https://www.thomann.de/cz/tc_electronic_bam200.htm Tady je ta cena už opravdu neuvěřitelná. Je vidět, že TC electronic koupil Uli (Behringer). To už se skoro nevyplatí koukat na bazar...
TC electronic koupil Uli (Behringer)
To fakt?
popeze napsal:TC electronic koupil Uli (Behringer)
To fakt?
To fakt?
už před třema lety
Jj, ještě že mám Tannoye z původní produkce.
Tannoye z původní produkce.
no, ono se tam na produkci moc nešahalo, prostě zrušili studiový monitory, kromě řady Reveal
MartinXC napsal:Tannoye z původní produkce.
no, ono se tam na produkci moc nešahalo, prostě zrušili studiový monitory, kromě řady Reveal
Mám Precisiony 8P. Moc pěkný poslech.
Na bazaru už se nějakou dobu válí tenhle zesilovač https://hudebnibazar.cz/prodam-baskytarovy-zesilovac-fender-rumble-350/ID186303/
Má s ním někdo zkušenosti? Novější řada se tu obecně hodně chválí a chtěl jsem si ji pořídit, o téhle starší toho moc nevím. Jsou tam nějaké zásadní rozdíly? Chci mít něco mezi malý kombo do malých klubů a lampovou hlavou a tohle by mohlo být elegantní řešení. Všechny obchody synchonizovaně zdražily novější a trochu silnější rumble 500 na skoro 15 tisíc a mít trochu slabší a starší model za třetinu je docela lákavý...
Hrál jsem před několika týdny na kombo v kterým byl tento zesilovač.Jako ten overdrive nění špatný, ale pokud jako já preferuješ čistý zvuk s korekcemi na nule,tak za mě ten zesík sám o sobě prostě nehrál.Nemastnej neslanej a nevíraznej zvuk.Skoro jsem nerozuměl co hraju,možná ale dojem zkreslený použitým 1x15 reperem.Proti tomu nový TC od thomana za nižší cenu hrál s větší dynamikou a konkrétností také na 1x15,ale je fakt,že nemám srovnání na stejném boxu.
Všechny obchody synchonizovaně zdražily novější a trochu silnější rumble 500 na skoro 15 tisíc a mít trochu slabší a starší model za třetinu je docela lákavý...
No, cena se zvedla, protože se i dost zásadně zvedla kvalita toho zesíku.
Před staršíma řadama Rumble docela varuju, nepovedly se a nedivím se,že ho prodává za hubičku... Ty nový to je úplně jiná káva, poreferovat může Matěj aka cypris.botnik, kterej měl před ním Aguilara, pokud se nepletu.
Mně samotnýho překvapilo, jak dobře ty nový hrajou.
No, cena se zvedla, protože se i dost zásadně zvedla kvalita toho zesíku.
tak tak to je uplne jina hlava ..
Super, to jsem potřeboval vědět. Nepovedly se, proto jsou levný.
O kvalitě třetí generace nemám pochybnosti, zdražení bylo myšleno tak, že kytary.cz ten aktuální model zvedly ze dne na den o 2 tisíce a muziker, kterej ho nemá ani na skladě, to ihned dorovnal. Což neni vůbec myšleno jako stěžování si na neadekvátní cenu, spíš si trochu nadávám pro sebe, že kdybych se po 2 měsících rozmýšlení rozhoupal trochu dřív, mohl jsem to mít trochu levnější.
No nic, dík moc za radu : )
Na bazaru už se nějakou dobu válí tenhle zesilovač https://hudebnibazar.cz/prodam-baskytarovy-zesilovac-fender-rumble-350/ID186303/
Má s ním někdo zkušenosti? Novější řada se tu obecně hodně chválí a chtěl jsem si ji pořídit, o téhle starší toho moc nevím. Jsou tam nějaké zásadní rozdíly? Chci mít něco mezi malý kombo do malých klubů a lampovou hlavou a tohle by mohlo být elegantní řešení. Všechny obchody synchonizovaně zdražily novější a trochu silnější rumble 500 na skoro 15 tisíc a mít trochu slabší a starší model za třetinu je docela lákavý...
Má to vestavěný limiter, který se nedá vypnout a který docela kazí zvuk - ztrácí konkrétnodt už poměrně při malých hlasitostech. Jsem na tento kousek měl zálusk (to byl tuším o litr dražší) ale po otestování jsem rychle vycouval.
Taková malá bombička :-)
https://www.thomann.de/cz/tc_electronic_bam200.htm
200W od tce za 3,4t ...
Taková malá bombička :-)
Jop, kdybych už neměl Elfa, tak o toho jdu...
Taková malá bombička :-)
https://www.thomann.de/cz/tc_electronic_bam200.htm
200W od tce za 3,4t ...
Tak koukám, že už asi nemá cenu snažit se cokoliv vyrábět! :-D No, zajímavý...
Chápu, že v tak malém formátu není zrovna místo na "zbytečnosti", ale takový power amp in bych ocenil, pak by to pro mě nemělo chybu :-)
power amp in
k čemu je to dobrý ?
Pro vstup z jiného preampu, což by mi v mém případě pomohlo... Většina "velkých" hlav to má, jen to mívá různé názvy (občas i trochu jiný "vstupní bod") - power amp in, line in, effect/fx return a tak podobně. Ale jde prostě o to obejít předzesilovač a dostat se se signálem přímo před koncový stupeň.
Ale jde prostě o to obejít předzesilovač a dostat se se signálem přímo před koncový stupeň.
No a nedělá Return na ef. smyčce totéž? Vždyť return je vstup do aparátu mezi preampem a koncem.
Dělá, ale tahle hlava (ani ELF) to nemá.
hele a novej Rumble vypada hezky ty kulaty tvary mne ba https://www.thomann.de/cz/fender_rumble_800hd.htm
A tak mi právě přišlo na rozum, jestli ono to nakonec nedopadne s těma hlavama jako s telefónama. Před deseti - patnácti lety se zmenšovalo a zmenšovalo. No a včil ? Největčí borec je ten s největčím displejem.
A tak mi právě přišlo na rozum, jestli ono to nakonec nedopadne s těma hlavama jako s telefónama. Před deseti - patnácti lety se zmenšovalo a zmenšovalo. No a včil ? Největčí borec je ten s největčím displejem.
Kdesi jsem viděl časovou osu změnšování a pak následné zvětšování mobilů. Zvětšovat se začaly ve chvíli, kdy na nich šlo sledovat porno. :-)
Porno je ostatně poměrně velký hibatel technického pokroku (např. online plateb).
Sorry za OT.
Porno je ostatně poměrně velký hibatel technického pokroku (např. online plateb)
Technická úroveň lidstva stojí na 3 základních pilířích: porno, hry, armáda
Velký telefony nejsou kvuli pornu, ale spíš kvuli facebooku a hrám.
U hlav je myslím klíčový, aby se vešla do kapsy na futrálu na kytaře a člověk tak táhnul o jedno zavazadlo míň. Pak až pořádný hovado položený na fullstacku, páč vypadá efektně a to i kdyby mělo bejt prázdný. Kdysi jsem měl pujčenej Randall - obří krabice co lícovala s bednou 4x12 a byla samotřejmě uplně prázdná, bylo v tom trafo, zesilovač na desce 10*20 cm a 100 litrů vzduchu :-) Lampový zesilovače jsou samozřejmě jiná kategorie (i když je to do značný míry taky placebo), ale tranzistorovou hlavu "klasický koncepce" bych si teda už nekoupil, protože nevím, proč bych to dělal, je dražší, težší a líp to nehraje.
Pri tej miniatirizácii a zmenšovaní by mi sedelo keby sa bedne začali viac vyrábať už s koncákom. Predzosilovač a krabičky zvlášť.
To se ti to píše, když máš powered Barecfaced :-)
Predzosilovač a krabičky zvlášť.
áno, som s tým spokojný, ten princíp sa mi páči, len mám dojem že sa málo využíva - podľa mňa dnes by už mohla mať každá bedňa aj variant "b" - teda s koncákom.
Tak už i Ashdown, 200 W do kapsy: https://ashdownmusic.com/collections/heads/products/the-ant
Tak už i Ashdown, 200 W do kapsy:
To je ale ošklivý a nepraktický :-)
Taky jsem si říkal, ze zy čudle jsou neprakticky.. ale oni píšou, že to je dělaný do pedalboardu, tak to pak dava smysl.. i kdyz mit zesik v pedalboardz mi přijde divny..
Jinak teda muj Traynor je pravda trochu vetsi, zato je ale lehčí
Do pedalboardu bych tomu rozuměl. Sám už jsem přemýšlel o instalaci ELFa do pedalboardu lehce "na šikmo". Určitě to má smysl pro postavení boxu na zem před sebou.
Velký telefony nejsou kvuli pornu, ale spíš kvuli facebooku a hrám.
U hlav je myslím klíčový, aby se vešla do kapsy na futrálu na kytaře a člověk tak táhnul o jedno zavazadlo míň. Pak až pořádný hovado položený na fullstacku, páč vypadá efektně a to i kdyby mělo bejt prázdný. Kdysi jsem měl pujčenej Randall - obří krabice co lícovala s bednou 4x12 a byla samotřejmě uplně prázdná, bylo v tom trafo, zesilovač na desce 10*20 cm a 100 litrů vzduchu :-) Lampový zesilovače jsou samozřejmě jiná kategorie (i když je to do značný míry taky placebo), ale tranzistorovou hlavu "klasický koncepce" bych si teda už nekoupil, protože nevím, proč bych to dělal, je dražší, težší a líp to nehraje.
Zesilovače klasické koncepce jsou opravdu dražší, těžší a líp nehrají. Ale je tam jedna věc, která má před těmi ultralehkými zesilovači krmenými spínanými zdroji namísto trafa, nespornou výhodu. Je to opravitelnost. Pokud mi v zesáku odejde například kondenzátor na spínaném zdroji v ultralehkém zesáku, nezbývá, než celý modul zesilovače vyměnit. Neopraví to v pravém smyslu opravy nikdo, ani autorizovaný servis. V autorizovaném servisu stejně vymění celý modul zesilovače, takže si zaplatím celý vnitřek namísto výměny jednoho kondíku a hodiny práce technika.
Pokud mi v zesáku odejde například kondenzátor na spínaném zdroji v ultralehkém zesáku,
Úpně bych nesouhlasil - vyměnit kondezátor je stejná práce v obou případech. Co se týká preampu, je to uplně to samý u současných modelů opravitelný jen výmenou celé desky, rozdíl je v koncovým stupni a zdroji.
U zdrojů maj navrch klasici s trafem, to je jasný, protože trafo, 4 diody a dva kondíky obvykle opraví i podkovář, ale opravit pulsní zdroj zase taky není raketová věda.
Je jasný že klasický tranzistorový zesilovače třeba, jako třeba ty co staví pan Hocke, se opravují krásně, na druhou stranu cena class-d a předpokládaná (očekávaná) spolehlivost to vyváží. Problémovým místem jsou kondenzátory a tady dá se předpokládat, že po tom brutal průseru z přelomu století už si výrobci dají pozor, a pak aktivní prvky. Zatímco třeba v Hartke HA je tranzistorů v konci skoro 20 a odejít může kdykoliv kterýkoliv v Class-D konci je obvykle jen jeden IO a jeho MTBF bude srovnatelná s libovolným tím tranzistorem.
Je to jako s každou současnou elektronikou, prostě je to levný, realtivně spolehlivý, 2 roky v záruce a nikdo nepředpkládá, že by se to mělo opravovat. Až se to podělá tak se to vyhodí.
Tvrzení že tranzistor nehraje lépe je zavádějící, to je podle vkusu každého soudruha... ale krom opravitelnosti, má standartní tranzistor zvuk jednoznačně pevnější a konkrétnější, prostě jako když flákneš do kovadliny kladivem, nebo gumovou palicí.Ten atack a pevnost zvuku je prostě u tranďáku na jiném levelu než digi.Moje zkušenost se zesíky níže a u každého platilo stejně, digi nehrají pšatně mají velké plusy ale to pořádný trafo a rezervu ve výkonu D klas se ctí zastoupí, ale nenahradí:
tranzistory : GK 400RB,TE SMX12,GK 700RB,EDEN WT
digi : Genz Benz Streamliner 900,TC BH250,GK MB 500
Pěkně popsáno, slyším to stejně. Gallien RB400 válcuje vše, co jsem jinak vlastnil - Traynor SB500, TCe classic, Peavey - všechno papírově výkonější. Ale nevím, jestli to je konkrétním návrhem, zdrojem nebo architekturou koncáku, protože stejný pocit jsem GK MB150 (bohužel nevím jaká řada) vůči Markbassu CMD. GK výrazně pevnější.
Tvrzení že tranzistor nehraje lépe je zavádějící, to je podle vkusu každého soudruha..
GK 400RB
Genz Benz Streamliner
tak treba pro mne je streamliner o x-levlu vejs RB-cko mne nikdy nebavilo a nakroutit na nem zvuk co by mne nesral byla docela prace
streamliner mne bavi .. ale to je vec spis nastaveni korekci a celkove charakteru apce na GK MB 500 sem taky nenasteloval co bych potreboval a pritom ta koncepce je hodne podobna se streamlinerem ...
Stránky Předchozí 1 … 5 6 7 8 9 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Baskytara.com » Aparatura » volba lehké hlavy...