Basáci jsou nejhorší pakáž, vo tom žádná :-)
I když ono honit (nejen při koncertě, ale i při nahrávání) se za tím, aby byl neustále strojově přesnej rytmus, taky není dobrý. Když jsme natáčeli s metronomem, byli jsme nervózní, soustředili jsme se jen na to klikání a nehráli jako celek. A z nahrávky to bylo znát.
V jiným studiu nám zase zvukař metronom jednoznačně vymluvil, řka "Hrajte radši všichni pohromadě, to dá větší energii. A když někde tochu zrychlíte nebo zpomalíte, tak je to jednak v místě, kde to může klidně být a jednak si toho kromě vás běžnej posluchač nevšimne."
A taky jo, celkově ta nahrávka zněla mnohem kompaktněji a energičtěji než to dřívější honění se rytmem. Takže není OK být úplně mimo rytmus, ale ty čtyři (pět, šest, sedm...) si tak nějak pořád spolehlivě udržet. Prostě všeho s mírou... jako ostatně ve všem :-)))
Fender Precision (USA) 1978
Columbus Jazz (Japan) 1970s
Fender Bandmaster Reverb 1971, Marshall DBS 72410 1997
Člen fuck klubu skrytejch čísel