U Ampega SVT-3 PRO, Tube gain při nastavení max. jde o max. zatížení lamp, zvuk je více
dynamičtější, jako by chlupatější, no šťavňtější a taky lehce vrní, ale to také záleží na nastavení
ostatních korekcí (EQ a hlavně gainu), o klasický overdrive rozhodně nejde, každopádně při
vytavení gainu z toho chrapot dostanete, ale nevim jestli to dělá zesáku dobrotu.
Při Tube gain na min. hodnotu jde prakticky o klasický limiter, tzn. při změně
dynamiky hry zůstává hlasitost na stejné úrovni (dobré pro slap), pro nej účinek je ale potřeba
trochu pozměnit korekce.
Hraju na tu hlavu už dva roky a pořád se posouvám v hledání optimálního zvuku pro muj styl
(hodně silově prstama a musim se prosadit přes dvě Mesy
) takže tube gain mam tak na 5-7,
při gain 4-5 (maximum je 10), dá se stoho dostat hromada různejch zvuků, ale každopádně,
nejlépe zní když se hraje s kapelou, tzn. na sucho nic moc, ale s kytarama je to nádherně
propojený. 
ps: zdravim Kubše, ty starý brachu
tvoje chvála na začátku tohodle článku mě potěšila 
~ kapela
InFuZze -
http://bandzone.cz/infuzze~
MusicMan StingRay 4 (1999), Epiphone El Capitan V, Hyundai Precision 4
~ Ampeg SWT3-PRO + Ampeg BXT-410 HL4, Orange Crush 35B
~ Boss ME-50B