1

Téma: Trilema z ozvučení

Cau, potřeboval bych poradit od zkusenejsich bratruod stroje...Jde zhruba o to, ze potrebuju novej aparat. V unosny cene a zaroven sympatie vzbuzujici jsou Hocke 300W hlava+bedna, ampeg BA210 kombo a Warwick hlava ProFet 3.2 a bedna 300W 4x10" a horna...Vazne nevim, kterym smerem.Lakaj me zvucne znacky,ale nevim jestli nez nejnizsi modely warwick a ampeg nebude lepsi jakys treba Hocke.Diky moc

0 xLajků:

2

Re: Trilema z ozvučení

Ještě bych zkusit aparáty Ashdown (řek bych, že teď docela letěj, hraje na ně spousta pro basáků, i můj oblíbenej Pino Palladino), byl jsem mile překvapenej cenou, myslel jsem si, že budou stát tak dvakrát víc. Maj je v Praze v K-Audiu, myslim, že je v Čechách distribuuje NBE.

MusicMan Stingray, Eden WT-400 Traveler, Aguilar GS112
0 xLajků:

3

Re: Trilema z ozvučení

Já bych volil Ampeg. Už jsem hrál na poměrně dost jejich komb a zesilovačů a nestěžoval jsem si. Aparaturu od Warwicka jsem ještě nezkoušel... a Hocke má kamarád a je z toho úplně nešťastnej, už dvakrát mu to vyhořelo... furt chrastěj poťáky... prostě saigon sad

Fender Precision (USA) 1978
Columbus Jazz (Japan) 1970s
Fender Bandmaster Reverb 1971, Marshall DBS 72410 1997
Člen fuck klubu skrytejch čísel
0 xLajků:

4

Re: Trilema z ozvučení

Rozhodně Ampeg, u Warvicak ty nejnižší řady hrajou prapodivně a o hocke se nemá cenu bavit, to je podle mě hrůza, ty komba zkreslujou, vůbec nepřenášej to co do nich leze.B řada od ampega je sice tranďák, nemá to ten klasickej ampeovkej zvuk, ale přesto to hraje perfektně, maj to prost ě vymyšlený.
Co se Ashownů týče, taky to hraje docela pěkně, ale bacha dost se to kurví!

0 xLajků:

5

Re: Trilema z ozvučení

Nez Ampeg serie BA bude lepsi hlava s bednou od Ing. Hockeho i od Warwicka. Mam ve zkusebne starsi Warwick Sonic II se to myslim jmenuje a hraje to docela pekne. S velkou bednou 4x10 nebo 1x15 lip nez vetsina cenove dostupnych komb. Aparaty hocke hrajou taky dobre, ten odpor k nim co se tu obcas projevuje povazuji za snobstvi. Ja jsem vlastnil aparaty Laney, Hocke, Warwick, Crate, Peavey, SWR, Hartke a hocke z toho kvalitou nikam dolu nevybocuje. Doporucuji poslouchat usima. Jo, ty cinsky Ashdowny za cca 16000 300w kombo jsou taky pekny.

0 xLajků:

6

Re: Trilema z ozvučení

??? fakt nevim co s tima Hockema máte vždyt je to hruza!!! a srovnávat je s takovejma značkama jao SWR a Ampeg je dost divný.

Basy: OLP MM3 Natural, Jolana D-bass se snímači Basslines
Aparat: Mesa BASS 400+ by Rockwell, Gallien-Krueger NEO410, Korg DTR 1000, Behringer BX600
Efekty: MXR Bass D.I.+, Behringer - Bass Chorus, Beta-Aivin - Bass Eq. 3x , Digital Reverb, MultiEffect.
Kabeláž: Planet Waves
Struny: D´Addario (.050-.135) & Ernie Ball (.045-.105)
0 xLajků:

7

Re: Trilema z ozvučení

To Gimzy: Na kolik vyrobku Ing. Hockeho si hral? Nestalo to pred tim pet let v garazi?  smile Pak by se ten nazor dal pochopit, ze by to kombo bylo nejaky unaveny  smile. To ze je na necem napsano SWR nebo Ampeg, moc neznamena... Jejich levne rady hraji proste zhruba stejne jako levne rady ostatnich vyrobcu. Ja mam SWR Goliath junior a v pohode k ni nekdy davam 4x10 Hocke. Sou v ni 4 Eminence, tak proste hraje dobre. Nebo myslis ze preklizkova bedna z USA hraje z nejakyho duvodu lip nez ceska? smile

0 xLajků:

8

Re: Trilema z ozvučení

Tak buď jsou tady zásadní rozdílyv představě dobrýho a aparátu, nebo, což vypadá nejpravděpodobnějc, zkrátka pan Hocke vyrábí aparáty s velmi rozdílnou kvalitou. Přece jen se dá čekat, že velký značky si zřejmě budou dávat pozor na standarty kvality a budou k tomu mít i prostředky...Jestli ovšem pan Hocke nemá zajetou a vysoce kvalitní manufakturu a já mu tady jen nekřivdim...By the way zdravim Mikulik, Liberec tady zřejmě má převahu. Jak jde život? V nejhorším si zas na nahrávání půjčím ten tvůj fajnovej Marshall:)

0 xLajků:

9 Naposledy upravil: Gimzy (26. 09. 2005 18.03:57)

Re: Trilema z ozvučení

Ok ok možná je to jenom tim jmenem ale prostě tyhle firmy mi lezou proti srsti. Jinak mluvim o zesilovačích ne o boxech, box umí postavit každej jarda...

Basy: OLP MM3 Natural, Jolana D-bass se snímači Basslines
Aparat: Mesa BASS 400+ by Rockwell, Gallien-Krueger NEO410, Korg DTR 1000, Behringer BX600
Efekty: MXR Bass D.I.+, Behringer - Bass Chorus, Beta-Aivin - Bass Eq. 3x , Digital Reverb, MultiEffect.
Kabeláž: Planet Waves
Struny: D´Addario (.050-.135) & Ernie Ball (.045-.105)
0 xLajků:

10

Re: Trilema z ozvučení

4Gimzy:no to by ses možná divil jak je složitý postavit dobrej box, jen si to zkus.
4Schtroodl:nesouhlasím, praávě proto že Hocke dělá v malým množství tak si kvalitu pohlídá mnohem snáž a neprodá přece žádný šmejd-ten člověk tomu opravdu rozumí

Fokus MusicMan 4str., Digitech BP80, Předzesík Behringer Tube Ultragain Mic 200,stavěný reprobox s Eminence Kappa 15LF 600W, 101dB
0 xLajků:

11

Re: Trilema z ozvučení

Gimzy, fakt je vidět, že o to m nic nevíš. Sorry. Postavit box neumí skoro nikdo na světě, včetně světovejch firem. Při jeho stavbě se uplatňuje ta nejsložitější matematika kombinovaná s dlouholetou praxí a zkušenostmi, a i tak to většinou vůbec nestačí.

0 xLajků:

12

Re: Trilema z ozvučení

zaplať pánbůh za to že jsou takový prográmky jak WinISD

Fokus MusicMan 4str., Digitech BP80, Předzesík Behringer Tube Ultragain Mic 200,stavěný reprobox s Eminence Kappa 15LF 600W, 101dB
0 xLajků:

13

Re: Trilema z ozvučení

Musim se zastat Gimzyho, věta "box umí postavit každej jarda" byla IMHO jen lehká nadsázka - ono postavit bednu opravdu není zas taková věda.

Schtroodl: Pepo! Jsi to ty??? Jak to hraje, voé?

Fender Precision (USA) 1978
Columbus Jazz (Japan) 1970s
Fender Bandmaster Reverb 1971, Marshall DBS 72410 1997
Člen fuck klubu skrytejch čísel
0 xLajků:

14

Re: Trilema z ozvučení

Děkuji, myslim že když si spočítáš parametry (myslim rozměry, material) ostatních beden třeba od ampegu nebo tak, tak neni problem udělat kopii. Ale se zesíkem to tak lehce nejde...

Basy: OLP MM3 Natural, Jolana D-bass se snímači Basslines
Aparat: Mesa BASS 400+ by Rockwell, Gallien-Krueger NEO410, Korg DTR 1000, Behringer BX600
Efekty: MXR Bass D.I.+, Behringer - Bass Chorus, Beta-Aivin - Bass Eq. 3x , Digital Reverb, MultiEffect.
Kabeláž: Planet Waves
Struny: D´Addario (.050-.135) & Ernie Ball (.045-.105)
0 xLajků:

15

Re: Trilema z ozvučení

4Gimzy:to si to předtsavuješ opravdu jedoduše, to bys musel mít úplně stejné reproduktory jako v originále. bednu totiž navrhuješ přesně podle reproduktoru

Fokus MusicMan 4str., Digitech BP80, Předzesík Behringer Tube Ultragain Mic 200,stavěný reprobox s Eminence Kappa 15LF 600W, 101dB
0 xLajků:

16 Naposledy upravil: Gimzy (01. 10. 2005 16.02:07)

Re: Trilema z ozvučení

já jsem stavěl kytarovou bednu podle marshall 1960A dal jsem tam Celastion Vintage 75W a hraje to uplně stejně.

Basy: OLP MM3 Natural, Jolana D-bass se snímači Basslines
Aparat: Mesa BASS 400+ by Rockwell, Gallien-Krueger NEO410, Korg DTR 1000, Behringer BX600
Efekty: MXR Bass D.I.+, Behringer - Bass Chorus, Beta-Aivin - Bass Eq. 3x , Digital Reverb, MultiEffect.
Kabeláž: Planet Waves
Struny: D´Addario (.050-.135) & Ernie Ball (.045-.105)
0 xLajků:

17

Re: Trilema z ozvučení

njn, kytarová a basová bedna je velký rozdíl, návrh uzavřené ozvučnice je primitivní, tam máš u 12'' mít objem zhruba 60-90l a v tomhle rozpětí to chodí vphodě. Bassreflex musíš navrhova přesně podle parametrů reproduktoru

Fokus MusicMan 4str., Digitech BP80, Předzesík Behringer Tube Ultragain Mic 200,stavěný reprobox s Eminence Kappa 15LF 600W, 101dB
0 xLajků:

18

Re: Trilema z ozvučení

Jéžiš tak na to jsou programy, fakt zas tak složitý to neni. teda pokud nechceš udělat nákou nejlepší bednu.

Basy: OLP MM3 Natural, Jolana D-bass se snímači Basslines
Aparat: Mesa BASS 400+ by Rockwell, Gallien-Krueger NEO410, Korg DTR 1000, Behringer BX600
Efekty: MXR Bass D.I.+, Behringer - Bass Chorus, Beta-Aivin - Bass Eq. 3x , Digital Reverb, MultiEffect.
Kabeláž: Planet Waves
Struny: D´Addario (.050-.135) & Ernie Ball (.045-.105)
0 xLajků: