Kiwi napsal:ondrax napsal:ja to myslel tak,ze spatna zkusenost s prodejcem...nema ani kc ani reprak.
No to jo, to každopádně. I když ani to mi není jasný, jak je možný... Bamboo?
Pokud Vám přijdou repráky v cajku není problém. Já kupoval ten druhej Celestýn na základě dobré zkušenosti s prvním. Jenže ten už dobrej nebyl. Reprák jsem jim poslal zpátky na reklamaci, před tím jsem jim telefonoval, že to tak udělám, říkali, že ok. Reprák jsem jim poslal a čekal. Nedělo se nic přes tři týdny. Tak jsem jim volal, pán mi řekl, že neví, že se musí zeptat kolegy, ať si zavolám příští týden. To se mi trochu nelíbilo, ale vyčkal jsem tak dlouho, aby to bylo více jak 30 dní od reklamace, což je zákonná lhůta pro její vyřízení.
Další telefonát, pán mi sdělil, že na to teď nemá čas. Tak jsem mu doporučil, aby si na to čas udělal, že to je více jak 30 dnů a že již mám nárok odstoupit od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace. Následně se probudil a zavolal sám, že zjistil, že jsem reprák neposlal stejně zabalený jako oni a že došel poškozený. Ptám se jak poškozený? Nedokázal odpovědět, jen mlžil, že krabice ve které jsem poslal byla na rohu trochu poškozená. Tak jsem se mu snažil vysvětlit, že je to hloupá výmluva, že když dám kulatej reprák do hranatý krabice a ta je trošku poškozená v rohu, tak to reprák dost těžko poškodí. Žádal jsem ať mi pošle fotky. Nic. Dále jsem se dotazoval, proč to přebíral, když to bylo poškozené? Údajně si nevšiml. Výsledek, zkusí to prý reklamovat u České pošty. Volám zase za týden. Sděluje mi, že reklamaci pošta zamítla. Ověřuji na České poště. Žadná reklamace na dotčený balík nebyla zadána.
Tvrdí mi, že jsem to špatně zabalil a reklamaci tedy nemůže provést. Zasílám odstoupení od smlouvy.
Přichází mi mail:
Dobrý den,
několikrát jste hovořil s naším pracovníkem, kdy bylo diskutováno o tom, že reproduktor přišel od Vás poškozený, a to zejména proto, že jste jej nezabalil originál tak, jak byl odeslán od nás k Vám. Abychom Vám vyšli vstříc, pokoušeli jsme se toto reklamovat na poště, tam nám však bylo řečeno, že zboží nebylo dostatečně a řádně zabaleno. Vaší povinností je reklamované zboží doručit k nám ve stejném stavu, jak bylo odesláno k Vám, což se nestalo. Toto zboží rovněž výhradně nezasíláme poštou, neboť víme, že v mnoha případech dojde k poškození a pošta většinou reklamaci neuzná. Protože se nejedná o velkou částku a chceme Vám vyjít vstříc nabízíme řešení polovičních nákladů z každé strany. Tzn., že bychom každá strana uhradili 1588,50 Kč a my bychom Vám zaslali nový reproduktor.
Nechci jim posílat další prachy. Odmítám. žádám vrácení kupní ceny z důvodu nevyřízení reklamce. Nevrátí, mám se údajeně obrátit na právníka.
Problém, který oni vidí je ten, že oni zabalili reprák do dvou krabic. Tedy do klasické v které repkrák je od celstionu pak to dají do druhé a vystelou. To je super. Já to poslal jen v té celestioňácké, kterou jsem ale taky vystužil tak, aby všude byl dvojitý kartón. Byl bych ochotný uznat, že jim to možná fakt došlo poškozené, když by aspoň poslal fotku, nebo když bych na poště zjistil, že se to pokusili reklamovat. Takhle mi to trochu celé přijde jako smyšlenka. Jo a dle zákona nemusím vracet zboží v původním obalu. Samozřejmě ho ale musím vrátit bezpečně zabalené.
Na právníka jsem se vybodnul, reprák jsem mentálně odepsal, vzpomněl jsem si na některé večírky, které byly dražší než toto repro a uklidnil se, že to unesu. Na základě včerejší diskuze jsem se opět osmělil a naspal jim,že bych rád získal ten poškozený reprák, taková adventní poťouchlost.
PB/JB/MM & Eden & Hocke & Soundelirium