kober napsal:Lukáš napsal:kober napsal:Mi to na tom volume poťáku krkového snímače přijde takové logické (páč po vytažení je to jediný volume, který funguje
No na to jsem se chtěl přesně zeptat..takže když pak je sepnutej přepínač,tak jediný volume,co funguje,je právě ten potenciometr s přepínačem? Asi jsem to dost nedomyslel,balance teda vlastně není možná..
Ano, já to mám zapojené tak, že při přepnutí na sérii jsou oba snímače naplno a potenciometr s přepínačem tlumí celkový výstup, druhý volume nedělá nic. Clona funguje normálně.
Jinak oproti paralelnímu zapojení je tam po vytažení přepínače citelný nárůst hlasitosti, přepínání za hry prakticky nejde...
Původní S1 zapojení mi nehovělo, dávalo to takový zahuhlaný tón.
Přidávám neumělé schéma modifikace S1, která dovolí jeden ze snímačů v serii regulovat, v tomto případě krkový.
Mám na FJB zapojení dle schematu, tzn jako hlavní je Bridge-snímač, ke kterému se "domixovává" Neck-signál.
potenciomet na hlasitost krkového snímače přidává/ubírá hutnost. Smysluplný je rozsah v cca 1/3 dráhy.
Potenciometr hlasitosti pro Bridge se změní na celkovou hlasitost.
Tone beze změny.
Odpor 250k nebo podobná velikost je tam na zachování celkových poměrů v obvodu po přepnutí, aby se tone nikam neposunul.
Osobně používám přimíchání na cca 30% - signál je dostatečně jasný, ale má už charakter a tlak humbuckeru.
Nárůst brumu nepozoruju.
Fender PB US, JB MIM, JB MIM FL, MarleauxDiva fy Růžička, Spector Legend Classic 6, Palatino, Ibanez SRH500FL;
TCE250BH+Soundelirium 12UL, Hocke BT70+BN112M, Peavey/EVM15L+Peavey Mark III, Hocke BT120+Hocke B115, Hocke BN210, AldaxSPM250, Samson C-valve preamp...