1 Naposledy upravil: Hery (01. 07. 2007 22.58:06)

Téma: Carvin RC210 VS AMPEG BA-300/210 a jiné...

Ahoj, jsem zde úplný nováček, byl bych rád, kdyby jste mi pomohli s výběrem komba jak už do zkušebny, či na koncertní účely. Důležitými požadavky jsou především výkon (300W), Kompresor, nízká váha, životnost, zvládnutí struny H...Ještě nejsem rozhodnut, zda-li se mám pídit po konfiguracích repráků 2*10 , což mi bylo nejednou doporučeno (rychlost) nebo1*15 (hutnost). Zamiloval jsem se do Ampegu, ovšem došlo jen k vizuálnímu styku, na očichávání bych si musel ještě počkat, jelikož novinkové kombo AMPEG BA-300/210 není na evropském trhu a nejméně ještě dva měsíce nebude. Takže se jistě ještě nikdo s tímto kombem nesetkal. Láká mě jednoduchost tvarů a nastavení zvuku a zabudovaná lampa, trošku mě odstrašuje nízká cena a označení jako class D a to čekání...naproti tomu se vyskytla velice výhodná koupě z druhé ruky komba Carvin RC210 (za necelých 20 tisíc) jež se tváří zajisté zcela oprávněně jako profesionální kombo. Výborna je škála nastavení zvuků, což mi ze začátku mohlo dělat problémy, jak už jsem se dočetl. Lampa je nahrazena simulací, což je snad jediné mínus proti Ampegu. Za to možnost připojení přídavného reproboxu je přinejmenším pozitivní. Zcela původně jsem po zavrhnutí hlavy+beden přemýšlel o kombu HARTKE VX3500.

Budu velice potěšen, když mi poradíte...zda-li by se mi vyplatilo čekat nebo neprohloupit a obstarat si Carvina či Hartke již v blízké době nebo poraďte, které kombo jak už s, či bez lampy kolem 20ti tisíc by se vyplatilo obstarat. Jinak hraju na pětku Ibanez SD GR s jednou kapelou punk-hc-alternativu=SoftCore a s druhou Underground-bigbeat-HC...díky moc za názor! Pozitivním vibracím Zdar, Hery

0 xLajků:

2

Re: Carvin RC210 VS AMPEG BA-300/210 a jiné...