1

Téma: Behringer X LANEY

Jsem chudej student a tak mi poraďte do čeho spiš vrazit zbytek peněz co mám !  a zesik potřebuju nutně !    Behringer BX 3000T popřípadě BX 4500H      vs.  LANEY  R4H   ?????? pls poraďte ! nebo něco  podobnýho ve stejný cenový relaci ? ( 5 000 - 8 000 Kč)

http://eshop.kytary.cz/BEHRINGER-Basovy … vace:0:1:0
http://eshop.kytary.cz/BEHRINGER-Baskyt … vace:0:1:0
http://eshop.kytary.cz/LANEY-Baskytarov … vace:0:1:0

DIK ! wink

PS: "  Basa musí řečnovat ...  !!! "
Nějaká ta 5-ka ,nějaká ta 4-ka, nějaký ten Hartke:)
0 xLajků:

2 Naposledy upravil: Nook (20. 02. 2007 20.37:52)

Re: Behringer X LANEY

NO.....Lejna jsem nezkousel(ale pockej si na Kubsuv nazor big_smile ), s BX3000 jsem mel tu "cest"...investuj 8300 do warwicka!

http://eshop.kytary.cz/WARWICK-Basovy-z … arwick:1:0

Rozdil ktery vidite, ale hlavne SLYSITE!

educated in shopping and wasting time
blankly staring at the screens
am i already clever enough?

Duplo domeček fanclub #1
0 xLajků:

3

Nook napsal:

NO.....Lejna jsem nezkousel(ale pockej si na Kubsuv nazor big_smile ), s BX3000 jsem mel tu "cest"...investuj 8300 do warwicka!

mnohele asi takhle než behringer cokoliv i laney smile ale ten Pro Fet je fakt zajímavej žádný moc stížnosti na to nejsou tak proč ne

basy přicházejí a odcházejí big_smile
------------------------------------------------------------------------
Fender Precision '86, GK 700RB-2, Line6 410
0 xLajků:

4

Laney je pro zacatek OK, me slouzilo dost dlouho a s vyhradami dodnes. S Behringerem nemam zadne zkusenosti. Warwick muze byt taky OK, ale v teto cenove kategorii se asi zazraky dit nebudou...

Ibanez SR 705 WNF, snímače EMG 40DC, struny DR, bezdrát Sennheiser EW 172 G2, Hughes & Kettner Quantum 600, Peavey Tour 2*10, Kustom G-115H, ladička Korg DTR-2000.
0 xLajků:

5