Ahoj,
chcem sa spýtať na vaše skúsenosti z praxe s pripojením pedálov do efektovej slučky zosilovača, hlavne v súvislosti s káblami. Väčšinou zastávam názor že krabička patrí hneď za nástroj a rackove veci do slučky, tak len na vysvetlenie prečo nad tým uvažujem:
Môj zosilovač má dvojkanálový lampový preamp, do neho chcem ísť na priamo, jeden kanál je čistý, druhý mierne prebudený. V efektovej slučke (používam ako sériovú) mám zapojený rackový kompresor (je stereo - dva kompresory zapojené za sebou, prvý nastavený vic-menej klasicky pre basu a druhý viac ako limiter, teda kompresná krivka je dvakrát zlomená). No a známu krabičku MS-60B chcem zapojiť až za ten kompresor (prípadne do stredu medzi tie dva), lebo s kompresorom som spokojný a chcel by som ho mať pred ďalšími efektami (chorus, hall, BBE maximizer...)
Konečne tie otázky:
1/ akú dĺžku káblov reálne používate na toto pripojenie?
2/ ako kvalitné káble? v zmysle zvukovej kvality, do akej miery záleží na kvalite a impedancii kábla, je to predsa len už linková úroveň signálu, na druhej strane sa tým strojnásobuje cesta signálu medzi aparátom a basou
3/ skúsenosti, prúsery, silnejší signál do krabičky a pod.
4/ majitelia MS-60B - skúsili ste tento zázrak zapojiť do slučky?
Ďik!
Neuser Courage / Cort B4FL fretless (Kent Armstrong) --> ladička D`addario/Planet Waves --> SpectraComp --> HOF mini --> BBE maximizer --> Mesa Subway DI-preamp --> Barefaced FR800 ...TC electronic BH250, Zoom MS-60B ...