Já paradoxně nemám problém s aparátem na podiu, ale ve zkušebně, kde trávíme víc času než na koncertech (bohužel). Tak nevím v jakých prostorech zkoušíte vy, ale naše zkušebna je malá (20m2) a tam inEar vyřešil problém s akustikou, že se všichni slyšíme a neohluchneme zároveň u toho, protože bubeník neumí hrát dobře potichu. Také tím, že zkoušky nahráváme, tak jsou hned slyšet chyby a je tedy možnost na tom pracovat....
Koncerty byli vždy ve větších prostorech, ale už jsem si stejně zvykl na InEar, takže se mi nechce tahat aparát, když mi stačí jenom basa a malý peadboard... a dvoje sluchátka pro jistotu. Žádný zvukař si zatím nestěžoval, že nemám na podiu aparát :-)
Nehledě na to, že když jsem chodil hrát ještě pražský kluby, kde nebyl aparát k dispozici, tak byl opruz jak to tam dostat, protože jsou všude modrý zony, tak jsem stejně preferoval zvuk basy přímo z peadalboardu do PA a zvuk hold co proniklo z PA na podium + odposlech :-)
Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive, Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar: Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express