Já jsem to zkoušel s jedním projektem, kde kytarista měl Fractala, a měli i zkušebnu nazvučenou (bicí a zpěv) a staženou do mixu.
Brali jsme si odposlech z mixu. Oba jsme používali dratový in-eary - hlavně kvůli latenci a kvalitě (nechtěli jsme jít cestou levných bezdrátů).
Kytarista používal: http://rockonaudio.com/?page=PKG-003
a já na basu http://posseaudio.com/
Důležitý je mít v nějaký takovýhle krabce limiter, protože když spadne mikrofon, zpětná vazba nebo se "dostane lupanec ze sítě" tak at ti to nepoškodí uši.
Basu jsem měl připojenou z linky zesilovače do tý mojí krabky a dál to posílal do hlavního mixu. Z hlavního mixu jsem si bral odposlech.
Pro POSSE jsem se rozhodl, protože má také navíc mikrofony, které snímají okolí, takže si můžeš udělat vlastní mix a nejseš odříznutý od okolí.
Celkem hezky to fungovalo. Kvalita je ale trochu jiná a zase perfektně slyšíš co hraješ. Velice zaleží na sluchátkách, který používáš a jak dobře izolují okolí. Dají se koupit za pár dolaru kity, kdy si udělaš vlastní otisky a strčíš do nich seriově vyráběný sluchátka nebo si necháš udělat slucátka na míru. Za celkem rozumné peníze je dělají ve švédsku: http://www.cosmicears.com/ ale nic levného to není...
Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive, Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar: Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express