101

Re: Zapojení reproduktorů a Ohmy

Aidamos napsal:

Jen je mi divný, že to odešlo okamžitě. Když bych zesilovač připojil do nižší zátěže než dovoluje, předpokládal bych, že to alespoň chvilku bude hrát než ho uvařím. Koukni na tu pojistku. Ale pravda, že mi taky v Behringer kombu odešel znenadání a okamžitě údajně nezničitelná koncový stupeň. Jenže já to tenkrát vyreklamoval a nic jsem neplatil.

... ono to možná pár vteřin hrálo, to už si nejsem uplně jistý.  Tak nevím. Každopádně nesvítí ani kontrolka, když to zapnu... jen se uvnitř ozve takovej ten kovovej zvuk jako, když cvrnku do něčeho kovovýho. A ano, jde o Beringer... takže se oprava asi moc nevyplatí. Každopádně pro mě je to celkem problém, vzhledem k tomu, že ještě studuju a mám velmi malý příjem peněz, tak si sotva můžu něco dovolit. :-(

Schecter Diamond Series Elite 5, Cort GB 34 A, Behringer BX 4500 450w, Hartke VX 410 400w, Gallien Krueger Backline 110 70w
bandzone profil: http://bandzone.cz/fan/tashi
0 xLajků:

102

Re: Zapojení reproduktorů a Ohmy

Tashi napsal:

Každopádně pro mě je to celkem problém, vzhledem k tomu, že ještě studuju a mám velmi malý příjem peněz, tak si sotva můžu něco dovolit

Tak prodat Corta a Backline a koupit bazarovej Hartke HA3500 a jedeš dál...

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

103

Re: Zapojení reproduktorů a Ohmy

A oprava toho zesilovače by stála tak kolik?

Schecter Diamond Series Elite 5, Cort GB 34 A, Behringer BX 4500 450w, Hartke VX 410 400w, Gallien Krueger Backline 110 70w
bandzone profil: http://bandzone.cz/fan/tashi
0 xLajků:

104

Re: Zapojení reproduktorů a Ohmy

Tashi napsal:

A oprava toho zesilovače by stála tak kolik?

Vůbec netuším.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

105

Re: Zapojení reproduktorů a Ohmy

Aidamos napsal:

Vůbec netuším.

aw... nevíte někdo? Může to být tak do tisíce?