1

Téma: Předělání aktivky na pasiv.

http://kytary.cz/fender-deluxe-active-p … /HN083051/    jde konkrétně o tuhle basu. Ta aktivka tam je prostě nějak v prdeli a já už na to nemám nervy. Než bych si někde vyhlidl nějakou novou pořádnou. Tak jsem se chtěl zeptat jestli jde předělat aktivka na pasivku? Myslím tím že bych vyřadil úplně aktivku a jenom snímače rovnou normálně napojil na výstup. Budou ty snímače hrát i bez aktivky?

0 xLajků:

2

Re: Předělání aktivky na pasiv.

jasně, vyhodit aktivku je to nejlepší co týhle base můžeš udělat

0 xLajků:

3

Budou. Případně zakup kombinaci volume, volume, tone smile

Fender P-bass s hromadou páček, kytarovým snímačem a tremolem, SG Les Paul 100, line6 pod hd 500X, Andy's drive, MXR dyna comp, Strymon DECO, Way Huge Pork Loin, TC 3rd Dimension Chorus
0 xLajků:

4

Takže mám aktivku jednoduše vyřadit a z potenciometrů to hodit rovnou na jack, ok? baterka teda už taky nebude potřeba, že ne?

0 xLajků:

5

Jsem hovno elektrikář, takže nevim big_smile
Baterka nebude potřeba určitě. smile

Fender P-bass s hromadou páček, kytarovým snímačem a tremolem, SG Les Paul 100, line6 pod hd 500X, Andy's drive, MXR dyna comp, Strymon DECO, Way Huge Pork Loin, TC 3rd Dimension Chorus
0 xLajků:

6

On totiž ten od kterýho jsem to kupoval tam dával nějakou svojí jinou a cely jsem to kompletně předělal a stejně se se*e.   Do krabičky mi ale dal původní tak přemýšlím že bych jí tam aspon zkusil vrátit jenže jí jen vodštípal a nevím co kde mělo bejt. Myslíte že by jste mi někdo poradili co patřilo na jakej snímač a tak ?:) Když sem dám fotku. Nechce se mi to totiž dělat metodou pokus-omyl. Tý už mám fakt dost z pokusů opravy elektroniky která je ted vevnitř:)

0 xLajků:

7

Sooguun napsal: