1 Naposledy upravil: Dusty (16. 07. 2011 09.55:29)

Téma: poradte začiatočníkovi

nazdar všem ..... som tu nový ale dosť tém som si tu už prečítal .... a potrebujem poradiť .... do polroka/roka (je to dlhá doba ale lepšie zbierať skúsenosti už teraz) by som si chcel kúpiť basu + kombo ... som absolútny začiatočník aj keď hral som už na base ale to len málo, takže nevyznám sa do toho .... chcel by som 4-strunovú basu prevažne na heavy-metal, trash metal poprípade na hard rock (skupiny ako Iron Maiden, Metallica a pod.) .... nechcem niečo za 150eur (cca 3700 kč) ale tak do tých 300eur (7500 kč) .... aktiv / pasiv - neviem presne čo to znamená aj keď dosť som o tom čítal - neviem čo je lepšie na ten štýl .... basu chcem mať apsoň 2 roky - nemám kapelu ale chcem sa naučiť hrať na basu + kombo - na doma ale také do 150W - do 200eur (cca 5000 kč)

napíšte mi váš názor, čo mi poradíte akú basu/ kombo.... čítal som si aj tu "príručku" takže až taký vymletý nie som .... ďakujem vopred

ja by som zvažoval tieto výrobky:
basa- http://www.audiotek.cz/product-15706-yamaha-rbx374-bl
kombo- http://www.audiotek.cz/product-23554-behringer-bxl900a

0 xLajků:

2

Re: poradte začiatočníkovi

Myslím, že by mohl dobře sedět precision. A úplně nejlíp, když se podíváš po bazarech. Při troše štěstí seženeš za stejnou cenu mnohem lepší nástroj než jakého by se ti dostalo v hudebninách.

často kladené dotazy: FAQ
něco o mně: Kurca Tovium
0 xLajků:

3

myslím že bazar je jasná volba myslím že ibanes atk nešlápneš vedle

http://hudebnibazar.cz/inzerat.php?ID=6 … amp;order=

co se týče komba tak toho behroše bych nebral smile

hard and heavy is my life

předem sory za všecky hrubky (npř mislel)
sem totiš dizlektik dizortografik a dis kalkulik tak si toho prostě nevšimejte
0 xLajků:

4

darkevil 47 napsal:

+1 000 000 000
Navíc to ATKáčko je za super cenu!

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

5

Aidamos napsal:
darkevil 47 napsal:

+1 000 000 000