1

Téma: vynehávajíci bass balls

Dobrý den,chcem sa spýtať.Pri slapovaní,mi tento efekto občas vynechá..Môže to byť kombom,je to bežné,alebo čo je zle?

"Když chceš blábolit, počítej s bolestí" - Arnold J. Rimmer
0 xLajků:

2

Re: vynehávajíci bass balls

hoj, baskoule mi blbnu obcas, ked prezeniem nastavenie vnutornych trimmov, ale neni to vynechavanie, skor nestihaji freqencne, s rozumne nastavenym trimmov (vnutri krabicky su dva laditelne cudliky) sa mi zatial nestalu (tuk tuk), ze by nesli. jak cerstva je baterka?

The Jack, The  Pearl, Palatino EUB, Cort GBMP3,  GK 200RB 1981, Ampeg B200R 2008, Peavey Centurion III 1978, Peavey 118 1978, MB PH 112, EBS MBII
0 xLajků:

3

Re: vynehávajíci bass balls

úplne nová.tiež mi to tak príde že frekvenčne to nestíhajú.lenže ,hral som túto noc cez sluchátka,a tam mi vypadávalo skoro každý hlasnejší tón,preto som myslel,že či to nevysiela nejaké vyššie frekvencie,ako tie sluchátka dokážu zahrať...(neviem,v tomto som fakt laik)
A ináč,tie dva čudlíky vnútri krabičky-čo sa nimi nastavuje?JE to aj na Nano verzii?

"Když chceš blábolit, počítej s bolestí" - Arnold J. Rimmer
0 xLajků:

4

Re: vynehávajíci bass balls

Ty nano EH efekty sou prostě pro děcka smile kupte si klasický analog koule smile jinak Éháčka se často přehlcujou, chce to do těch efektu pouštět méně basu, prostě co
nejčitelnější zvuk, pak to hraje uplně jinak...záleží spíš na base a snímačích.

0 xLajků:

5

Re: vynehávajíci bass balls

Progy napsal:

čo sa nimi nastavuje?JE to aj na Nano verzii

nastavuju sa nimi freqencie (je to u toho mikropismenkami popisane, myslim ze je to 50hz alebo tak nieco, hovno tomu rozumiem  smile tocim a tocim...) je to na nano verzii (inu myslim ani nerobia) - dostanes sa k nim po odsrobovani spodku, v tom zelenom plosnaku su dva gulate otvory so strbinkou na mikro skobovak.  skus pokrutit, uvidis  tongue