1

Téma: Průchozí vs. Šroubovaný

Je mi jasné, že rozdíl mezi šroubovaným krkem a průchozím je znatelný, někde sem tu psal, že jsem začátečník, takže to s tím zvukem nebude zas tak horké. Můj výběr basy se hodně zůžil, protože potřebuju basu hlavně co nejvíc univerzální a také né moc drahou,aby na ní snad zněl slap a tap. Takže Fokus-H, rozhoduju se mezi modelem V a MM, trochu více se mi líbí V, kvůli jednomu singlu a jednomu dvojitému snímaži, jenže s tímhle nemám zkušenosti. Na OB nejsou prachy:(
Mohli byste mi napsat jaké přesně jsou nevýhody šroubovaného krku? Co přesně to bere zvuku?
Jo a jak je to s tim navracenim vyrobku do 14 dni? Dík moc.

cool

Jazz Bass by sikmy woci, apros pucenej - Prolamp zesak 150W + 13" bedna.
0 xLajků:

2

Re: Průchozí vs. Šroubovaný

ahoj, řekl bych, průchozí krk pěkně prodlužuje dozvuk, ale má svá úskalí, zejména pro slap -  pokud nejsi precizní v technice, při slapu na basu s průběžným krkem se snadněji (a výrazněji) rozeznívají flažolety a různý zázněje a pazvuky při hraní perkusí levou rukou nebo nedokonalém tlumení. Zdá se mi prostě, že hra na takovou basu vyžaduje brilantnější techniku.
Jo a druhá věc, když se ti u takový basy něco stane s krkem, nedá se vyměnit. Krk je taky poněkud méně stabilní, víc reaguje na vlhkost a tyhlety vlivy a občas má tendenci se zvrhnout. To asi záleží na materiálu a provedení.
A co jazz bass mašek nebo jak se to jmenuje od fokuse? Zkoušel jsem ho vzít do ruky v prodejně v Grossmannově pasáži a připadalo mi to pěkné, i to pěkně hrálo, cena myslim nějak kolem 8-9. Taky má průběžný krk. Na tu cenu super.
S tím vrácením po internetu ti asi nejlépe poradí seňor Gonzo.

0 xLajků:

3

To Mem: Čus.Jestli se ti líbí fokus MM tak se koukni na tyhle stránky: www.olpguitars.com.Tyhle basy prodávaj v plzni a sou to skvělý kopie musicmana a prej sou hodně dobrý!!!!

0 xLajků:

4

Nějak se mi nepodařilo u těch OLP zjistit cenu, ani se dočíst o tom něco česky.

0 xLajků:

5