1

Téma: Ibanez Gsr 180

Jelikož jsem začátečník a vybral sem tuhle kytaru http://kytary.cz/ibanez-gsr-180/HN082557/, tak se chci zeptat vás, jakoždo zkušenějších, na názor na tuhle kytaru, jestli je to dobrá volba nebo ne, popřípadě poradit jinačí. Pokud možno bych se potřeboval vlízt do 8000 Kč a to i s kombem, maximum mužu zatim investovat 10,000 Kč. Vživotě jsem podobný nástroj nedržel v ruce. Zatim chci jen tak brkat doma než se to naučím a pak se i zlepšovat, například hrat v kapele. Styl bych chtěl hrát nu-metal a tomu podobný věci.

Díky všem co mi nějak poradí a pomůžou.

Cort A5
Fokus Jazz Bass
0 xLajků:

2

Re: Ibanez Gsr 180

druid napsal:

koupit pouzitou za dobrou cenu a je to slusny nastroj do zacatku, ale novou bych asi nekupoval - podivej se treba na hudebnibazar.cz na nejake Ibanezy, Squiery, Fokusy...do 3000 by se dal sehnat pouzity nastroj na stejne nebo o malo lepsi urovni a usetris na lepsi kombo.

koukal sem do toho bazaru a nesel sem tu http://kytary.cz/ibanez-gsr-200/HN086546/. Majitel tu pise ze je necelej rok hrana v perfektnim stavu a prodava ji za 4500 Kč.

Cort A5
Fokus Jazz Bass
0 xLajků:

3

druid napsal:

gsr 200 tady nekdo nedavno prodal za 3000

smile¨bohužel už je přes měsíc fuč

vem někoho kdo tomu rozumí do obchodu, vytipuj si pár nástrojů, co ti sedí a pak se podívej po bazarech ...myslím, že to není zas tolik tím kolik toho máš načteno, zkoušej v praxi a uvidíš, že na něco narazíš

Fender Aerodyne Jazz Bass + SD Antiquity
Ashdown ABM C210T-500 EVO III

+ plno krabiček
      (BassBalls, #1 Echo, English Muff´n, Flanger Hoax, Hum Debugger)
0 xLajků:

4 Naposledy upravil: Retiew (06. 12. 2009 19.44:56)

druid napsal: