Téma: Baskytara pro úplného začátečníka
AHoj lidi,chtěl bych začít hrát na basu a jsem uplný začátečník,rád bych investoval cca 4-7 tisíc na basu plus kombo 2-3 tisíce.Mohl byste mi někdo něco doporučit.Věnuju se rocku a metalu.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Baskytara.com » Nákup nástroje, aparatury » Baskytara pro úplného začátečníka
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
AHoj lidi,chtěl bych začít hrát na basu a jsem uplný začátečník,rád bych investoval cca 4-7 tisíc na basu plus kombo 2-3 tisíce.Mohl byste mi někdo něco doporučit.Věnuju se rocku a metalu.
hm čoveče to by bylo dobrý si projít fórum a něco si zjistit... takových dotazů jako je ten tvůj tu bylo už hodně a mám obavu že bez konkrétních tipů ti to tu moderátoři brzo zamknou...
basa za ty prachy oukej...dá se
ale kombo za 2-3k bych fakt chtěl vidět...to je myslim docela unreal ...a ještě to "věnuju se rocku a metalu" nevěstí nic co by nemělo smrdět alespoň trošku slušným výkonem.
jinak teda podpořím kuře a jeho inzerát :
mrkni sem, tohle by pro tebe mohlo být ok...
http://forum.baskytara.com/viewtopic.php?id=5817
jak píše pekelník - za ty prachy rozhodně na apec zapomeň... koukej na hudebnibazar.cz a tady na fóru za kolik co je... do metalu imho aspoň 300w a to za ty prachy asi neseženeš...
na co ten apec máš??
na doma na cvičení a nebo ho chceš na zkušebnu??
na cvičení doma se dá sehnat za tři,... v poho, a já si myslim že úplnej začátečník si nějakou dobu s cvičenim doma vystačí ne?:)
A z tech basskytek, pasivní Aria IGB-40 nebo aktivní Dean Edge 4, mezi tema jsem se rozhodoval já a myslim že ani jedno neni pro začátek i nějakou tu dobu dále špatná koupě,... jiste je daleko vic moznosti:) hlavne zajit do obchodu s někym zkušenějšim a pár si jich prozkoušet,... to asi poradí většina lidí tady
levnou aktivku vřele nedoporučuju...
prosi prosim prosim...cokolvek len ne SX...Dakujem