1

Téma: Přelakování basy - pomoc?

Možná už to tu bylo v tématu od m3, ale já stejně radši založím nové.
Ahoj.
Mám takový problém. Na svý černý basovce sem si zepředu dost brutálně podřel lak (pouze lak) a tak bych to chtěl nějak opravit. Chtěl sem to udělat už dřív, ale teď sem konečně dostal impuls.
Nevíte jakej lak, popřípadě barvu a lak koupit, použít a jak to použít? Jsem totiž praktický amatér.
Díky.

0 xLajků:

2

Re: Přelakování basy - pomoc?

nejlíp je to dát zkušenýmu kytarářovi nebo truhlářovi a říct si o přelakování....a pokud chceš měnit lak, tak doporučuju nitro....moje el kytara měla nejdřív polyuretan a te´d se podle mě zvuk zlepčil...je naturálnější.jestli se do toho pustíš sám, tak to bude peklo sundat lak,peklo nalakovat rovnoměrně,peklo několikrát nalakovat a přebrousit...muj známej tohle právě dělal a řek si za vše litra a vodved to dost profesionálně

Cožpak, kdybych tě Nebeská oběsil...?

http://www.sloganizer.net/en/style5,spalovac-spc-mrtvol.png
0 xLajků:

3

Ok, to bude asi nejlepší, k tomu kytaráři...
To nitro zní taky bezva.
Díkes:)

0 xLajků:

4

http://forum.baskytara.com/viewtopic.php?id=1878 tady se to řešilo a řešila se ispousta věci kolem smile

0 xLajků:

5

Ahoj, nitro nebrat to je měkké, sežere to zvuk. To chce dvousložkový lak pokud to má hrát jako břitva a pokud to má hrát jako nástroj tak to jenom ober od laku a nech jenom dřevo - sám uslyšíš jak to začne hrát bez těch vrstev kytu a barev. I kdyby to mělo vypadat jako vařečka. smile

0 xLajků:

6

jejda.... já myslim že to tady vypadá na delší povídání :-)... já týdle problematice až tak nerozumim, takže se nechci hádat, ale ne že bych uplně souhlasil s tim, že nitro je špatný, s tim že by blo dobrý na to dár tlustej vohavnej lak a s tim že nejlepší je to voedrbat na dřevo...

0 xLajků:

7

Janec napsal: