Téma: Limiter?? Kompresor???
Tak jsme právě se Spiderem přišli na to, že vůbec nevíme, co je kompresor a limiter, repsektive se nám to nějak motá...
Může nám teda někdo objasnit k čemu je limiter a kčemu kompresor???
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Baskytara.com » Efekty, krabičky, kabely, struny, ... » Limiter?? Kompresor???
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Tak jsme právě se Spiderem přišli na to, že vůbec nevíme, co je kompresor a limiter, repsektive se nám to nějak motá...
Může nám teda někdo objasnit k čemu je limiter a kčemu kompresor???
Tak jsme právě se Spiderem přišli na to, že vůbec nevíme, co je kompresor a limiter, repsektive se nám to nějak motá...
Může nám teda někdo objasnit k čemu je limiter a kčemu kompresor???
Teda dosli sme k tomu ze je to totez, jen limiter ma snad vetsi pomer komprese...je to tak ?
Ano, to je možné
Ano, to je možné
Neni nad to odpovedet si na svou otazku.....jen zustava otaznik jestli je to odpoved spravna
já jen řek, že to je možný Ale jak to je....???
Sem si dycky myslel, že limiter zajístí aby signál "nepřelítl" určitou mez a kompresor se ho snaží i ze slabýho signálu "vytáhnout" na určitou úroveň
no to si já taky myslim.... Ale na mym bass vampu to asi nějak nefunguje
Limitér je vlastně kompresor s kompresním poměrem nekonečno (neumím ležatou osmičku):1. Někde jsem četl, že za limitér se už považuje kompresor s větším poměrem, než 10:1.
io taklenc.... Mno.... kuju
Limitér je vlastně kompresor s kompresním poměrem nekonečno (neumím ležatou osmičku):1. Někde jsem četl, že za limitér se už považuje kompresor s větším poměrem, než 10:1.
Jo, to je presne co pise Wikipedia.......kujeme pane encyklopedie
Nasel jsem krasne recenze na kompresory v pouziti s baskytarou:
tu: http://www.ovnilab.com/index.shtml
no tak teda že si rejpnu pane ondra tuhle stránku už jsem dávno ( a jistě ne první) odkazoval ve svým threadu kde sem řešil tu zbytečnost kompresor
Kuul. Fakt je tam A ja si vzdycky rikal, ze tu byl jeste nejakej jeden topic o kompresorech Tak ted je odkaz i tady a aspon se neztrati
Jinak, co se tyce zbytecnosti kompresoru - k tomu jedno jedinne, jestli mas kompresor v rukach, tak Ti uprimne blahopreji :] ...a nutno dodat, i zavidim.
Připojuji se k OK, rukama to fakt nedávám, od té doby, co mám kompresor, jsem na pódiu šťastný......
To jak zvuku pomůže kompresor.....to vám neuhraje nikdo kompresor je u basy stejně podstatnej jako třeba ekvalizér.
ano a limitér zase pomáha chrániť bedne,pokiaľ má človek vo zvyku poriadne nakŕmiť apec,hlavne pri razantnej hre napr.slap a trsátko sa nemusíte až tak strachovať,že niečo odpálite keď trochu uletíte a pridáte na intenzite a sile ataku,proste s limitérom to neclipuje ako blázon...
já ho zase z řetězce vytáh... a dal sem si ho ke kytaře za volume pedál na lepší voluming...já nevim,mě to nějak nesedí, já stim neumim hrát a to neznamená, že mam kompresní ruce, ale tu chci hrát potichu, tu chci přidávat na hlasitosti a když klepnu klasickej flažolet, nebo to metalový vypísknutí, tak je najednou ten vedlejší zvuk, strašně hlasitej... i když, jak teď přemejšlim, přeci si ho na tohle můžu vypnout, já sem vůl...
nene nemám ho v rukách jenež mám asi někde nákej ,komplex z toho že mám v cestě krabičku a nesnesu ten změněnej zvuk :-( vše musím mít trubypass...
K tomu true-bypassu je docela zajimavej tenhle clanek http://www.smrckaeffects.com/true-bypass-ano-ci-ne/ (jooo, uz to tu urcite taky bylo ) plus tenhle http://www.smrckaeffects.com/323/true-b … onalovani/
Mimochodem, parabass, moc pekna fotka v avataru "Co abych tě, drahá, oběsil?"
jj smrcka is mein guru
Premyslim o koupi kompresoru, ale opravdu nevim, jestli to bude k necemu. Taky jsem slysel, z zvukari maji kompresor v pultech. Je to tak?
no hele já bych ti radil spíš asi osobní než takhle nákej erární....minimálně víš co tam kroutíš ty a ne nákej šmoula za pultem.
Taky uvažuju o kompresoru/limiteru... Hodně kombinuju prsty/silnější prsty/slap... Ta dynamika je potřebná ale zas si řikám co jde ven, abych třeba nebyl zbytečně nahlas a nebo (a toho se bojim ze všeho nejvíc) aby mě zvukař ,,pro jistotu,, moc neztlumil... Možná by i mýmu zvuku prospělo že bych se nemusel tolik bát výšek na equalizéru (teď to mam hodně do středů...) Asi o tom promluvim s nějakym zvukařem...
A co rikate na tenhle : http://www.activemusician.com/item--EM.LMB-3 ?
no hele já bych ti radil spíš asi osobní než takhle nákej erární....minimálně víš co tam kroutíš ty a ne nákej šmoula za pultem.
presne tak, tedy pokud clovek nema osobniho zvukare (zabavovka apod.).. ale i tak je lepsi si to poladit osobne.
Představa, že vám kompresor sežere dynamiku hry a "poškodí tón" vyplývá z následujících faktorů:
- špatný kompresor (nízká kvalita)
- neznalost nastavení a funkce kompresoru, a to včetně zapojení v řetězci (před/za preamp atd.)
- představa, že s kompresorem budete hrát líp/hůř
A co rikate na tenhle : http://www.activemusician.com/item--EM.LMB-3 ?
Nic moc, krabicka no a navic...me nevyhovoval. Jdu ted po necem lepcim. Jak te limituje cena?
Jak te limituje cena?
prosimte ten ma prachu... vzdyt sefuje tohle forum, ne?
musi byt pekelne ve vate...
tak me napada kdyby se ti pokazde z konta odecetlo deset haliru za jedno prihlaseni tak by byl Simon miliardar
Představa, že vám kompresor sežere dynamiku hry a "poškodí tón" vyplývá z následujících faktorů:
- špatný kompresor (nízká kvalita)
- neznalost nastavení a funkce kompresoru, a to včetně zapojení v řetězci (před/za preamp atd.)
- představa, že s kompresorem budete hrát líp/hůř
nojo ale mně třeba vadí i vypnutá krabička když nemá TB...
Nic moc, krabicka no a navic...me nevyhovoval. Jdu ted po necem lepcim. Jak te limituje cena?
Videl bych to tak na max 2500. ale porad vaham, jestli to ma smysl, kdyz jsem cetl vase nazory tak vlastne ani nevim jestli to dokazu poradne pouzit.
nojo ale mně třeba vadí i vypnutá krabička když nemá TB...
...no ja myslim, ze kdyby jsi byl otocenej zadama, tak by jsi true od false bypasu nepoznal :-)
Trochu placebo, ne? :-)
prosimte ten ma prachu... vzdyt sefuje tohle forum, ne? wink
musi byt pekelne ve vate...
ver mi, jsem rad ze tuhle srandu nemusim dotovaz ze svyho:D
...no ja myslim, ze kdyby jsi byl otocenej zadama, tak by jsi true od false bypasu nepoznal :-)
Trochu placebo, ne? :-)
no ja bych to treba nepoznal ani omylem.. podle me to pri zivym hrani poznat nejde, snad pri nahravani.
big_smile ver mi, jsem rad ze tuhle srandu nemusim dotovaz ze svyho:D
sak vim, taky jsem posilal prispevek
nojo ale mně třeba vadí i vypnutá krabička když nemá TB...
Ty taky musis mit ten TalkBass vsude.
prosimte ten ma prachu... vzdyt sefuje tohle forum, ne? wink
musi byt pekelne ve vate...
To je fakt...ale jak koukam na tech 2500, tak to chce asi koupit asi jako cihly na barak...
Ja myslim, ze to smysl ma. Mrkni na ty recenze, do 2500,- bych to videl na hlidani ebaye a ono se neco objevi. Nebo muzes jit po EBSku, to docela zaruka rozumne komp. krabicky a v tyhle cene by se z druhy ruky moh dat sehnat.
sak vim, taky jsem posilal prispevek wink
hodnej kluk, za to pujdes do nebe:D
To je fakt...ale jak koukam na tech 2500, tak to chce asi koupit asi jako cihly na barak... big_smile
jeste si musim udelat pruzkum a pak tu cenu asi prehodnotim. klidne do toho investuju vic, kdyz budu mit jistotu ze to ma smysl.
Jej, ja to myslel jakoze chces mit barak z limiteru a jakoze 2500,- za jednu cihlu pro tebe neni zadna cena. Ne, 2500 by melo stacit na nejakej kuul secondhand. Za 5000 uz muzes podle meho mit skutecne kvalitni, ale porad to chce hlidat jebaye a tak
Simon: mrkni na vlakno o kompresorech, tam se dost resi jednotlive znacky. Tao tvrdi, ze Roland-Boss neumi udelat dobry kompresor.
Dobre pak vychazi to EBS, zajimavy je treba EHX BlackFinger, nenapadny, ale IMHO slusnou sluzbu muze udelat Aphex Punch Factory a najdou se i dalsi.
Z druhe ruky bys to do 2500 mohl poresit.
Na srazu by se mohlo par kompresoru objevit, tak budes mit moznost vyzkouset a porovnat
muzu na sraz vzit to EBS Multicomp, mel bych mit uz i adapter (830kc v Aleximu i s dopravou na dobirku).
tak jestli se Simone zucastnis, bude tam jen pro tebe
Kubš napsal:nojo ale mně třeba vadí i vypnutá krabička když nemá TB...
Ty taky musis mit ten TalkBass vsude.
[
neboj tvoji foderku tam chválej tak nemusíš bejt furt tak hrrr proti TB
Ja nic nemam proti TalkBassu, ale cpat ho i do krabicek a efektu...ja ti nevim, bal bych se, ze to pak cely bude moc ukecany
no to právě je takový čistý bez vnitřních vlivů
Kompresor nemám, ale jednou jsem hrál konzík na půjčenej EBS aparát a hlava měla kompresor vestavěnej. Pošteloval jsem si to a hrál jsem s kompresorem. A bylo to lepší. Nezměnil se charakter zvuku mojí basy (doufám že nelžu, že nějakej má ) ani jsem neměl pocit že mě to brání v dynamice, nebo v barvě tónu - pořád byl krásně slyšet rozdíl když hraju nad hmatníkem, nebo u kobyly. Jenom se ten zvuk jaksi pročistil, basa zněla víc vyrovnaně co se týče podání basů a výšek a srozumitelněji, když jsem hrál se staženou clonou nad hmatníkem - ubylo huhlání, takže doufám, že jsem to moc neprasil - všechno bylo slyšet líp
Ale tohle byla moje jediná zkušenost s kompresorem, takže nemůžu soudit, jestli je to lepší nebo ne. Už jsem slyšel hrát krásně i bez kompresoru
Panstvo, kde mate hozenej kompresooor? Pred preamp, za preamp, do smycky?
Panstvo, kde mate hozenej kompresooor? Pred preamp, za preamp, do smycky?
IMHO kompresor ma smysl jen kdyz je hned za basou..... treba mi to nekdo vymluvi
IMHO kompresor ma smysl jen kdyz je hned za basou..... treba mi to nekdo vymluvi
No, já osobně bych nechal lampou v preampu proběhnout ještě neupravenej zvuk a až pak bych ho komprimoval. Takže asi smyčka... Ale tohle bude zase debata plná argumentů, protože každej preamp je jinej, každej chce vymačkat jinej zvuk. Asi bych to zkoušel, jestli je nějakej rozdíl a dal bych to tak, jak se mi to víc líbí a neřídil bych se danými pravidly pre/post.
no, já mám dbx hozený ve smyčce a absolutní spkojenost....
no, já mám dbx hozený ve smyčce a absolutní spkojenost....
Podle mě (ale to může bejt jen můj názor) by to tak mělo bejt. Kompresor/limiter by měl bejt poslední element v klubku efektů. Ono taky selským rozumem - proč si uhladit zvuk a pak ho znovu upravovat a zvýrazňovat to, co kompresor srovnal. Logicky i ve studiu se nahrávka upraví, zefektuje a až výslednej produkt se komprimuje a "kartáčuje".
Gazelle napsal:no, já mám dbx hozený ve smyčce a absolutní spkojenost....
Podle mě (ale to může bejt jen můj názor) by to tak mělo bejt. Kompresor/limiter by měl bejt poslední element v klubku efektů. Ono taky selským rozumem - proč si uhladit zvuk a pak ho znovu upravovat a zvýrazňovat to, co kompresor srovnal. Logicky i ve studiu se nahrávka upraví, zefektuje a až výslednej produkt se komprimuje a "kartáčuje".
A co když chceš kompresorem vytáhnout ty tiché zvuky (perkuse apod.) a pak je zefektovat? To ho musíš dát někam k začátku...
Kompresor/limiter by měl bejt poslední element
To ho musíš dát někam k začátku...
Nebo mít kompresory dva .. nebo mit kompresor na zacatku a limiter na konci nebo mit mixák jak Scheufler .. nebo nemít nic .. asi to neni dogma, ale spíš je to daný podle osobní potřeby. Něco sem čt od Dodo Doležala, že ten si to zapojuje všecko podle ucha, kytary nechává dělat podle ucha, když kupuje aparáty a efekty, tak ty vybírá taky podle ucha... prej si nechává ukázat tak pět stejnejch kousků .. kua ten musí mít štěstí, když má prodejce zrovna tolik kousků pohromadě .. a eště takových "tuctových" že? I kabely zkouší a měří podle ucha, na propojky rozštípe kabel s nejmenšíma zvukovejma ztrátama ... takle se to dělá
Ale zvuk má, jen což .. to se musí nechat
OK napsal:Panstvo, kde mate hozenej kompresooor? Pred preamp, za preamp, do smycky?
IMHO kompresor ma smysl jen kdyz je hned za basou..... treba mi to nekdo vymluvi
No to záleží....
Kompresor:
Pokud máš tranzistorovej apec, tak asi před. Pokud máš lampovej, tak asi ve smyčce, protože jinak přijdeš o přebuzenou lampu, kvůli čemuž většinou ten lampovej apec lidi chtějí.
Limiter:
U tranzistoru (nebo preamp - lampa, konec - tranzistor) limiter před koncákem určitě dobrej, protože tranzistorovej konec má jen zesílit a nekreslit (narozdíl od lampovýho konce). U celolapmy bych asi limiter před konec nedával... proč taky.
A doplnění:
OK: jakej je rozdí mezi "za preamp" a "do smyčky"? Myslím zvukově nebo funkcí... jinak samozřejmě chápu, že jsou to jinak zapojený dráty
No tak treba ten F-1X po smycce jeste prohani zvuk korekcema Takze asi taky zalezi na smycce.
No tak treba ten F-1X po smycce jeste prohani zvuk korekcema smile Takze asi taky zalezi na smycce.
A vidíš, to mě nenapadlo. Ale je fakt, že jsem už u některých apeců viděl přepínání smyčky před/za EQ...
No to záleží....
Kompresor:
Pokud máš tranzistorovej apec, tak asi před. Pokud máš lampovej, tak asi ve smyčce, protože jinak přijdeš o přebuzenou lampu, kvůli čemuž většinou ten lampovej apec lidi chtějí.
A vidíš, to mě nenapadlo. Ale je fakt, že jsem už u některých apeců viděl přepínání smyčky před/za EQ... smile
No a to je muj pripad...navic lampa jen v preampu nehrozi prebuzenim
hele debata pekna, ale mam takovej dotaz....vysvetlete mi nekdo "zapojeni do smycky". =O
hele debata pekna, ale mam takovej dotaz....vysvetlete mi nekdo "zapojeni do smycky". =O
Input efektu propojen se send na zesiku, output na efektu jde do returnu na zesiku.... Nevim jak to rict - proste jako bys mel 2 efektovy slapky na zemi a mezi to zapojil jeste jednu. Kdyz ve smycce na zesáku nic neni zapojeno, ztak je smycka normalne pruchozi, jako by tam vubec nebyla. Jde to pochopit z meho ukrutne skvelyho vykladu?
takze basa je pripojena jednim kabelem do zesiku a efekt je dalsima dvema kabelama taky primo do zesiku aby kdyz efekt nepouzivas tak to neslo skrz nej a zbytecne to nekurvilo zvuk, pochopil jsem to spravne ??
takze basa je pripojena jednim kabelem do zesiku a efekt je dalsima dvema kabelama taky primo do zesiku aby kdyz efekt nepouzivas tak to neslo skrz nej a zbytecne to nekurvilo zvuk, pochopil jsem to spravne ??
Ne. Aby jsi efekt aplikoval až na signál prohnaný předzesilovačem, ne na syrový signál z basy.
Ono se to fakt blbe vysvětluje, asi by to chtělo nákres...
Basu normálně zapojíš do zesiku. Ber to jako bys měl zesik rozseknutej na 2 půlky (např. mezi eq a koncovým zesilovačem a mezi něj nacpal efekt. Od toho jsou na zesiku dva jacky - send a return. Když do nich nestrčíš jack, tak jsou mezi sebou propojeny a jakoby tam nejsou. Jakmile do nich strčíš jacky tak to jde přes ně. No a tam je to správné místo pro efekt... No a u některých zesáků je možné ještě míchat smyčku (efekt) s normálním signálem.
ok, takze efekty jsou mezi predzesikem a koncakem....
ok, takze efekty jsou mezi predzesikem a koncakem....
Efektová smyčka je mezi předzesilovačem a koncákem. Někdy před eq a někdy za ním, někdy se dá tlačítek přepnout pre/post eq, někdy má zesík 2 smyčky (jednu před a jednu za), někdy má jednu mono smyčku a jednu stereosmyčku, je to fakt různé. Ale základ je to, že umožňuje vložit externí efekt do svého pajšlu a ne jen před vstup.
Edit: A ještě jednu výhodu má smyčka. Když chceš svůj zesik použít pouze jako koncový zesilovač, tak přivedeš signál z cizího zdroje na return a je to. Což je hojně využíváno u dvouhlavových aparátů.
Kuci, ja jsem v tom vysvětlování fakt dobrej...
Ale základ je to, že umožňuje vložit externí efekt do svého pajšlu a ne jen před vstup
někdy si s tím zkusím pohrát, docela by mně zajímalo jak moc znatelnej bude rozdíl když to budu mít zapojený před a když do smyčky
někdy si s tím zkusím pohrát, docela by mně zajímalo jak moc znatelnej bude rozdíl když to budu mít zapojený před a když do smyčky
Mě by to taky zajímalo, ale jelikož efekty nepoužívám a žádný nemám, tak to těžko zjistím. Vlastně, až si koupím ten vysněnej kompresor dbx 160, tak potom bude testování Ale jak už tu vlastně někdo psal, tak na dbx je potřeba mít silnej vstup, takže hned za basou asi zapojit ani nejde.
já mám kompresor od pana Fideka a jsem s ním nad míru spokojen (s pořizovací cenou jetě víc:) ) dokonce musím říct, že se mně líbíl víc než DBX 266,ikdyž na druhou stranu je fakt,že DBXo jsem měl půjčený pár dní a neměl jsem čas si s tím pořádně pohrát.
Nevíte, nebo nemůžete mi někdo změřit, kolik mají komresory dbx 160, 166, 266 na hloubku? Všude se uvádí jen výška, šířka a váha. Jde mi o to, jestli pujde i s jackama bezproblémů do mělkého racku 26 cm. Dík
Nevíte, nebo nemůžete mi někdo změřit, kolik mají komresory dbx 160, 166, 266 na hloubku
O víkendu ti je mužu změřit všechny, máje náš dvorní zvukař Karel...jezdí k vám do Hlinska
zvučit akce pro město, aerobic, Jazzybábu, dechnu atd.
mmám 166XL a má tušim okolo 10-13 cm... mám ho ve zkušebně, ale nějak takle to je. nevim to uplně přesně. jinak kompresor je to dobrej, máš tam i stereo kanál, jinejsem nezkoušeltakže nemmám možnost to porovnat
čau, ono se stačí podívat na stránky výrobce, je tam cut sheety, kde jsou všechny rozměry:
160A má 16,51 cm
166 má 17,15 cm
266 má 14.6 cm
Jinak já 266 mám v mělkém racku od SKB a konektory vytahuju, leda bys tam dal úhlové...
Máte někdo zkušenost se škatulí compressor/limiter/expander Symetrix 425? Právě ho jdu testovat, ale majitel se mi zdá, že za něj chce opravdu dost (5000Kč). Ono se toho o těchto kompresorech na netu najít moc nedá. Kolik může být tak reálná cena?
To je on:
Tady máš reálnou cenu
http://cgi.ebay.com/Symetrix-425-Dual-C … 7C294%3A50
u symetrixe se většinou kupujou ty 501 nebo 150, je to jedno kanál, dost jednoduchý na ovládání, mě stál 75USD
Osobně mi to příjde brutálně drahé, pokud na to ovšem neposkytuje záruku. Na webu se to pohybovalo cca 90 USD, na ebay i níže. To už bych raději znovu investoval do nové dbx 166. A i když jsem googloval, tak to v ČR někdo prodával za 2000,-. Takže ta cena mi příjde opravdu přemrštěná.
Tady máš reálnou cenu
http://cgi.ebay.com/Symetrix-425-Dual-C … 7C294%3A50
u symetrixe se většinou kupujou ty 501 nebo 150, je to jedno kanál, dost jednoduchý na ovládání, mě stál 75USD
Tohle jsem taky právě našel...
Právě jsem ho zkoušel a nelíbí se mi ani zvukově. Navíc to ovládání je takové složité... nijaké. Prostě kompresor nahovno!
Co mě zaráží, to se teda netýká přímo kompresoru, je moje smyčka v Elliotu. Vždycky jsem si myslel, že když do ní vrazím jack, tak se signál vypne a jde přes tu smyčku. Ale jak jsem zjistil, tak ona přimíchává k původnímu signálu, což je pro kompresor naprd. Dal jsem ho ale na zkoušení přímo na vstup a tam tak nějak fungoval. Dost jakoby nakresluje, prostě tenhle nechci...
Z nastavením Compresor-limiteru a zapojením je to neskutečná laborace.
Já už týden přepojuji,nastavuji a propadám šílenství
1.zapojení mezi nástroj a vstup-signál se mi zdá přebuzenej i přes přenastavení Comp.Limiteru
2.mezi preamp a konec-přimíchání lampy je nevýrazné,lampový zvuk je ořezaný,plochý,nebarevný
3.efektová smyčka-složité nastavení,neustále měním poměr signálů a nastavení Comp.Limiteru až jsem z toho magor
4.strereo efektová smyčka tj. každý kanál L,P, solo do Comp.Limiteru - ještě větší šílenství v nastavení než předchozí bod
Zatím jsem se vrátil k bodu 2 , "jednoduché" zapojení a nastavení tím pádem si už také i zahraju a netancuju celý večer kolem bedny.
Ahoj všichni, podařilo se mi dnes uzmout kompresor Trace Elliot SMX, ale potřebuji poradit se dvěmami věcmami
1. Adaptér - který ze současných dostupných je nejvhodnější?
2. Je někde dostupné nějaké nastavení (obrázky) nebo odkazy?
Díky.
No já na mém Preampu SMX kompresor nepoužívám,je dost primitivní,umí oříznout jen vyší a nižší frekvence-nebo ho neumím nastavit,ale mám v racku comp-limiter,takže to neřeším.
Jestli je tenhle solo compresor vymakanější,polaď to podle ouška asi ti nic jiného nezbude :-)
Adapter vem podle voltage,nějaký značkový/boss,korg.../ se stabilizatorem a solidním odstíněním,naprd jsou ty levné univerzály,když to trochu osolíš,tahaj ti do zvuku různý ruchy a šumi ze sítě,to moje zkušenost.
Ahoj všichni, podařilo se mi dnes uzmout kompresor Trace Elliot SMX, ale potřebuji poradit se dvěmami věcmami smile
1. Adaptér - který ze současných dostupných je nejvhodnější?
2. Je někde dostupné nějaké nastavení (obrázky) nebo odkazy?Díky.
Mam nekde navod na SMX Dual v PDFku. Jestli ti to pomuze poslu ti ho. Je tam i neco co se tyce napajeni, ma to mit 18V ale amperaz si nepamatuju, polaritu konektoru tez ne.
jestli je to opravdu na 18V,docela omezený výběr
mrkni na tenhle odkaz :
http://musiccenter.cz/Dunlop-ECB04E/:3:17533
je to kvalitní 18V adaptér,jen možná budeš muset předělat konektor,to si nejsem jistý jestli máš stejný,ale většinou maj efektz napájecí zdířku totožnou
možná by šel také použít adapter k Notebokům,něco jako tohle,noťas je dost citlivý zařízení,takže zdroj k němu by měl být v poho co se týče rušení atd.
http://www.sirius-zlin.cz/index.php?mai … cts_id=944
myslím že kolem 1,5 amper by mělo stačit,ale raději si to ověř v tom manuálu
noťas je dost citlivý zařízení,takže zdroj k němu by měl být v poho co se týče rušení atd.
Noťas je tak citlivý zařízení, že když na něj chci něco nahrát bez brumu, tak musím jet na baterky. Tedy alespoň z mé zkušenosti (tři generace notebooků Dell) nebrat.
Noťas je tak citlivý zařízení, že když na něj chci něco nahrát bez brumu, tak musím jet na baterky. Tedy alespoň z mé zkušenosti (tři generace notebooků Dell) nebrat.
pozvi si revizáka na domácí elektroinstralaci :-)
já mám blbýho Acer za 9000 s ext.zvukovkou,používám ho pouze jako studio s několika programy a absolutní čistota.
kober napsal:Noťas je tak citlivý zařízení, že když na něj chci něco nahrát bez brumu, tak musím jet na baterky. Tedy alespoň z mé zkušenosti (tři generace notebooků Dell) nebrat.
pozvi si revizáka na domácí elektroinstralaci :-)
já mám blbýho Acer za 9000 s ext.zvukovkou,používám ho pouze jako studio s několika programy a absolutní čistota.
Testováno na různých místech A s externí zvukovkou se to pindá
Noťas je tak citlivý zařízení, že když na něj chci něco nahrát bez brumu, tak musím jet na baterky. Tedy alespoň z mé zkušenosti (tři generace notebooků Dell) nebrat.
No jo, ale co bys chtěl je to jen prDELL. Upřímně, ty notebooky nejsou špatné (taky mám s nimi dost zkušeností), ale zrovna zvuk je u nich řešen tragicky, jestli to chce někdo na nahrávání, tak opravdu nebrat.
Noťas je tak citlivý zařízení, že když na něj chci něco nahrát bez brumu, tak musím jet na baterky. Tedy alespoň z mé zkušenosti (tři generace notebooků Dell) nebrat.
Tak mám Dell a s oběma externími zvukovkami Creative 24-bit External a Korg Pandora PX5D naprosto v pohodě. Dell je stabilní nerozbitnej stroj. Samozrejmě, že nelze ke kvalitnímu nahrávání používat interní zvukovku. To je tak dobrý na záznam z porady, nebo z přednášky...
kober napsal:Noťas je tak citlivý zařízení, že když na něj chci něco nahrát bez brumu, tak musím jet na baterky. Tedy alespoň z mé zkušenosti (tři generace notebooků Dell) nebrat.
Tak mám Dell a s oběma externími zvukovkami Creative 24-bit External a Korg Pandora PX5D naprosto v pohodě. Dell je stabilní nerozbitnej stroj. Samozrejmě, že nelze ke kvalitnímu nahrávání používat interní zvukovku. To je tak dobrý na záznam z porady, nebo z přednášky...
Jojo, ta interní je katastrofa, po externí zatím pokukuju. O nerozbitnosti bych ale nemluvil, historek mám za pět let spoustu...
Jojo, ta interní je katastrofa, po externí zatím pokukuju. O nerozbitnosti bych ale nemluvil, historek mám za pět let spoustu...
Tak jasne, rozbiješ i nerozbitný, když se budeš hodně snažit. Jen ještě k těm externím zvukovkám - pokud máš Visty, tak nechoď v žádným případě do Creative, tam není pro Visty podpora žádná. V XP naprosto v pohodě, stejně jako mulťák Pandora.
A když je tohle téma o kompresorech, tak dlužno dodat, že Pandora má hodně dobrej kompresor.
http://www.youtube.com/watch?v=jHJPs6Rvwkc
Vy, kompresoru znalí, je tohle podle vás dobrá ukázka vlivu kompresoru na zvuk?
http://www.youtube.com/watch?v=jHJPs6Rvwkc
Vy, kompresoru znalí, je tohle podle vás dobrá ukázka vlivu kompresoru na zvuk?
Myslím, že jo. Okolo minuty je to teda brutokomprese a i celkově bych řekl, že toho attacku tam má zbytečně až moc (mám rád buď kompu málo anebo mrtě-spíš na efekt), ale dokázal bych si z toho videa představit to nastavení parametrů toho MXR.
je tohle podle vás dobrá ukázka vlivu kompresoru na zvuk?
Dalo by se říct, že ano. Na mě je tam té komprese skoro až moc. Podobné je to tady, ale doplněné o enhancer (přidává vyšší harmonické): http://www.youtube.com/watch?v=hWmk-PIy4xg
EDIT: Koukám, že Lukáš byl rychlejší, ale pohled na věc máme prakticky stejný.
super ukazka komprese je tady
www.youtube.com/watch?v=5_Aw-XWY0bQ
od cca 2:25. Pousti tam izolovanou basu a ukazuje co s tim dela kompresor a limiter
super ukazka komprese je tady
www.youtube.com/watch?v=5_Aw-XWY0bQ
od cca 2:25. Pousti tam izolovanou basu a ukazuje co s tim dela kompresor a limiter
Tak tenhle kompresor je super! Přesně tohle basáci potřebujou, kompresor a limiter. Jsem v pokušení nakupovat
Z tohohle videa jsem taky moc nadšenej - konečně něco, co ukazuje funkci limiteru i kompresoru a navíc to i funguje
,, it´s pretty simple ´´ - 8 kroutítek, 2 spínače a 4 diody .... ale jinak to vypadá kua dobře, zvuk super ... jen mě děsí ty všemožný kombinace, to bych asi nedal ...
Zajímavá hračka: https://robertkeeley.com/product/bassist-compressor/
Objevil jsem další zajímavý kompresor pro basu: http://www.seymourduncan.com/pedals/studio_bass_com/
Cena je teda celkem vysoká: http://www.thomann.de/cz/seymour_duncan … ressor.htm
Chci se zeptat. Koupil jsem si MXR M87. Ještě jsem ho nezkoušel, ale uvnitř efektu je přepínač on/of. Nevíte někdo na co je? Jako jestli to je na vypínání efektu, tak je to trapný
http://www.jimdunlop.com/files/manuals/M87_BassComp.pdf tady je manuál, ale to, o čem píšeš se v něm bohužel neobjevuje (nebo neumím číst )
Chci se zeptat. Koupil jsem si MXR M87
MXR M87 je rozhodně špička, ale neměls kompresor od Smrčky?
Chci se zeptat. Koupil jsem si MXR M87. Ještě jsem ho nezkoušel, ale uvnitř efektu je přepínač on/of. Nevíte někdo na co je? Jako jestli to je na vypínání efektu, tak je to trapný
Hura, konecne jsem pochopil, co jednotlivy potaky delaji
Možná ten přepínač slouží pro testování/kalibraci pro výrobce, tudíž nic pro nás uživatele (papouškováno z TB - minuta s googlem).
Ano máš pravdu, měl jsem Smrčku, ale prodal jsem ho Houdkovi.Z z fóra. Chtěl jsem změnu. V něčem je lepší než smrčka, ale zase nemá něco co smrčka jo
Jinak ano už jsem taky zjistil, že ten přepínač je pro továrny a né pro uživatele. Je tedy přepnutý do on a ovládací prvky fungují, tak snad je to přeplé správně.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Baskytara.com » Efekty, krabičky, kabely, struny, ... » Limiter?? Kompresor???