Erža napsal:Tu linka g-d-g (na strunách E,A a D) nechápu - když začnu od g, tak by to mělo být E3(g)-A1(ais)-A3(c) E3(g)-A1(ais)-A4-A3(c) E3(g)-A1(ais)-A3(c) A1(ais)-E3(g)?
Jde o to,že hraješ kytarovou linku na baskytaru,hraješ to,co kytara a to je velká chyba.. je to těžký vysvětlovat bez nahrávky,ale když tam kytara hraje ten zákl. riff,tak tam basa nehraje nic,přidá se až k bicím s tim gečkem na E3 (snad to jsou šestnáctky?asi) a když začne zpěv,hraje se tam to,co jsem už psal výše..je blbost hrát skoro to samý co kytara,resp. doprovázet stejnejma tónama akordy(kromě jednoduchejch linek,kde nic jinýho hrát nelze a basa by moc vyčnívala),pak se všichni basáci hrozně diví,že nejsou slyšet - není to často o hlasitosti,ale o tý progresivitě hraní,tzn. v tomto případě budu klidně drtit gečko na E3,když to tam bude výborně a jednoduše pasovat,pak se klidně rozjedeš až u toho zpěvu.. moc dobrej sluch nemám,proto se učím občas cizí linky,protože toho nicmoc neodposlouchám..
Cvičení taky občas cvičím, i nějaký s metrem,ale je tam takovej ten stereotyp,mě nebaví hrát stejný linky dokola,ale je to nutnost,stejně jako cvičení pro rozhejbání.
Myslim si,že nejlepší učitelé jsou zkušenosti a hudba