Kompresor vlastně nepoužívám k silné kompresy, ta je mě osobně vlastně hlavně při nějakém tom sóle spíš protivná. Jsou ale kompresory které to "nesrovnávají" tak okatě, tento efekt používám spíš pro nakopnutí signálu a vyrovnání zvukového spektra, pro nárůst tloušťky tónu. Osobní zkušenosti s tímto nastavením můžu popsat u těchto efektů:
EBS Multicomp/1 - měl jsem ho stále zapnutý a vypínal na sóla, měl jsem pocit, že mě v sóle nepouští a bere potřebnou dynamiku
Aphex Punch Factory - podle mého názoru hodně přibarvoval a zvuk nástroje při vypnutí efektu byl jiný oproti realitě, rychle jsem ho prodal
Maxon CP-9 Pro+ - ten mě bavil dlouho, tón pomohl udělat opravdu macatější, ale myslím, že na sóla jsem opět vypínal
EBS Multicomp/2 - zdal se mi daleko jemnější a nenápadnější než "1" rychle jsem ho prodal
...poté jsem začal používat spíš prempy EBS MicroBass II, Tech21 VT Bass DI, SansAmp Bass Drive, MXR M81, ale opět to skouzlo i ke kompresoru :-)
MXR M87 - dobrý efekt, ale podle mne trochu komplikovaný a náročný na nastavení, regulace vstupu a výstupu může zamotat hlavu
Seymour Duncan Studio Bass - můj současný kompresor, velké nadšení (jak dlouho vydrží ha ha), skvělá funkce blend, super zvuk
TC Electronic HyperGravity Compressor - zatím jsem se k němu nedostal, ale jeho chvíle přijde brzo :-)