Re: Přednosti a nešvary Trace Elliot?
Aha, tak takhle dalece jsem to neštudoval... :-)
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Baskytara.com » Aparatura » Přednosti a nešvary Trace Elliot?
Stránky Předchozí 1 … 5 6 7 8 9 10 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Aha, tak takhle dalece jsem to neštudoval... :-)
Tady je na bazaru 4x10
http://hudebnibazar.cz/inzerat.php?ID=7 … amp;order=
pak je tam 1x15 ale s Eminence,takže opravdu BACHA na origoš repra.
Tady je na bazaru 4x10
http://hudebnibazar.cz/inzerat.php?ID=7 … amp;order=
TAk by byla pro mě super. Jen musím nejdřív asi prodat Hartkeho abych uvolnil nějaký cash...
TE ze srazu zklamání:/
TE ze srazu zklamání:/
Protožééé...?
To sice hrálo bylo to veliké a ták, tlačilo to ale zdálo se mi že to dává nějak moc najevo svůj charakter či co a všechny basy to stejně dusilo, ale sto lidí, sto chutí
A co to bylo přesněji za model?
TE ze srazu zklamání:/
Mám to stejně. 4x10 + 1x15. Jenže bylo to s SWR preampem + nějakým koncákem. Když se na ty bedny napojil ten zesik z morybundusova komba, tak se trochu zlepšilo, ale nic z čeho bych uchcával.
To sice hrálo bylo to veliké a ták, tlačilo to ale zdálo se mi že to dává nějak moc najevo svůj charakter či co a všechny basy to stejně dusilo
Výstižně řečeno.
Jinak když jsem si poměrně zásadně přešteloval Ivošovo kombo, tak jsem tam pro sebe použitelnej zvuk našel, ale musel jsem zapnou pre-shape (nebo jak se tomu nadává), zapnout a vyštelovat vícepásmovej ekvalizér, použít kompresor a pak se to dalo. Prostě jak někdo říká, že TE hraje nejlépe narovno, tak to se mi vůbec, ale ani trochu nelíbí.
Trochu blbe dotaz - todle je opravdu jen preamp? Ja myslel ze ten obrazek je normalne cele zesilovac, ale asi jsem se splet co?
http://hudebnibazar.cz/inzerat.php?ID=7 … rder=datum
Buď to blbě píše, anebo z toho má vykuchanej koncák (originál je myslím celý zesilovač).
Je to buď bez racku a nebo vytažený zesák z komba. Ale je to klasický zesilovač s Gainem a Master volume.
vždyť je to TE rackovej předzesilovač - ani z komba, ani vykuchanej - na to jste přišli jak?
Klasickej Preamp TE SMX12,stejný jako mám já.
Je to obyč preamp bez koncáku, dělalo se to takhle do racku s možností koupit oddělený rack koncák. Ale na první pohled to vypadá stejně jak celá hlava, jen je tam jiný nápis vepředu.
Přesně tak,dělal se k tomu stereo konec PPA 600.Mimochodem,společně mám tak 600W,nebo 300W a rezervní konec,kdyby náhodou někdy něco.
Čili záložní koncák,nebo pokud bych stavěl hradbu z Elliotích beden :-).nic mě nezaskočí.Zatím jedu s velkou rezervou na každou bednu zvlášť kanál což umožňuje rozdíl hlasitostí 4x10 a 1x15.
Jen to stěhování :-(
A-ha, tak to se omlouvám, připadlo mi , že to je ten samý kus, co kdysi rotoval na inzerci a byl vytažený z komba...
Sorry za zmatení, myslel jsem si to samý jako digit-choc.
Prave me zmatlo ze to vypada jak normalni cele zesak na tom obrazku...tak dik za info, uz jsem mu skoro psal..
Je to komplet zesilovač, tedy preamp + konec!!!! Naprosto identická záležitost, jako mám, nejen, já....
Tak jsem mu napsal a odepsal mi:
"Přeji hezký večer, jo je to preamp, zapoměl jsem nafotit zadní stranu aby to bylo vidět že je to preampík...."
Je to komplet zesilovač, tedy preamp + konec!!!! Naprosto identická záležitost, jako mám, nejen, já....
Nesmysl. To, že to vypadá obdobně ještě neznamená, že je to stejné.
Nesmysl. To, že to vypadá obdobně ještě neznamená, že je to stejné.
No, když teda myslíš....hihihi....
Může to být obojí a zepředu to nepoznáš.
Nejakou dobu mam tedka GK mimo a doma hraju tedkan a malyho Boxera. Je to divny, ale nejak proste na tom malym kombu se mi zda, ze moje basa zni vic jako basa a hledam ta lip svuj idealni zvuk. Hlavne asi diky tomu Mid Shift prepinaci.. Docela smutne, kdyz vedle neho stoji udajne jeden z nejlepsich boxu na trhu, jeden z nespolehlivejsich zesilovacu, oboje temer za 40k
svuj idealni zvuk.
ja to mam podobne s mojim 15W Peavey co mam nadoma
A co je na tom zvláštního ? Při domácích hlasitostech malé aparátky prostě lépe znějí. Jsou na to stavěné. Na doma mi taky víc vyhovuje zvuk 30W Rolanda...
A co je na tom zvláštního ? Při domácích hlasitostech malé aparátky prostě lépe znějí. Jsou na to stavěné. Na doma mi taky víc vyhovuje zvuk 30W Rolanda...
Ja ale beru v uvahu domaci zvuk TE vs. zvuk GK ze zkusebny/koncertu - tam se mi totiz nikdy nepovedlo najit TEN zvuk, porad jsem laboroval, tocil, zkousel..
Tak to ti nezbyde než zezelenat úplně
Tak to ti nezbyde než zezelenat úplně
Coz se vracime k tomu mymu GASu na TE Zvlast kdyz se tam tedka vali TE bedna 4x10...chjo..
TE 4x10" tam sice je,ale bude už taky možná pěkná stařenka.Všichni,kdož se zajímáte o použité bedny si uvědomte,že magnetizmus se ztrácí teplem,otřesy(stovkami,možná tisícovkami stěhování ze štace na štaci)no a samozřejmě stářím.Takže ve finále je kromě značky,brát v potaz i toto,že ta bedna zákonitě nemůže hrát jako nový model.Jak moc pomůže zacházení,jak v bavlnce-neposoudím,ale ty roky tomu boxu nikdo neodpáře. čauwec J.
ta bedna zákonitě nemůže hrát jako nový model.
To souhlasím. Ona totiž může hrát o moc líp........
áááááááááááááá,pan je vtipálek.Nuž tak dobrá.Třeba se tu vyjádří i někdo od fochu,kdo má základní znalosti z elektroakustiky a potvrdí Ti to. J.
Hihi, no já napsal, že "může". To neznamená, že musí. A od fochu?? No, já nevím, snad každý muzikant je vlastně od fochu, nee? Akorát ne každý to umí dát na papír, do grafu:-))), teoreticky to objasnit....."jen" to slyší......
Já jsem chtěl pouze vyjádřit a posoudit záležitost stará/mladá(zásadně ovšem ta samá,tedy stejný typ-max. nový model)Psát k tomuto víc,by asi znamenalo jen mlátit práznou slámu.No a u TE je to přeci zbytečné že?To nás tu ví poměrně dost.čauwec J.
V tom případě by mě teda zajímalo proč Marshall uměle "zestaršuje" magnety u reissue edic, když to tak hrozně kurví zvuk. Proč se shání staré, zaoxidované kytarové G12T75, V30 nebo greenbacky ipswitch a jsou tak v ceně.
TE 4x10" tam sice je,ale bude už taky možná pěkná stařenka.Všichni,kdož se zajímáte o použité bedny si uvědomte,že magnetizmus se ztrácí teplem,otřesy(stovkami,možná tisícovkami stěhování ze štace na štaci)no a samozřejmě stářím.Takže ve finále je kromě značky,brát v potaz i toto,že ta bedna zákonitě nemůže hrát jako nový model.Jak moc pomůže zacházení,jak v bavlnce-neposoudím,ale ty roky tomu boxu nikdo neodpáře. čauwec J.
Teoria pekna, ale vic to pro me bohuzel neznamena, promin, nic ve zlem, ale nehraju prvnim rokem
stejně bych chtěl jednou konečně porovnat starší a nový bedny TE na stejnej zesik vedle sebe.. fakt mě to zajímá hodně moc, škoda, že nikdo se starším Trejsem nebyl na srázku..
tak mě napadá... neuděláme si sraz jako klub zelenejch TE? I když to je asi nereálný, když jsme ze všech koutů republiky..
20/10 2012 bude Trace Elliot full stack na rockově-pivním fesťáku BUČOVICEfest,tak se můžete stavit :-)
http://www.facebook.com/pages/Bucovicef … 72?fref=ts
A kdyby Vás nezaujal aparát, může Vás zaujmout přes 25 druhů piv. :-)
20/10 2012 bude Trace Elliot full stack na rockově-pivním fesťáku BUČOVICEfest,tak se můžete stavit :-)
http://www.facebook.com/pages/Bucovicef … 72?fref=ts
A kdyby Vás nezaujal aparát, může Vás zaujmout přes 25 druhů piv. :-)
TO jako v Bucovicich vedle Slavkova u Brna??
já bych spíš tipoval u Benešova..
V tom případě by mě teda zajímalo proč Marshall uměle "zestaršuje" magnety u reissue edic, když to tak hrozně kurví zvuk. Proč se shání staré, zaoxidované kytarové G12T75, V30 nebo greenbacky ipswitch a jsou tak v ceně.
Podle mě jednoduchý: nelíbí se jim ty brutální vejšky - původní aparáty by z nich stejně nevydaly ani hlásek.. A ten postupný "útlum" na repráku jde nahradit zestárnutím.
Podle mě jednoduchý: nelíbí se jim ty brutální vejšky - původní aparáty by z nich stejně nevydaly ani hlásek.. A ten postupný "útlum" na repráku jde nahradit zestárnutím.
No to by se dalo napsat u V30tek který jsou uječený. ALe zrovna G12T75 jdou hodně do basů. Jenže prostě ten zvuk je u starých repráků jinej. Zčásti stářím a z části tím, že Made in CHINA už je prostě něco jinýho a společnej s původním produktem to má jen název.
To umělé zestárnutí bych přisuzoval ,,vintááááge" zvuku-jiný rozumný důvod mě nenapadá.A já měl na mysli konkrétní značku TE.Kubeš to přehrál na Marshall.Myslím,že toho bohdá nebude,aby soudruzi s GB strkali do TE nějakou čínu.Určitě tak nečinili v minulosti a v budoucnu si snad tímhle hloupějším a levnějším tahem nebudou kur..t jméno i nadále.Pevně v to věřím J.
Myslím,že toho bohdá nebude,aby soudruzi s GB strkali do TE nějakou čínu.Určitě tak nečinili v minulosti a v budoucnu si snad tímhle hloupějším a levnějším tahem nebudou kur..t jméno i nadále.Pevně v to věřím J.
haha, už ten fakt, že Celestýn = Čína toto tvé tvrzení celkem znevažuje
Po zkušenostech ze srazu, kde moje bedny nějak nezaujaly asi nikoho chci napsat takovej můj poznatek a zkušenost s mýma bednama - dříve jsem to jen tušil, teď to poznal v praxi -
ty bedny jsou udělaný tak, že hrajou spíš ve středním pásmu a na spodních frekvencích jsou potlačený, což je z mýho pohledu dokonalý, protože na malým podiu, kde navalíte skoro kterejkoli jinej apec aby jste se slyšeli tak to valí "hučící" spodky, sečte se to s tím co hraje PA dozadu a na podiu vznikne efekt, že kytary se dávaj víc, basák víc, zpěvy do odposlechu víc a výsledkem je koule jak prase (jednou tohle byl zčásti můj případ když jsem hrál na cizí apec) ale občas to jde vidět u jinejch kapel, kdy pak nahoukávaj mikráče v bicích a podobně, když je "zvukař" jen majitel aparátu
kdežto u Trejsáckejch beden ty spodní frekvence dozadu pošle PA který každý dozadu hraje a výsledkem je že nic nehučí, basa na podiu je krásně čitelná, je tam v celým pásmu, perfektně se slyším a nikdy mi nikdo neřek, že bych byl moc a když se ptám, tak vždy pohoda a moh bych se dát klidně víc, takže je tam i rezerva, aniž bych obtěžoval
ve zkušebně si dávám na preampu basy trochu víc, na vystoupení narovno, protože do mixu jich de až dost (výstup D.I. mám jako post EQ)
na sraze jsem zkoušel zapojit svůj preamp i s koncem na jiný bedny a nikdy jsem nedosáh takový konkrétnosti, vždy tam byly ty pro mě "hučící" frekvence, který ovšem naopak například Aidamosovi chyběli
sto lidí, sto názorů.. teď bych rád slyšel názory TE Clubu na tohle co jsem napsal, nebo jestli máte jiný zkušenosti?
dík
kde moje bedny nějak nezaujaly
Mne zaujalo, že tvé bedny nezaujaly??? :-)
To Kiwi+ONeill: Bučovice, jak je vedle to prťavý Brno. :-)
To Kiwi+ONeill: Bučovice, jak je vedle to prťavý Brno. :-)
Takze jsou to vedle Slavkova u Brna? Pytle, to bych tam mogl zajet, kdyz to mam 10km od baraku..
to sice nemám 10 km, ale daleko to není.. :-) co udělat minisraz Trace Elliot? :-)
DIGITAL CHOCOLATE: ty máš ty starší bedny TE, nebo to co mám já?
do Bučovic se nedá trefit... je to značený vždycky opačným smerem...
Hele-možná se zeptám blbě.A nebude zakopaný pes v tom,že svoje bedny,které jsou mladého vzezření,nehoníš TE hlavou,která k tomu(nim) vlastně patří,nebo by patřit měla?Třeba nezaujaly tím,protože to,co by měly vyzařit a zahrát,nebylo do nich řádně nahnáno a nakrmeno,tudíž..................................... :-( :-( :-( Sám jsi z toho zřejmě zklamaný.Já bych tedy byl.Zvlášť když vím,že s kapelou to hraje bez jakýchkoliv problémů,jako kráva :-) s obří rezervou.čauwec J.
Klidně chlapci doražte, sál je zamluvený s časovou rezervou, nejni problém to vytavit... Jinak hodně důležitý u TE je síla signálu z nástroje, rozdíl třeba mezi Fenderem a Sandbergem je poměrně výrazný. Připadá mi, že charakterem zvuku si sedne k aparátu Sandberg líp... Já jinak mám boxy starší koncepce.
aaaa.. teď jsem si uvěcomil že 20.10. hrajem :-( tak zas nezkusím rozdíl :-( chjooo ale jednou to vyjít už musí
tak a bedničky Trejsa dostaly odendávací kolečka :-) vzhledem k tomu, že mám venku repro, tak nafotím i vnitřek beden a upnu to sem, jestli má někdo zájem vidět, jak maj trejsáci řešený výztuhy v bednách?
tak nafotím i vnitřek beden a upnu to sem, jestli má někdo zájem vidět, jak maj trejsáci řešený výztuhy v bednách?
anoanoano!
no joo.. pan konstruktér :-) no můžu ti říct, že jsem poznatek z 115ky použil (než jsem ji prodal) na vyztužení samodomo bedny 115 co jsem měl před zelenejma bednama a jako zlepšilo se to dost..
takže v první řadě pár fotek těch koleček, co mám na bednách:
to do čeho se kolečka zasouvaj slouží zároveň jako nožičky, materiál je železo a na spodku nožiček je použit silon a na kolečkách jsem použil čep, co je běžně k mání v železářství zaraženej a zavařenej do železný placky
více fotek včetně vnitřku beden zde: http://oneillsgc.rajce.idnes.cz/Trace_Elliot_Ampeg
Myslím, že Trece Elliot viděl jak má výztuhy dělané Nook a zezelenal závistí
Takze jsem vlastnikem dalsiho TE a sice komba 715 SMC...pristi tyden sand bude recenze
I v Soulu
aaaa, panacek si odskocil na vikendove kimchi...:)
Zdar zelenáči, potřebuju poradit. Kdo má dobrý zkušenosti se zasikem např TE GP12 a jinou bednou třeba 4x12 Marshall.
Hodlám změnit apec kombo za zesik a bednu - zesik opět TE GP12 apod. a nějakou bednu 4x10 nebo 4x12 snad i klidně do 4Ohm.
S čím vám to hrálo dobře?
S čím vám to hrálo dobře?
Ampeg 4x10, akorát si nemůžu vybavit přesný typ toho boxu. Půjčil mi ho tenkrát známý, páč v té době jsem bednu TE ještě neměl (jen zesilovač) a potřeboval jsem cajk do studia. No, hrálo to dobře, mám na mysli to, že nebyl nejmenší problém:-)
Akorát, píšeš 4 Ohmy, no nevím, já mám na výstupu uvedenou impedanci 8 Ohmů. Myslím, že dobře hrát ti to bude na lecčems, ale asi bych se té dané impedance držel......
Díky za info, já to vidím s Ohm tak, že výsledek po zapojení dvou beden 2 x 8 Ohm je 4Ohm tak by to mělo snad hrát? Nebo se pletu?
Asi bych pak k tomu AH250 SMX koupil Marshall nebo Hocke.
výsledek po zapojení dvou beden 2 x 8 Ohm je 4Ohm
V zásadě platí-násobek/součet: 8x8=64, 64/16= 4 Ohmy. Tady záleží na zapojení těch beden, popř. repráků-paralelně/sériově, serioparalelně..........někde je tady vlákno o tom. Prostuduj, stojí to za to....než odpálit zesík.
někde je tady vlákno o tom
Uno perfecto:-)), díky....))
Je asi lepší mít 8Ohm bednu, dá se připojit ještě další. Jde mi o to, aby mi to na tu jednu 8Ohm hrálo dost nahlas, i když co jsem měl AH350 SMX tak to stačilo na 2 hlasitost při jedné bedně. Ta 250 bude snad dosti silná.
Jakou hlavu máš Wagon ty?
http://baskytara.com/topic11524-p-warwick-411-nd.html
přihřeju si tvarohový knedlíky sice to není žádná z těch uváděných značek ale mrcha hlasitá to je
Jestli prodám kombo a koupím hlavu, tak mi zbude rovných 10 000,- na nějakou tu bednu. Warwicka jsem měl, 4x10 s 1x15 i se zesikem, celkem slušný, hlavně ta 4x10.
Jakou hlavu máš Wagon ty?
GP12 SMX
Jo to vidím v popisu a ale výkon, kolik Watů?
výkon, kolik Watů?
300W, 8 Ohmů
Že se jim chtělo dělat tolik výkonostních řad, to je GP12 AH 250, 300, 350, 400, 450, 500 atd. Mezi tím GP7 60, 80, 150, 200 a to určitě nmám všechny. Sázím jen tak z hlavy co si pamatuji že jsem viděl.
Že se jim chtělo dělat tolik výkonostních řad
To nevím, ale aspoň je z čeho vybírat:-) Ono se těch "mých" 300W nezdá nic moc, ale je třeba vzít v úvahu, že je to poctivý "angličák". I ta 4x10 TE bedna hraje jedna báseň, neudělal jsem chybu, že jsem ji pomalu rok sháněl, čekal. Tobě bych doporučil totéž, počkat si na ni ...Za těch deset tisíc na ni máš....
Za 12k bych prodal u svou GK 410 RBH (8ohm) kdyby neco. A to bych si teda s TE zesilovacem moc rad poslechl..
Já mám AH250 GP12 SMX a Hocke 4x10 a pohoda... Ale ten kompresor stejně nepoužívám, protože jsem na něj nějak nepřivyknul - přide mi že dost barví a není to ono... Používám aphex punch factory a to je jiná liga a s elliotem opravdu rozumí... Doporučuju
kompresor stejně nepoužívám, protože jsem na něj nějak nepřivyknul
Chce to s nastavovat s citem, u tohodle kompresoru platí dvojnásob, že "míň je víc"......
Ještě v době aktivního hraní jsem řešil problém se zesilovačem TE. Gain nebylo možno vytočit na víc jak 1-2, u 2 už šel aparát do clipu a svítila na mě červená LEDka přebuzení. Výkon jsem dotahoval čudlíkem Master Volume. Postupně se tento jev zhoršoval natolik, že jsem už musel aparát točit přes půlku hlasitosti. Radu mi vnuknul už v létě Pípa, když jsme hráli společně na jednom letním festiválku... No nelenil jsem a po vzoru klubového kolegy Kubeše, se jal sehnat lampu a vyměnit ji.
U TE poměrně jednoduchý úkol. U Thomanna jsem objednal tuto http://www.thomann.de/cz/sovtek_roehre_12ax7_wxtps.htm
a musím říct, spokojenost. Lampa funguje zase jak má, a volume opět nechávám v hodnotách obvyklých pro TE.
Kubešovi a Pípovi díky za vnuknutí.
Byla lampu mrtvá nebo bylo potřeba seštelovat bias?
Tak to jsi mě zaskočil, takhle dalece jsem to neřešil. Vyměnil jsem lampu za novou, a apec funguje tak jak má. Lampa byla originál /dle potisku/, takže už měla asi právo na odpočinek.
Tady pár videí na TE, pro někoho hadně čudlů a pro někoho hodně zvukůůůůůůů
http://www.youtube.com/results?search_q … 4nO_5rgyOI
to: DIGITAL CHOCOLATE: jsem rád, že to pomohlo
Byla lampu mrtvá nebo bylo potřeba seštelovat bias?
Bias se u preampových lamp nenastavuje. Pouze u výkonových , které jsou v páru a mění se za lampy od jiného výrobce. Když se seženou totožné jako jsou původní, tak se bias nastavovat nemusí.
to:...když se seženou totožné jako jsou původní, tak se bias nastavovat nemusí...
...ale slušnější servisáci to dělají, protože dvě totožné lampy neexistují.
Bias se u preampových lamp nenastavuje. Pouze u výkonových , které jsou v páru a mění se za lampy od jiného výrobce. Když se seženou totožné jako jsou původní, tak se bias nastavovat nemusí.
Neuvědomil jsem si, že to není celolampa, sorry Jinak se teda domnívám, že se to seštelovat musí vždycky a to včetně praktického ozkoušení. Předpokládat, že stejný typ bude hrát stejně není moc dobrý.
A sakra, netušil jsem, že si tím tak naběhnu. Určitě by bylo dobré nechat bias seřídit, když mi to bude měnit servis (tam je to snad automaticky). Jelikož si ale v JCM800 měním lampy sám, tak si seženu spárované RUBY EL32BSTR a přehodím si je. Než jsem si pořídil tuto klasiku, tak jsem si o lampových hlavách dělal dost přehled a tohle mi řekl jak servisák, tak i známý co se tím živí. Nicméně netvrdím, že mám 100% pravdu.
Myslím, že sis nenaběhnul Vlastně by to za ieálních podmínek mělo být ok, když je jen stejné přehodíš. Já jsem ale starej skeptik
Odlehčíme...
Všem TE 2013
http://traceelliot.com/catalog/catalog.pdf
Toš to je solidní mazec, ta hradba 2x 2x10+2x 2x15 a hlava 1200W...
Vypadá to skvěle, a je to prakticky k ničemu. Kde a kdy tohle člověk využije? normální nadšenec nikde.
Celkem zajímavá cena za TE bednu (není to náhodou Pípova EX):
http://aukro.cz/trace-elliot-i3101515055.html
Zkoušel jste někdo TE zesilovač + Ampeg SVT 410 HLF?
Měl jsem půjčenou SVT410 bednu a na to jsem dal svůj silič ah250 smx a musim říct, že to nebylo úplně ono zvuk byl hodně navýškovaný takový skleněný jako s hornou, ale byla vypnutá...
takže resumé TE + Ampeg za mě asi ne!!!
S Hockem je zvuk daleko přirozenější né tak navoněný
Zkoušel jste někdo TE zesilovač + Ampeg SVT 410 HLF?
Ano a byl jsem z toho nešťastnej...
Měl jsem půjčenou SVT410 bednu a na to jsem dal svůj silič ah250 smx a musim říct, že to nebylo úplně ono zvuk byl hodně navýškovaný takový skleněný jako s hornou, ale byla vypnutá...
Tak nějak by se to dalo shrnout, jako by v tý bedně pořád něco chybělo. Docela by mě to zajímalo obráceně.
Zdravim panove,
tak od vcerejska sem majitelem tyhle zeleny priserky
dneska sem ho zkousel a hraje to paradne
muzu taky do klubu?
dneska sem ho zkousel a hraje to paradne
muzu taky do klubu?
Až tomu přestaneš říkat "příšerka"... :-)
A ten zesík se jmenuje AH250SMX, máš to v popisu blbě.
Ja to klidne opravim, v tom problem nevidim, jen sem mel zato, ze oznaceni AH bylo pro ty verze, ktery mely podsviceni tou UV lampou, je pravda, ze pro tuhle 250W verzi a preamp GP 12 SMX nemuzu najit zadnou fotku s tou UV lampou, takze tady mozna byla vyjimka
a co mas proti "priserce" dyt je to krasny, takovy lasky plny
mam přesně to samé a spoko... Gratulace
Gratulace a zavist
Stránky Předchozí 1 … 5 6 7 8 9 10 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Baskytara.com » Aparatura » Přednosti a nešvary Trace Elliot?