Ono je to trošku složitější a už tu někde na fóru něco k tomu napsáno je.
V principu větší kapacita znamená oříznutí nižších výšek/středů, ale vzniklý průběh u pasivnky není nikdy lineární.
Kondenzátor, snímač, potenciometry, vstup do zesilovače případně krabičky (ale i kabel to může ovlivnit) vytvoří jeden obvod, s vlastní kmitočtovou charakteristikou.
Mám odlišně "naladěnou" clonu u bezpražce MIM, jinak u pražce MIM, jinak u pražce US, jinak u Divy.
Snímadla MIM a US jsou maličko jiná, o splitcoilu či Delanu nemluvě - unifikované Fender nastavení se mi k nim moc neosvědčilo.
I takový S1 spínač ideálně potřebuje i jiný kondenzátor do clony (menší) ...
Nejlíp je si s tím chvilku vyhrát, vyzkoušet 2-3 kapacity kondenzátorů (v rozsahu 22-27-33-47-68k ) a různé polohy clony a vybrat si co sedne uchu. Teda pokud hraješ s nastavenou clonou, jinak je to vlastně jedno.
Fender PB US, JB MIM, JB MIM FL, MarleauxDiva fy Růžička, Spector Legend Classic 6, Palatino, Ibanez SRH500FL;
TCE250BH+Soundelirium 12UL, Hocke BT70+BN112M, Peavey/EVM15L+Peavey Mark III, Hocke BT120+Hocke B115, Hocke BN210, AldaxSPM250, Samson C-valve preamp...