no v cyberpunku jsem asi pochopil, že je to hodně záměr..
jinak teď třeba poslouchám Amarouny tak to řeknu na nich....příjde mi to harmonicky nesprávně vyřešený. Za každou cenu se bráníte logicky ucelit čtyřtaktí a tak nahodíte několik výhybek a výsledek je z toho takovej, že mám hlavu na vodě Nevim jestli mi rozumíš, ale nedostávám takovou tu odměnu za svojí pozornost. Neni tam po třech (x) taktech napětí ten poslední - nebo první z novýho čtyřtaktí - u kterýho bych najednou se slovy "na ja, es doch stimmt" luskl prsty .
Jako kdybys mi s dobrým zvukem pustil deset vteřin z každé skladby někde z prostředka, tak ti řeknu, že je to opravdu výborný (ještě s hlasově zajímavější zpěvačkou, ne s touto jeptiškou). Jenže v kontextu je to pořád stejný a začne mě bolet hlava z toho, že to prostě nemá nikde konce.
Vůbec to neber špatně, protože je to podle mně vážně dost slušný. Ne čistě tim co jste předvedli, ale tim co tam bejt může. A v tomhle momentě si tohle hodnocení nepleť s tím známým: "jako jo...ty kluku....vždyť v tobě to je...ty se za pár let naučíš, při tvý píli to půjde...jednou uděláš něco velkýho" quote basák od tří sester. Myslím to tak, že pokud si nad tim sednete a zkusíte to přearnžovat aby nebyly jen dva módy: nehraje nikdo, hrajou všichni, aby basa trochu chytřeji podpořila harmonii například dvouzvukama s rozmezím oktáva+. Všichni hrajou pořád všechno, což je myslim hlavní problém no....teda ještě s těma harmoniema.
Jako vono to takhle vypadá že jsem to úplně sepsul, ale neni to tak...
Custom Lubovka Procházka Jazz Bass 17" - made in smichov
Custom snimac SBS - made in slovensky pohranici
Custom Bayger Sustainer - made in vostrava
Regular and rectangular Hocke BN110H 100w - made in pardubice, near kaufland...