Dobrý, díky za rady-tipy-zajímavosti. Jsem docela zvědavej, jak nová povrchová úprava ovlivní zvuk, doufám, že se z docela dobrý basy nestane nějaká zahuhlaná Jolana... Dva tisíce a měsíc práce mi taky nepřišly zrovna špatný, spíš jsem se naopak bál, že je to nějak podezřele levný, hehe
A teď popořadě:
Harvey58 napsal:mimochodem jsem si cetl v nejaky historii o fendru psali tam ze vlastni barvy nebyly vzdycky nitro, ze pokud to byly kryci barvy tak to byl akryl a pres nej vrstva ciryho nitra, ty akrylovy barvy byly autolaky
Jojo, to je pravda - to, co žloutlo, nebyl samotnej lak, ale jen ta čirá vrstva nitra přes něj...
Termit napsal:sundej lak a uz to znovu nelakuj, to bude sound...
co tam nechat jen prirodni barvu dreva nebarvit jen laknout?
Á, vlastník natural olšovky se nezapře Když mně ta natural úprava nic moc neříká, já miluju Olympic White. Mimochodem, obrousit barvu a nechat dřevo obnažený je prej to nejhorší, co se dá udělat - dřevo pak nasává vlhkost a je to pro nástroj pomalá smrt...
Kubš napsal:ale spíš bych se bál co z toho vyleze za dřevo.....
No co by z toho vylezlo - normální olše... aspoň se dozvím, z kolika kusů Geddy je... i když - někdy je lepší nevědět
Klusi napsal:Samozřejmě by měla být barva jednolitá, bez pomerančové kůry (malé hrbolky), prostě hladká. Tvrdost u nitra neznám, čekal bych ale, že nehet bez vrýpnutí by měla zvládnout.
Kytarář říkal, že pokud bych chtěl mat, byl by dost problém, že právě u matný úpravy je vysoký riziko vzniku pomeranče. U lesku by to prej hrozit nemělo. Každopádně nebudu chtít nějakou tlustou vrstvu, jen ať to dřevo pěkně dejchá.
Fender Precision (USA) 1978
Columbus Jazz (Japan) 1970s
Fender Bandmaster Reverb 1971, Marshall DBS 72410 1997
Člen fuck klubu skrytejch čísel