Re: Galerie aparatu..
v čem je to lepší?:D
když to leží, tak se to míň poškodí, kdyby to spadlo
ne, na placku je to starej reggae model, víc to tlačí odspoda, vyzkoušej
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Baskytara.com » Aparatura » Galerie aparatu..
Stránky Předchozí 1 … 23 24 25 26 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
v čem je to lepší?:D
když to leží, tak se to míň poškodí, kdyby to spadlo
ne, na placku je to starej reggae model, víc to tlačí odspoda, vyzkoušej
Gear Walter-a Cerasani doprovazejici Neil Zaza po Evrope. 5ti strunnej jazz bass Meridian
Hlava Eden Traveler a box Eden 4x10 ,krabky Hotone Chorus a Octa
Ve ctvrtek v Holesove
Na tohle jsem měl možnost si dnes zahrát. Parádní špinavá sprostá kombinace. Gibson SG z roku 1972 a Fender Bassman z roku 1968. Překvapilo mě, že na tak velkou kisnu, je to jen 2x12". čekal jsem spíš 4x12".
v čem je to lepší?:D tím jak jsem vysokej tak mám pak pocit že mi to všechno hraje do noh smile
tebe to podehraje ale nam lidem normalni vejsky to pekne nakopava prdel .. dycky kdyz na to nekde hraju tak mi pride ze od ty lednice na stojaka musis byt tak aspon 3 metry aby to hralo jinak to tak priprdlava .. a dycky si rikam ze polozit to by bylo lepsi ale nikdy sem to este nezkusil vetsinou na to hraju nekde na festaku kde je to erarni a kde neni moc casu na nejake laborovani
Komplet. Stačíček handmejd klubovej a pro Fretless. RR Klon JCM 800 2204 MkII a Soundelirium 4x8 800W. Lehkej, mocnej, plnoláhev, butik bedna. Hotovson.
Teď jsou tam bedny jak v pokojíčku.
Pane Lorenc, uvezu to? - kolik pak váží bedna v kejsu? (Mluví ze mě pohodlnost tahat se s čímkoliv přes 12 kilo)
Mluví ze mě pohodlnost tahat se s čímkoliv přes 12 kilo
hmm moje nova bedna by mela mit cca 13 .. sem na to zvedave ..
Hraje to pekne
Tenhle apec se mi líbí. Hocke bedny opravdu můžu. Akorát nahoru bych si postavil ještě celoflašku.
Ta hlava nema ani 8 kg a je to 300w trandak, kvalitni soucastky, perfektni zpracovani, s lampou se mi tahat nechce,stejne jedu pres Mesa Boogie Subway a Ibanez TS9B.
Dnes jsem si dovezl Lo Cab, tak jsem kompletní (až na jednu malou krabičku od Nooka). Markbassy si asi nechám jako portable verzi, ale zvukově je ten Hellborg to, co jsem hledal.
Já si nedávno udělal radost Je to těžké, sic stále jednomužné, ale ten zvuk za to stojí!
Dnes jsem si dovezl Lo Cab, tak jsem kompletní (až na jednu malou krabičku od Nooka). Markbassy si asi nechám jako portable verzi, ale zvukově je ten Hellborg to, co jsem hledal.
velmi závidím
já potřebuju bednu co můžu rozumně nosit v jedné ruce, ale jinak to vypadá naprosto fantasticky a věřím, že to především tak i hraje.
Mám nějaké postřehy k těm koaxiálním reprům?
Na nošení v jedné ruce to bohužel není, jinak to nemá chybu. Oproti bednám s hornou, se kterými jsem měl tu čest (Ampeg, Trace Elliot, GK, Hartke, Markbass s hornou i piezem) není třeba při slapu tak ostrá a "jedovatá", celkově je ale bedna taková tvrdší a "rovná". Netroufnu si ale po jedné zkušenosti říct, že je to vlastnost těch koaxiálních reproduktorů, je to možná spíš koncepce celého toho aparátu, který je spíš "hifi" než klasický basový aparát. Jak jsem někde psal, ze všech aparátů, které jsem kdy měl, to má nejblíž k tomu Acousticu, ten mi přišel podobně "tvrdý".
Jak jsem někde psal, ze všech aparátů, které jsem kdy měl, to má nejblíž k tomu Acousticu, ten mi přišel podobně "tvrdý".
jj, přesně tak. Stejný pocit jsem z něho měl já, jak z toho od Tebe tak i z pak z komba 1x15 od Acousticu co jsem ještě měl.
Ten Acoustic (model 220 tuším) nicméně trošku ztrácel na basech, neuměl takový ten pěkný polštář vespod, díky mělkosti bedny. Trošku mě zpětně mrzí, že jsem si k tomu nepořídil jinou bednu.
Ten polštář tady právě dělá ten Lo Cab :-)
Komplet rockový aparát
Nový aparát právě dorazil :-)
Moc pěkný.
sem sem vlastne este nedal nejnovejsi aparat cekal sem az bude ve zkusebne ale nejdriv meli naky viry lidi z kapely a pak hned zbytek sveta tak furt bedna sedi doma a hlava na stare 4*8 ve zkusebme .. takze si predstavte panel z vintaz marka na tom rockerovi
Tak tady můj současnej apec.
Pěkný masážní přístroj :-)
https://imgur.com/uQLzqCg
Nemesis hlava! Těch se tady moc novejch neprodalo
Tékys napsal:https://imgur.com/uQLzqCg
Nemesis hlava! Těch se tady moc novejch neprodalo
To nevím jestli je dobře nebo špatně :-D
Pěkný masážní přístroj :-)
Proti dvěma 4x12 kytarovejm boxům s lampovejma zesilovačema prostě nějak bojovat musím.
Proti dvěma 4x12 kytarovejm boxům s lampovejma zesilovačema prostě nějak bojovat musím.
Já vím, že to ode mě vyzní jako psedofilozofický pindy, ale nebylo by lepší, než bojovat proti kytaristům, prostě hrát spolu?
Však trocha ironie ne
Proti dvěma 4x12 kytarovejm boxům s lampovejma zesilovačema prostě nějak bojovat musím.
Když jsem tu před pár lety četl od Matěje jeho zkušenost s nemocí tinitus, tak to moc příjemné čtení nebylo... Snad používáte špunty do uší
Snad používáte špunty do uší
Ale chudák zvukař, co pak s tím bengálem valícím se z pódia má pracovat.
Hele nebudte jak seniori vymazleny zvuk v hifi kvalite a hlavne ne moc nahlas
Tékys napsal:Proti dvěma 4x12 kytarovejm boxům s lampovejma zesilovačema prostě nějak bojovat musím.
Když jsem tu před pár lety četl od Matěje jeho zkušenost s nemocí tinitus, tak to moc příjemné čtení nebylo... Snad používáte špunty do uší
Já to ale měl od krční páteře,...to se později ukázalo. Ale trápilo mě to dlouho a bylo to na zešílení. To mě v tu dobu rambajz dobře fakt nědělal. Ale jinak mám ten "humbuk" na pódiu rád. Prostě rocker no.
Ale chudák zvukař, co pak s tím bengálem valícím se z pódia má pracovat.
To jo no.
Ale chudák zvukař, co pak s tím bengálem valícím se z pódia má pracovat.
No co, zesílí bubny, zpěv a nasadí si špunty
Ale to mluvíte o kytarách ne? Já jsem tedy s basou nikdy problém neměl, aby mi zvukař říkal, že se mám zeslabit.
Jinak špunty zajisté používám, každého volba.
Já jsem tedy s basou nikdy problém neměl, aby mi zvukař říkal, že se mám zeslabit.
Na větším pódiu ne,...ale na menších pódiích či klubech jo.
K tomu randálu ve zkušebně - máme od města poskytnutý prostor v kulturáku a je to akustické peklo. Tak jsme se přesunuli do zádveří, kde jsou uskladněny obleky místního ochotnického divadelního spolku a najednou slyšíme všechno a přitom nejsme nijak nahlas:
Ještě, že jsme jenom tři. V dřívější sestavě dvou kytar, basa, bicí, klávesy, housle, saxofon bychom se tam nevešli.
To nevím jestli je dobře nebo špatně :-D
Co se pamatuju, hrálo to dobře, akorát cena byla dost vysoko na tehdejší dobu.
2 x 10" kombo Nemesis používal Jaryn Janek v době Krucipüsk a legendární desky Druide
Můj koncertní gear je připraven. Kdy se ale začně je ve hvězdách.
Můj koncertní gear je připraven.
Viděl jsem na FB. Ty hliníky chápu, jsou rychlý jak čert a držej perkusi, což asi s tvym stylem oceňuješ. I velkodržák HA ampli.Hraní: Neboj, mohlo by do Vánoc.
Můj koncertní gear je připraven.
Moc pěkný. Mám ty hliníkový Hartke rád už od pradávna.
Matej napsal:Můj koncertní gear je připraven.
Moc pěkný. Mám ty hliníkový Hartke rád už od pradávna.
Nevím jaký jsou v těch XL Hartke bednách, někde jsem četl, že tam jsou jiný hliníkáče a že odcházely. Ale tyhle Transportery jsou menšíl lehčí a hrajou líp. A tahle kombinace 2x10 a 4x10 je pro mě zabijácká. Ikdyž momentálně pro mě není "humbuk" na pódiu až prioritní co hraju s In-Earem a zvučím si do něj i basu.
Matej napsal:Můj koncertní gear je připraven.
Viděl jsem na FB. Ty hliníky chápu,... I velkodržák HA ampli.
Mi přijde, že v kombinaci s těma hliníkáčema hraje ta HA3500 nejlíp. A jak už se tu několikrát zmiňovalo,...HA3500 (nevím jestli všechny verze, Indonesie, čína, Korea), je poměrně podceňovanej-nedoceněnej apec. Páč prostě hraje a tlačí kuva dobře. V mým případě nakrmenej ještě Tech SansAmp RBI a Symetrix 501 kompresorem prostě paráda.
a držej perkusi, což asi s tvym stylem oceňuješ
to mne na nich dycky sralo takovej ten plechovej cink
Mi přijde, že v kombinaci s těma hliníkáčema hraje ta HA3500 nejlíp.
+666, prostě svý k svému.
Já někdě četl, že HA3500 je basový zesilovač, kterého se vyrobilo nejvíc kusů na světě. byhc tomu i celkem věřil.
Jednoduché ovládání, bezporuchovost, dobrá cena. Já ho měl rád.
Naopak ten Transporter 410, toho jsem měl taky a mě to nesedělo - na mě to bylo moc uječený...
litrfree napsal:a držej perkusi, což asi s tvym stylem oceňuješ
to mne na nich dycky sralo takovej ten plechovej cink
To bych řekl ale, že to ty Transportery uplně nemají ten plechovej cink. Když hraju jen na tu 4x10, tak nijak zvlášť teda necinkaj. A když přidám tu 2x10 do vrchu, tak to musím jít s vejškama dolů to jo.
Přes covid jsem trochu "abgrejdoval" apec a prvně vyzkoušel na živo. Už mě nebaví tahat velký kysny. Vše rackový jsem dal do rackový škatule, zakázkovou bedýnku 2x10 jsem osadil lehkýma neodymama, který hrajou prostě skvostně (http://shop.dancefloor.cz/cs/10/72-celestion-bass-bn10-200s-8-ohm.html). K pódiu to dotlačím na kolečkách, bedýnku postavím na vejšku,...rack na to přesně zapadne gumovýma nožičkama (tak to bylo plánované) a hraje to jak víno.
Dlouho jsem nenapsal žádný příspěvek a už jsem sem začal chodit fakt málo... Ale...
První doje je takový, že je to fakt silný basový aparát s opravdu silným a hutným tónem.
Je to takový univerzál, když se stahne gain a vosolý volume a přidají výšky je to takový clean sound ala blink182. Ale mě mnohem víc ba dát gain na půlku... Pak je z toho strašně mohutný kulervoucí sound který krásně zakulacuje výšky a má fakt monstrózní tlak.
Dost tomu pomáhá i ta 4x10 bedna která mě teda strašně překvapila. Myslel jsem si, že orange zesíky jsou top, ale říkal jsem si a původně jsem chtěl koupit zesík bez bedny (toužím už léta po ampeg lednici), ale ta bedna hraje prostě bombově. Ono když odpojím tu hocke 4x10 tak to hraje a tlačí skoro stejně nechápu...
To musí být skvělá masáž zad :-)
Ono když odpojím tu hocke 4x10 tak to hraje a tlačí skoro stejně smile nechápu...
a kdyz to posadis obracene?
Gain ta půlku!! Jinak gratulace, po tom co jsem za posledních par let protocil, Orange přežil a porad me neskutečně bavi:)
a kdyz to posadis obracene?
to jsem nezkoušel, ale jak jsem psal, původně jsem chtěl pouze zesík, a že časem stejně pořídím 8x10 ampeg, ale když jsem na tu bednu zahrál tak bylo vymalováno. Ukrutně tlačíí!!!
Gain ta půlku!! Jinak gratulace, po tom co jsem za posledních par let protocil, Orange přežil a porad me neskutečně bavi:)
Dík, a přesně našel jsem si zvuk Gain na půlku, vol. na 2,5 čárky a to boří všechno. Hlavně používáš nějaké preampy, nebo kompresor? Mě přišlo že není nic třeba.
To musí být skvělá masáž zad :-)
včera proběhl první test s kapelou na koncertě a nohavice vlajou
závěrem:
Je to drahý, ale nelituju, protože je to prostě jinde, než všechno ostatní na co jsem hrál.
Používám jen kompresor, a taky po výměně lamp na KT88 se to jeste rozehralo lépe, pro mé uši a muziku
Kurňa, na tuhle kombinaci bych si rád zahrál někdy, jestli to je opravdu jinej vesmír, jak říkáte. Ale tahat bych to teda nechtěl. Zlatej můj pětikilovej HellBird, proti tomuto
Tak jsem včera taky provětral po dlouhé době apec. Hraje to pekelně, ale ta váha je taky pekelná...Sice to bude trochu OT, (později založím nové vlákno) ale jen tak se zeptám. Lze toto nahradit něčím menším a lehčím? Tahám to sám, do auta se to sotva vejde...
Lze toto nahradit něčím menším a lehčím?
Zlaté pravidlo praví, že objem a plochu repráků nenahradíš. Je to satanužel tak. Takže jak tu bylo mockrát zmíněno, velká sestava/lednice nemusí být extrémně nahlas, ale bude slyšet po celém pódiu. Malý, ač výkonný aparát, bude na větším pódiu slyšet jen v jednom místě. Vlastní zkušenost. Proto hraju do in-earu a nemusím nic řešit, slyším se pořád stejně.
Tak jsem včera taky provětral po dlouhé době apec. Hraje to pekelně, ale ta váha je taky pekelná...Sice to bude trochu OT, (později založím nové vlákno) ale jen tak se zeptám. Lze toto nahradit něčím menším a lehčím? Tahám to sám, do auta se to sotva vejde...
Tak tuhle otázku jsem si po pátku a sobotě kladl taky. A to mám jenom 4x10, ale ten TE váží jako malá krava. Docela by mě zajímalo, jestli by fungovali dvě bedny s 12 reprem, na menší akce brát jednu, větší dvě.
Tak jsem včera taky provětral po dlouhé době apec. Hraje to pekelně, ale ta váha je taky pekelná...Sice to bude trochu OT, (později založím nové vlákno) ale jen tak se zeptám. Lze toto nahradit něčím menším a lehčím? Tahám to sám, do auta se to sotva vejde...
Já těch peněz za to nelituju. Jsem s tím kombem naprosto spokojenej.
Kurňa, na tuhle kombinaci bych si rád zahrál někdy, jestli to je opravdu jinej vesmír, jak říkáte. Ale tahat bych to teda nechtěl.
ta bedna orange 4x10 je pocitově lehčí než hocke 4x10. Na muzikeru píšou že má 43 kg... To nevím jestli je na 4x10 hodně nebo málo. A zesík zase pocitově je tak stejně jako celolampa Hocke. Myslím, že to jde oproti SVTčku to to váhově sranda
No a jiný vesmír to je, ale zas je to jen zesík, který hraje pěkně, ideálně do nějaké divoké muziky, kdy je potřeba to nakouřit...
Kurňa, na tuhle kombinaci bych si rád zahrál někdy, jestli to je opravdu jinej vesmír, jak říkáte. Ale tahat bych to teda nechtěl. Zlatej můj pětikilovej HellBird, proti tomuto
Když budeš mít někdy cestu kolem Olomouce, není problém se domluvit na test. A Orange je proti Ampegu lehkej jak pírko
A Orange je proti Ampegu lehkej jak pírko
Přesně...
Koukám, že u Ashdownu konečně někdo přemýšlel. Box CL-310-DH v konfiguraci 3x10" na výšku a výškáče s pořádným směrovým rozptylem. To mě vždycky u spousty malých/menších basových aparátů vadilo, že zvláště v malých klubech, kde člověk stojí přímo před aparátem (když to tedy není zrovna lednice 8x10"), to hraje do lýtek, maximálně kolen. Proto jsem měl vždycky rád komba s naklopením a i od Nooka jsem si nechal postavit jednu bedýnku s naklopenou ozvučnicí.
25,6 kg je docela dost, ale aspoň to má kolečka.
https://ashdownmusic.com/products/cl-310-dh
Používá to Guy Pratt s jeho novým signature zesilovačem.
v konfiguraci 3x10" na výšku
a bude to mít basy?
a taky na to krom digitálu asi nic nepostavíš, jedině, že bys měl dva nebo na ležáka :-D
je to spravny smer,
svojho casu som mal v umysle kupit a pouzivat dve bedne 210, polozene na seba na vysku, a na nich len maly zosilovac.
Nakoniec to vyhrala jedna dvanastka, casom to bude mozno aj bez nej (in ear)
kde člověk stojí přímo před aparátem (když to tedy není zrovna lednice 8x10"), to hraje do lýtek, maximálně kolen. Proto jsem měl vždycky rád komba s naklopením a i od Nooka jsem si nechal postavit jednu bedýnku s naklopenou ozvučnicí.
ja to mam radsi kdyz mi to hraje do nohou nez do tela nebo do hlavy .. btw paparazi ma on Nooka 2*10s jednim podzadkovym protihlavnim naklopencem...
Proto jsem měl vždycky rád komba s naklopením a i od Nooka jsem si nechal postavit jednu bedýnku s naklopenou ozvučnicí.
Protože pro mě byl basový aparát prakticky vždy hlavně o tom, abych se já sám na pódiu dobře slyšel, také jsem používal kombo s naklopením (konkrétně také Hartke Kickback 12, na který odkazuje Aidamos). Teď mám bednu Eich, která jde hodně naklopit pomocí výbavy od výrobce, ale je to trochu moc (45°), a tak jsem si vyrobil klínek z akustického molitanu (původní tloušťky 9 cm), na který bednu posadím. Ta je pak slyšet pěkně i z větší dálky a zároveň to trochu tlumí případné dunění pódia. A je to naklopeno tak, že na tom bez potíží drží i zesilovače (zesilovače Eich drží i na hodně naklopené bedně, ale ty nemám).
Co se týká naklopení, taky to mám rád, měl jsem několik komb s naklopením, teď si vozím stojan aby mi to hrálo do ucha.
Mimochodem měl jsem kdysi zkosenou 4x10 bendu Fender: https://www.guitarcenter.com/Fender/410-PRO-4x10-Bass-Speaker-Cabinet-Straight-1273888002926.gc
Nechápu, že se tento koncept neuchytil, když u kytarových aparátů je to běžné
Z tohodle důvodu si dávám dvě TE 2x8 na sebe a ještě na case, takže mám horní repro v úrovni hlavy. Teda pokud to jde anehrozí nebezpečí pádu.A koneckonců jsem si několikrát všiml, že třeba J.Veselý měl kombo 1x12 posazené též hezky za hlavou.
a bude to mít basy?
A proč by nemělo?
a taky na to krom digitálu asi nic nepostavíš, jedině, že bys měl dva
Jo, to je asi fakt. Ale Guy Pratt, jak jsi mohl vidět, má taky dva vedle sebe.
Mimochodem měl jsem kdysi zkosenou 4x10 bendu Fender
Paráda. Podobně koncipovaný box, ale 2x12", dělal kdysi Hartke:
svojho casu som mal v umysle kupit a pouzivat dve bedne 210, polozene na seba na vysku
Tenhle basák to tak třeba taky má, ale je fakt, že to jsou trošku větší 2x10", co kdysi Hartke dělal taky s výškáči. Ale klidně bych si tak postavil i nudle.
několikrát všiml, že třeba J.Veselý měl kombo 1x12 posazené též hezky za hlavou.
Janacek taky miva apec nahore... ono to je o zvyku
Janacek taky miva apec nahore... ono to je o zvyku
Fredrik? Už dávno ne, čtyřdestíka hezky na zemi, jenom lehce přizvedlá a nakloněná.
Tu bednu Hartke jsem neznal, zajímavý kus. Ale jak vidno už v ní taky nepokračují.
A přitom kytaristi mají "ačkové" bednu úplně běžně.
Si říkám, jestli to nemá nějaký fyzikální důvod. By možná Nook věděl.
Koukám, že u Ashdownu konečně někdo přemýšlel. Box CL-310-DH v konfiguraci 3x10" na výšku
Dokonca som uz videl jeden aj na bazari. Toto je velmi zaujimavy koncept a laka ma predstava zobrat 2ks a nosit ich podla potreby
Nedavno jsme o tom s kamaradem vedli ohnivou debatu nad lahvacem u nej v kotelne. On je zastancem toho aby meli jak kytaristi tak basa nasmerovano na hlavu. Ja zase pravy opak. U kytar to treba bracha resi kusem plexiskla pred reprak, jako kdysi Hladík. Utlumi to zvuk, aparat se da trochu vic okourit, a roztahne to zvuk do prostoru. Pocitove pry to priblizi plochu 1x12 na 2x12.
Ja na basu zrovna tak. Tuhle jsem na jednom jam session hral na kombo na zidli a natoceny na moji hlavu a stalo to za houby. Bud jsem se neslysel, nebo mi prislo, ze to rve jak krava ale nemelo to zadny spodek. Suprove je to videt na tech Hockeho bednach co ted mam. Když postavím tu 2x8 na zem, tak je to plnohodnotná bedna na menší akce. Pokud ji zvednu na tu 1x14 s tím že tuhle spodni nezapojim, tak se mi z ní stane spíš stredovyskove repro, naprosto nepoužitelné samostatně. Jako druhá bedna k té 1x14 to pak ale funguje výborně, vzájemně se doplňují.
Osobně jako řešení problému vidím spíš dávat si pozor na rozmístění celé kapely. Problém jsou častá podia, která mají 3m hloubku a 10m šířku. Kapela pak má snahu se roztáhnout po celé šířce a každý má kolem sebe hafo místa a nikdo neslyší ani co hraje soused. Pak je třeba pro každého odposlech, kvalita zvuku na pódiu závisí na zvukaři. Raději mam podia ctvercova, kde stačí bohatě odposlech pro zpěváka, případně jeden bubeníkovi, nástroje netřeba zvucit. Dost casto mi pak prijde, ze na takovemhle podiu pak fungujeme jako celek, nez jako par muzikantu, kde nalevo nevedi vo se deje napravo
On je zastancem toho aby meli jak kytaristi tak basa nasmerovano na hlavu. Ja zase pravy opak.
Tohle stavění aparátů za sebe pochází z dob, kdy se používala jen tzv. "zpěvová" aparatura, tedy z toho, čemu dneska říkáme PA šly jen a pouze zpěvy. Kytary, basa a bicí jely jen z pódia. Dneska, když jde do PA všechno, tak proč si aparát nenatočit tak, abych se dobře slyšel a aby mě slyšela třeba i kapela a nemuselo se všechno rvát do odposlechů, zvlášť v malým klubu?
Už jsem sem tenhle článek párkrát dával, doporučuji přečíst: https://www.frontman.cz/ctyri-nejcastejsi-chyby-pri-zive-produkci
Dost casto mi pak prijde, ze na takovemhle podiu pak fungujeme jako celek, nez jako par muzikantu, kde nalevo nevedi vo se deje napravo
A kdyby si místo do kolen a do lidí ti krajní hráči nasměrovali ty aparáty na pódiu proti sobě, tak se navzájem třeba slyšet budou.
I když já jsem zastánce kompletně bezaparátového řešení (nic pro staromilce a ortodoxní vintážisty). Tedy simulace v preampu/multiefektu a všechno do in-earů. Na pódiu klid (kromě bicích), a zvukař může pracovat.
Fredrik? Už dávno ne, čtyřdestíka hezky na zemi, jenom lehce přizvedlá a nakloněná.
no je pravda ze se mi vybavila vzpominka ze Zamosti nekdy z pred 10ti let a prave mne to prekvapilo a zustalo zafixovane v hlave.
zvlast kdyz ja si na stajnym podiu dal 4*8 nebo mozna este 2*10 na stojaka na zem a bylo to pro mne akorat .
Tohle stavění aparátů za sebe pochází z dob, kdy se používala jen tzv. "zpěvová" aparatura, tedy z toho, čemu dneska říkáme PA šly jen a pouze zpěvy. Kytary, basa a bicí jely jen z pódia.
My takhle hrajeme furt, ideálně... pokud je to možné.
Aidamos napsal:Tohle stavění aparátů za sebe pochází z dob, kdy se používala jen tzv. "zpěvová" aparatura, tedy z toho, čemu dneska říkáme PA šly jen a pouze zpěvy. Kytary, basa a bicí jely jen z pódia.
My takhle hrajeme furt, ideálně... pokud je to možné.
V hodně malých klubech, navíc sně jakým bengálem, co hrajete, to jde, ale už jen v tom o trochu větším jsem objevil problém právě v base. Když jsem si dal basový aparát na pódiu snesitelně nahlas, aby mě spolouhráči a hlavně zpěvačka nezabili, tak dva metry od pódia byla basa akorát, tři metry daleko ještě slyšet taky byla, ale od pěti metrů dál jsem už pro posluchače hrál jen pantomimu.
pekelnik napsal:Aidamos napsal:Tohle stavění aparátů za sebe pochází z dob, kdy se používala jen tzv. "zpěvová" aparatura, tedy z toho, čemu dneska říkáme PA šly jen a pouze zpěvy. Kytary, basa a bicí jely jen z pódia.
My takhle hrajeme furt, ideálně... pokud je to možné.
V hodně malých klubech, navíc sně jakým bengálem, co hrajete, to jde, ale už jen v tom o trochu větším jsem objevil problém právě v base. Když jsem si dal basový aparát na pódiu snesitelně nahlas, aby mě spolouhráči a hlavně zpěvačka nezabili, tak dva metry od pódia byla basa akorát, tři metry daleko ještě slyšet taky byla, ale od pěti metrů dál jsem už pro posluchače hrál jen pantomimu.
Tohle se ti stane s malým, byť vykonným aparátem. Když bys měl za zády 810 nebo i víc, protlačíš basu i 50metrů mimo sál aniž bys na pódiu někoho přizabil. Basy jdou líp z velké plochy a malého zdvihu (810, 215) než z velkého zdvihu u malé plochy (112).
Aidamos napsal:Tohle stavění aparátů za sebe pochází z dob, kdy se používala jen tzv. "zpěvová" aparatura, tedy z toho, čemu dneska říkáme PA šly jen a pouze zpěvy. Kytary, basa a bicí jely jen z pódia.
My takhle hrajeme furt, ideálně... pokud je to možné.
Jj, ideál pro muzikanty na pódiu a do klubíku. Ale s PA bude mít zvuk dole o 2 třídy lepší kvalitu (teda podělat se to dá taky, že).
Když bys měl za zády 810 nebo i víc, protlačíš basu i 50metrů mimo sál aniž bys na pódiu někoho přizabil.
Jo, to je možný. Měl jsem tenkrát jen 1x14"+1x12"
sně jakým bengálem, co hrajete,
Tak to bacha, Pekelnik nehraje žádný bengál, ale pořádnou muziku!!!
Aidamos napsal:sně jakým bengálem, co hrajete,
Tak to bacha, Pekelnik nehraje žádný bengál, ale pořádnou muziku!!!
Jo, to jo, já tím myslel, že je to prostě NAHLAS
Pche pry nahlas. Nahlas jsem slysel basu jednou jedinkrat. U nas na zkusebne nejaci francouzi, basak nakreslil tristavatovou basovou celolampu pres 8x10 bednu. Zkusebna tak tri na dva metry. Uznavam ze to bylo fakt nahlas
basak nakreslil tristavatovou basovou celolampu pres 8x10 bednu
Pamatuju blázna, co si do stodoly (takové střední, ne moc velké), kde se hrál fesťák, přitáhnul dvě ty 300W celolampy a k tomu logicky i dva boxy 8x10" a vohňápnul to. Zvukař se mohl proskočit, ale neudělal s tím nic.
Tohle se ti stane s malým, byť vykonným aparátem. Když bys měl za zády 810 nebo i víc, protlačíš basu i 50metrů mimo sál aniž bys na pódiu někoho přizabil.
no dycky kdyz sem hral na lednici v nakem malem klubu malem podiu tak to hralo spis zkrz mne nez ze bych neco slysel ..
Tohle stavění aparátů za sebe pochází z dob, kdy se používala jen tzv. "zpěvová" aparatura, tedy z toho, čemu dneska říkáme PA šly jen a pouze zpěvy. Kytary, basa a bicí jely jen z pódia. Dneska, když jde do PA všechno, tak proč si aparát nenatočit tak, abych se dobře slyšel a aby mě slyšela třeba i kapela a nemuselo se všechno rvát do odposlechů, zvlášť v malým klubu? Už jsem sem tenhle článek párkrát dával, doporučuji přečíst: https://www.frontman.cz/ctyri-nejcastejsi-chyby-pri-zive-produkci
ono dost zalezi na podiu a mistu ja si to stavim nekdy tak nekdy tak
Tohle se ti stane s malým, byť vykonným aparátem. Když bys měl za zády 810 nebo i víc, protlačíš basu i 50metrů mimo sál aniž bys na pódiu někoho přizabil. Basy jdou líp z velké plochy a malého zdvihu (810, 215) než z velkého zdvihu u malé plochy (112).
Souhlas.
Jj, ideál pro muzikanty na pódiu a do klubíku. Ale s PA bude mít zvuk dole o 2 třídy lepší kvalitu (teda podělat se to dá taky, že).
To rozhodně, záleží na zvukaři a na nějaké vzájemné domluvě vždycky.
el BassTardo napsal:Aidamos napsal:sně jakým bengálem, co hrajete,
Tak to bacha, Pekelnik nehraje žádný bengál, ale pořádnou muziku!!!
Jo, to jo, já tím myslel, že je to prostě NAHLAS
Ale kuš, bordel to je...
Stránky Předchozí 1 … 23 24 25 26 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Baskytara.com » Aparatura » Galerie aparatu..