1 Naposledy upravil: Hrnec (20. 01. 2019 16.27:14)

Téma: Ashdown Toneman 300 Evo III

Čaute mám dotaz ohledně tohoto zesilovače - https://www.thomann.de/cz/ashdown_toneman_300_evo_iii.htm

Utáhne nějaký koncert ? Ať už venkovní či v nějakém klubu ? Ne dlouhodobě spíš než si našetřím na něco silnějšího. Zatím mám k němu bednu Ashdown 1x15 (8ohm) takže nejede na plných 300. Hrajeme power/heavy metal.

0 xLajků:

2 Naposledy upravil: Aidamos (20. 01. 2019 16.29:34)

Re: Ashdown Toneman 300 Evo III

Hrnec napsal:

Utáhne nějaký koncert ?

No jakpakbyne? A když té patnáctce dokoupíš třeba box 2x10", tak to vůbec bude v pohodě. Ono samozřejmě záleží na tom, jak je hlasitej bubeník a kytaristé. Jestli ovšem je bubeník řezník a kytaristé mají vyhulené naplno stowattové celolampy, tak Tě smáznou.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

3

Re: Ashdown Toneman 300 Evo III

Tak to se teď budu modlit aby to tak opravdu nebylo s těmi kytaristygrinning S tou 2x10 to zní jako fajn kombinace

0 xLajků:

4

Re: Ashdown Toneman 300 Evo III

Ta hlava je v poho, ale s 1x15 to je tak na hraně. Já to měl v kombu 1x15 a pořádně to začalo hrát až s 4x10 bednou. Kombinace 4x10 a 1x15 už je dost brutální, tj. asi to co budeš potřebovat big_smile

Fender Jazz bass, Ibanez ATK, Marshall JMP Superbass + JCM800 Sidewinder, Musicman HD-500, SWR WorkingPro 700, Eden D410XLT4, Fullstack Ashdown ABM
0 xLajků:

5 Naposledy upravil: srs (23. 01. 2019 10.48:20)

Re: Ashdown Toneman 300 Evo III

pokud dokoupíš bednu a budeš využívat plný výkon (300 W), neměl by být absolutně problém uhrát cokoli...já mám ashdown EVO 575 W a ve zkušebně hraju jemně přes 1/4 výkonu, tzn. nějakých 150 W, mám teda bedny 4x12 + 1x15, ale zase proti dvěma 100 W kytarám s čtyřdvanáctkama (z toho jedna lampa) a hlučnýmu bubeníkovi s 2 x ride smile na koncertech jen s 4x12 8 Ohm to mám vždycky na půl až třičtvrtě (ale to už musí být extrém:) na masteru, tzn. nějakých +/- 180 - 200 W. Na tvém místě bych se toho zesáku při využití plného výkonu nebál, jak píšou borci výše.

peavey t 40, sx pj vwh, greco jb600n, yamaha pulser 450
peavey mark VIII xp, ampeg svt III pro, trace elliot 1248h, peavey mega sub 1x15BW
tech21 xxl, tc spectracomp, boss xl 20, digitech bp 80
0 xLajků:

6

Re: Ashdown Toneman 300 Evo III

ach jo, kdy už vám kluci metalový dojde, že kravál na podiu je naprd smile

JB Vintera 70, JB 60 MiM, PB MiM, Sandberg Electra PB, Cort A4 OPN, JB SQVM70, JB SQVM FL, Jaguar Bass SQCV , PB (skládačka), Hofner 500/1 1965
Trace Elliot Transit -> Trace Elliot ELF -> 2x110, 210, 115, HA3500, Roland Cube 30
Shure 58A beta -> TC Helicon Harmony Singer
0 xLajků:

7

Re: Ashdown Toneman 300 Evo III

Atvečko napsal:

ach jo, kdy už vám kluci metalový dojde, že kravál na podiu je naprd smile

Kalhoty vlajou, ponožky se rolujou a zvukař se oběsí big_smile

Fender Jazz bass, Ibanez ATK, Marshall JMP Superbass + JCM800 Sidewinder, Musicman HD-500, SWR WorkingPro 700, Eden D410XLT4, Fullstack Ashdown ABM
0 xLajků:

8

Re: Ashdown Toneman 300 Evo III

Atvečko napsal:

ach jo, kdy už vám kluci metalový dojde, že kravál na podiu je naprd smile

...a nejlépe na malém pódiu. laughing

0 xLajků:

9

Re: Ashdown Toneman 300 Evo III

srs napsal:

pokud dokoupíš bednu a budeš využívat plný výkon (300 W), neměl by být absolutně problém uhrát cokoli...já mám ashdown EVO 575 W a ve zkušebně hraju jemně přes 1/4 výkonu, tzn. nějakých 150 W, mám teda bedny 4x12 + 1x15, ale zase proti dvěma 100 W kytarám s čtyřdvanáctkama (z toho jedna lampa) a hlučnýmu bubeníkovi s 2 x ride smile na koncertech jen s 4x12 8 Ohm to mám vždycky na půl až třičtvrtě (ale to už musí být extrém:) na masteru, tzn. nějakých +/- 180 - 200 W. Na tvém místě bych se toho zesáku při využití plného výkonu nebál, jak píšou borci výše.

Pecka tak to rád čtu. Nejspíš k tomu vezmu box Ashdown Toneman 410T deep. Ještě jsem viděl na bazaru Kustom deep end 4x10  ale nevím jak by to hrálo tak asi zůstanu u Ashe smile 

0 xLajků:

10

Re: Ashdown Toneman 300 Evo III

Když to máš strašně těžký, většina nás metaláků začíná na osvědčenejch klasikách, který májí na podiu hradby Marshallů a nějakou chvilku trvá než prokoukneš a dojde ti, že to jen nehrající kulisa joy No a mám takovej pocit, že kytaristi v tomhle mají obvzlášť dlouhý vedení a jedou v rovině: velký podium = hodně Marshallů, malý podium = jeden 100W a dvě bedny. Pak jim dojde, že to stojí zaprd a koupí si Fractal a jedou in-ear. Výjimku tvoří ti, co objevý stoner/doom/drone/sludge. Ty přetransformujou rovnici na malý podium = 2x Sunn Model T na maximální výkon a zvukaře pošlou domů smile V rámci tuzemských kapel v tomto směru doporučuju Blues For The Redsun wink

Fender JB62RI CIJ 97´ (fretless) -> Feedbacker (send) -> Distortion -> Fuzz -> Freeze -> Delay - > Reverb -> Feedbacker (return) -> Preamp/DI  = BLACKNOISE/DRONE
Flatwound Club #2
0 xLajků:

11

Re: Ashdown Toneman 300 Evo III

Hastur napsal:

V rámci tuzemských kapel v tomto směru doporučuju Blues For The Redsun

Jé, to je kráááása... joy

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

12

Re: Ashdown Toneman 300 Evo III

Hastur napsal:

V rámci tuzemských kapel v tomto směru doporučuju Blues For The Redsun 

 Tyjo proč maj v tom přehrávači na band zone 8x stejnou skladbu ?

JB Vintera 70, JB 60 MiM, PB MiM, Sandberg Electra PB, Cort A4 OPN, JB SQVM70, JB SQVM FL, Jaguar Bass SQCV , PB (skládačka), Hofner 500/1 1965
Trace Elliot Transit -> Trace Elliot ELF -> 2x110, 210, 115, HA3500, Roland Cube 30
Shure 58A beta -> TC Helicon Harmony Singer
0 xLajků:

13

Re: Ashdown Toneman 300 Evo III

Hastur napsal:

V rámci tuzemských kapel v tomto směru doporučuju Blues For The Redsun

Jééé to mne vrací do let ranného mládí. Při kopírování Deep Purple na kotoučáku se mi nějakým záhadným způsobem přepnula rychlost přehrávání z 19 na 4. Znělo to pak asi takhle. Pardon za OT

Trace Elliot Club #5
Trace Elliot ELF + 2x 2x8 , Yamaha TRB 5PII, Chapman MLB1 FF DH, D'Angelico Excel Bass
0 xLajků:

14

Re: Ashdown Toneman 300 Evo III

Aidamos napsal:

Jé, to je kráááása... 

Atvečko napsal:

Tyjo proč maj v tom přehrávači na band zone 8x stejnou skladbu ?

Ano čekal jsem veliké nadšení smile

karadam napsal:

Jééé to mne vrací do let ranného mládí. Při kopírování Deep Purple na kotoučáku se mi nějakým záhadným způsobem přepnula rychlost přehrávání z 19 na 4. Znělo to pak asi takhle. Pardon za OT

 To mohlo znít náhodou dobře. (pro moje uši teda určitě joy)

Fender JB62RI CIJ 97´ (fretless) -> Feedbacker (send) -> Distortion -> Fuzz -> Freeze -> Delay - > Reverb -> Feedbacker (return) -> Preamp/DI  = BLACKNOISE/DRONE
Flatwound Club #2
0 xLajků:

15

Re: Ashdown Toneman 300 Evo III

Hastur napsal:

Ano čekal jsem veliké nadšení 

 chtěl jsem napsat "písničku", ale pak jsem použil slovo skladbu i když si myslím, že nejspravněji tam mělo být datový soubor :-)

JB Vintera 70, JB 60 MiM, PB MiM, Sandberg Electra PB, Cort A4 OPN, JB SQVM70, JB SQVM FL, Jaguar Bass SQCV , PB (skládačka), Hofner 500/1 1965
Trace Elliot Transit -> Trace Elliot ELF -> 2x110, 210, 115, HA3500, Roland Cube 30
Shure 58A beta -> TC Helicon Harmony Singer
0 xLajků:

16

Re: Ashdown Toneman 300 Evo III

Mně se to líbí, akorát bych to nikdy nebyl schopný zahrát dvakrát stejně (já bych se teda upočítal).. 

0 xLajků: