101

Re: in-ear odposlechy

http://baskytara.com/img/m/10124/t/p1c8ci41sur1m16fdu8akeo36j7.jpg

Takhle vypadá naživo náš inEar. Tentokrát jsme nenazvučovali bicí, protože bylo malé podium. Běžně ještě přidávám overheady a kopák. Teď jsem neměl ani zapojený basový aparát, který sloužil jenom jako podstavec. Zároveň byla koncertní premiera i pro nový předzesilovač viz:

http://baskytara.com/topic16388-harley- … ander.html

také teď používám tenhle kabel: TC Helicon GUITAR-HEADPHONE-CABLE, který mám připojeny do prodlužovacího sluchátkového kabelu, který vede do sluchátkového zesilovače. Tudíž máš jednu šnuru, která končí na zemi u krabičky předzesilovače.

http://baskytara.com/img/m/10124/t/p1c8cj60401lmt1peh1gld1nj21cif3.jpg

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

102

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:

TC Helicon GUITAR-HEADPHONE-CABLE

http://baskytara.com/img/m/10124/t/p1c8cj60401lmt1peh1gld1nj21cif3.jpg

To je super! Škoda, že to nedělají s lomenými jacky, ty já nutně potřebuju. Musel jsem si tedy něco podobného udělat, ale vyhovuje mi to, mám tam i vlastní délky těch konců, jak potřebuju. A časem stejně koupím in-ear bezdrát, na basu už bezdrát mám, takže odpadne i tohle.

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1c8cla1rcisv1iit1075jlstan3.jpg

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

103

Re: in-ear odposlechy

Ten kabel je super - kde jsi ho kupoval?
Koukám že ceny jsou hodně rozdílný...

Squier Vintage Modified Jazz Bass® '70s, Sterling by MusicMan Ray34, ZOOM B2 Four
Momentálně v kapele "Není zač!" http://www.nenizac.net/
0 xLajků:

104

Re: in-ear odposlechy

Dzzerza napsal:

Ten kabel je super - kde jsi ho kupoval?
Koukám že ceny jsou hodně rozdílný...

koupil jsem ho tady: http://basys.cz/tc-helicon-guitar-headphone-cable.html
protože jsem ho chtěl rychle a oni ho mají skladem.

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

105

Re: in-ear odposlechy

Díky,
já ještě nedospěl k finálnímu řešení. Původně jsme myslel že pořídím sluchátkový zesilovač na sponu, ale teď  se kloním k verzi Behr MA 400 a tenhle kabel by mi hodně pomohl.

Squier Vintage Modified Jazz Bass® '70s, Sterling by MusicMan Ray34, ZOOM B2 Four
Momentálně v kapele "Není zač!" http://www.nenizac.net/
0 xLajků:

106

Re: in-ear odposlechy

Aidamos napsal:

To je super! Škoda, že to nedělají s lomenými jacky, ty já nutně potřebuju. Musel jsem si tedy něco podobného udělat, ale vyhovuje mi to, mám tam i vlastní délky těch konců, jak potřebuju. A časem stejně koupím in-ear bezdrát, na basu už bezdrát mám, takže odpadne i tohle.

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1c8cla1rcisv1iit1075jlstan3.jpg

Takhle jsem to měl taky, ale vadilo mi jak ten kabel by neohebny a relativně i těžky.
Ty lomené jacky bych chtěl taky mít ...  tohle je kompromis.

Vysílačku zatím neplánuji, protože ji nemám ani na nástroj, tak mi nedává v tuhle chvíli smysl jít i do bezdratu do uší.
S investicema do inEaru, dávám teď na nějaký čas pokoj, protože jsme se dostali do stavu, kdy to funguje dobře a spolehlivě.

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

107

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:

S investicema do inEaru, dávám teď na nějaký čas pokoj, protože jsme se dostali do stavu, kdy to funguje dobře a spolehlivě.

Mám to podobně. Tohle funguje. Stejně na většině pódií (v klubech) je místa tolik, že jsem rád, že udělám dva kroky na kteroukoli stranu, a taky hrajeme tak málo, že se mi zrovna dávat přes desítku za nějakej slušnej bezdrát, kterýmu v blízké době nevyprší legální frekvence, prostě nechce.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

108

Re: in-ear odposlechy

Jdu s kuží na trh a tady pro ukázku posílám ten hlavní stereo mix, co máme v uších, do kterýho se ve sluchátkovém zesilovači dá ještě přimíchavat AUX výstupy (já tam třeba mám ve svým aux jenom basu a kopák - ten jsme ale tentokrát nezvučili v inEaru). Bubeník tam má svůj zpěv a basu navíc, Kytarista tam má svůj zpěv a svojí kytaru víc. Jinak je ten mix udělany jenom v té XR18, během standartního zvučení, na klubové mikrofony, tudíž jsem neměl ani čas nastavit ekvalizery a vícepásmový kompresor co mám jako insert na hlavním stereo výstupu . Defakto jsem jenom nastavil vstupní zesílení, když si ho nastavoval zvukař. Zbytek byl připaveny ze zkušebny.

Inear mix

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

109 Naposledy upravil: Atvečko (12. 03. 2018 10.49:10)

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:

také teď používám tenhle kabel: TC Helicon GUITAR-HEADPHONE-CABLE, který mám připojeny do prodlužovacího sluchátkového kabelu, který vede do sluchátkového zesilovače. Tudíž máš jednu šnuru, která končí na zemi u krabičky předzesilovače.


Používám něco podobnýho, stačí mi na to stereo kabel se stereo konektorama a na řemenu a v pedálboardu malá krabička (splitter) velikosti krabičky od sirek.

JB Vintera 70, JB 60 MiM, PB MiM, Sandberg Electra PB, Cort A4 OPN, JB SQVM70, JB SQVM FL, Jaguar Bass SQCV , PB (skládačka), Hofner 500/1 1965
Trace Elliot Transit -> Trace Elliot ELF -> 2x110, 210, 115, HA3500, Roland Cube 30
Shure 58A beta -> TC Helicon Harmony Singer
0 xLajků:

110

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:

posílám ten hlavní stereo mix, co máme v uších

Mi to přinde jakože dost v pohodě smile

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

111

Re: in-ear odposlechy

Atvečko napsal:
sigi napsal:

také teď používám tenhle kabel: TC Helicon GUITAR-HEADPHONE-CABLE, který mám připojeny do prodlužovacího sluchátkového kabelu, který vede do sluchátkového zesilovače. Tudíž máš jednu šnuru, která končí na zemi u krabičky předzesilovače.


Používám něco podobnýho, stačí mi na to stereo kabel se stereo konektorama a na řemenu a v pedálboardu malá krabička (splitter) velikosti krabičky od sirek.

Mohl bys udělat prosím fotku? Ty splittery sis dělal sám nebo něco kupovaného?

Squier Vintage Modified Jazz Bass® '70s, Sterling by MusicMan Ray34, ZOOM B2 Four
Momentálně v kapele "Není zač!" http://www.nenizac.net/
0 xLajků:

112

Re: in-ear odposlechy

Když jsme u toho kabelu. Taky jsem přemýšlel to vymyslet “bindrama”, ale...je to takový řešení jak drátem do oka.No na Alliexpresu prodávají ochrané nylonové oplety, tak jsem přemýšlel i o tom nacpat kvalitní sommer cable a k němu sluchátkovou dvoulinku, ale to bude mít nevýhodu tuhosti a kroutit se to bude a všecek bordel zůstane uvnitř. Ale co zkusit tohle?https://imusicdata.cz/sommer-cable-301-1101-tricone-symasym Za kvalitní metráž je to sice hodně, ale bude to uplně jinde než ten hotový. Za 5m včetně kvalitních 4 ks neutriků jsem na 1200Kč ale je to nafurt.

Music Man Club #8
0 xLajků:

113

Re: in-ear odposlechy

dreamy napsal:

Za kvalitní metráž je to sice hodně, ale bude to uplně jinde než ten hotový. Za 5m včetně kvalitních 4 ks neutriků jsem na 1200Kč ale je to nafurt.

Máš pravdu, ten hotový kabel je kvalitou zpracování nic moc, tohle bude lepší řešení. Zvukově mi v něm ale nic nevadí, nebo to spíš nejsem schopen rozeznat.

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

114

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:
dreamy napsal:

Za kvalitní metráž je to sice hodně, ale bude to uplně jinde než ten hotový. Za 5m včetně kvalitních 4 ks neutriků jsem na 1200Kč ale je to nafurt.

Máš pravdu, ten hotový kabel je kvalitou zpracování nic moc, tohle bude lepší řešení. Zvukově mi v něm ale nic nevadí, nebo to spíš nejsem schopen rozeznat.

No ono na sluchátka není potřeba nic extra se stíněním. Hifi kabely na sluchátka se běžně používají kroucené dvojlinky bez stínění. Jedná se vlastně o mini reproduktor a k těm není třeba stínění. To že se tak prodávají je spíš z finančních důvodů. Spíš mi šlo o ten kompromis aby byl kvalitní nástrojový kabel u kterého už to bude hrát roli.tady je to v jednom.

Music Man Club #8
0 xLajků:

115

Re: in-ear odposlechy

dreamy napsal:

Spíš mi šlo o ten kompromis aby byl kvalitní nástrojový kabel u kterého už to bude hrát roli.tady je to v jednom.

Jasně to jsem měl namysli, že neslyším rozdíl v tom nástrojovém kabelu u basy.

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

116

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:
dreamy napsal:

Spíš mi šlo o ten kompromis aby byl kvalitní nástrojový kabel u kterého už to bude hrát roli.tady je to v jednom.

Jasně to jsem měl namysli, že neslyším rozdíl v tom nástrojovém kabelu u basy.

No je fakt že to by bylo na dlouhý psaní mimo ot na kvalitu nástrojového kabelu. Každopádně pokud ti to vyhovuje tak můžeš být spokojený a asi bych to neřešil. Já používám Sommer Spirit a mám z toho lepší pocit a možná se mi to zdá, ale celkově je míň zarušený a není v tom tolik šumu.

Music Man Club #8
0 xLajků:

117 Naposledy upravil: Aidamos (12. 03. 2018 18.13:18)

Re: in-ear odposlechy

dreamy napsal:

No je fakt že to by bylo na dlouhý psaní mimo ot na kvalitu nástrojového kabelu.

Žádnej dlouhej oftopik není potřeba. Stačí zkouknout tohle krátké video a je všechno jasné: https://www.youtube.com/watch?v=DMfp73Z_sNk
A ani žádnej flejm není potřeba, páč tyhle rozdíly víceméně srovná buffer v řetězci, třeba v nějaké efektové krabičce (bez true bypass).

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

118

Re: in-ear odposlechy

Rozdíly v kabelech samozřejmě jsou, ale třeba kapacita kabelu se projevuje hlavně na výškách a i to je v těch ukázkách slyšet, pak zaleží i na délce kabelu. Na basu mám několik dobrých i drahých kabelu od Fender, a třeba 8m Monster a pak levnej  3m Planet Wave a hádej který používám nejvíc?

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

119 Naposledy upravil: Atvečko (12. 03. 2018 23.12:54)

Re: in-ear odposlechy

Dzzerza napsal:

Mohl bys udělat prosím fotku? Ty splittery sis dělal sám nebo něco kupovaného?

Mám to na chalupě v kufru, nafotím o víkendu....  ale je to plastová krabička z GME a dva mono a jeden stereo konektor z Aliexpresu smile  V pedalboardu to mám v plánu do  hliníkový škatule ve  formě mikroefektu s vypínačem.  Suma sumárum oba splittery 2 kila smile


EDIT : keci v kleci, jeden tu mám v šupleti smile
http://baskytara.com/img/m/2116/t/p1c8e4273m1rdn1h0vu3h1bmcgen3.jpg

JB Vintera 70, JB 60 MiM, PB MiM, Sandberg Electra PB, Cort A4 OPN, JB SQVM70, JB SQVM FL, Jaguar Bass SQCV , PB (skládačka), Hofner 500/1 1965
Trace Elliot Transit -> Trace Elliot ELF -> 2x110, 210, 115, HA3500, Roland Cube 30
Shure 58A beta -> TC Helicon Harmony Singer
0 xLajků:

120

Re: in-ear odposlechy

Atvečko napsal:
Dzzerza napsal:

Mohl bys udělat prosím fotku? Ty splittery sis dělal sám nebo něco kupovaného?

Mám to na chalupě v kufru, nafotím o víkendu....  ale je to plastová krabička z GME a dva mono a jeden stereo konektor z Aliexpresu smile  V pedalboardu to mám v plánu do  hliníkový škatule ve  formě mikroefektu s vypínačem.  Suma sumárum oba splittery 2 kila smile

Pěkný, tohle je ale mono řešení odposlechu, to bych si už dal na tu stranu, kde je mono jack pro nástroj, stereo jack pro sluchátka a dal do obou kanálu ten samý signal ...

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

121

Re: in-ear odposlechy

Atvečko napsal:
Dzzerza napsal:

Mohl bys udělat prosím fotku? Ty splittery sis dělal sám nebo něco kupovaného?

Mám to na chalupě v kufru, nafotím o víkendu....  ale je to plastová krabička z GME a dva mono a jeden stereo konektor z Aliexpresu smile  V pedalboardu to mám v plánu do  hliníkový škatule ve  formě mikroefektu s vypínačem.  Suma sumárum oba splittery 2 kila smile


EDIT : keci v kleci, jeden tu mám v šupleti smile
http://baskytara.com/img/m/2116/t/p1c8e4273m1rdn1h0vu3h1bmcgen3.jpg

To vypadá fakt zajímavě. Dobrej nápad.
Já si mezitím objednal u kluka co mi dělá všechny kabely výrobu "dvojkabelu" z té metráže co mají na Music Data - (přece jenom ten hotovej kabel od TC Helicon ve mě nebudí za ty prachy velkou důvěru).
https://imusicdata.cz/sommer-cable-301- … ne-symasym
No a k tomu asi bazarovej Behr MA 400.

Squier Vintage Modified Jazz Bass® '70s, Sterling by MusicMan Ray34, ZOOM B2 Four
Momentálně v kapele "Není zač!" http://www.nenizac.net/
0 xLajků:

122

Re: in-ear odposlechy

Sigi, dáváš to toho spliteru od Behrouše i jiný signál, než mikrofonní ? Přes trafo spliteru jedeš pro pódiový mix a Link out pro zvukaře ?

Brnkám v DreamFloyd a Elán CZ
0 xLajků:

123

Re: in-ear odposlechy

pepaol napsal:

Sigi, dáváš to toho spliteru od Behrouše i jiný signál, než mikrofonní ? Přes trafo spliteru jedeš pro pódiový mix a Link out pro zvukaře ?

Dávam tam jen mikrofony a pak také výstup z D.I boxu na basu. Původně jsem měl trafo výstup pro XR18 (podiový mix), ale teď dávám trafo výstup pro zvukaře, protože chci mít možnost zapínat phantom podle potřeby a to jde jenom na přímým výstupu.

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

124

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:

je mono jack pro nástroj, stereo jack pro sluchátka a dal do obou kanálu ten samý signal ...


používám jen jedno sluchátko

JB Vintera 70, JB 60 MiM, PB MiM, Sandberg Electra PB, Cort A4 OPN, JB SQVM70, JB SQVM FL, Jaguar Bass SQCV , PB (skládačka), Hofner 500/1 1965
Trace Elliot Transit -> Trace Elliot ELF -> 2x110, 210, 115, HA3500, Roland Cube 30
Shure 58A beta -> TC Helicon Harmony Singer
0 xLajků:

125

Re: in-ear odposlechy

Ten obojetný kabel pro basu a sluchátka mají skladem i na Muzikeru za 870
https://www.muziker.cz/tc-helicon-guita … hone-cable

Squier Vintage Modified Jazz Bass® '70s, Sterling by MusicMan Ray34, ZOOM B2 Four
Momentálně v kapele "Není zač!" http://www.nenizac.net/
0 xLajků:

126

Re: in-ear odposlechy

Dzzerza napsal:

Ten obojetný kabel pro basu a sluchátka mají skladem i na Muzikeru za 870
https://www.muziker.cz/tc-helicon-guita … hone-cable

Já tam vidím teda "Není skladem - Dodání na dotaz".

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

127

Re: in-ear odposlechy

Jo v Muzikeru ho vedou ale nemají skladem. Jinak bych ho tam koupil, protože mám Muziker hned vedle práce.

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

128

Re: in-ear odposlechy

Ta nedostupnost tam naskočila teď, fakt tam dopoledne byl skladem.
Já už málem vzal...

Tak sorry za zbytečný poplach :-(

Squier Vintage Modified Jazz Bass® '70s, Sterling by MusicMan Ray34, ZOOM B2 Four
Momentálně v kapele "Není zač!" http://www.nenizac.net/
0 xLajků:

129

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:

Tak to jsem zvědavej

Tak už to mám komplet, Anleon dorazil super rychle, eště sem čekal na sluchátka- teď mám na testování KZ ZSR, ZST a ZS5

Anleon je jednoduchá krabička- jen knoflík zapínání a druhej otočnej s šesti polohama pro výběr kanálu. Celý to je překvapivě těžký- skoro půl kila, ale možná to je normální, nevim. Minimalistický, ale vkusný a účelný balení, přehlednej názornej krátkej manuál v perfektní angličtině a 4 různý kabely a redukce na propojení se zdrojem signálu (různý kombinace stereo, mono, cinch, jack). Působí to celý dost důveryhodně. Zvuk to přenáší, srovnání nemám, nemůžu hodnotit. V balení byly i sluchátka, ale ty ve srovnání s KZ dost zaostávaj- zvuk jak pod dekou.

Sluchátka můžu jen seřadit ve vzájemný relaci. Nejjednodušejc podle čitelnosti/ostrosti zvuku.
ZSR maj nejkulatější zvuk, tolik z toho nic netrčí, basy trochu zastřený, nejpříjemnější celkovej projev.
ZST maj zvuk celkově o něco ostřejší, mix čitelnější, ale řekl bych plošší.
ZS5 jsou především dost ostrý, vejšky trčej- trochu syčej, ale zase perfektně čitelný, taková zvuková lupa. Jen nevim, jestli to po delším užívání nebude vadit.

0 xLajků:

130

Re: in-ear odposlechy

pan P napsal:
sigi napsal:

Tak to jsem zvědavej

Tak už to mám komplet, Anleon dorazil super rychle, eště sem čekal na sluchátka- teď mám na testování KZ ZSR, ZST a ZS5

Anleon je jednoduchá krabička- jen knoflík zapínání a druhej otočnej s šesti polohama pro výběr kanálu. Celý to je překvapivě těžký- skoro půl kila, ale možná to je normální, nevim. Minimalistický, ale vkusný a účelný balení, přehlednej názornej krátkej manuál v perfektní angličtině a 4 různý kabely a redukce na propojení se zdrojem signálu (různý kombinace stereo, mono, cinch, jack). Působí to celý dost důveryhodně. Zvuk to přenáší, srovnání nemám, nemůžu hodnotit. V balení byly i sluchátka, ale ty ve srovnání s KZ dost zaostávaj- zvuk jak pod dekou.

Sluchátka můžu jen seřadit ve vzájemný relaci. Nejjednodušejc podle čitelnosti/ostrosti zvuku.
ZSR maj nejkulatější zvuk, tolik z toho nic netrčí, basy trochu zastřený, nejpříjemnější celkovej projev.
ZST maj zvuk celkově o něco ostřejší, mix čitelnější, ale řekl bych plošší.
ZS5 jsou především dost ostrý, vejšky trčej- trochu syčej, ale zase perfektně čitelný, taková zvuková lupa. Jen nevim, jestli to po delším užívání nebude vadit.

Má ten Anleon nějaký limiter jak ochranu uší?
A ten vstup je stereo nebo mono?

Squier Vintage Modified Jazz Bass® '70s, Sterling by MusicMan Ray34, ZOOM B2 Four
Momentálně v kapele "Není zač!" http://www.nenizac.net/
0 xLajků:

131

Re: in-ear odposlechy

Dzzerza napsal:

Má ten Anleon nějaký limiter jak ochranu uší?
A ten vstup je stereo nebo mono?

Vstup je stereo, měl by zvládat přijmout i silný signál ze sluchátkového výstupu (tedy nejenom AUX z mixu). Limiter tam pro ochranu uší není. Jestli máš digitální mix, tak se to dá pořešit na něm.

Mě by spíš zajímalo jak to vypadá uvnitř. Byl bys ochotný to rozšroubovat a vyfotit? Podle mě hlavní váha bude ta krabice, která funguje zároveň jako stínění. Mě láká myšlenka dát 4 tyhle vnitřky do 1U rakový skříně.

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

132

Re: in-ear odposlechy

Oni ty sluchátka až se trochu rozehrajou tak ty výšky zmízí. Já jsem teď objednával 2 další páry ZST a když přišli tak jsem je schválně strčil do uší a pak ty co tu už mám a používám asi druhý měsíc a je v tom obrovský rozdíl. Ty nový mají hrozně nepříjemný sykavky. Ty jetý už jsou v pohodě.

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

133

Re: in-ear odposlechy

Hele novinka už i u nás:

https://kytary.cz/posse-pm-01/HN186432/

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

134

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:

Hele novinka už i u nás:

https://kytary.cz/posse-pm-01/HN186432/

Posse je super,  ten jsem v podstatě vykradl smile

JB Vintera 70, JB 60 MiM, PB MiM, Sandberg Electra PB, Cort A4 OPN, JB SQVM70, JB SQVM FL, Jaguar Bass SQCV , PB (skládačka), Hofner 500/1 1965
Trace Elliot Transit -> Trace Elliot ELF -> 2x110, 210, 115, HA3500, Roland Cube 30
Shure 58A beta -> TC Helicon Harmony Singer
0 xLajků:

135 Naposledy upravil: pan P (26. 03. 2018 14.06:21)

Re: in-ear odposlechy

Dzzerza napsal:

Má ten Anleon nějaký limiter jak ochranu uší?
A ten vstup je stereo nebo mono?

nikde se o tom nepíše, ale člověk, co to testoval na youtube, mluvil o tom, že snad v případě potřeby vysílačka vypne, akorát to má prej pomalej release a pár sekund neni nic slyšet https://www.youtube.com/watch?v=26d5wK0R3lQ 11:35

vstup je stereo, v krabici jsou různý redukce pro případ, že zdroj je mono- redukce řešej to, aby byl zvuk v obou sluchátkách

0 xLajků:

136

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:

jak to vypadá uvnitř

https://baskytara.com/img/m/2318/t/p1c9h6bh7o1v8lj21sqg18o71ri34.jpg
https://baskytara.com/img/m/2318/t/p1c9h6bh7o1f3iea01buq1co81lv5.jpg
https://baskytara.com/img/m/2318/t/p1c9h6bh7o1pefaq01110b5pm813.jpg

sigi napsal:

ty výšky zmízí

aha, v tom případě dám asi ještě šanci těm ZS5- oproti ZST maj daleko výraznějc syčící vejšky, ale co se detailu týče, ZST jsou na tom hůř a působěj ploše

0 xLajků:

137

Re: in-ear odposlechy

Děkuji za ty fotky ... Sice mě nepotěšili, protože takhle dám jen 2 moduly do 1U ale půjde to ...

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

138

Re: in-ear odposlechy

Dzzerza napsal:
Atvečko napsal:
Dzzerza napsal:

Mohl bys udělat prosím fotku? Ty splittery sis dělal sám nebo něco kupovaného?

Mám to na chalupě v kufru, nafotím o víkendu....  ale je to plastová krabička z GME a dva mono a jeden stereo konektor z Aliexpresu smile  V pedalboardu to mám v plánu do  hliníkový škatule ve  formě mikroefektu s vypínačem.  Suma sumárum oba splittery 2 kila smile

EDIT : keci v kleci, jeden tu mám v šupleti smile
http://baskytara.com/img/m/2116/t/p1c8e4273m1rdn1h0vu3h1bmcgen3.jpg

To vypadá fakt zajímavě. Dobrej nápad.
Já si mezitím objednal u kluka co mi dělá všechny kabely výrobu "dvojkabelu" z té metráže co mají na Music Data - (přece jenom ten hotovej kabel od TC Helicon ve mě nebudí za ty prachy velkou důvěru).
https://imusicdata.cz/sommer-cable-301- … ne-symasym
No a k tomu asi bazarovej Behr MA 400.

Máš ten kabel již hotovej? Jak je ta metráž silná a ohebná? Není to moc tlustý?Už sháním řešení a byl bych rád za zkušenosti než vyhodím litr za kabel

Music Man Club #8
0 xLajků:

139 Naposledy upravil: sigi (13. 06. 2018 22.22:08)

Re: in-ear odposlechy

Několik týdnů už mám Anleon S2 s dvěmi přijmači. Absolvoval jsem s ním několik zkoušek, koncert bohužel zatím žádný. Nicméně už teď si troufnu jej popsat víc.

Je to stereo vysílač a stereo příjmač, vysíla opravdu 2 kanály. Na vstupu to zvládne přijmout sluchátkový výstup ze zesilovače, mixu, počítače, zvukovky. Běžně do něj posílám signál, který byl nahrán s hlasitostí mezi -18 až -6 dB a v takovém případě nenarazím při jeho limiter ani pokud na počítači nastavím maximální hlasitost na interní zvukovce.

Přístroj má v sobě limiter, při kterém odpojí na chvilku zvuk, tudíž je dobré nastavit uroveň tak, aby k limitaci nedocházelo. V případě opravdu velkého a delšího přebuzení také může dojít k "divné modulaci" a je potřeba restartovat příjmač. Tohle ale není nic složitého co by digitalní mixy nezvládly a stačí si jenom pohlídat i rozumné vstupní urovně mezi (-18 až -12 dB) se běžně používá pro nahrávání a při samotném mixu se dostanete tak k -6dB (závisí na počtu kanálů).

Co se týká kvality zvuku, tak vysíláč přidává šum, který někdy je a někdy není patrný. Nejvíc je ale bohužel patrný na samotný baskytaře. Dole uvedu 3 ukázky, kdy jsem přes zvukovu Steinberg UR2 mkII nahrál basovou linku a pak jí přes sluchátkový výstup v maximální hlasitosti poslal do Anleonu, kde jsem v příjmači na maximalní hlasitost nahrál výstup do kanálu se vstupním zesílením tak, aby nedošlo ke zkreslení.

Takže basová linka (bez komprese čistý náběr):

Basová linka náběr

Anleon basová linka

Dále jsem naprogramoval bicí linku:

Bicí

Anleon Bicí

Nakonec jsem tím poslal celou písničku (kterou jsem měl v Ipadu)

Pisnicka original

Anleon pisnicka

Snad to někomu pomuže si udělat lepší obrazek co to umí. Pro mě je celkem nepříjemný ten šum na basové lince a proto raději vyzkouším ještě další systémy a Anleon nejspíš pošlu dál, k někomu komu to bude stačit.

https://baskytara.com/img/m/10124/t/p1cftg020337119le1mff4qtdpe3.jpg

Rádiovou část nehodnotím, protože ta mi funguje výborně a dosah po bytě i po zkušebně je naprosto v pohodě..

 PS: Sice to nemá možnost připravu na uchyceni do racku, ale do 1U se vejde, takže se to dá přimontovat na poličku nebo si vyrobit rack uši a navrtat to z boku... a do 1U se vejdou dokonce 3 vedle sebe ... Takový byl původně můj plán ..

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

140

Re: in-ear odposlechy

https://baskytara.com/img/m/24118/t/p1ckqfnbctd41s973641jmjohd3.jpeg

https://baskytara.com/img/m/24118/t/p1ckqfnbcvbb38cjls1l51klg4.jpeg

https://baskytara.com/img/m/24118/t/p1ckqfnbcv1o139kg1p37e2i10h85.jpeg

Tak konečně jsem se odhodlal a pořídil ten Sommer Cable Tricone Symasym. Cenově to vyšlo 5,5m se všemi konektory a poštovným 1550Kč. Můžu říct, že to je teda fakt lano jako ke svářečce. Ale je vcelku pěkně poddajný. 

Music Man Club #8
0 xLajků:

141

Re: in-ear odposlechy

dreamy napsal:

lano jako ke svářečce

 proto používám normální stereokabel

JB Vintera 70, JB 60 MiM, PB MiM, Sandberg Electra PB, Cort A4 OPN, JB SQVM70, JB SQVM FL, Jaguar Bass SQCV , PB (skládačka), Hofner 500/1 1965
Trace Elliot Transit -> Trace Elliot ELF -> 2x110, 210, 115, HA3500, Roland Cube 30
Shure 58A beta -> TC Helicon Harmony Singer
0 xLajků:

142

Re: in-ear odposlechy

dreamy napsal:

Tak konečně jsem se odhodlal a pořídil ten Sommer Cable Tricone Symasym. Cenově to vyšlo 5,5m se všemi konektory a poštovným 1550Kč. Můžu říct, že to je teda fakt lano jako ke svářečce. Ale je vcelku pěkně poddajný. 

Já si pořídil Posse PM-01 a tam nástroj i zvuk do sluchátek běží tam a zpět po klasickém MIDI kabelu, ale pořídil jsem si za pětikilo lepší od Rolandu a má normální průměr a ještě je hezký.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1cks4gpp116l41k14ujpjvk1ufb3.jpg

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

143

Re: in-ear odposlechy

Atvečko napsal:
dreamy napsal:

lano jako ke svářečce

 proto používám normální stereokabel

No jo. Ale to ti jde in-ear mono. 

Music Man Club #8
0 xLajků:

144 Naposledy upravil: dreamy (14. 08. 2018 13.49:22)

Re: in-ear odposlechy

Aidamos napsal:
dreamy napsal:

Tak konečně jsem se odhodlal a pořídil ten Sommer Cable Tricone Symasym. Cenově to vyšlo 5,5m se všemi konektory a poštovným 1550Kč. Můžu říct, že to je teda fakt lano jako ke svářečce. Ale je vcelku pěkně poddajný. 

Já si pořídil Posse PM-01 a tam nástroj i zvuk do sluchátek běží tam a zpět po klasickém MIDI kabelu, ale pořídil jsem si za pětikilo lepší od Rolandu a má normální průměr a ještě je hezký.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1cks4gpp116l41k14ujpjvk1ufb3.jpg

Ten systém Posse je zajímavej a už jsem na něj taky koukal. Problém v midi kabelu je ovšem ten, že neni dělaný na audio. Fungovat to jistě bude. V midi kabelu je pět drátků stíněných dobromady, které jsou uzpůsobeny pro data. V kabelu bude mnohem větší rušení a kvůli kapacitě i ztráta basů. Nebo snad z rozdělovacího boxu do posse jedou data??

Music Man Club #8
0 xLajků:

145

Re: in-ear odposlechy

Tohle je super věc, kterou bych dneska asi použil pro stavbu kapelního inear systému.

https://www.muziker.cz/zoom-livetrak-l-12

 

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

146 Naposledy upravil: Aidamos (14. 08. 2018 17.16:48)

Re: in-ear odposlechy

dreamy napsal:

V kabelu bude mnohem větší rušení a kvůli kapacitě i ztráta basů.

Ani jednoho ani druhého jsem si nevšiml. Navíc:

Multi-strand copper wire reliably transmits your data, while high-density spiral shielding eliminates any possible interference and unwanted noise. 

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

147

Re: in-ear odposlechy

dreamy napsal:

Ale to ti jde in-ear mono. 

 To jo ale já mám taky jen jedno sluchátko :-)

JB Vintera 70, JB 60 MiM, PB MiM, Sandberg Electra PB, Cort A4 OPN, JB SQVM70, JB SQVM FL, Jaguar Bass SQCV , PB (skládačka), Hofner 500/1 1965
Trace Elliot Transit -> Trace Elliot ELF -> 2x110, 210, 115, HA3500, Roland Cube 30
Shure 58A beta -> TC Helicon Harmony Singer
0 xLajků:

148

Re: in-ear odposlechy

Basáci, vzdělejte se o elektro, než začnete filozofovat nad kabely. Šíříte akorát poplašné zprávy :-)
Samo, že má Adam pravdu. Napětí a proud do sluchátek je tak velký, že mu nějaké rušení nevadí. 
Například dynamický mikrofon dává 3 až 5 mV/Pa. Tam je potřeba signál vést na větší vzdálenosti symetrickým vedením.
http://www.muzikus.cz/pro-muzikanty-clanky/Jak-vam-to-brumi-Symetricke-a-nesymetricke-zapojeni-ve-zvukarske-praxi~22~listopad~2004/

Brnkám v DreamFloyd a Elán CZ
0 xLajků:

149

Re: in-ear odposlechy

A to navíc u toho Posse ještě mikrofon (zpěvový plus eventuálně přídavný kondenzátorový pro akustické nástroje a také dva ambientní mikrofony) a taky vlastně i nástroj, protože tam je ladička, a vůbec celé ovládání hlasitosti běží tam a zpátky po klasickém HDMI kabelu, který se pro přenos zvuku normálně používá, navíc klidně na dlouhé vzdálenosti, takže tam probém není vůbec.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

150 Naposledy upravil: Aidamos (15. 08. 2018 09.21:37)

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:

Tohle je super věc, kterou bych dneska asi použil pro stavbu kapelního inear systému.

https://www.muziker.cz/zoom-livetrak-l-12

 

Jo, tohle má kapelník v bluesovce, kde hraju. Používáme to na zkouškách na jejich nahrávání i na běžné zvučení. Je to malé, jednoduché a hlavně naprosto dostatečně použitelné. Uvažuju, že to pořídím i do druhé mojí kapely na běžné zvučení místo velkého pultu, co mám, který má navíc jen dvě odposlechové cesty, páč tohle jich má pět a navíc lze uložit scény. Jen škoda, že to nemá alespoň o dva XLR vstupy víc. Ve hře tedy zůstává i Soundcraft Ui16, jen mi k němu chybí ten tablet (na 4" iPhonu to matlat odmítám a tahat s sebou notebook se mi taky nebude chtít).

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

151

Re: in-ear odposlechy

 Zrovna je jeden tenhle pul na bazaru:

https://hudebnibazar.cz/digitalni-mix-zoom-livetrak-l-12/ID179208/

Squier Vintage Modified Jazz Bass® '70s, Sterling by MusicMan Ray34, ZOOM B2 Four
Momentálně v kapele "Není zač!" http://www.nenizac.net/
0 xLajků:

152 Naposledy upravil: sigi (15. 08. 2018 12.35:57)

Re: in-ear odposlechy

Aidamos napsal:

Jo, tohle má kapelník v bluesovce, kde hraju. Používáme to na zkouškách na jejich nahrávání i na běžné zvučení. Je to malé, jednoduché a hlavně naprosto dostatečně použitelné. Uvažuju, že to pořídím i do druhé mojí kapely na běžné zvučení místo velkého pultu, co mám, který má navíc jen dvě odposlechové cesty, páč tohle jich má pět a navíc lze uložit scény. Jen škoda, že to nemá alespoň o dva XLR vstupy víc. Ve hře tedy zůstává i Soundcraft Ui16, jen mi k němu chybí ten tablet (na 4" iPhonu to matlat odmítám a tahat s sebou notebook se mi taky nebude chtít).

Předpokládám, že tu větší verzi L-20 znáš ale ta se mi zdá už moc drahá. Sice umí navíc i vzdálenou správu přes Bluetooth třeba z tabletu a pár dalších fíčur.

Kdybych narazil na tohle dřív, tak bych to použil, protože mi těch 8 + 2*2 vstupů na zvučení i inEar bohatě stačí. I ten jeden efekt na zpěv by postačoval. Jediný co by mi asi chybělo by byli gaty, a pak možnost mít limiter na vystupech. Otazka je jak dobrý je ten kompresor na vstupu...

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

153 Naposledy upravil: Aidamos (15. 08. 2018 13.55:33)

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:

Předpokládám, že tu větší verzi L-20 znáš

Neznám, nenarazil jsem na ní. Koukám, že je to novinka a u nás zatím není dostupná, Na gear4music ji mají za 25.600,- což je skoro dvojnásobek toho, co L-12. Hmm a na Hudebním Centru za 31, což se úplně posrali.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

154 Naposledy upravil: dreamy (15. 08. 2018 13.54:04)

Re: in-ear odposlechy

pepaol napsal:

Basáci, vzdělejte se o elektro, než začnete filozofovat nad kabely. Šíříte akorát poplašné zprávy :-)
Samo, že má Adam pravdu. Napětí a proud do sluchátek je tak velký, že mu nějaké rušení nevadí. 
Například dynamický mikrofon dává 3 až 5 mV/Pa. Tam je potřeba signál vést na větší vzdálenosti symetrickým vedením.
http://www.muzikus.cz/pro-muzikanty-clanky/Jak-vam-to-brumi-Symetricke-a-nesymetricke-zapojeni-ve-zvukarske-praxi~22~listopad~2004/

Já tu taky nefilozofuji nad sluchátkami ale nad signálem z basy do posse, který je tím midi taky tažený a symetrický není, pokud jsem to dobře pochopil. Že ke sluchátkům dnes dávají koax na prodloužení je jen z důvodu ceny ale přitom stačí i dvojlinka(klidně i midi kabel, ethernet kabel atd), ale jak jsem psal, tak ty neřeším. Řeším přenos signálu z basy do pose po tom midi kabelu. Jinak kdyby sis ten článek co jsi postoval přečetl pořádně, tak tam máš napsáno o přenosu nízkoimpedančním po dvojlince, ale větši a nástrojů je vysokoimpedančních a bude docházet k rušení od okolí a od sluchátek. To tam je v tom článku napsané taky. Jinak jsem vyučený v elektro...:

Music Man Club #8
0 xLajků:

155

Re: in-ear odposlechy

dreamy napsal:

Já tu taky nefilozofuji nad sluchátkami ale nad signálem z basy do posse, který je tím midi taky tažený pokud jsem to dobře pochopil.

Ano je. A co je za problém? V tom kabelu je použitá bezkyslíkatá měď a má dokonce dvojí stínění. Prakticky stejné (ne-li) lepší parametry, jako kterýkoli jiný nástrojový kabel.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ckuq5219j91hi7n3e13ijg1b3.jpg

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

156

Re: in-ear odposlechy

Aidamos napsal:
dreamy napsal:

Já tu taky nefilozofuji nad sluchátkami ale nad signálem z basy do posse, který je tím midi taky tažený pokud jsem to dobře pochopil.

Ano je. A co je za problém? V tom kabelu je použitá bezkyslíkatá měď a má dokonce dvojí stínění. Prakticky stejné (ne-li) lepší parametry, jako kterýkoli jiný nástrojový kabel.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1ckuq5219j91hi7n3e13ijg1b3.jpg

Ale tam není problém s kvalitou mědi. Ta nehraje až takovou roli a je to většinou jen reklamní trhák a na to hodně lidí slyší.Navíc v tomhle přippadě se jedná o midi kabel, který je určený k přenosu digitálního signálu. Stínění je fajn kvůli rušení z venku, ale signál z basy není samostatně stíněny  a dokonce ani impedančně uzpůsobený. O kapacitě ani nemluvím. Sluchátkům to vadit nebude, ale tomu signálu z basy ano. Projeví se to hlavně na zvuku ( šum kvůli stínění a zvuk (horší basy a výšky) kvůli impedanci a nepřizpůsobení na vysokoimpedanční výstup( ano z aktivu to tak hrozné nebude). To nemluvím o tom že kabely pro digitální přenos maji jiné parametry a impedanci kabelu. Např. před nedávnem jsem sháněl kabel k da převodníku a zvukovce, který potřebuje jednotlivě párované dvojice a impedanci cca kolem 100ohmů.  Nesehnal jsem, tak jsem musel koupit kabel hotový z Číny za cca 1000Kč. To, že tady takový USB kabely prodávají za 50 Kč je jen problém lidí, kteří to koupí. Mimochodem rozdíl ve zvuku je obrovský!

Music Man Club #8
0 xLajků:

157

Re: in-ear odposlechy

dreamy napsal:

Projeví se to hlavně na zvuku ( šum kvůli stínění a zvuk (horší basy a výšky)

 Nevím, nejsem elektrotechnik, ale když zapojím basu napřímo nebo přes MIDI kabel, neslyším rozdíl, jinak bych jim to Posse hodil na hlavu.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

158

Re: in-ear odposlechy

Aidamos napsal:

 Nevím, nejsem elektrotechnik, ale když zapojím basu napřímo nebo přes MIDI kabel, neslyším rozdíl, jinak bych jim to Posse hodil na hlavu.

+1

a to přece jde ne jestli je slyšet rozdíl na ucho nebo ... jinak to nemá cenu řešit :-)

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

159

Re: in-ear odposlechy

Aidamos napsal:
dreamy napsal:

Projeví se to hlavně na zvuku ( šum kvůli stínění a zvuk (horší basy a výšky)

 Nevím, nejsem elektrotechnik, ale když zapojím basu napřímo nebo přes MIDI kabel, neslyším rozdíl, jinak bych jim to Posse hodil na hlavu.

A to je nejdůležitější. V tom případě asi nemá cenu to řešit. 

Music Man Club #8
0 xLajků:

160 Naposledy upravil: Lukáš (19. 08. 2018 21.58:26)

Re: in-ear odposlechy

Aidamos napsal:

ale když zapojím basu napřímo nebo přes MIDI kabel, neslyším rozdíl

Buď je ten kabel fakt dobrej anebo je to spíš tím, že máš v base aktivku smile. Ten signál z basy je za výstupem z aktivky impedančně přizpůsobený na nízkou úroveň, která nebude výrazně ovlivněna rušením nebo kvalitou kabelu (i když osobní zkušenost s pasivní basou přes MIDI kabel nemám, samotného by mě to zajímalo).

0 xLajků:

161

Re: in-ear odposlechy

Lukáš napsal:
Aidamos napsal:

ale když zapojím basu napřímo nebo přes MIDI kabel, neslyším rozdíl

Buď je ten kabel fakt dobrej anebo je to spíš tím, že máš v base aktivku smile. Ten signál z basy je za výstupem z aktivky impedančně přizpůsobený na nízkou úroveň, která nebude výrazně ovlivněna rušením nebo kvalitou kabelu (i když osobní zkušenost s pasivní basou přes MIDI kabel nemám, samotného by mě to zajímalo).

Včera jsem odehrál přes Posse celou zkoušku na pasivního Mustanga a naprosto bez problémů. Stejnej zvuk jak přes kabel. Basy to mělo, výšky to mělo, že jsem až stahoval tónovou clonu. Schválně ještě dneska udělám srovnávací nahrávku kytarový kabel na přímo vs. MIDI kabel skrz Posse.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

162

Re: in-ear odposlechy

Tak tipovačka. Udělal jsem dvě nahrávky, obě pomocí XLR vyvedeny z POSSE (recenze), jedna je s využitím haněného MIDI kabelu, jedna s využitím klasického nástrojového kabelu. Která je která a proč? Baskytara je pasívní Fender Mustang, nahrávka je MP3, ale 320 kbps.

Ukázka

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

163

Re: in-ear odposlechy

Aidamos napsal:

Tak tipovačka. Udělal jsem dvě nahrávky, obě pomocí XLR vyvedeny z POSSE (recenze), jedna je s využitím haněného MIDI kabelu, jedna s využitím klasického nástrojového kabelu. Která je která a proč? Baskytara je pasívní Fender Mustang, nahrávka je MP3, ale 320 kbps.

Ukázka

Neslyším rozdíl :-) jak jsem čekal ...

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

164

Re: in-ear odposlechy

Aidamos napsal:

Tak tipovačka. Udělal jsem dvě nahrávky, obě pomocí XLR vyvedeny z POSSE (recenze), jedna je s využitím haněného MIDI kabelu, jedna s využitím klasického nástrojového kabelu. Která je která a proč? Baskytara je pasívní Fender Mustang, nahrávka je MP3, ale 320 kbps.

Ukázka

Doma to poslechnu. Jsem sám zvědav. Akorát nerozumím moc tomu propojení. Jedna nahrávka je přes posse a midi kabel a druhá přes klasický nástrojový kabel přímo do zvukovky?

Music Man Club #8
0 xLajků:

165 Naposledy upravil: Aidamos (20. 08. 2018 12.51:29)

Re: in-ear odposlechy

dreamy napsal:

Jedna nahrávka je přes posse a midi kabel a druhá přes klasický nástrojový kabel přímo do zvukovky?

Ne, obě přes POSSE aby se dal posoudit vliv MIDI kabelu. Jedna nahrávka je s využitím MIDI kabelu a jedna klasickým kabelem z basy do INST IN. A v obou případech XLR výstupem z INST OUT do zvukovky. Prostě koukni do recenze na drátové a bezdrátové zapojení a u toho bezdrátového si odmysli nástrojovou vysílačku a ber ji jako kabel. Jinak jsem to nechal proběhnout i kompresorem TC a Darkglassem se zapnutou simulací reprobedny, ale to je vedlejší. Prostě tyto dvě cesty:

basa - MIDI kabel - POSSE INST TO FX - Darkglass - POSSE INST IN - POSSE INST OUT - zvukovka

basa - nástrojový kabel - Darkglass - POSSE INST IN - POSSE INST OUT - zvukovka

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

166

Re: in-ear odposlechy

neumím to elektrikářsky zdůvodnit, ale za 3 roky hraní s Posse a bez Posse jsem si žádného rozdílu nevšiml při žádné z kombinací, kudy se dá signál vést

0 xLajků:

167

Re: in-ear odposlechy

Tipuju první MIDI kabel, druhou polovinu pro nástrojový.

0 xLajků:

168

Re: in-ear odposlechy

Lukáš napsal:

Tipuju první MIDI kabel, druhou polovinu pro nástrojový.

Proč myslíš? Respektive v čem slyšíš rozdíl?

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

169

Re: in-ear odposlechy

Co se týče šumu, tak jsou obě nahrávky stejné.Druhá je trošku čistší, ale žádnej extrémní rozdíl to není a netroufnu si tvrdit která je nahraná midi kabelem a která nástrojovým..

Music Man Club #8
0 xLajků:

170 Naposledy upravil: Lukáš (21. 08. 2018 22.17:40)

Re: in-ear odposlechy

Pocitově mi ta druhá linka přijde víc navýškovaná, dynamičtější a prostorově otevřenější - možná se tam projevuje trochu jiný styl hry, nicméně nějaký rozdíl tam slyším, i když není vyloženě zásadní.

0 xLajků:

171 Naposledy upravil: Aidamos (08. 05. 2019 16.01:39)

Re: in-ear odposlechy

Lukáš napsal:

Tipuju první MIDI kabel, druhou polovinu pro nástrojový. Pocitově mi ta druhá linka přijde víc navýškovaná

Slyšíš to naprosto správně, taky slyším v druhé části trochu víc výšek.

Lukáš napsal:

možná se tam projevuje trochu jiný styl hry

Nahrávky od sebe dělí jen výměna kabelu, tedy cca 20 sekund? Snažil jsem se to zahrát stejně. Stejně dynamicky, ve stejné poloze ruky. Tramtadadá, a je tu rozuzlení. První část nahrávky je nástrojový kabel, druhá část MIDI kabel.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

172

Re: in-ear odposlechy

Takže midikábl obstál smile.

0 xLajků:

173 Naposledy upravil: Aidamos (23. 08. 2018 16.56:21)

Re: in-ear odposlechy

Lukáš napsal:

Takže midikábl obstál smile.

Evidentně.

Ještě mě k těm "nevhodným" MIDI kabelům napadlo. V minulosti se DIN konektor alias pětikolík (viz MIDI kabel) používal velice často. Sám jsem se s ním ve svých začátcích často potkával. Měly ho mikrofony i zesilovače, např. legendární Vermona MV3. Samozřejmě nahradily je modernější XLR a jacky, stejně jako dvojkolíky na připojení reproduktorů nahradily jacky a poté i speakony.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

174

Re: in-ear odposlechy

Aidamos napsal:

V minulosti se DIN konektor alias pětikolík (viz MIDI kabel) používal velice často

 Jedinej rozdíl mezi MIDI kabelem a běžným stereo kabelem s pětikolíkama je, že MIDI nepoužíva krajní piny, jinak je to nemlich to samý.

JB Vintera 70, JB 60 MiM, PB MiM, Sandberg Electra PB, Cort A4 OPN, JB SQVM70, JB SQVM FL, Jaguar Bass SQCV , PB (skládačka), Hofner 500/1 1965
Trace Elliot Transit -> Trace Elliot ELF -> 2x110, 210, 115, HA3500, Roland Cube 30
Shure 58A beta -> TC Helicon Harmony Singer
0 xLajků:

175

Re: in-ear odposlechy

Atvečko napsal:

Jedinej rozdíl mezi MIDI kabelem a běžným stereo kabelem s pětikolíkama je, že MIDI nepoužíva krajní piny

Ale zapojený jsou, to je důležité. Protože POSSE je zřejmě využívá...

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

176

Re: in-ear odposlechy

Nadešel čas, abych i já začal řešit In-Ear odposlech. Zvažuji zatím ze 2 řešení:

1. POSSE PM-01 (velmi se mi líbila recenze Aidamose Odposlechový systém POSSE PM-01)

2. ROLLS PM352 + TC Helicon Guitar/Headphone Cable.

Má někdo zkušenosti s tím ROLLS PM351? Má někdo jiné řešení - jaké? Díky za rady a tipy :-)

YAMAHA BB 735A (Dark Coffee Sunburst) | Kombo MINI CMD 121P + Box NEW YORK 151 RJ | HOTONE Ampero
0 xLajků:

177 Naposledy upravil: sigi (31. 10. 2018 09.15:27)

Re: in-ear odposlechy

Co konkrétně od toho očekáváš? Zpíváš ? Jak je na tom zbytek kapely, kdo vám bude dělat mix pro inEar, jak zkoušíte?

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

178 Naposledy upravil: Atvečko (31. 10. 2018 09.31:18)

Re: in-ear odposlechy

saloh napsal:

Má někdo jiné řešení - jaké?

Behringer mikromonitor MA400, stereo kabel, slučovač a splitter na řemenu od kytary. Celý to stálo asi nějak do litru ( i s tím behringerem a kabelem). Původně jsem k tomu mel dvě vysílačky, ale drát je prostě drát.... Monitor je v pedálbordu vlevo nahoře, slučovač vpravo a splitter s kabelem do kytary vedle.

https://baskytara.com/img/m/2116/t/p1clqr3ags120u1qfvoqq1a06rlm3.jpg

Ve verzi II, kterou mám ted rozdělanou na stole bude splitter aktivní s nastavením hlasitosti.

 

JB Vintera 70, JB 60 MiM, PB MiM, Sandberg Electra PB, Cort A4 OPN, JB SQVM70, JB SQVM FL, Jaguar Bass SQCV , PB (skládačka), Hofner 500/1 1965
Trace Elliot Transit -> Trace Elliot ELF -> 2x110, 210, 115, HA3500, Roland Cube 30
Shure 58A beta -> TC Helicon Harmony Singer
0 xLajků:

179 Naposledy upravil: sigi (31. 10. 2018 09.46:59)

Re: in-ear odposlechy

Atvečko napsal:
saloh napsal:

Má někdo jiné řešení - jaké?

Behringer mikromonitor MA400, stereo kabel, slučovač a splitter na řemenu od kytary. Celý to stálo asi nějak do litru ( i s tím behringerem a kabelem). Původně jsem k tomu mel dvě vysílačky, ale drát je prostě drát.... Monitor je v pedálbordu vlevo nahoře, slučovač vpravo a splitter s kabelem do kytary vedle.

https://baskytara.com/img/m/2116/t/p1clqr3ags120u1qfvoqq1a06rlm3.jpg

Ve verzi II, kterou mám ted rozdělanou na stole bude splitter aktivní s nastavením hlasitosti.

 

A celý tenhle pedalboard by se dal například nahradit pomocí Helix HX stomp plus třeba ještě volume pedal, kterým si budeš kontrolovat poměr mezi vlastním nástrojem a zbytkem mixu, který dostaneš od zvukaře (přivedený do return v helix HX) ...

Teda pokud nezpíváš. U toho helixe by byl problém s tím harmonizerem pro zpěv. To by uměla až velký helix ...

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

180 Naposledy upravil: Atvečko (31. 10. 2018 10.10:02)

Re: in-ear odposlechy

jak napovídá ten harmonizer,  inear je tam prvoplávově kvuli vokálům...

JB Vintera 70, JB 60 MiM, PB MiM, Sandberg Electra PB, Cort A4 OPN, JB SQVM70, JB SQVM FL, Jaguar Bass SQCV , PB (skládačka), Hofner 500/1 1965
Trace Elliot Transit -> Trace Elliot ELF -> 2x110, 210, 115, HA3500, Roland Cube 30
Shure 58A beta -> TC Helicon Harmony Singer
0 xLajků:

181 Naposledy upravil: Dzzerza (31. 10. 2018 10.31:45)

Re: in-ear odposlechy

Já si toho Behringera MA400 pořídal taky a zapojoval jsem ho mezi mikrofon a zpěvový efekt (mám TC Critical Mass). Bral jsem si z něj jenom zpěv do jednoho ucha.

Bohužel to vyrábělo hodně brumu, který pak lezl do mixu. Je možné, že to bylo nekvalitním zdrojem, ale musel jsem ho z tohoto důvodu vyřadit a místo toho jse si pořídil kvalitnější odpolech, který mám v zkušebně na stativu skoro u hlavy.  Na koncertech bohužel musím vystačit s tím, co je.

Squier Vintage Modified Jazz Bass® '70s, Sterling by MusicMan Ray34, ZOOM B2 Four
Momentálně v kapele "Není zač!" http://www.nenizac.net/
0 xLajků:

182

Re: in-ear odposlechy

Dzzerza napsal:

zapojoval jsem ho mezi mikrofon a zpěvový efekt (mám TC Critical Mass)

Používám to přesně tak jak píšeš a nebrumí, podle mě to u tebe nebylo zdrojem a zemní smyčkou.

JB Vintera 70, JB 60 MiM, PB MiM, Sandberg Electra PB, Cort A4 OPN, JB SQVM70, JB SQVM FL, Jaguar Bass SQCV , PB (skládačka), Hofner 500/1 1965
Trace Elliot Transit -> Trace Elliot ELF -> 2x110, 210, 115, HA3500, Roland Cube 30
Shure 58A beta -> TC Helicon Harmony Singer
0 xLajků:

183

Re: in-ear odposlechy

My to plánujeme v rámci kapely řešit dvěma splittery, digitálním mixem a u každého soudruha sluchátkovým zesilovačem (na podlaze nebo na opasku). Soudružka zpěvulka by měla mít bezdrát.

0 xLajků:

184

Re: in-ear odposlechy

Nezpívám. Uvažoval jsem o tom ROLLS - zapíchnout do něho výstup z bass preampu + výstup z mixu + mikrofon na snímání toho co se děje na pódiu, tak jako to má Posse. V současné době si do svého stage odposlechu (který jsem právě prodal) dává každý to co chce z digi mixu Pressonus pomocí mobilní aplikace. Já bych tam chtěl ale celkový zvuk co jde ven (sluchátkovým výstupem) a k tomu jen trošičku přidat basu a zmíněné pódium...

Není to blbost? Má to tak někdo?

YAMAHA BB 735A (Dark Coffee Sunburst) | Kombo MINI CMD 121P + Box NEW YORK 151 RJ | HOTONE Ampero
0 xLajků:

185

Re: in-ear odposlechy

Proč chceš dublovat výstup z preampu a výstup z mixu? Z preampu to pošleš do mixu, tam si na svůj aux namícháš tolik basy, kolik jí chceš slyšet a pošleš si to do ucha. 

0 xLajků:

186

Re: in-ear odposlechy

CzechJoker napsal:

Proč chceš dublovat výstup z preampu a výstup z mixu? Z preampu to pošleš do mixu, tam si na svůj aux namícháš tolik basy, kolik jí chceš slyšet a pošleš si to do ucha. 

Protože chci mít v odposlechu přesně to co leze ven a jen malinko navíc basu.

YAMAHA BB 735A (Dark Coffee Sunburst) | Kombo MINI CMD 121P + Box NEW YORK 151 RJ | HOTONE Ampero
0 xLajků:

187 Naposledy upravil: pepaol (01. 11. 2018 22.09:38)

Re: in-ear odposlechy

Protože bych vraždil. Mix ti se zvukem z preampu nic neprovede. Nevymýšlej kraviny. Ať to není jak u nás v PTT. 3 mixy na H ... nemožně složitě na pódiu propojené. Když stačí pro inear jen jeden se 6 aux.

https://vseprozvuk.cz/chcete-bezdratovy-in-ear-odposlech-pro-vasi-kapelu-bez-vymysleni-jak-to-propojit-a-jake-potrebujete-komponenty

Brnkám v DreamFloyd a Elán CZ
0 xLajků:

188

Re: in-ear odposlechy

saloh napsal:

Protože chci mít v odposlechu přesně to co leze ven a jen malinko navíc basu.

Tohle není dobrý nápad. Protože to co leze ven je většinou mono mix, kde ale jednotlivé úrovně nástrojů jsou nastavený podle toho kolik toho proniká z podia (například v malých klubech).
Pokud bude z podia něco hodně hlasitého, tak je zvukař do hlavního mixu (FOH) už moc nedá....

Tohle řešení jsem taky zkoušel, nato ti tačí ten malej behringer nebo rools ...
To co opravdu funguje, je individualní mix ... udělanej jen pro inEar... z rozbočených signálu jedne pro monitoring a jeden pro FOH.
Pokud je vás hodně tak klidně ten individaulní muže být mono. Ale je obrovská výhoda pokud si mužete udělat stereo mix pro inEar.
Mikrofon na podiu nebudete potřebovat. Mě bohatě stačí to co leze ze zpěvových mikrofonu a z overhedu od bicích.

Další co bych ti poradil, je rozhodně nepodceňuj sluchátka, protože ty jsou asi nejduležitější částí celého řešení. Musí dobře hrát basu a s tím souvísí, že ti musí hodně dobře v uchu sedět a tlumit, jinak se ti basa v mixu ztratí ...

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

189

Re: in-ear odposlechy

Hola chlapi, mám jeden malinko OT dotaz. Aktuálně řešíme situaci v naší "home" zkušebně, kde jsme v pohodě 2 roky hráli, ale sousedka už nám to zatrhla. Takže jsme pořidili elektronické bicí s tím, že budeme hrát přes mix do sluchátek - jako ve studiu. Máme ale jen malý mix, který pro 3 hráče a 2 mikrofony stačí do hospody, ale má jen jeden AUX. Jak by se dalo vyřešit zapojení 3 sluchátek bez nějakých větších investic? Zkoušel jsem rozbočit sluchátkový výstup do 3 ale hraje to moc potichu..

Díky za pomoc smile

Fender Jazz bass, Ibanez ATK, Marshall JMP Superbass + JCM800 Sidewinder, Musicman HD-500, SWR WorkingPro 700, Eden D410XLT4, Fullstack Ashdown ABM
0 xLajků:

190

Re: in-ear odposlechy

KarelSam napsal:

Jak by se dalo vyřešit zapojení 3 sluchátek bez nějakých větších investic?

Sluchátkový zesilovač: https://www.muziker.cz/behringer-ha-400-microamp

Ale ještě lepší (drahé) řešení je tohle: https://www.bici.cz/Zvuk/JamHub-tiche-cvicne-studio/JamHub-BedRoom - tam si každý namíchá, co chce.

https://www.youtube.com/watch?v=oykGBiowyAQ

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

191

Re: in-ear odposlechy

Aidamos napsal:
KarelSam napsal:

Jak by se dalo vyřešit zapojení 3 sluchátek bez nějakých větších investic?

Sluchátkový zesilovač: https://www.muziker.cz/behringer-ha-400-microamp

to je přesně ono, díky Adame smile

Fender Jazz bass, Ibanez ATK, Marshall JMP Superbass + JCM800 Sidewinder, Musicman HD-500, SWR WorkingPro 700, Eden D410XLT4, Fullstack Ashdown ABM
0 xLajků:

192

Re: in-ear odposlechy

Používám totok. 6 zesilovačů v rackovém provedení 1U.
https://www.music-city.cz/art-headamp6-26610.html#
Na produkci mne stačí jeden mix DL1608. Udělám na něm zvuk ven do PA. Výstup Main z mixu proženu přes sluchátkový zesilovač. Do sluchátek mne jde tak to samé co ven do PA. Signál mohu nebo nemusím použít :-) Každý ze 6 zesilovačů má ještě vstup. Mix má 6x AUX.

Zkrátka můžu takto obsloužit 6 muzikantů. Nevýhoda, že zesilovač nemůže mít fyzicky každý u sebe. Nastavit se to musí před hraním. Individuální regulace je možná přes mobil ovládáním aux v mixu. Mobil bohužel musí být jablečný. Což považuju za výhodu. Neboť jabko funguje.

Brnkám v DreamFloyd a Elán CZ
0 xLajků:

193

Re: in-ear odposlechy

pepaol napsal:

Používám totok. 6 zesilovačů v rackovém provedení 1U.
https://www.music-city.cz/art-headamp6-26610.html#
Na produkci mne stačí jeden mix DL1608. Udělám na něm zvuk ven do PA. Výstup Main z mixu proženu přes sluchátkový zesilovač. Do sluchátek mne jde tak to samé co ven do PA. Signál mohu nebo nemusím použít :-) Každý ze 6 zesilovačů má ještě vstup. Mix má 6x AUX.

Zkrátka můžu takto obsloužit 6 muzikantů. Nevýhoda, že zesilovač nemůže mít fyzicky každý u sebe. Nastavit se to musí před hraním. Individuální regulace je možná přes mobil ovládáním aux v mixu. Mobil bohužel musí být jablečný. Což považuju za výhodu. Neboť jabko funguje.

To už je pro daný účel zbytečný luxus, ale koukal jsem že Uli dělá něco podobnýho za lidovku:

https://www.gear4music.cz/en/Recording-and-Computers/Behringer-HA8000-V2-8-Channel-Headphone-Amplifier/1WM5

Fender Jazz bass, Ibanez ATK, Marshall JMP Superbass + JCM800 Sidewinder, Musicman HD-500, SWR WorkingPro 700, Eden D410XLT4, Fullstack Ashdown ABM
0 xLajků:

194

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:
Další co bych ti poradil, je rozhodně nepodceňuj sluchátka, protože ty jsou asi nejduležitější částí celého řešení. Musí dobře hrát basu a s tím souvísí, že ti musí hodně dobře v uchu sedět a tlumit, jinak se ti basa v mixu ztratí ...

Díky moc všem za rady, ještě vše zvážím.

SLUCHÁTKA - jaká používáte, já uvažuji o těchto: Shure SE215 Sound Isolating Earphones, jsou za solidní cenu. Má někdo zkušenost? Jiné doporučení?

YAMAHA BB 735A (Dark Coffee Sunburst) | Kombo MINI CMD 121P + Box NEW YORK 151 RJ | HOTONE Ampero
0 xLajků:

195

Re: in-ear odposlechy

saloh napsal:

Shure SE215 Sound Isolating Earphones, jsou za solidní cenu. Má někdo zkušenost?

Mám je, a jsem nadšen. Parádní zvuk, krásně sedí v uších, ani po třech hodinách v uších o nich nevím, mají dostatečný počet výměnných nástavců (používám ty silikonové, ty pěnové mi nevyhovují), rozhodně doporučím. A určitě vem ty "clear", nejsou skoro vidět narozdíl od černých: https://www.muziker.cz/shure-se215cl-e

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

196

Re: in-ear odposlechy

sigi napsal:
saloh napsal:

Protože chci mít v odposlechu přesně to co leze ven a jen malinko navíc basu.

Pokud bude z podia něco hodně hlasitého, tak je zvukař do hlavního mixu (FOH) už moc nedá....

To co opravdu funguje, je individualní mix ... udělanej jen pro inEar... z rozbočených signálu jedne pro monitoring a jeden pro FOH.

Pokud jedete na in-eary, tak to taky předpokládá, že nebudeš tavit stowattovou lampu, ale všichni pojednou důsledně po lince (včetně basy). O individuálním mixu jsem psal výše, je to řešení na jeden rack včetně splitterů - splittery ti to rozdvojí - odposlechy si mícháte sami a druhou linkou to jde na FOH. 

0 xLajků:

197

Re: in-ear odposlechy

Aidamos napsal:
saloh napsal:

Shure SE215 Sound Isolating Earphones, jsou za solidní cenu. Má někdo zkušenost?

Mám je, a jsem nadšen. Parádní zvuk, krásně sedí v uších, ani po třech hodinách v uších o nich nevím, mají dostatečný počet výměnných nástavců (používám ty silikonové, ty pěnové mi nevyhovují), rozhodně doporučím. A určitě vem ty "clear", nejsou skoro vidět narozdíl od černých: https://www.muziker.cz/shure-se215cl-e

Díky za reakci, chci vzít ty clear. Ty silikonové nástavce se kupují zvlášť nebo jsou součástí sluchátek?

YAMAHA BB 735A (Dark Coffee Sunburst) | Kombo MINI CMD 121P + Box NEW YORK 151 RJ | HOTONE Ampero
0 xLajků:

198 Naposledy upravil: Aidamos (03. 11. 2018 15.29:22)

Re: in-ear odposlechy

saloh napsal:

Ty silikonové nástavce se kupují zvlášť nebo jsou součástí sluchátek?

Součástí. 3 velikosti pěnových a 3 velikosti silikonových.

https://baskytara.com/img/m/2556/t/p1crcvkniecsf1j6oapc1k2iuer3.jpg

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

199 Naposledy upravil: saloh (03. 11. 2018 16.25:12)

Re: in-ear odposlechy

Aidamos napsal:
Součástí. 3 velikosti pěnových a 3 velikosti silikonových.

Díky moc..

YAMAHA BB 735A (Dark Coffee Sunburst) | Kombo MINI CMD 121P + Box NEW YORK 151 RJ | HOTONE Ampero
0 xLajků:

200

Re: in-ear odposlechy

Testoval jsem na krámě xyz špuntů. Můj vítěz SE215. 

Brnkám v DreamFloyd a Elán CZ
0 xLajků: