pepaol napsal:Bezdrát tam mám jen abych mohl před PA zkontrolovat zvuk. Při hraní půjdu s basou na drát. Páč po plese přijdu vždy o 2 tužkové baterky. Vysílač žere :-) Pravda, ještě jsem nezkoušel ty s králíčkem :-)
Basu bubeníkoví ? Budu se snažit protlačit v plesovce svoje PA s digimixem Mackie DL1608. Limiter je doufám na mixu (nemám prozkoumám soft do detailu). Mám ještě 6x sluchátkový zesilovač do racku. Tudíž in-ear pro všechny muzikanty :-) kdo chce bezdrát, ať si ho koupí. Zas tak bohatej nejsem, abych investoval do cizích 6x7 litrů.
Pedalboard je řešení jen pro mne na analogovej aparát, který má zpěvák a trvá na tom, hrát přes něj. Basu ať pustí bubeníkovi a všem z mixu do odposlechů. Neřeším :-) Dělám nátlak na přechod z analogu na digimix a aktivní PA. Což jsou 4 bedny, kufr s kabely, stojany, mix velikosti notebooku a tablet. Víc na hraní netřeba. Odvezeš v Pickupu.
Já jsem šel ještě trochu dál s tím digitálním mixem:
Mám v něm mikrofonní splitter. Takže zvukař připojí mikrofony (3zpěv, 2x kytary, 3 bici) ja basa jde separátně do mixu z linkovyho vystupu zesilovače. A vzadu mám v racku 5m párak, ted už mám oproti obrázku i vstupy na mixu a výstupy na páráku popsaný. Zvukař má přímou linku (takže phantomové napajení je na něm) a já mam přes transformator izolovanou kopii pro mix.
Z mixu mi jde hlavní stereo mix do sluchátkového zesilovače (a odtud se dá poslat do aktivních beden) a pak z jednotlivých auxu mi jdou indivudiualní mixy nástroju do jednotlivych kanalů toho sluchátkovýho zesilovače. Pam se dá namíchat individualní poměr celkového mixu a auxu v každém sluchátkovém výstupu. Ten aux výstup mám, udělaný speciální kabel, který posílá do každého stereo kanálu to samé.
Jeden kanál na sluchátkovým zesilovači má připojený stereo, tedy ze dvou auxu -- to třeba pro solového kytaristu pokud má stereo efekty ...
jinak máme všichni stereo v uších (žádna 2x mono báze) a sebe v prostředku panoramy a mužeme si určit kolik chceme sebe (nebo svýho individuálního mixu) jenom otočením čudlíku balance na tom sluchátkovém zesilovači.
Postupně to doplním ještě o bezdráty .. ale ty si budou taky kupovat už ostatní ... Tam potom vezmu zadní stereo výstup jednotlivých kanálu z toho sluchátkovýho zesilovače pro bezdrát, ktery bude v dalším racku.
Zatím jsme na tom 3 z 5 a v druhé kapele na to budeme teprve přecházet.
PS: digitální mixy mají limiter/kompresor pro auxy a hlavní výstup alespoň ten Behringer R18 to tak má.
Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive, Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar: Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express