Téma: Sraz Prostějov 12.4.2016
Sraz Prostějov 12.4.2016
Dneska jsme se s Pepaolem a Tomem Kedziorem srazili u Pepaola v dílně. Tohle se nám tam sešlo:
Pepaol obstaral největší část aparátů. Hromadu boxů Peavey a i zesilovač Peavey Mark III. Na výkon 150 Wattů to hrálo výborně a nahlas, zvláště s dvoudesítkovou bednou Peavey. Těch 150 Wattů je vážně poctivých.
Naprosto fantastický je zesilovač Hughes & Kettner QT 600:
Perfektní zpracování, skvělý design, ohromující zvuk. Zvláště bych chtěl vyzdvihnout chování ovladače Tube Growl. Neuvěřitelně zhutňuje zvuk, funguje v celém rozsahu. Podobnou záležitost mají zesilovače Ashdown z řady ABM, ale tam se mi to vůbec nelíbí, přidávají jen zkreslení a ne moc hezké na můj vkus. U Qantumu to funguje naprosto úžasně, navíc ten Tube Growl plní i funkci lampového kompresoru. Parádní záležitost.
Kromě své atomové elektrárny (pedalboardu) jsem měl s sebou i kompletní hradbičku Soundelirium the 12.6s a the 14.5 se zesilovačem TecAmp Puma 1000. Nookovy bedýnky jsou nedostižný. Schválně jsem porovnal Nookovu 12.6s s dvanáctkovým reprákem s rovněž dvanáctkovým Kramperou, kterého opět dovalil Pepaol. Ty bedny hrají jedna jak druhá, pravda, Krampera krapet víc nahlas, páč je to 4ohmovka, Soundelirium je 8ohmovka. Ale po srovnání hlasitosti jsou ty bedny naprosto rovnocenné, přestože Krampera má větší objem, a taky podstatně vyšší hmotnost. Až někde potkám Kramperu, pogratuluji mu k výtečnému reproboxu a jedním dechem ho pošlu do učení k Nookovi, aby se to naučil dělat menší a lehčí
Z nástrojů jsem s sebou měl oba Music Many, StingRay a Sabre, které zdatně provětral Tom, nějaké hodnocení nechám na něm.
Tom dovezl Warwick Thumb, dosti netypický, ale perfektně zpracovaný nástroj.
Rád jsem jej vyzkoušel a seznal jsem, že to není nic pro mě. Má hodně moderní zvuk, v kapele asi fungovat bude výborně. Oproti jiným nástrojům jsme museli hodně laborovat s nastavením korekcí na aparátech aby z něj lezlo to, co člověk od Warwicku čeká. Nejlépe si tento nástroj rozuměl s mojí Pumou. Jak píšu i v recenzi, Puma má hodně čistý zvuk. To samé má a vyžaduje Warwick. Používám zesilovači předřazený preamp Tech 21 SansAmp VT Bass Deluxe (recenze), ale ten si také s Warwickem vůbec nerozumí, museli jsme jej vypnout. Pak už se nám korekcemi na Pumě podařilo nakroutit požadovaný zvuk. Přitom s Music Many i Fendry si VéTéčko rochní blahem.
Zajímavý byl Pepaolův bezpražec Vlček. Perfektní dohmat, kultivovaný zvuk, masakrózní Háčko. Jen té páté struně už jsem odvykl.
Zde ještě fotka s mojí maličkostí s Pepaolovým Fender American Standard Precision Bass. Klasika všech klasik, standardně tmelivý tučný zvuk, ale hrozně ta basa padá na hlavu, to mi, jak známo, vadí.
Díky Pepaolovi za poskytnuté zázemí a rád jsem se s Vámi, kucí, potkal.