Viz zajímavá diskuse - prostě je to o tom, že získáš v harmonii víc možností kudy basu vést a jakou náladu ve skladbě uděláš doprovodem.
Septima je taková profláknutá, když bys to dotáhl do extrému, pak vpodstatě můžeš použít kterékoliv chromatické tóny (což se běžně děje), ale chce to cit na místo, kde si to můžeš dovolit.
Ideální škola je chvilku poslouchat walking bass, jak to ti kluci na stromě sázejí. Případně si to zkusit dát taky, třeba v pomalém blues. A pak už u toho zůstat :-D
Fender PB US, JB MIM, JB MIM FL, MarleauxDiva fy Růžička, Spector Legend Classic 6, Palatino, Ibanez SRH500FL;
TCE250BH+Soundelirium 12UL, Hocke BT70+BN112M, Peavey/EVM15L+Peavey Mark III, Hocke BT120+Hocke B115, Hocke BN210, AldaxSPM250, Samson C-valve preamp...