davidak napsal:Málokdy je přece závislost mezi cenou a krásou/zvukem/užitnou hodnotou/čimkolivjinym lineární.. a to platí všude.
Ne ne. Na to jsem se nechtěl zaměřit, ikdyž to tak možná vyznělo.
spider napsal:úplně daleký vesmír to není, ale řekněme na měsíc a zpět. Mimo vzhled, excelentní zpracování, citlivý relic je to např. komfort hry (macatý krk co nikde ani nebzukne), odezva nástroje na hru (dynamika, perkuse) až po ten zvuk, se kterým sem fakt nemusel po nahrání nic dělat. Na žádném jiném nástroji jsem nedokázal vykouzlit tak čitelné a patrné mrtvé tóny (což může být dáno mýma prackama). Lineární nárust kvality vs. cena asi nikdo nečeká, ne ? Prostě od určité mety ta cena roste víc než rozdíly v kvalitě
Jak zvukově tak pocitově se u téhle basy cítím v 60. letech smile Prostě mi to přijde jako echt motown basa
To chápu, tyhle nástroje sou fakt Mercedesy mezi kytarama a jen mě mrzí že si nemůžu porovnat třeba ten svůj stavěný kus tím stavěným Fenderem(jak sme to třeba zkoušeli s Foderou). Když sme srovnávali s Foderou, samozřejmě se bere osobní vkus, ale to zpracování bylo prostě někde jinde v citu pro detail. Pokud se napíše na něco cenovka 150 000,- tak to taky podle toho vypadá. Funkčně, hardware, rovnostmi ploch, krků, slícování apod. sem nenašel rozdíl, ale ten detail je opravdu brilantní. Nevím jak se pohybujou fendry CS cenově, ale myslím, že to vítězí hlavně detailem...