Yetti napsal:Neštudovali ste někdo ty Ampeg preampy? Mě se furt zdá, že to tam kolem 200-300 Hz dávají nějaký takový "bordel" hučící, který se ale do některé muziky perfektně hodí(Pino Palladino).
Ja mam Ampeg SVPCL, takze muzes prozkoumat, az se uskutecni ta srovnavacka. Jedna se o standalone preamp z SVT-CL s pridanou moznosti nastaveni low-endu, ktere je ale naprosto zasadni:
1: Off – flat frequency response
2: Sub Cut – reduces frequencies below the bass range to protect the speakers
3: Low Cut Classic – provides a low cut equal to the original SVT
4: Ultra Low Classic – contours the sound to emphasize the low end just like the original SVT
5: Ultra Low Modern – provides a substantial low end boost
Bez korekci a na nastaveni 1-2 (ja pouzivam standardne 2) je zvuk prekvapive rovny (kdo by to rekl u Ampegu...) bez nejakych der. Zakopany pes je ale podle me v nastaveni 4, ktere muze byt v podobne variante standardem u Ampeg aparatu, ktere nemaji nastavitelny low-end. Nastaveni 4 udela mohutnou diru nekde mezi 300-800 Hz (nevim presne nemeril jsem), coz vede k opravdu silnemu zdurazneni pasma nizsich stredu, ktery popisujes, a basu. Je to pekelny hucak a ja to vubec nemuzu pouzivat, protoze mam rad stredovy zvuk. Nejaka takova dira bude podle me jeden z klicu k typickemu ampeg zvuku.
Fender CS '64 Relic Jazz Bass (skladacka z dilu), Squier Vintage Modified, Ibanez GSR 180
Ampeg SVPCL, Warwick Quadruplet, Torque (jeste UK)