Klusi napsal:Já jsem taky zkoušel MM pouze naživo. Resp. hrával jsem na něj naživo. V hloubkách je to opravdu maso, no nicméně při pidlikání okolo 12 pražce při nějakých unizonech nebo sólech se ten stingrayovskej zvuk trochu ztrácí. Oproti JB teda docela dost.
Takže já se nedivím, že ti sedí, ono taky hodně záleží na tom, jakej styl člověk hraje. Do funku, rocku, metalu je MM buldozer, kterej má těžko konkurenci, pokud takovej zvuk člověk chce. V jiných stylech je to už hodně na zvážení.
Jo Klusi, v tom co jsi ted napsal s Tebou naprosto souhlasim. Ale podotýkám, že já jsem basák (teda aspon doufam) a ne solovej kytarista. Ve studiu jsem na MM nahraval, ale strasne zalezi na tom, jak si poradi zvukar. To taky nejde rict jednoznacne. Zazil jsem taky zvuk ze svyho MM, ze kteryho jsem se malem zeblil, kdyz jsem slysel, co me s nim pri michacce udelali.
Zalezi opravdu na stylu, jakej hrajes. Hraju nejvic rock, popinu, nekdy malinko do funky, obcas nejakej slapejs. Jazz je hodne citelnej na vejskach, ale ten MM "vrcak" tam nazivo postradam. I vcera pri hrani me kluci rikali po hrani na jazzbass "ze toho MM neprodas, vid?". Ne... opravdu neprodam. Tesim se na jazzbass ve studiu, myslim si, ze to bude pecka. To same si myslim, ze plati pro precla.
Sandberg California TM2 5 str.; Lakland Skyline 55-02 Deluxe; Fender Jazz Bass (US 1976); EBS Gorm 350 (2x10"); EBS Neo Drome 150 (1x12"); EBS Microbass II Preamp/DI Box
http://www.sorryband.cz/