kalfar napsal:Furt se ti zdá linka tak špatná?
e.t. napsal:hraju 80% na jednu dvanactku a stovatovy zesak, linku posilam z microbassu zvukari,
dva posty nad tebou, jeden z duvodu nakupu microbassu byla touha po kvalitnem DI, na reddi cihlu nemam
kalfar napsal:Tohle je taková věc, kterou ti nikdo neřekne, která trochu odporuje tvému nadšení ze zvuku, který slyšíš a chceš dosáhnout. Holt, pravda bolí.
sorry, opet nic ve zlem, ale neni mi patnact, aby mi negdo odhaloval zvukarske supertajne velemoudra. mam svou predstavu a snazim se ji dosahnout, negde to jde a negde ne, nic vic
kalfar napsal:ve studiích je častá praxe, že kytara se nahrává přímo do počítače a všechny efekty a zkreslení se dělají digitálně. Proč?
protoze je to pohodlne a levnejsi
el BassTardo napsal:utopie - aspon dle mych zkusenosti. zvukar si nastavuje to, na co je zvykly a s cim se mu chce pracovat.kua, kde hraješ? to je smutná rozprávka...to co popisuješ to není zvukař ale hovado
konkretne tohle ze stare Tancirny: kucii, ja to tu zvucim, ja uz vim co a jak, kdybyste neco negde chteli, tak reknete ale to se nestava, pak kytaristovi prohrabnul ekvalizer a mne zacal vysvetlovat, ze nejlepci je fafner pyco a ampeg lednice. ted sem tam byl na nejake psychobilly a kopak mnel zvuk numetaloveho mlaskaveho kladiva, mlask mlask, jakykoli cit pro styl nula nula nic.
je nutne podotknout, ze zvukmajstri zamrznuvsi na let se zelim a dyppárpl uz pomaly odchazeji a nastupuje digitalni generace, kazdy kto ma doma lepci komp se tituluje studio, co je sakra tak tezkeho, kdyz ti prijde basak jako debil a chce mikrak, tak mu nejaky postavit pred bednu, vzit linku ("pro sichr, at to tlaci") a ten mikrak mu nenazvucit? vssichni budou spokojeni
The Jack, The Pearl, Palatino EUB, Cort GBMP3, GK 200RB 1981, Ampeg B200R 2008, Peavey Centurion III 1978, Peavey 118 1978, MB PH 112, EBS MBII