1 Naposledy upravil: Aidamos (včera 16.28:45)

Téma: Aidamos

Jmenuji se Adam Radiměřský, jinak ve virtuálním světě internetu se vyskytuji převážně pod přezdívkou Aidamos.

Na baskytaru hraju v pop-rockové kapele JinxX a v bluesové kapele Blues Moon

Dřív jsem hrál v dnes již neexistující folk-rockové kapele Rendez-vous a také jsem 4 roky drásal doprovodnou kytaru v liberecké zábavové country kapele Sešlost.

Mám rád všechnu dobrou muziku od jazzu přes folk, country, pop, funk, rock až po metal.

V občanském životě pracuju jako lektor softwaru. Ač mě živí převážně Microsoft, tak doma jsem na něm zcela nezávislý a používám Linux, takže se na mě nebojte v případě zájmu obrátit.

Moje vybavení:

Baskytara Ernie Ball Music Man StingRay 5 - recenze

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1bmeo4o6d1esf1j0j5t8ri0rnt3.jpg

Baskytara Ernie Ball Music Man Sabre Classic - recenze

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1bmep9fbmbkebq119fl1lkb8cg3.jpg

Baskytara Lakland Skyline 44-64 Bob Glaub - recenze

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1bmep9fbn1m8h138519bevcr5kr4.jpg

Baskytara Jolana Iris Bass Fretless Custom - recenze

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1bmeqkgbjca5copdh7ge71bf3.jpg

Elektrická kytara Squier Affinity Telecaster

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1bmeqkgbj1jds19cl19it1rr21tvf4.jpg

Akustická kytara Fender T-Bucket 300

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1bmeqkgbk7l01edm1s24su0fmb5.jpg

Dvanáctistrunná mandolína Cremona

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1bmp89ajc722a081dtd1n65och3.jpg

Aparát

Hartke KickBack KB12

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1bo2j3vrq1s2n1e4r1769e7sb83.jpg

Efekty a další zařízení:

Pedalboard Warwick RockCase RC 23000 B - recenze

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1bklsafqbibq1ihf19mj10547p03.jpg

a v něm v řetězci postupně:

Vysílačka Line 6 Relay G30 - recenze
Ladička Korg Pitchblack Pro - recenze a k ní Footswitch Widara FOOP 1 Mini
Dynamický filtr Source Audio Soundblox Pro Bass Envelope Filter - recenze