1 Naposledy upravil: Aidamos (včera 16.28:45)

Téma: Aidamos

Jmenuji se Adam Radiměřský, jinak ve virtuálním světě internetu se vyskytuji převážně pod přezdívkou Aidamos.

Na baskytaru hraju v pop-rockové kapele JinxX a v bluesové kapele Blues Moon

Dřív jsem hrál v dnes již neexistující folk-rockové kapele Rendez-vous a také jsem 4 roky drásal doprovodnou kytaru v liberecké zábavové country kapele Sešlost.

Mám rád všechnu dobrou muziku od jazzu přes folk, country, pop, funk, rock až po metal.

V občanském životě pracuju jako lektor softwaru. Ač mě živí převážně Microsoft, tak doma jsem na něm zcela nezávislý a používám Linux, takže se na mě nebojte v případě zájmu obrátit.

Moje vybavení:

Baskytara Ernie Ball Music Man StingRay 5 - recenze

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1bmeo4o6d1esf1j0j5t8ri0rnt3.jpg

Baskytara Ernie Ball Music Man Sabre Classic - recenze

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1bmep9fbmbkebq119fl1lkb8cg3.jpg

Baskytara Lakland Skyline 44-64 Bob Glaub - recenze

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1bmep9fbn1m8h138519bevcr5kr4.jpg

Baskytara Jolana Iris Bass Fretless Custom - recenze

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1bmeqkgbjca5copdh7ge71bf3.jpg

Elektrická kytara Squier Affinity Telecaster

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1bmeqkgbj1jds19cl19it1rr21tvf4.jpg

Akustická kytara Fender T-Bucket 300

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1bmeqkgbk7l01edm1s24su0fmb5.jpg

Dvanáctistrunná mandolína Cremona

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1bmp89ajc722a081dtd1n65och3.jpg

Aparát

Hartke KickBack KB12

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1bo2j3vrq1s2n1e4r1769e7sb83.jpg

Efekty a další zařízení:

Pedalboard Warwick RockCase RC 23000 B - recenze

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1bklsafqbibq1ihf19mj10547p03.jpg

a v něm v řetězci postupně:

Vysílačka Line 6 Relay G30 - recenze
Ladička Korg Pitchblack Pro - recenze a k ní Footswitch Widara FOOP 1 Mini
Dynamický filtr Source Audio Soundblox Pro Bass Envelope Filter - recenze
Kompresor TC Electronic SpectraComp - recenze
Předzesilovač Tech 21 SansAmp VT Bass Deluxe - recenze
Sluchátkový zesilovač Behringer Micromon MA400
Vše napájeno multizdrojem Microdesignum Fonte 4E-12V-45W-P

Moje předchozí nástroje: http://baskytara.com/post401440.html#p401440
Moje předchozí aparáty: http://baskytara.com/post401439.html#p401439

Oblíbené struny

Roundwound: Elixir Nanoweb 14052 - recenze
Flatwound: D'Addario XL Chromes ECB81 - recenze

Já a kapela JinxX (www.jinxx.cz)

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p19clop3k09nv1gfn1r6r8v41923.jpg

Já a kapela Blues Moon (www.bluesmoon.cz)

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1bjq2cc0hbulm1o5vp1c961env3.jpg

_____________________________________________________________________

Následuje abecední souhrn mých recenzí zde na fóru přehledně podle skupin:

APARÁTY

Ashdown MAG-C210T-300
Behringer Ultrabass BX1200
Gallien-Krueger 212MBE
Hartke Kickback 10
Maxi mini recenze basových aparátů
Roland Cube 120XL Bass a Roland Micro Cube Bass RX
Soundelirium the 12.6s a the 14.5
TecAmp Puma 1000 a M 212

BASKYTARY

BaCH JB-5
Dean European Custom Select
Dimavery JB-302
Dimavery DP-521 JB Jazzer
Edwards '75RI Jazz Bass
Ernie Ball Music Man Sabre 1991 a 1988
Ernie Ball Music Man Sabre Classic 2013
Ernie Ball Music Man StingRay 2EQ 2010 a 1987
Ernie Ball MusicMan StingRay 5
Fender American Deluxe Precision Bass 2012
Fender American Standard Precision Bass 2008
Fender American Vintage '57 Precision Bass 1982, 2007 a 2012
Fender Custom Shop 1955 Precision Bass
Fender Custom Shop 1964 Jazz Bass
Fender Deluxe Active Jazz Bass V
Fender Jazz Bass 1969
Fender Jazz Bass JB62
Fender Mustang Bass
Fender Precision Bass 1961
Fender Precision Bass '51 RI
Fender Precision Bass '57 RI (PB57-US)
Fender Precision Bass 1976 a 1978
Fender Road Worn 50' Precision Bass
Fokus MM5 Active
G&L JB
G&L SB-2
Harley Benton B-450
Harley Benton Beatbass Fretless
Harley Benton MB-5 SB Deluxe Series
Ibanez BTB 305 FM
Jolana Iris Bass Fretless Custom 2007
Lakland 4-94
Lakland 44-60 Joe Osborn
Lakland 44-64 Bob Glaub
Lakland 44-64 Bob Glaub PJ
Lakland Darryl Jones Fretless
Lakland Decade
Lakland Skyline 44-64 Bob Glaub
Lakland Skyline Hollowbody
Leviathan Music PJ Bass
MTD Kingston Z 4
Music Man Sabre 1979
Tokai Hard Puncher
Sadowsky Metro RV4-HPJ
Sadowsky NYC Ultra-Vintage P
Sadowsky Vintage J 4-String (NYC)
Sandberg Electra VS4 CR
Squier Affinity Precision Bass
Squier JV '57 Precision Bass (Japan 1983)
Squier Standard Precision Bass Special
Squier Standard Precision Bass Special 5
Stagg BC300FL-N
Vivian JB
Vivian Sitheusus P Bass

EFEKTY

Bayger Sustainer
Boss Bass Chorus CEB-3
Boss Bass Limiter Enhancer LMB-3
Boss Bass OverDrive ODB-3
Bass Synthesizer SYB-5
Boss Chromatic Tuner TU-2
Boss Dynamic Wah AW-3
Boss Line Selector LS-2
Boss Noise Suppressor NS-2
Boss Super Octave OC-3 a Octave OC-2
Digitech BP50
Electro-Harmonix Black Finger
Korg Pitchblack Pro
Seymour Duncan SFX-06 Paranormal Bass EQ Direct Box
Source Audio Soundblox Pro Bass Envelope Filter
TC Electronic Corona Chorus
TC Electronic SpectraComp
Tech 21 Bass Fly Rig
Tech 21 SansAmp VT Bass Deluxe
Zoom 506 Bass
Zoom B3

STRUNY - roundwound

Ashton BS 45105
Black Smith NW-45105-4
D'Addario EXL170
D'Addario XL ProSteels EPS170-5
DR Extra Life Red Devils RDB5-45
DR MM5-130 Marcus Miller "FAT BEAMS"
Dunlop DBHCN45105 Heavy Core
Elixir Nanoweb 14052
Ernie Ball Hybrid Slinky Coated 3833
Ernie Ball Super Slinky Bass Nickel Wound 2834
Fender Original Bass 7150ML Pure Nickel Roundwound
Fender Super Bass 8250M a 82505M
Framus Nickel Bass
GHS Bass Boomers M3045X
Hartke HSB 540
La Bella SN45 Slappers
Rotosound Roto Bass RB 40-5
Warwick Black Label 40 301 M
Warwick Red Label 42 301 M
Warwick Yelow Label 41 200 M
Wellton EB-540

STRUNY - flatwound

D'Addario XL Chromes ECB81, ECB82 a ECB81-5
Ernie Ball Flatwound Bass Group III 2806
Ernie Ball Slinky Cobalt Flatwound 2813 a 2814
GHS Precision Flats M3050
La Bella Deep Talkin' Bass 760FS
Rotosound Jazz Bass RS 77
Thomastik-Infeld Jazz Flat Wound JF344

STRUNY - ostatní

Fender Nylon Filament Roundwound 7120
Rotosound Solo Bass SM 55

SNÍMAČE

DiMarzio DP126
Seymour Duncan SPB-3

PEDALBOARDY

Diago Tourman PB04
Warwick RockCase RC 23000 B
Warwick RockCase RC 23120 B

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

2

Re: Aidamos

Adam koupil japonskou 57RI, rychlej obchod, bez problému, paráda, děkuju. A už může opět aktualizovat smile

LĀKLAND

3

Re: Aidamos

Můžu potvrdit, že s Adamem je radost obchodovat smile
Kupoval sem od něj foťák. Poslal brzo, zabalil krásně, vše jak má bejt. Super přístup! Ještě jednou veřejně ti děkuju smile

Share

4

Re: Aidamos

Od Adama som kupoval basu MTD Kingston Z4, ktorú mi nakoniec musel poslať poštou. Skvelé jednanie, basa bola zabalená ako v bavlnke a všetko tak ako má byť. Odporúčam !

MM, akustická gitara Nashville
Hughes & Kettner Quantum QC 421

Share

5

Re: Aidamos

Děláš fakt super recenze, obzvlášť na ty oktáver od bossu. Přesně něco takovýho shánim, škoda že nemáš webovky a víc času a chutě udělat recenze na úplně všechno smile

Roland cube 100
Squier Vintage Modified Jazz Bass 2009
Bráník 10°
Music Man Club #6

6 Naposledy upravil: Aidamos (01. 08. 2013 21.51:10)

Re: Aidamos

Dík, to mě těší, že se někomu mé výplody grafomanství líbí. Tak víš co, co mi přijde pod ruku, a mám to možnost nějak rozumně otestovat, napíšu o tom. Jinak stránky s recenzemi basového vybavení existují: http://basy.wz.cz/ - má je zdejší uživatel Deafslap. Spoustu jich tam je i ode mě, ale myslím, že co se týká obecně počtu recenzí, tak zdejší fórum vede.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

7 Naposledy upravil: priemysel (21. 03. 2013 19.08:32)

Re: Aidamos

Aidamovi jsem prodával overdrive od bosse, perfektní přístup, supr komunikace, rozhodně doporučuju (za ty mouchy z mé strany se ještě jednou omlouvám)

Share

8

Re: Aidamos

premet napsal:

za ty mouchy z mé strany se ještě jednou omlouvám

V pohodě, mouchy jsem z větší části vyřešil wink

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

9

Re: Aidamos

premet napsal:

perfektní přístup, supr komunikace, rozhodně doporučuju

Mohu potvrdit při prodeji strun!

Profil
Západ

10 Naposledy upravil: Aidamos (18. 06. 2014 20.59:59)

Re: Aidamos

Doplnil jsem si do profilu abecední souhrn mých recenzí zde na fóru, a to přehledně podle skupin, kdyby to někoho zajímalo.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

11

Re: Aidamos

.. skvělé recenze, líbí se mi že jsi aktivní muzikant, né jen teoretik .. skvělá práce kámo !!  (:

YamahaTRB6P
DunlopSteel
Spectraflex Cable
AquilarTLC
DavidEden WT-550B . EDEN E4X10.V4 -650W

Share

12

Re: Aidamos

Aidamos napsal:

souhrn mých recenzí

uz to sjizdim smile

pkGuitars  Custom          ¤
JAzZ*Bejs-fejs                 ¤
Ibanez SR1206 Premium ¤
Gallien Krueger RB700-II  &  GK SBX410 & ZOOM B3

Share

13

Re: Aidamos

vymenny obchod s adamom  na jednicku .

D u f f y  TecAmp Club #3

THE ZAZVORS

Share

14

Re: Aidamos

Boss LS2 dorazil v pořádku, vše proběhlo jak bylo domluveno. Spokojenost.

Trace Elliot Club #5
Trace Elliot AH1200-12 + 1518 + 1028H , Yamaha TRB 5PII, Ibanez SR 885, Fender Squier Deluxe Dimension V MN CR

Share

15

Re: Aidamos

Děkuju Adamovi za uskutečněný obchod. Vše na 1*

Schecter PJ (USA), Maya JB (JAPko)
Markbass SA 450, Markbass Standard 104HF
Roland Cube 30B, DBX 160X, Sabine RT-7000

16

Re: Aidamos

Kšeftovat s Adamem je radost - bezproblémová komunikace, rychlost, bylo to kvalitně zabalený a bylo to ve stavu, že by člověk řekl, že mu to poslali nový z obchodu... Dík! smile

Zabij tělo a hlava umře taky...
Walldis, OLP MM3, bezpražec Furch --> samodomo MM Stingray/Sabre hybrid preamp, mrtě krabiček --> Marshall MB450H, Peavey Century 200 Bass --> Marshall MBC410, Warwick WCA 211 PRO, 1978 Peavey 1x15 (+Eminence Kappa15LFA), samodomo 2x12 (oldskůl Celestion)

Share

17 Naposledy upravil: dw4rF_cz (28. 07. 2015 09.33:17)

Re: Aidamos

S Adamem jsme se tady domluvili na poštelování mýho Tokaie (výztuha na krku, dohmat). Super rychlej přístup, dvě hodiny po předání basy Adamovi, se slovy "žádnej stres, nemusíš na to nějak spěchat, stačí po víkendu", zvoní za dvě hodiny telefon, že je to teda hotový, o další hodinu a půl později na mailu podrobnější report, co s basou dělal, co byl důvod drnčení strun apod. takže i bezvadnej feedback.

Dnes mám basu zpět (domluva zněla, že pokud bude chtít, ať si ji pár dní nechá třeba na recenzi) a výsledek přesně podle představ. Takže můžu jen a jen doporučit. Domluva, předání, ochota, výsledek - všechno na jedničku. Navíc je podobně ukecanej jako já, takže za dvacet minut se stihne probrat okolo bas takových témat big_smile

Tokai Hardpuncher '81, Ibanez Silver Series Jazz Bass '78

Share

18

Re: Aidamos

dw4rF_cz napsal:

Navíc je podobně ukecanej jako já, takže za dvacet minut se stihne probrat okolo bas takových témat big_smile

Rád jsem poznal dalšího člena fóra osobně. Recenze tokavýho bude večer wink

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

19 Naposledy upravil: dw4rF_cz (28. 07. 2015 11.15:55)

Re: Aidamos

Aidamos napsal:
dw4rF_cz napsal:

Navíc je podobně ukecanej jako já, takže za dvacet minut se stihne probrat okolo bas takových témat big_smile

Rád jsem poznal dalšího člena fóra osobně. Recenze tokavýho bude večer wink

Nápodobně, i když my už se pár let zpět bavili, ve Vlaku, to jsi ještě měl 5ku jazz bass a na něm DR red devils smile

Tokai Hardpuncher '81, Ibanez Silver Series Jazz Bass '78

Share

20

Re: Aidamos

dw4rF_cz napsal:

i když my už se pár let zpět bavili, ve Vlaku, to jsi ještě měl 5ku jazz bass a na něm DR red devils

No vidiš to, to si vůbec nepamatuju smile

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

21

Re: Aidamos

fakt diky za skvely obchod a jako bonus odnos do auta smile
ps mate peknou zkusebnu smile

TecAmp Club #2

Share

22

Re: Aidamos

jeste sem musim neco prihodit, a chci i touto cestou podekovat, za odborne konzultace pri hledani hlavy.. protoze pri mych dotazech nejen, ze jsi odpovedel, ale poslal i spoustu odkazu, ktere byli nadramec odpovedi a mne ulehcil me rozhodovani smile protoze jako novacek co tu je 4 mesice fakt prehled nemam smile takze jeste jednou DIIIKY

TecAmp Club #2

Share

23

Re: Aidamos

Koupil jsem od Adama japonskýho preclíka. Domluva perfektní, kvůli vzdálenosti jsme to museli posílat PPLkem, vše skvěle a precizně zabaleno, navíc basa na to že je skoro 20 let stará, tak je v perfektním stavu (saxofonista z kapely: tyjo, však to je úplně nový fendr, ne?). Jinak Adam velmi dobře a rychle komunikuje, ať už virtuálně nebo po telefonu, je ochotný a dá se s ním dobře domluvit.
Takže za mě 100% pozitivní feedback!

Adame, díky, ten precl je peklo! :-)

_@_//

24

Re: Aidamos

Jo jo, Adam je třída smile

Lakland Skyline Darryl Jones 5, RBass SC-5, bezpražec Ibanez Musician Bass 1983, Squier stratocaster - japonka z 80. let
Smrčka OD Station, EHX Black Finger, Zoom MS-60B, David Eden WTX260 + Soundelirim 10.31
Profil

25

Re: Aidamos

D.a.l.i napsal:

Jo jo, Adam je třída smile

...taková stálice basovýho fóra. smile Už kurňa těch recenzí co napsal. Kolikrát, když se chci o něčem něco dozvědět, tak hledám nejdřív na fóru, jestli tu náhodou o tom není recenze od Adama. wink

Fender American Deluxe Jazz Bass V, Yamaha Attitude Custom (Billy Sheehan), čtyřkový Ibanez ATK, Squier VM Jazz Bass V se snímačema z USA deluxe, pětkovej bezpražec.
T.C.Electronic BG500W, BH250 1x12 250W, Pedalboard,...Octave MXR, Envelope Filter MXR, WAH Q Crybaby a další cajky. smile

Share

26

Re: Aidamos

kubass napsal:

Adame, díky, ten precl je peklo! :-)

Taky děkuju za obchod a za fýdbek. Snad se někde potkáme, když to tentokrát nedopadlo. Jsem rád, že Ti basička dělá radost, jako dělala mně, ale holt blíží se ke mě druhé definitivum v podobě Music Manu Sabre (první definitivum je můj StingRay) a tři basy bych nevyužil, tak ať holka hraje. Ale stýskat se mi bude, to víš že jo. Je to snad vůbec (pro mě) nejlepší olšový Precision, na který jsem hrál.

A jinak i ostatním díky za slova chvály. Já se snad začnu červenat smile (což by nevadilo, červenou mám rád, ten Sabre ostatně bude taky červenej a dokonce kardinálně)

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

27

Re: Aidamos

Díky za rychlý a bezproblémový obchod.

Fender Jazz Bass Special (Japan 1985), Fender Jazz Bass American Special, Furch, G&L JB 2 T.S., Vlček JBF4, Peavey Foundation 5,
Acoustic 122, TC Electronic BG250-112
Flatwound Club #5

Share

28

Re: Aidamos

Koupil jsem od Adama lampový kompresor. Nevím co napsat abych se moc neopakoval, ale s Adamem bylo pohodové, bezproblémové a rychlé jednání, kompresor dorazil poštou špičkově zabalený, je radost od něj něco kupovat. Díky Adame. Áďa

FENDER 60s Jazz Bass, Fade JB  (Aero Type 1 Std), obě 4str.
Peavey Mark III Bass, SWR 350 (pololampa) + samodomo dvě 1 x 12" elektrovoice, Eden kombo 50W
L-Amp (moc nevyužívám)

Share

29

Re: Aidamos

Musím zde rovněž velmi pochválit Adama. Poprosil jsem ho zde přes fórum o poštelování basy, protože jsem trochu, nejen hudební, poleno. I když mě vůbec neznal a jsem z konkurenčního Jablonce, byl velmi ochotný a v pohodě jsme se domluvili. Odmítl za poštelování dobrou flašku vína,  neuspěl jsem ani s mojí výtečnou bábovkou :-) Dokonce se ani zle netvářil když jsem přijel pozdě.....

Basu jsme poštelovali k mé velké spokojenosti u něj ve zkušebně, kde opravdu velmi brumí single snímače od přilehlé tramvajové tratě. Dokonce jsem mohl vyzkoušet některé z jeho nástrojů a ochutnat zvuk Nookova zvukového deliria s jeho Pumou. Má to Adam velmi hezky vyladěné, ví, co chce. Parádní dopoledne. Musím přiznat, že se mi velice líbil jeho upgradovaných Squier Precl, který bych ihned odkoupil. Bohužel jak sem pochopil při pročítání fóra, má vhodnou červenou barvu, takže zůstává navždy nedostupný :-) no ale kdyby přeci jenom......

Adame moc díky!!!

Viktor

Fender Jazz Bass Deluxe 24, Fender Bassman 400 PRO, Fender Bassman 250, Soundelirium 15BN, Hocke N110, Zoom B3

Share

30

Re: Aidamos

Adamova a moje kapela měly  v sobotu společnej koncert. Pěkně jsme pokecali o basách a vybavení, Adam to má fakt perfektně vyladěný. A projevil vůči mně velkou ochotu a vstřícnost. A to já oceňuju! smile Díky Adame.

Fender Jazz Bass American Standard 1997
Fender Jaco Pastorius Tribute Custom Shop Jazz Bass 2009
Rickenbacker 4003 Snoglo 2013
Mesa M6 Carbine
Flatwound Club #3

Share

31

Re: Aidamos

Ray Smith napsal:

Díky Adame.

Rádo se stalo. Když už ty cajky mám, a jsou na place zapojený, tak ať makaj. Žádný flákání. A vskutku nechals proběhnout Nookovými bedýnkami moc pěkný basový linky wink

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

32 Naposledy upravil: Aidamos (29. 06. 2017 17.54:33)

Re: Aidamos

Dal jsem hodně inzerátů, rozprodávám prakticky všechno, mnozí by se určitě chtěli zeptat proč. Abych učinil přítrž diskuzím v inzerátech, situaci osvětlím.

Před sedmi lety jsem konečně dospěl do bodu, kdy jsem si mohl dovolit pořídit originál nástroj Music Man, po kterém jsem toužil prakticky celý život. Do té doby jsem hrál 10 let na různé pětistrunné nástroje, ale přeci jen pětka na mě byla drahá. Hudební bazar nebyl tenkrát v tom stavu, jak je dnes, ale ani jsem po bazarovém nástroji nepokukoval, chtěl jsem nový, přesně dle mých požadavků. Čili objednal jsem si čtyřstrunný StingRay v mé oblíbené červené metalíze, s dvoupásmovou aktivkou, javorovým hmatníkem a pickguardem v bílé perleti. Jak říkám, pětka byla nad moje finanční možnosti a dokonce se mi tak nějak trochu zprotivila. Říkal jsem si, že mi klasická čtyřka stačí, a měl jsem stejně v plánu strunu E podladit do D, tedy tzv. drop-D ladění D-A-D-G, což jsem skutečně ke své velké spokojenosti provedl. Tato situace mi stačila na dlouhý čas, až do doby, kdy se zpěvačka rozhodla, že se moc vyřvává, a že by se jí naše věci zpívaly lépe o půl tónu níž. Tedy kvůli jednodušším prstokladům, abych se nemusel nic přeučovat, a vlastně i kvůli zvuku, abych mohl využívat i stávající hluboké D, které se tím  pádem měnilo na C#, jsem podladil celý nástroj o půl tónu, tedy na C#-G#-C#-F#. Jenže několik písniček zůstalo v původním ladění. Netrvalo tedy dlouho a pořídil jsem si druhý nástroj. Nejdříve MTD, to jsem nahradil japonským Precisionem v mé oblíbené candy apple red a nakonec přišel zbožňovaný Music Man Sabre v úžasné limitované barvě cardinal red sparkle. Nyní se dostala situace do bodu, kdy máme nové písničky a poměr "podladěných" a "nepodladěných" se pomalu začíná vyrovnávat, čili na hraní neustále sleduju, na co budu hrát další song a furt přehazuju basy. Přestože jsem je měl uložené pohodlně v dvojobalu na záda, už mě to pomalu přestává bavit i tahat a točit během koncertu, navíc často v malých klubech ani není místo na můj dvojstojan na basy. Budu o tom mluvit dále, ale směřujeme v kapele a hlavně s naším kytaristou do procesu redukce, tedy méně krámů, víc muziky. Nemyslel jsem si, že někdy udělám byť jednu z následujících dvou věcí: 1) přejdu zpět na pětistrunný nástroj (kde si nyní budu moci dovolit na všechny písničky standardní ladění, i za cenu toho, že se musím přeučit skoro celý repertoár), 2) prodám svoje milované červené Music Many, i ten který jsem si nechal postavit přesně na moji objednávku, i ten raritní z limitované edice v úžasné barvě a s fantastickým krkem z nádherně žíhaného javoru. Rve mi ten prodej srdce, ale nemůžu si dovolit si ty nástroje nechat. I by mi jich bylo líto, že leží v kufrech a jen zabírají místo a nehrajou.

Podobná situace je i v efektové sekci. Prošel jsem si megalomanstvím a dlouho tahal obludný dvacetikilový pedalboard (obrázek). Totální redukcí na nejnutnější zařízení jsem došel k malému pouhých 8 kg vážícímu pedalboardu, který jsem si vyladil snad téměř k dokonalosti, respektive mé spokojenosti (obrázek). O osudu pedalboardu píšu v závěrečném odstavci tohoto příspěvku.

V aparátu se mnou šest let přebývá výborný, lehký, ale výkonný zesilovač TecAmp Puma 1000. Relativně nedávno jsem si u mistra Nooka nechal postavit dva vynikající boxy přesně podle mých požadavků. Jsou poměrně lehké a díky tomu, že jsou dva, jsou i skladné. Ovšem občas dostáváme v kapele čočku, že se musím já, případně všichni, ztlumit (samozřejmě kromě bubeníka, protože bicí žádný potenciometr volume nemají), tak k čemu je mám, když se pak stejně pořádně neslyším? Určitě to znáte sami, jsou prostory a pódia, kde basa duní a nic moc s tím neuděláte. Případně duní, ale jen v určitém místě pódia. Uděláte dva kroky stranou a nic neslyšíte. Zkusil jsem začít hrát jen na menší z boxů, ale není to prostě ono. Tam když se hnete od něj pryč, tak basu jen tušíte, případně slyšíte z PA. Zaznamenal jsem teď na fóru něčí zkušenost, že box 8x10" nemusí hrát nahlas, ale je slyšet na pódiu všude. Je to možné, ale do toho fakt nejdu. Každopádně bude se mi po Soundeliriích stýskat, protože jsou to výtečné boxy.

No a teď ten závěr. Líbí se mi koncept našeho kytaristy v JinxX. Přijde na pódium div ne s rukama v kapsách, kytaru zapojí do špičkového multiefektu a do uší si vrazí sluchátka. Zvuk pak pošle zvukaři po kabelu včetně velice zdařilé simulace aparátu. My si řekneme kolik chceme kytary do odposlechu a on se nemusí s nikým handrkovat, aby si to dal míň. Do sluchátek si to dá tolik, kolik chce on. A tohle chci. Jednu basu, se kterou odehraju všechno, větší nebo menší multiefekt (ještě nemám úplně rozhodnuto, ale vím, co by se mi líbilo), a pak už jen klasická drátová sluchátka, případně časem in-ear odposlech.  Místo multiefektu by mohl být i preamp, ale musel by mít EQ sekci, zkreslení, kompresor, ladičku a výstup XLR a na sluchátka. Jo, vím, nepožaduju zrovna málo. Už jsem jeden takový preamp/multiefekt krátce měl, ale nestál za moc (recenze). Stejně často v malých klubech a někdy i na zkouškách používám muzikantské špunty do uší, protože když stojím vedle bicích, tak ty crashe mě fakt zabíjejí. Takže tak to prostě musí být. Basy pryč, pedalboard pryč, zesilovač pryč, bedny pryč. Koupím si pak už jen malé dostatečně výkonné kombo na akce s druhou kapelou, kde jedeme klasicky, a kde hlasitost ve zkušebně ani na pódiu není problém.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

33

Re: Aidamos

radikální změna... držím palce, ať tě nový setup baví aspoň stejně, jak ten dosavadní...

Bacchus, stará káča, MarkBass, Soundelirium, efekty, pedály, krabičky, synťáčky, samplery, pružiny

34

Re: Aidamos

Hmm..tak tomu říkám velký úklid!

Aidamos napsal:

No a teď ten závěr. Líbí se mi koncept našeho kytaristy v JinxX. Přijde na pódium div ne s rukama v kapsách, kytaru zapojí do špičkového multiefektu a do uší si vrazí sluchátka. Zvuk pak pošle zvukaři po kabelu včetně velice zdařilé simulace aparátu. My si řekneme kolik chceme kytary do odposlechu a on se nemusí s nikým handrkovat, aby si to dal míň. Do sluchátek si to dá tolik, kolik chce on. A tohle chci. Jednu basu, se kterou odehraju všechno, větší nebo menší multiefekt (ještě nemám úplně rozhodnuto, ale vím, co by se mi líbilo), a pak už jen klasická drátová sluchátka, případně časem in-ear odposlech.  Místo multiefektu by mohl být i preamp, ale musel by mít EQ sekci, zkreslení, kompresor, ladičku a výstup XLR a na sluchátka. Jo, vím, nepožaduju zrovna málo. Už jsem jeden takový preamp/multiefekt krátce měl, ale nestál za moc (recenze). Stejně často v malých klubech a někdy i na zkouškách používám muzikantské špunty do uší, protože když stojím vedle bicích, tak ty crashe mě fakt zabíjejí. Takže tak to prostě musí být. Basy pryč, pedalboard pryč, zesilovač pryč, bedny pryč. Koupím si pak už jen malé dostatečně výkonné kombo na akce s druhou kapelou, kde jedeme klasicky, a kde hlasitost ve zkušebně ani na pódiu není problém.

Tohle mě taky moc zajímá. Těším se až budeš dávat průběžné info wink

G&L L-2000 series E - USA 1982
Fender Hot Rod Precision - USA 1999
EBS Reidmar 750 + EBS Neo 212

Share

35

Re: Aidamos

Anti-GAS, to přejde :-)
Ale chápu, taky víc a víc využívám smartfoun než noťas..

Fender JB MIM, JB MIM FL 2x, Marleaux Diva fy Růžička, Ibaner Roadstar II FL, Spector Legend Classic 6, Squier PB, Ibanez EDS (FL úprava), Palatino; Hocke BT120+Peavey/EVM15L, GK 112MB, Markbass LM Tube+Mesa Walkabout 15", Markbass SD800+Hocke N212H, GK 212MBE, AldaxSPM250, Samson C-valve preamp, EBS Multicomp, Octabass, Unichorus, Dynaverb ...

Share

36 Naposledy upravil: Aidamos (02. 06. 2017 13.24:30)

Re: Aidamos

MartinXC napsal:

Anti-GAS

Anti-GAS ne, spíš true-GAS, protože já měl dokonale vyřešený basy, efekty i apec, a nepočítal jsem s tím, že se něčeho budu zbavovat. Jenže jak se říká, nikdy neříkej nikdy... a když vidím, jak si na hraní chodí náš kytarák a já se tahám se spoustou dalších krámů, tak mě to prostě zlákalo taky. Jednodušší přeprava, jednodušší zvučení, jednodušší život. Ale jinak kupujte, kupujte, jsou to vážně skvělý cajky a třeba jednou budu litovat. Teda spousty toho, co prodávám, lituju už teďka sad

hofa napsal:

držím palce, ať tě nový setup baví aspoň stejně, jak ten dosavadní

Děkuju smile

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

37 Naposledy upravil: pepaol (31. 05. 2017 14.41:31)

Re: Aidamos

Anti-GAS ...nebo krize středního věku ???
Pokud redukuješ, tak si nech jednu pětku, jednu čtyřku. Zesík a dvoudvanáctku box. No a k tomu si pořiď konečně 810 :-) Mne chytla asi stejně, jako 6válec v Audině.
Jak jsem mohl doposud jezdit se 4 válcema a hrát na něco menšího, jak 810 :-))))))

Špičkový multiefekt kytaristy ... V kapele máme 2 kytaristy. Jeden razí teorii špičkových multiefektů. Má cosi od Bose za 12 litrů. Druhý kytarista razí heslo kytara, kabel a Mesa 212 celoflaška. Schválně, komu to hraje jako prase a kdo v kapele zmizí a není slyšet :-)

Adam napsal:
Koupím si pak už jen malé dostatečně výkonné kombo na akce s druhou kapelou, kde jedeme klasicky, a kde hlasitost ve zkušebně ani na pódiu není problém.

Já odpovídám:
Takové kombo neznám. Nech si Nookovky, k nim lehčí dobře hrající zesík. Třeba Aguilar AG500SC.

Kdo si hraje, nezlobí !

Share

38

Re: Aidamos

S ponecháním části aparátu bych to viděl podobně jak Jarda. A mít jen jednu basu ? Budeš litovat ;-)
Mimochodem, po více než 20-ti letech mi při hraní prdla struna. D od Thomastika na akustice. Ještě, že jsem měl po ruce další basu.

Trace Elliot Club #5
Trace Elliot AH1200-12 + 1518 + 1028H , Yamaha TRB 5PII, Ibanez SR 885, Fender Squier Deluxe Dimension V MN CR

Share

39 Naposledy upravil: Aidamos (02. 06. 2017 13.26:41)

Re: Aidamos

pepaol napsal:

Má cosi od Bose za 12 litrů...v kapele zmizí a není slyšet

Náš kytarista má toho samého Bosse. Je to hodně o tom pohrát si nastavením. A věř mi, že prolejzá krásně wink

pepaol napsal:

k tomu si pořiď konečně 810

Aidamos napsal:

do toho fakt nejdu

karadam napsal:

mít jen jednu basu ? Budeš litovat

Ještě mám Bóbika a Jolču bezpražcovou.

pepaol napsal:

lehčí dobře hrající zesík. Třeba Aguilar AG500SC

To už si rovnou můžu nechat Pumu.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

40

Re: Aidamos

pepaol napsal:

hrát na něco menšího, jak 810 :-))))))

Do zkušebny klidně. Ale vozit to s sebou může možná hráč první ligy nebo totální psychopat.

G&L L-2000 1984
GK 400RB 1993, Soundelirium PapaMobile 2x10
DOD FX-100 Pedalboad: Boss ODB-3 - Ibanez PD-7 - (DOD FX72) - Warwick RockTuner PT2
Aji já mám profil! Sækədʒəwiːə

41

Re: Aidamos

masakr aidamosi, tak vystavěný arzenál, a ty soundelirka!
to si mě docela dostal. sem zvědav, jak ti to bude vyhovovat. ale to dáš jistě brzy vědět. já bych bez aparátu hrát nemohl (díky tomu co hrajem a tomu, že ne vždy se zvukařem s aparátem)

mázl 5ka, aguilar ag500 sc, swr 350, gallien-krueger 700rb, epifani ul310, soundelirium the 40.1, vox t-60, boss rc 50, boss oc-2, tc electronic scf, darglass b3k, xotic bass bb preamp, strymon el capistan

Share

42

Re: Aidamos

Aidamos napsal:

Ještě mám Bóbika a Jolču bezpražcovou.

Tak to jo.

... a není v tom ženská? Že ne ?

Trace Elliot Club #5
Trace Elliot AH1200-12 + 1518 + 1028H , Yamaha TRB 5PII, Ibanez SR 885, Fender Squier Deluxe Dimension V MN CR

Share

43

Re: Aidamos

Adame, nechal bych si tu 12.6. a klidně menší zesilovač. Váží to pár kilo a máš to skvělou alternativu ke sluchátkám.

Lakland Skyline Darryl Jones 5, RBass SC-5, bezpražec Ibanez Musician Bass 1983, Squier stratocaster - japonka z 80. let
Smrčka OD Station, EHX Black Finger, Zoom MS-60B, David Eden WTX260 + Soundelirim 10.31
Profil

44

Re: Aidamos

D.a.l.i napsal:

Adame, nechal bych si tu 12.6. a klidně menší zesilovač.

Taky jsem o tom uvažoval, ale asi ne. Přemýšlím, že mi na všechno bude stačit tohle: https://www.muziker.cz/hartke-kb12-kickback a bude to jedna lehoučká univerzální kisna bez dalšího drátování.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

45 Naposledy upravil: Matej (31. 05. 2017 16.01:19)

Re: Aidamos

Adame, počítej s tím, že ty sluchátka, nebo ten in-ear tě trochu "odřízně" od reality na pódiu. Po pořízení in-earu jsem si na to musel docela zvykat,...a třebas v té punk/HC kapele je to pro mě v podstatě nepoužitelné. Slyším se sice parádně, ale přišel jsem o takovej ten pocit-ten rockovej šrumec a husinu z pořádnýho "rokenrólu" na pódiu. Ale jestli to nemáš hozené přímo takto jako já,...že já mám ten "rambajs" a kotel na pódiu a vlastně i ve zkušebně rád, tak se s tím sžiješ určitě rychle. smile  Co se týče počtu bas,...taky jsem měl období redukce na dvě basy. Ale já mám ty nástroje prostě rád,...rád se v nich šťourám, tuninguju a vylaďuju je,...je to prostě takovej zvláštní koníček-možná obsese,....mazlit se s těma basama. smile A vlastně i rád ty basy střídám,..a to jak doma-a to beru basu do ruky opravdu denně na 1-3 hodiny, tak v kapelách co hraju. Vlastně tu variabilitu toho mého hraní a střídání bas a vlastně i stylů miluju. To samý platí o efektech,...miluju si s tím hrát, experimentovat, předělávat, ....a furt něco novýho zkoumat, vymýšlet a shánět (viz můj poslední výstřelek ta osmistrunná basa big_smile). Prostě to všechno je pro mě hraní na basu a všechno to mám rád. Takže pro mě taková cesta co chceš najet ty není. Ale fandím ti, že si to dokážeš takhle srovnat a předcevzít atd. smile

Fender American Deluxe Jazz Bass V, Yamaha Attitude Custom (Billy Sheehan), čtyřkový Ibanez ATK, Squier VM Jazz Bass V se snímačema z USA deluxe, pětkovej bezpražec.
T.C.Electronic BG500W, BH250 1x12 250W, Pedalboard,...Octave MXR, Envelope Filter MXR, WAH Q Crybaby a další cajky. smile

Share

46

Re: Aidamos

Matej napsal:

Ale jestli to nemáš hozené přímo takto jako já,...že já mám ten "rambajs" a kotel na pódiu a vlastně i ve zkušebně rád, tak se s tím sžiješ určitě rychle.

No, ten bordel na pódiu mi fakt nechybí. Prostě si většinou na hraní prdnu do uší zmiňované špunty a mám zvuk jak v obýváku z hifi, všechno krásně čitelný.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

47

Re: Aidamos

Aidamos napsal:

EQ sekci, zkreslení, kompresor, ladičku a výstup XLR a na sluchátka. Jo, vím, nepožaduju zrovna málo

Co tohle? http://www.gallien-krueger.com/plex-preamp/
Nebo novinka bez ladičky http://www.ehx.com/products/battalion/product-photo
Ani jedno neznám, ale zajímalo by mě to...

G&L L-2000 series E - USA 1982
Fender Hot Rod Precision - USA 1999
EBS Reidmar 750 + EBS Neo 212

Share

48

Re: Aidamos

Aidamos napsal:

mám zvuk jak v obýváku z hifi

njn, ale v tomhle souhlasím s Matějem smile hifi je na doma do obýváku, na koncertě to má být

Matej napsal:

husina z pořádnýho "rokenrólu" na pódiu

smile

Bacchus, stará káča, MarkBass, Soundelirium, efekty, pedály, krabičky, synťáčky, samplery, pružiny

49

Re: Aidamos

hofa napsal:

hifi je na doma do obýváku, na koncertě to má být

Ale uši mám jen jedny a tinitus na pochodu.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

50

Re: Aidamos

Jo, o tom vím, ale zapomněl jsem na něj, dík za připomenutí. Ale nevím, jestli zrovna chci ten GK zvuk, ale stojí to určitě za vyzkoušení.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

51

Re: Aidamos

Aidamos napsal:
Matej napsal:

Ale jestli to nemáš hozené přímo takto jako já,...že já mám ten "rambajs" a kotel na pódiu a vlastně i ve zkušebně rád, tak se s tím sžiješ určitě rychle.

No, ten bordel na pódiu mi fakt nechybí. Prostě si většinou na hraní prdnu do uší zmiňované špunty a mám zvuk jak v obýváku z hifi, všechno krásně čitelný.

Naprosto chápu,...každej to má jinak. smile Zas třebas v muzikálu, když si do in-earu ošéfuju co přesně tam chci mít,...to je lahoda pak slyšet vše-od hlavních zpěvů, vokálů, dechů atd, kdy to člověk fakt potřebuje, aby se v tom orientoval. To nejde hrát jen na bubeníka jako "normální" rokec. smile

Fender American Deluxe Jazz Bass V, Yamaha Attitude Custom (Billy Sheehan), čtyřkový Ibanez ATK, Squier VM Jazz Bass V se snímačema z USA deluxe, pětkovej bezpražec.
T.C.Electronic BG500W, BH250 1x12 250W, Pedalboard,...Octave MXR, Envelope Filter MXR, WAH Q Crybaby a další cajky. smile

Share

52

Re: Aidamos

pepaol napsal:

Jak jsem mohl doposud jezdit se 4 válcema a hrát na něco menšího, jak 810 :-))))))

Špičkový multiefekt kytaristy ... V kapele máme 2 kytaristy. Jeden razí teorii špičkových multiefektů. Má cosi od Bose za 12 litrů. Druhý kytarista razí heslo kytara, kabel a Mesa 212 celoflaška. Schválně, komu to hraje jako prase a kdo v kapele zmizí a není slyšet :-)

+999 to by se dalo tesat smile

Mě říkal před časem bubeník - pořád si něco kupuješ, zkoušíš zesíky, bedny a nakonec stejně skončíš u celoflašky a pořádný bedny. A já ti to budu nosit, protože hrát se má pro radost a tohle je ta radost když tě to celýho napumpuje tou energií. A taky ten pocit že "je to za tebou", ten se neošidí.. Sám si "pro radost" koupil Bonzovu sadu Ludwig Vistalite a mě dneska pomáhá tahat celoflašku a bednu big_smile

Sám jsem zvědavej co budeš mít za dva roky big_smile

Fender Jazz bass, Ibanez ATK, Marshall JMP Superbass + JCM800 Sidewinder, Musicman HD-500, SWR WorkingPro 700, Eden D410XLT4, Fullstack Ashdown ABM

Share

53

Re: Aidamos

KarelSam napsal:
pepaol napsal:

Jak jsem mohl doposud jezdit se 4 válcema a hrát na něco menšího, jak 810 :-))))))

Špičkový multiefekt kytaristy ... V kapele máme 2 kytaristy. Jeden razí teorii špičkových multiefektů. Má cosi od Bose za 12 litrů. Druhý kytarista razí heslo kytara, kabel a Mesa 212 celoflaška. Schválně, komu to hraje jako prase a kdo v kapele zmizí a není slyšet :-)

+999 to by se dalo tesat smile

Mě říkal před časem bubeník - pořád si něco kupuješ, zkoušíš zesíky, bedny a nakonec stejně skončíš u celoflašky a pořádný bedny. A já ti to budu nosit, protože hrát se má pro radost a tohle je ta radost když tě to celýho napumpuje tou energií. A taky ten pocit že "je to za tebou", ten se neošidí.. Sám si "pro radost" koupil Bonzovu sadu Ludwig Vistalite a mě dneska pomáhá tahat celoflašku a bednu big_smile

Sám jsem zvědavej co budeš mít za dva roky big_smile

+666

Share

54

Re: Aidamos

Co si třeba pedalboard nechat a jen na konec zařadit di box?
https://www.thomann.de/cz/radial_engineering_sb_2.htm
Já aparát nakonec nepoužívám. Navíc se tak vlezem do Octavie ve čtyřech lidích s bicíma a kontrabasem.

Red Bird Instruments Precision Bass
Kontrabas 7/8 M.M.
Waldis - 4ka bezpražec (na prodej)

Share

55

Re: Aidamos

Aidamos napsal:

Líbí se mi koncept našeho kytaristy v JinxX. Přijde na pódium div ne s rukama v kapsách, kytaru zapojí do špičkového multiefektu a do uší si vrazí sluchátka.

Zkusil bych Kemper... Nebo ty nový L6 Helix...

Share

56 Naposledy upravil: Aidamos (31. 05. 2017 21.52:45)

Re: Aidamos

Luboš napsal:

Co si třeba pedalboard nechat a jen na konec zařadit di box?

Taky mě to napadlo, ale ještě by to chtělo sluchátkovej zesilovač. Ono já DI box vlastně v pedalboardu mám, ten Tech 21 VT Bass, ale chci mít kompresor (ten malej TC, co jsem teď recenzoval a je v reklamaci) až na konci, i když je fakt, že dříve jsem měl kompresor před tím preampem a fungovalo to taky. Pak bych místo DI boxu zatím ale potřeboval spíš ten sluchátkový zesilovač, páč VT výstupem na sluchátka satanužel nedisponuje. Teď už jen jak to v pedalboardu zpřeházet aby se tam všechno vešlo a byla pro všechno šťáva... Ale zapřemýšlím, páč to VéTéčko je super, mám ho rád, do teď to byl základ mého zvuku.

CzechJoker napsal:

Zkusil bych Kemper

To je na mě moc drahý a navíc zase to drátování s footswitchem. Ale profíci to používají: http://www.musicstage.cz/rozhovory/arak … t2421.html

CzechJoker napsal:

Nebo ty nový L6 Helix

Jo, jo, na to nové LT mám políčeno wink

Luboš napsal:

Já aparát nakonec nepoužívám. Navíc se tak vlezem do Octavie ve čtyřech lidích s bicíma a kontrabasem.

A vo tom je wink

KarelSam napsal:

Sám jsem zvědavej co budeš mít za dva roky

No, to já taky. Ale dneska jsem absolvoval první zkoušku přes sluchátka a velká spokojenost. Pedalboard jsem ještě použil, z něj výstup do Pumy, a z ní XLR do PA a jinak opět z Pumy do sluchátek. Fakt paráda. Basu jsem si dal příjemně nahlas, špuntový sluchátka mi utlumily bicí, ale furt jsem i skrz ně dobře slyšel, co hrajou ostatní. Myslím, že tohle je pro mě opravdu cesta.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

57

Re: Aidamos

Jo a mimochodem, kdyby někdo hledal inzerát na Sabre, tak jsem ho smazal. Rozhodl jsem si tu basu nechat. Holt mi bude ležet doma minimálně jako dobrá investice. Kdo ví, co bude třeba za pět let, a pak se budu tlouct do hlavy, že jsem takový nástroj prodal.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

58

Re: Aidamos

Aidamos napsal:

Holt mi bude ležet doma minimálně jako dobrá investice

Myslím, že je škoda spálit najednou všechny mosty, dobře jsi udělal.

Lakland Skyline Darryl Jones 5, RBass SC-5, bezpražec Ibanez Musician Bass 1983, Squier stratocaster - japonka z 80. let
Smrčka OD Station, EHX Black Finger, Zoom MS-60B, David Eden WTX260 + Soundelirim 10.31
Profil

59

Re: Aidamos

Aidamos napsal:

tlouct do hlavy, že jsem takový nástroj prodal.

aspon ze tak adame smile

tieto AntiGAS stavy som mal aj ja niekolko krat (posledny vyustil ze som predal vsetky W a nechal si postavit PK1 , a bola to dobra volba smile )
verim ze vsetko ukocikujes tak aby si bol co najviac hudobne aj hracsky spokojny wink

pkGuitars  Custom          ¤
JAzZ*Bejs-fejs                 ¤
Ibanez SR1206 Premium ¤
Gallien Krueger RB700-II  &  GK SBX410 & ZOOM B3

Share

60

Re: Aidamos

Luboš napsal:

Co si třeba pedalboard nechat a jen na konec zařadit di box?

Aidamos napsal:

Taky mě to napadlo, ale ještě by to chtělo sluchátkovej zesilovač. Ono já DI box vlastně v pedalboardu mám, ten Tech 21 VT Bass, ale chci mít kompresor (ten malej TC, co jsem teď recenzoval a je v reklamaci) až na konci, i když je fakt, že dříve jsem měl kompresor před tím preampem a fungovalo to taky. Pak bych místo DI boxu zatím ale potřeboval spíš ten sluchátkový zesilovač, páč VT výstupem na sluchátka satanužel nedisponuje. Teď už jen jak to v pedalboardu zpřeházet aby se tam všechno vešlo a byla pro všechno šťáva... Ale zapřemýšlím, páč to VéTéčko je super, mám ho rád, do teď to byl základ mého zvuku.

Věřte mi, pánové a případné dámy, že poslední noci nemůžu usnout, protože mi to šrotuje v hlavě jak u zkoušky na vejšce. Takže pedalboardu dám ještě šanci, asi jsem přišel na elegantní řešení, ale nerad bych předbíhal. Díky všem za cenné připomínky, hlavně Lubošovi.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

61

Re: Aidamos

No ještě chvíli do tebe budem rýpat a nakonec si k tomu co máš, konečně dokoupíš i 810 a 300W celoflašku ;-)

Fender JB MIM, JB MIM FL 2x, Marleaux Diva fy Růžička, Ibaner Roadstar II FL, Spector Legend Classic 6, Squier PB, Ibanez EDS (FL úprava), Palatino; Hocke BT120+Peavey/EVM15L, GK 112MB, Markbass LM Tube+Mesa Walkabout 15", Markbass SD800+Hocke N212H, GK 212MBE, AldaxSPM250, Samson C-valve preamp, EBS Multicomp, Octabass, Unichorus, Dynaverb ...

Share

62

Re: Aidamos

MartinXC napsal:

dokoupíš i 810 a 300W celoflašku

Jo a koupím i toho tranzita, co mi to doveze wink

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

63

Re: Aidamos

Aidamos napsal:

Jo a koupím i toho tranzita, co mi to doveze wink

A nezapomeň na toho pikolíka, který to bude tahat wink

Lakland Skyline Darryl Jones 5, RBass SC-5, bezpražec Ibanez Musician Bass 1983, Squier stratocaster - japonka z 80. let
Smrčka OD Station, EHX Black Finger, Zoom MS-60B, David Eden WTX260 + Soundelirim 10.31
Profil

64

Re: Aidamos

D.a.l.i napsal:
Aidamos napsal:

Jo a koupím i toho tranzita, co mi to doveze wink

A nezapomeň na toho pikolíka, který to bude tahat wink

naštěstí, tak jak je v USA nezbytné, má i na naložení do auta Ampeg návod.. smile

https://www.youtube.com/watch?v=7ECS3bW43IE

Fender Jazz bass, Ibanez ATK, Marshall JMP Superbass + JCM800 Sidewinder, Musicman HD-500, SWR WorkingPro 700, Eden D410XLT4, Fullstack Ashdown ABM

Share

65 Naposledy upravil: Aidamos (01. 06. 2017 12.48:12)

Re: Aidamos

KarelSam napsal:

naštěstí, tak jak je v USA nezbytné, má i na naložení do auta Ampeg návod

No, má štěstí, že to auto nemá rantl - zapuštěnej kufr. Nechal bych ho ať se předvede s krátkou Fabií, hlavně až to pětasedmdesátikilový hovado bude tahat ven lol

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

66 Naposledy upravil: pepaol (01. 06. 2017 22.25:28)

Re: Aidamos

V klidu pánové. 810 je jednochlapovka. Jen 64 kg :-) Kupodivu se při manipulaci nadřu méně, než se 410. Neboť 810 nezvedám. Jen vozím na kolečkách. Chce to kombík s plochým kufrem. Návod od ampéže jsem vylepšil. Bednu překlopím přes nárazník na záda do auta na "ložisko". Papírový válec od stretch fólie na balení. Bedna se tak vsune do auta bez námahy. Odvalí se na tom válci. Vyjmutí je opačný postup.
http://baskytara.com/img/m/2541/t/p1bhijhcochemu641f8e1garv313.png
A takhle nějak ti Sabre bude znít :-) zvuk basy je všude, zní zcela přirozeně, zvuk nesměruje. Jestli stojíš u bedny nebo 5 m od ní, je to jedno.

Měl jsem Ampega BTX 410HL. Bedna váží 55,5 kg !!! Dával jsem ji do auta sám do sedanu na zadní sedadla bočníma dveřma. Nejprve jsem ji musel nadhodit za jedno ucho na sebe do výšky sedadla, abych ji tou užší stranou mohl vsunout do úzkých dveří. A pak ještě tak 3x opět nadhodit za jedno madlo, abych ji zasunul do auta.
Překlopení 810 do kombíka je proti tomu sranda.
https://m.youtube.com/watch?v=0mx6nAcNB9E

Kdo si hraje, nezlobí !

Share

67 Naposledy upravil: Atvečko (01. 06. 2017 22.03:02)

Re: Aidamos

Aidamos napsal:

rozprodávám prakticky všechno

Tyjo to bych nedal (neunesl) takhle najednou....

Na druhou stranu - onehdá jsem zaskakoval v Besedě,  měl jsem sebou jen kytaru, klipovou ladičku a Hartke VXL... a nakonec jsem konstatoval, že mi nic nechybělo smile

JazzBass std. MiM, Line6 Variax 700, Cort A4 OPN, JazzBass FL NoName, Hofner 500/1
HA3500 + 210+115, Roland Cube, HB250+112
Samson Q8 + TC Helicon Harmony Singer

Share

68 Naposledy upravil: Aidamos (01. 06. 2017 22.22:11)

Re: Aidamos

pepaol napsal:

V klidu pánové. 810 je jednochlapovka.

lol To bych Tě chtěl vidět, jak si poradíš s těmi úzkými a příkrými schody do sklepa, kde máme zkušebnu lol I ve dvou to bude na (|) lol

A jinak zvuk z toho videa je jak z (_!_) To video znám už hodně dlouho a nikdy jsem na to nevydržel koukat. Buď tam má nějaký vintage hlazenky nebo jinak totálně mrtvý struny. Kdyby mi takhle hrálo Sabre, tak ho hodím ze skály. A na Ampega 810 jsem hrál. Přímo na toho Tvého. Ale na zadek jsem se z toho neposadil.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

69 Naposledy upravil: MartinXC (01. 06. 2017 22.29:24)

Re: Aidamos

pepaol napsal:

... Bednu překlopím přes nárazník na záda do auta na "ložisko". Papírový válec od stretch fólie na balení. Bedna se tak vsune do auta bez námahy. Odvalí se na tom válci. Vyjmutí je opačný postup.
...

Hele a jakou máš vychytávku aby bedna při akceleraci v kufru necestovala?
A nebylo by jednodušší na záda namontovat 6ks malých koleček?
Třeba http://www.montako.cz/pevne/6604-nm-050 … 0wodOcQH0w

Fender JB MIM, JB MIM FL 2x, Marleaux Diva fy Růžička, Ibaner Roadstar II FL, Spector Legend Classic 6, Squier PB, Ibanez EDS (FL úprava), Palatino; Hocke BT120+Peavey/EVM15L, GK 112MB, Markbass LM Tube+Mesa Walkabout 15", Markbass SD800+Hocke N212H, GK 212MBE, AldaxSPM250, Samson C-valve preamp, EBS Multicomp, Octabass, Unichorus, Dynaverb ...

Share

70

Re: Aidamos

810 je na hraní venku. Tak je to měkčí huňa duňa. Záleží, čím jste ho krmili. Fender hlava s preampem TBP-1 co mám dovede dunění odstranit. Čudl ROOM BALANCE zvuk zúží nebo rozšíří.

Kdo si hraje, nezlobí !

Share

71

Re: Aidamos

pepaol napsal:

Jen 64 kg

Tady píšou 75 kg: https://www.thomann.de/cz/ampeg_svt810e.htm - nevím kterou máš verzi. Ale jinak v tomhle bych tu diskuzi ohledně 8x10" uzavřel. Až budu třeba v příštím životě hrát ve slavný kapele a kolem sebe mít štáb padesáti lidí, co se o to budou starat, tak si ty 810ky koupím třeba dvě wink

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

72

Re: Aidamos

Toz pekne jsem si pocetl :-) Osmidesitkova diskuze taky pekna :-)
Jinak velky prekvapko Adame a hodne stesti s vymenou !
Taky jsem jednou hral jen do linky, do odposlechu a nic moc :-(  byl jsem z toho nervozni......  sluchatka mi taky na zivy hrani moc nechutnaj......na cviceni ok.
Nejaka ta bedna za zady je pro me nutnost, to uz nezmenim :-)
Ja osobne jsem spis premejslel o nejakym petistrunnym padle, neco maleho, lehkeho, aby se stim dobre cestovalo, ale aby to hralo. Nemam autak a casto jezdim busem a chodim pesky a kdyz se mi nazadech bimba v bagu Musicman, tak uz to trochu cejtim. Bednu mi odvezou kamaradi dodavkou :-)
Sorry za off-topic a mej se !

MusicMan StingRay5
HARTKE HA5500 + HARTKE VX215 + EBS MultiComp + BBE Maximizer
https://www.youtube.com/watch?v=ScEx7hA9NJM
kapela : HUSH  https://www.facebook.com/hushcz 
Music Man Club #9

73

Re: Aidamos

Verzi USA. Na stránkách ampegu Classic (asi Vietnam) píšou 140 pounds. 10 kg sem nebo tam ...
Joo, je dobrý mít něco za sebou. 810 je taková pohodička :-)

Kdo si hraje, nezlobí !

Share

74

Re: Aidamos

pepaol napsal:

810 je taková pohodička

Hlavně při tahání do schodů wink

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

75

Re: Aidamos

810 beru pouze na open air a bydlí v garáži. Jinak bych do ní nešel. Schody tedy odpadají. Do sálu mám 212.

Kdo si hraje, nezlobí !

Share

76

Re: Aidamos

Aidamos napsal:
pepaol napsal:

810 je taková pohodička

Hlavně při tahání do schodů wink

Právě, to už je menší zlo tahat schody po tý osmidesítce

educated in shopping and wasting time
blankly staring at the screens
am i already clever enough?

Duplo domeček fanclub #1

77

Re: Aidamos

Jinak teda Adame, zajímavá cesta. Chápu důvody, rozumím. Jen...jen úplně nevím, jestli to pak není až úplně dokonalý... jakože to přestává být ten rokenrol a nastává sterilní doktorská práce.
Ale ber to s rezervou, zas tolik jsem toho nenahrál a s inýrem ještě míň, resp. vůbec nic sad

educated in shopping and wasting time
blankly staring at the screens
am i already clever enough?

Duplo domeček fanclub #1

78

Re: Aidamos

CzechJoker napsal:
Aidamos napsal:

Líbí se mi koncept našeho kytaristy v JinxX. Přijde na pódium div ne s rukama v kapsách, kytaru zapojí do špičkového multiefektu a do uší si vrazí sluchátka.

Zkusil bych Kemper... Nebo ty nový L6 Helix...

V sobotu jsem hral muj prvni live koncert bez aparatu. Napichnul jsem se do Kempera, do usi ineary, pres mobilni aplikaci QMix UC v jabku jsem si nastavil muj odposlech(pomery kytar bicich a zpevu) no a co se tyce po zvukove strance jsem lepsi koncert nezazil. Ten kemper je digital, ale co vsechno se z toho da dostat to je mazec.  Tak jsem v rozpacich!
Adama plne chapu!

PROFÜL
AVBS5 ´99/00 & EBS HD350+Ampeg SVT-410HLF+115 Emi Gamma+Warwick WCA 211Pro
♫♪♫♪ tak tohle je pro mě španělská vesnice

79

Re: Aidamos

ja to chapu, sice nemam zkusenosti, ale co zatim muzu rict, nekdy se ten zvuk tak potka, ze nic neni slyset, a taky. mne nejak in eary, uz jen kvuli tomu, ze clovek neni vystaven tolik hluku, coz neni idealni pro usi...

TecAmp Club #2

Share

80 Naposledy upravil: Duffy (09. 06. 2017 06.53:13)

Re: Aidamos

BASA je viac ako nejaky zvuk do sluchatok .

basa a basak , to je koberec , na ktorom stoji cela kapela,  a ako ho basak rozvlni , tak sa vlni cela kapela. tak ako pisal tu niekto hore , za ten pocit a tie zimomriavky a tak , za to vsetko to stoji .


chapem vsetko , ale budes to mat pohodlne , v klidku , ale v podstate ta esencia sa strati ....  drzim palce na tvojej ceste smile

D u f f y  TecAmp Club #3

THE ZAZVORS

Share

81

Re: Aidamos

Mám zkušenost tak se podělím. Neměli jsme jeden čas zkušebnu a tak jsem zkoušeli celá kapela 'potichu' v obýváku, všichni na hlavě sluchátka včetně bubeníka který měl elektronický bicí. V těch sluchátkách je slyšet uplně všechno, každá nuance včetně chyb. Zvuk 'pěknej', čistej, ale neživej, mrtvej... Na zkoušení, kdy si kapela potřebuje vyjasnit určitý věci je to super, ale hrát tak naživo bych opravdu nechtěl... Při běžným, klasicky nazvučeným koncertě je to sice občas zvukový chaos, ale nepostrádá to tu energii, ten drajv, který nutný předat dál publiku... V každým případě ti přeji na Tvé cestě hodně štěstí :-)

Share

82 Naposledy upravil: Aidamos (10. 06. 2017 16.22:54)

Re: Aidamos

Duffy napsal:

basa a basak , to je koberec , na ktorom stoji cela kapela,  a ako ho basak rozvlni , tak sa vlni cela kapela

Ale to jsou jen takový pseudofilozofický pindy... Jasně, že ostatní hráči potřebují slyšet basu, stejně jako já ostatní nástroje, ale zase když pak duní celé pódium, a jsou taková pódia, kde s tím nemáš moc co udělat, aby to nedunělo, tak Tě s tím spíš ostatní pošlou do (_!_) než aby se vlnili. Ono když se sami neslyší, těžko se vlnit.

Duffy napsal:

ten pocit a tie zimomriavky a tak , za to vsetko to stoji

Když Ti nevadí bengál na pódiu a stojí Ti to následně za celou noc pískání v uších, budiž Ti to přáno. Ale když jsem donucen se ztlumit, případně si to dám z ohledem na ostatní tak, že se slyším jen v jednom bodu pódia, a sebemenší úkrok do strany od aparátu způsobí, že basu spíš jen tuším nebo matně slyším z hlavního PA, tak o nějakých zimomriavkách nemůže být řeč. Nejsem zas takový sebestředný hovado, abych si to opálil bez ohledu na ostatní, to bych asi v kapele brzo skončil. A to snažíme v kapele dodržet zásady z tohohle článku: http://frontman.cz/ctyri-nejcastejsi-ch … e-produkci, ale ne vždy to jde, takže už se mi stalo, že basa musela hrát z "pódia", na pódiu byla moc, aneb "Kurva, ztlum si to!", dva metry před ním byla ještě slyšet, a pět metrů od pódia basa zmizela úplně, takže pro 80% diváků jako bych vlastně vůbec nehrál, tak to mě sere.

vintage napsal:

V těch sluchátkách je slyšet uplně všechno, každá nuance včetně chyb. Zvuk 'pěknej', čistej, ale neživej, mrtvej...

Otázka nastavení třeba vhodného reverbu, který udělá ten prostor (jasný, nesmí se to přehnat, vedlo by to k zahuhlání).

vintage napsal:

Při běžným, klasicky nazvučeným koncertě je to sice občas zvukový chaos

Právě. Občas si říkám, že jestli jde ven takovej zvuk, jako je na pódiu, tak je to totální průser. Většinou tedy naštěstí lidi říkají, že ven byl zvuk dobrej. Ale já si takové hraní vůbec neužívám a jsem spíš otrávenej jak malajskej šíp. Občas se na nějakém pódiu sejdou divně frekvence a zdá se, že basa s kytarou hrajou půl tónu od sebe, alespoň tak to zvláště u dvou našich písniček naše zpěvanda vnímá a pak je z toho v prdeli jak Baťa s dřevákama. In-ear tohle odstraní. Stáváme s kytaristou na opačných stranách pódia.

vintage napsal:

nepostrádá to tu energii, ten drajv, který nutný předat dál publiku

Dyť si vem, kolik profesionálních kapel hraje do in-earu. Jasně, možná za sebou mají nějaké aparáty, někdy spíš víc pro image, často z nich berou jen zvuk, ale neslouží ve skutečnosti pro slyšení se, a všichni mají v uších sluchátka. A netvrď mi, žes ještě na takovým koncertu nebyl a že to nemělo drajv. Viz např. článek, co jsem házel výše: http://www.musicstage.cz/rozhovory/arak … t2421.html

http://baskytara.com/img/m/2556/t/p1bi965lj51jba11pj1h9vhpc1ul03.jpg

vintage napsal:

V každým případě ti přeji na Tvé cestě hodně štěstí

Díky smile A opravdu to pro mě asi bude cesta. Včera jsem absolvoval první koncert s in-earem. Fakt pohoda. Mám v pedalboardu zabudovanej tenhle sluchátkovej zesilovač: https://www.muziker.cz/behringer-ma-400-micromon - do XLR mi šla basa z preampu (se simulací reprobedny), obratem dále ke zvukaři, a do druhého vstupu jsem si nechal poslat ostatní nástroje a zpěv v jakém poměru jsem chtěl. Sám jsem si pak namíchal poměr basy a toho ostatního. Z bicích se zvučil jen kopák, ale bicí díky malému pódiu jsem slyšel dobře i skrz sluchátka. Ostatní si řekli, kolik chtějí basy do odposlechu. Jinak šla basa jen z hlavního PA, a co mám odezvu, tak slyšet byla všude. Po nás hrála druhá kapela, basák šel jen z basového aparátu z pódia. Dva metry od něj byla basa perfektní, pět metrů daleko už nebylo nic. Jediné, v čem spatřuju drobný problém hraní se sluchátky, je nějaká komunikace během produkce. Sluchátka tlumí zvuk i když se nehraje. A taky možná si nakonec nějaké to menší kombo, co si chci pořídit, na hraní občas brát budu, protože (zatím) ne všichni z kapely používají in-ear a ne vždy je k dispozici dostatečný počet odposlechů či odposlechových cest.

Každopádně i tak díky všem za připomínky a názory. Holt někdo má rád na pódiu bengál a někdo chce ve stáří ještě něco slyšet big_smile

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

83

Re: Aidamos

Aidamos napsal:

Mám v pedalboardu zabudovanej tenhle sluchátkovej zesilovač: https://www.muziker.cz/behringer-ma-400-micromon

Jop, přesně ten používám už skoro dva roky (mám do toho zataženej mikrofon a linkou mix). Ještě jsme to teda trochu vyšperkoval tím, že k tomu používám bezdrátový sluchátka.

http://baskytara.com/img/m/2116/t/p1as5chnv91jfqotk1hjp1ngsbdi3.jpg

JazzBass std. MiM, Line6 Variax 700, Cort A4 OPN, JazzBass FL NoName, Hofner 500/1
HA3500 + 210+115, Roland Cube, HB250+112
Samson Q8 + TC Helicon Harmony Singer

Share

84

Re: Aidamos

Atvečko napsal:

k tomu používám bezdrátový sluchátka

To je ta zelená krabička? Co je to zač?

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

85 Naposledy upravil: Atvečko (10. 06. 2017 17.29:39)

Re: Aidamos

nene vysílač je pod tím mixem  i když ve stejný zelený krabičce smile  Kouká z něj jen antena. 

Jsou to vybrakovaný běžný sluchátka (865MHz). Vysílač je v tý krabičce, přijímač v plastový krabičce na pásku.  Koupil jsem je za pár korun jako mechanicky poškozený.
Ale už si bastlím to samý ale s BT 4.1

Něco takovýho :
https://www.aliexpress.com/item/Queenvi … 82017.html

JazzBass std. MiM, Line6 Variax 700, Cort A4 OPN, JazzBass FL NoName, Hofner 500/1
HA3500 + 210+115, Roland Cube, HB250+112
Samson Q8 + TC Helicon Harmony Singer

Share

86 Naposledy upravil: MartinXC (10. 06. 2017 19.06:58)

Re: Aidamos

Aidamos napsal:

Jasně, že ostatní hráči potřebují slyšet basu ... takže už se mi stalo, že basa musela hrát z "pódia", na pódiu byla moc, aneb "Kurva, ztlum si to!", dva metry před ním byla ještě slyšet, a pět metrů od pódia basa zmizela úplně, takže pro 80% diváků jako bych vlastně vůbec nehrál, tak to mě sere ...

=> To chtělo tu 810 :-)

Ale chápu, dnes jsem byl s děckama na muzikálu a musím říct, že muzika to byla velice čistá, skoro studiová.  Hodně proto, že to hráli lidi, co umí, ale dost i tím, že ruchy zůstaly pod podiem (vše v inearech - krom akustických nástrojů) a ven šel zvuk z mixu a PA.

Fender JB MIM, JB MIM FL 2x, Marleaux Diva fy Růžička, Ibaner Roadstar II FL, Spector Legend Classic 6, Squier PB, Ibanez EDS (FL úprava), Palatino; Hocke BT120+Peavey/EVM15L, GK 112MB, Markbass LM Tube+Mesa Walkabout 15", Markbass SD800+Hocke N212H, GK 212MBE, AldaxSPM250, Samson C-valve preamp, EBS Multicomp, Octabass, Unichorus, Dynaverb ...

Share

87

Re: Aidamos

Aidamos napsal:
Duffy napsal:

basa a basak , to je koberec , na ktorom stoji cela kapela,  a ako ho basak rozvlni , tak sa vlni cela kapela

Ale to jsou jen takový pseudofilozofický pindy... Jasně, že ostatní hráči potřebují slyšet basu, stejně jako já ostatní nástroje, ale zase když pak duní celé pódium, a jsou taková pódia, kde s tím nemáš moc co udělat, aby to nedunělo, tak Tě s tím spíš ostatní pošlou do (_!_) než aby se vlnili. Ono když se sami neslyší, těžko se vlnit.

Duffy napsal:

ten pocit a tie zimomriavky a tak , za to vsetko to stoji

Když Ti nevadí bengál na pódiu a stojí Ti to následně za celou noc pískání v uších, budiž Ti to přáno. Ale když jsem donucen se ztlumit, případně si to dám z ohledem na ostatní tak, že se slyším jen v jednom bodu pódia, a sebemenší úkrok do strany od aparátu způsobí, že basu spíš jen tuším nebo matně slyším z hlavního PA, tak o nějakých zimomriavkách nemůže být řeč. Nejsem zas takový sebestředný hovado, abych si to opálil bez ohledu na ostatní, to bych asi v kapele brzo skončil. A to snažíme v kapele dodržet zásady z tohohle článku: http://frontman.cz/ctyri-nejcastejsi-ch … e-produkci, ale ne vždy to jde, takže už se mi stalo, že basa musela hrát z "pódia", na pódiu byla moc, aneb "Kurva, ztlum si to!", dva metry před ním byla ještě slyšet, a pět metrů od pódia basa zmizela úplně, takže pro 80% diváků jako bych vlastně vůbec nehrál, tak to mě sere.






ale no tak smile

D u f f y  TecAmp Club #3

THE ZAZVORS

Share

88

Re: Aidamos

Duffy napsal:

ale no tak smile

To samozřejmě nebylo myšleno útočně, ani to, že bys byl sebestředné hovado smile To jen tak obecně. Ono asi kdybych hrál v jiné kapele, kde to opálí každej a nikomu to nevadí, tak to opálím asi taky a do uší si narvu špunty, ovšem chudák zvukař, co s tím pak musí pracovat, ale v této situaci nejsem.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

89

Re: Aidamos

Aidamos napsal:
Duffy napsal:

ale no tak smile

To samozřejmě nebylo myšleno útočně, ani to, že bys byl sebestředné hovado smile To jen tak obecně. Ono asi kdybych hrál v jiné kapele, kde to opálí každej a nikomu to nevadí, tak to opálím asi taky a do uší si narvu špunty, ovšem chudák zvukař, co s tím pak musí pracovat, ale v této situaci nejsem.

hej ved ja to chapem vsetko. a bud rad , ze nemusis opalovat smile  ja len ,ze sa tym trocha strati ta "smrad" toho , o com to vlastne cele je  smile

to mas ako tranzistor a lampa . trandak je super , male , lahke , vykonne . vsetko naporiadku.  a ked potom zapnes lampu , zrazu je tam ten smrad , ten teply analogovy svet, ktory ti vycari usmev na tvari a bubenik sa zrazu tak cudne na teba pozrie a vsetko je zlepene dokopy......

drzim palce  nech sa dari

D u f f y  TecAmp Club #3

THE ZAZVORS

Share

90

Re: Aidamos

Adame, možná jsem to přehlídl, ale jak to budete řešit ve zkušebně? Ptám se proto, že při zkoušce je třeba komunikovat, což se sluchátkama nejde.

Aidamos napsal:

Sluchátka tlumí zvuk i když se nehraje

A zkoušky zaberou víc času, než live produkce, takže uši trpí možná víc při zkouškách než při koncertech.

"Politici jsou buď neschopní nebo zkorumpovaní. Někdy stihnou za jeden den oboje" W. Allen.

91

Re: Aidamos

mimochodem, ještě malá douška k tomu minimixu - není v něm žádný obvod ochrany sluchu. Takže opatrně.

JazzBass std. MiM, Line6 Variax 700, Cort A4 OPN, JazzBass FL NoName, Hofner 500/1
HA3500 + 210+115, Roland Cube, HB250+112
Samson Q8 + TC Helicon Harmony Singer

Share

92

Re: Aidamos

radoozz napsal:

Adame, možná jsem to přehlídl, ale jak to budete řešit ve zkušebně? Ptám se proto, že při zkoušce je třeba komunikovat, což se sluchátkama nejde. A zkoušky zaberou víc času, než live produkce, takže uši trpí možná víc při zkouškách než při koncertech.

Na zkouškách jsem stejně zpravidla používal kvůli hluku, kdy stojím těsně vedle bicích, zmiňované špunty. Teď používám sluchátka. Zas není takovej problém mezi písničkami, kdy se něco řeší, vyrvat si drát z ucha a pak ho tam zas vrazit, a ono je docela slyšet i skrz ně. Jinak na zkouškách žádné velké zvučení neděláme. Ve sluchátkách mám jen basu, kytarista jen kytaru, a všechno jde z PA, tedy to ostatní slyším skrz sluchátka, takže basu mívám ve sluchátkách nikterak nahlas a když nehraju, tak mi do nich ani nic jiného, co by mi bránilo v komunikaci, nejde. A ty sluchátka mi navíc slouží i jako ochrana sluchu místo těch špuntů.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

93

Re: Aidamos

Atvečko napsal:

mimochodem, ještě malá douška k tomu minimixu - není v něm žádný obvod ochrany sluchu. Takže opatrně.

Jo, to je mi jasný. V blízké době to pořeším stejně asi bezdrátem. Leda ještě koupit jeden kompresor/limiter big_smile

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

94

Re: Aidamos

Duffy napsal:

ja len ,ze sa tym trocha strati ta "smrad" toho , o com to vlastne cele je

Jasný, u nějakého toho punku to chápu, a ani my nehrajeme nějaký akademický art-rock, ale já to řeším jinak:

Duffy napsal:

to mas ako tranzistor a lampa . trandak je super , male , lahke , vykonne . vsetko naporiadku.  a ked potom zapnes lampu , zrazu je tam ten smrad , ten teply analogovy svet, ktory ti vycari usmev na tvari

Svého času jsem s 100W celolampou od Hockeho taky koketoval, ten zvuk je z toho prostě epesně boží, viz: http://baskytara.com/topic15431, jenže já tam ten lampovej smrad ve zvuku včetně simulace reproboxu mám taky, a to díky VéTéčku: http://baskytara.com/topic14925. A úplně stejně to má náš kytarista. Jasně, řekne se, že simulace je jen simulace, ale když je zdařilá, což v obou našich případech je, tak posluchač nic nepozná, a i kdybych tu celolampu měl, tak to málokdo z posluchačů dokáže ocenit. Do teď jsem stejně na koncertě hrál, když to bylo možné, s aparátem obráceným na mě a na kapelu, a nikoli do lidí, čili to, co šlo do lidí, stejně bylo prohnané VéTéčkem a ze zesilovače to šlo už jen XLR kabelem, takže prakticky posluchač dostal stejný zvuk, jako dostane teď, když s sebou aparát vůbec netahám.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1

95 Naposledy upravil: W.O.W (06. 07. 2017 09.27:07)

Re: Aidamos

To KarelSam

To je fotka,TVL.

0 + 0 + 0 + ... + 0

Share

96

Re: Aidamos

W.O.W napsal:

To KarelSam

To je fotka,TVL.

Kde? Jaká? Jsi ve správným tématu? Neřekl bych roll

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1