1

Téma: Prosím o radu při výběru basy. (nováček)

Dobrý den,

chystám se začít hrát na basovou kytaru a právě se rozhoduji, kterou si mám koupit. Do své první basy bych chtěl investovat maximálně 5000,- (+- nějaká ta stovka). Jelikož jsem naprostý začátečník, netuším o basových kytarách téměř nic. Potřeboval bych pomoci s výběrem nástroje a také pár polopatických odpovědí (abych to i já pochopil).
Rozhoduji se mezi Cort Action a Ibanez GSR 180. Mám tady ovšem takový menší problém a potřeboval bych poradit.
1) Zkrátka nedokáži pochopit, jaký je rozdíl mezi Basovkou Cort Action SP (kytary.c z/cort-action-sp-bks/HN147393/) a Cort Action (kytary.cz/cort-action-bk/HN102679/). Jak na to koukám, obě vypadají stejně a co jsem tak zběžně pročítal, mám pocit, že i ty popisky jsou u obou basovek identické. Dokázal by mi někdo prosím říct, v čem se tyto dvě kytary liší?
2) Jaká je Cort Action v porovnání s tou Ibanezkou? (kytary.c z/ibanez-gsr-180-bk/HN082557/)
3) Má smysl kupovat si set? (kytary.cz/ibanez-ijsr190-bk/HN136946/)
4) Znáte někdo nějakou lepší možnost v podobné cenové relaci?

Děkuji za odpovědi a přeji hezký zbytek večera smile

Jarda

P.S.: Omlouvám se za ty "rozsekané" odkazy, ale nějak mi je to sem nechtělo povolit vložit, takže jsem si musel poradit takto.

0 xLajků:

2

Re: Prosím o radu při výběru basy. (nováček)

Vítej na fóru a hledej, je toho tady spousta, začni tímto: http://baskytara.com/topic9664-shanim-b … tisic.html a pak klidně pokračuj odkazem FAQ zcela nahoře na stránce.

ProFeel | Music Man Club #1 | Flatwound Club #1 | Elixir Club #1
0 xLajků:

3

Re: Prosím o radu při výběru basy. (nováček)

Bazar, kupovat novotu je hovadina

G&L L-2000 1984
GK 400RB 1993, Soundelirium PapaMobile 2x10
DOD FX-100 Pedalboad: Boss ODB-3 - Ibanez PD-7 - (DOD FX72) - Warwick RockTuner PT2 - Kokot Kompresor
Aji já mám profil! Sækədʒəwiːə
0 xLajků:

4

Re: Prosím o radu při výběru basy. (nováček)