1

Téma: TC Electronic BG250-208

Zdravím, zvažuji koupi tohoto aparátu, hlavními důvody je váha, výkon a cena (jsem student a nemám ani auto ani místo na 610/810 a podobné bestie ). Mám ale strach jestli něco tak malého dokáže utáhnout klub (příklad: ostravký Barrák atd). Předem říkám, že 15" nechci nemám rád jejich zvuk a zahlcují se .
Předem děkuji za odpovědi.

0 xLajků:

2

Re: TC Electronic BG250-208

Když se nazvučí a budou i odposlechy tak bez problému. Dnes se stejně z pódia hraje minimálně

"Music is the only thing keeping the planet together"

Warwick Corvette, Markbass LM Tube, Markbass NY 121, Warwick BC 10
0 xLajků:

3

Re: TC Electronic BG250-208

Už se tu o něm dost psalo. wink Tohle kombíko je šikovný. Kamarád co má u nás hudebniny ho má na obchodě, takže jsem ho prubnul. Pro mě výkonem dostačující. Samozřejmě jestli nehraješ nějakej nářez s ohulenou kytarou a bubeníkem řezníkem. smile

0 xLajků:

4

Re: TC Electronic BG250-208

Bizzard napsal:

Mám ale strach jestli něco tak malého dokáže utáhnout klub (příklad: ostravký Barrák atd)

Deamon9009 napsal:

Když se nazvučí a budou i odposlechy tak bez problému.

barrak i bez odposlechu to je malicke ... pokud to uhraje bubenika ve zkusebne tak to uhraje i podium smile
nebudou ti vlat nohavice ale problem s tim ze by ses neslysel bys mit nemel

...nemit hlavu... nevadi
...nemit marka..vadi
0 xLajků:

5

Re: TC Electronic BG250-208

m3 napsal:

pokud to uhraje bubenika ve zkusebne tak to uhraje i podium smile
nebudou ti vlat nohavice ale problem s tim ze by ses neslysel bys mit nemel

No spíš jde o to aby tě slyšel ten bubeník v tý zkušebně pokud je to nějakej řezník :-) Ty se uslyšíš... :-)

Basy: Jazzbas 5 - Marcus Miller V5 passive, Jazzbas 4 - Sandberg California TT4 - passive,  Jazzbas 6 - Pele custom,
Nahlas: EBS Reidmar 500 + 2x EBS Classic Line CL112
Komorně: Phil Jones BG100 bass cub
InEar:  Line6 Helix HX Stomp, Fender Downtown Express
0 xLajků:

6

Re: TC Electronic BG250-208